Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Gjest devy79

Sikkert fordi det liksom ser kult ut. Ahh se den datafreaken som kan touchmetoden og all ting, og kan søke opp alt ved å taste og ikke er kjip og bruker mus:P

Hehe, det var bra sagt.. Ja, det ser unektelig proff ut, og er det i tillegg en hunk som gjøre det, så ser det jo enda bedre ut.. :wow::fnise::roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk alltid sover med pysjamas eller t-skjorter, og at det "drikkes" av kopper det åpenbart ikke finnes noen i....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

At folk alltid sover med pysjamas eller t-skjorter, og at det "drikkes" av kopper det åpenbart ikke finnes noen i....

Er det irriterende at folk sover med pysjamas?

Gjør det hele vinteren jeg. Og om sommeren sover jeg gjerne med en lang t-skjorte.

Eneste gangene jeg sover naken er når mannen min er hjemme og jeg ikke har mensen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men hvem er dama på bildet ditt? :)

Anonymous poster hash: 699bf...a07

Det er meg!! :icon_lol:

(Eller Miroslava Duma :hjerter_rundt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det irriterende at folk sover med pysjamas?

Gjør det hele vinteren jeg. Og om sommeren sover jeg gjerne med en lang t-skjorte.

Eneste gangene jeg sover naken er når mannen min er hjemme og jeg ikke har mensen

Ja, det er irriterende at det alltid soves i pysjamas eller t-skjorte som om det skulle vært verdens mest naturlige ting :P Kjenner INGEN, ingen som sover i pysj eller t-skjorte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, det er irriterende at det alltid soves i pysjamas eller t-skjorte som om det skulle vært verdens mest naturlige ting :P Kjenner INGEN, ingen som sover i pysj eller t-skjorte :P

jeg sover alltid med nattkjole, pysj eller t skjorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sover alltid med nattkjole, pysj eller t skjorte

Og det gjør alle som spiller i tv-serier og film også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når de legger på fake babygråt på baby som mor trødter, også ser man glimt av den "gråtende" babyen, og den gråter ikke (i noen tilfeller smiler den til og med)



Anonymous poster hash: f820f...7b6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Off topic men det som facsinerer meg ofte med barn i filmer. De gangene ungen faktisk gråter på rett. Hvordan får de de til å gråte på rett tid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte er det ikke en (kloakk-)tunnel som ikke er med på "blueprinten" som fører på innsiden av et hus noen må inn i? (Og selvfølgelig er det i så fall lite kloakk der, så de(n) som løper inn ikke blir skitne eller bare blir minimalt skitne).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Off topic men det som facsinerer meg ofte med barn i filmer. De gangene ungen faktisk gråter på rett. Hvordan får de de til å gråte på rett tid??

Flere opptak og håpe på det beste? Eller så legger de nok bare på gråting etterpå, som nevnt over her.

Håper hvert fall ikke de gjør noe for å fremkalle gråtingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Flere opptak og håpe på det beste? Eller så legger de nok bare på gråting etterpå, som nevnt over her.

Håper hvert fall ikke de gjør noe for å fremkalle gråtingen ;)

men ikke alltid. Har sett sex and the city 2. Ene ungen til charlotte griner som besatt. og du ser på ungen at hun faktisk skriker, hun har tårer i øynene, er rød i ansiktet og bæljer. Du ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er irriterende at det alltid soves i pysjamas eller t-skjorte som om det skulle vært verdens mest naturlige ting :P Kjenner INGEN, ingen som sover i pysj eller t-skjorte :P

Jeg trodde alle sov i pysh/t-skjorte.. Hva mener du at folk skal sove i, da?

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de snakker med noen i telefonen lytter de aldri på svarene de får, men begynner å snakke selv etter mindre enn ett sekund. De svarer på ting den andre umulig kan ha rukket å si, på den korte tiden.

De legger på røret uten et minste varsel til den andre om at samtalen er slutt, og ser ettertenksomme ut...

Hovedpersonen går alltid inn på offentlige toaletter for å slenge vann i ansiktet og stå der og stirre i speilet.

Kvinner går etter menn inn på herretoalett og omvendt, uten at noen reagerer.

Etterforskere går med solbriller ute om kvelden, etter solnedgang.

Alle etterforskere jobber i åpent kontorlandskap. De sitter ved pultene sine samtidig, og alle drar ut på oppdrag samtidig...

I sykehus-serier har alle legene og sykepleierne fri samtidig og sitter og drikker øl på et utested og er bestekompiser, uavhengig av alle intrigene som foregår mellom dem.

Det samme gjelder for politifolk og brannfolk.

Alle kirurgene og kandidatene om jobber på et sykehus står og ser på gjennom et vindu og snakker lavt til hverandre, når en av dem opererer en pasient..

Sykepleiere og leger står uvirksomme i korridorene og henger og prater med hverandre i lange tider.

På hvilket sykehus i verden har de ansatte tid til å stå og sosialisere med hverandre i evigheter uten å jobbe?

I kriminaletterforskninger finner alltid åstedsgranskerne ferskt blod i utløpsrør fra vasker og dusjkabinetter og ingen spør seg om det kan ha vært en kvinne med menstruasjon som feks har dusjet der. Det må ha vært et mord.

På samme måten er det alltid mord når man sprayer og lyser med UV-lys og finner bevis på blodflekker på en pute eller et gulvteppe. Sånne flekker skyldes aldri en normal neseblødning eller lignende. Det er uten unntak teng på at det er begått et mord.

Alle kriminelles fingeravtrykk og DNA dukker umiddelbart opp i politiets database. Det samme gjør alle våpen de kriminelle har avfyrt.

.Folk som blir offer for en kriminell handling roper alltid "Hallo?" når de går inn i et utrygt hus, sånn for å melde fra til morderen om at de kommer.

I vennegjenger er det alltid én person med mørk hudfarge i alle grupper av hvite personer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic men det som facsinerer meg ofte med barn i filmer. De gangene ungen faktisk gråter på rett. Hvordan får de de til å gråte på rett tid??

Redigering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Når de snakker med noen i telefonen lytter de aldri på svarene de får, men begynner å snakke selv etter mindre enn ett sekund.

I kriminaletterforskninger finner alltid åstedsgranskerne ferskt blod i utløpsrør fra vasker og dusjkabinetter og ingen spør seg om det kan ha vært en kvinne med menstruasjon som feks har dusjet der. Det må ha vært et mord.

På samme måten er det alltid mord når man sprayer og lyser med UV-lys og finner bevis på blodflekker på en pute eller et gulvteppe. Sånne flekker skyldes aldri en normal neseblødning eller lignende. Det er uten unntak teng på at det er begått et mord.

Alle kriminelles fingeravtrykk og DNA dukker umiddelbart opp i politiets database. Det samme gjør alle våpen de kriminelle har avfyrt.

.Folk som blir offer for en kriminell handling roper alltid "Hallo?" når de går inn i et utrygt hus, sånn for å melde fra til morderen om at de kommer.

I vennegjenger er det alltid én person med mørk hudfarge i alle grupper av hvite personer.

Enig med alt du skriver. I tillegg:

I krimserier er det samme person som arresterer, avhører, utforsker åsted, etterforsker spor og analyserer dem på labben. Puh, for en arbeidsdag!

Man kan ta et svært utydelig bilde og forstørre det tusenvis av ganger, helt til man sitter igjen med et studio-portrett av morderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde alle sov i pysh/t-skjorte.. Hva mener du at folk skal sove i, da?

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

Jeg mener at folk burde sove i pysh eller t-sjorte som alle andre selvføgelig, og at biler og bensinstasjoner og slikt burde spontan-eksplodere med en gang noen avfyrer et våpen i ca. samme delstat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg mener at folk burde sove i pysh eller t-sjorte som alle andre selvføgelig, og at biler og bensinstasjoner og slikt burde spontan-eksplodere med en gang noen avfyrer et våpen i ca. samme delstat :D

det er jo ikke unormalt å sove i pysj. Er jo det pysjen er til for. Man er ikke rar bare fordi man ikke sover naken. Jeg sover aldri naken når jeg er alene. Ikke på vintern iallefall. Det er jo kaldt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man vil slutte i jobben sin, så er det bare å trampe inn til sjefen og si bestemt: "I quit!" Og så er man ferdig på den jobben på minuttet. Ingen oppsigelsestid, ingenting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Når man vil slutte i jobben sin, så er det bare å trampe inn til sjefen og si bestemt: "I quit!" Og så er man ferdig på den jobben på minuttet. Ingen oppsigelsestid, ingenting.

samme greia når man får sparken. Rett på huet og ræva ut
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...