Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Irriterer meg over seventh heaven. Det er hele tiden så livsviktig å ha en date hver fredag. Det å ha en date eller kjæreste må man ha hvis ikke kan man ikke gjøre noe den helga. Da må man være hjemme alene å deppe. For å henge med venner det går ikke..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timber

Irriterer meg over seventh heaven. Det er hele tiden så livsviktig å ha en date hver fredag. Det å ha en date eller kjæreste må man ha hvis ikke kan man ikke gjøre noe den helga. Da må man være hjemme alene å deppe. For å henge med venner det går ikke..

Men det er jo fordi alle andre har en date på fredag, så da blir man jo alene! :o

Sånn bortsett fra at jeg ikke aner hva slags serie det er snakk om. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg når de snakker om sønn/datter og påpeker navnet samtidig, når de snakker med folk, altså "my son John", "my daughter Ellie". Dette forekommer spesielt i såpeserier, sikkert fordi at vi seere skal skjønne hvem de snakker om, men likevel.

Anonymous poster hash: 1ccfb...9ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men det er jo fordi alle andre har en date på fredag, så da blir man jo alene! :o

Sånn bortsett fra at jeg ikke aner hva slags serie det er snakk om. :P

men det er jo ikke vanlig at samtlige dater noen hver fredag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kriminelles fingeravtrykk og DNA dukker umiddelbart opp i politiets database. Det samme gjør alle våpen de kriminelle har avfyrt.

Og til og med på mobilen. De tar bare et bilde av et fingeravtrykk mens de er ute på åsted, og vips, så har de identifisert personen. Hvertfall på CSI.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ta et svært utydelig bilde og forstørre det tusenvis av ganger, helt til man sitter igjen med et studio-portrett av morderen!

Ja, det har irritert meg hundervis av ganger.

Som om et overvåkningskamera fanger opp all verdens små detaljer på mange hundre meters avstand, så man kan få fram tydelige blider av bukseknappene til folk, bare man zoomer inn...

Det samme gjelder lydlogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg over seventh heaven. Det er hele tiden så livsviktig å ha en date hver fredag. Det å ha en date eller kjæreste må man ha hvis ikke kan man ikke gjøre noe den helga. Da må man være hjemme alene å deppe. For å henge med venner det går ikke..

Det som irriterer meg med akkurat det programmet er den kristelige moralen som det forsøker å stappe ned i halsen på seerne ,-samtidig som produsenten glatt overser at hele manus omtrent går ut på at ungene forsøker å finne ut hvordan de best kan samarbeide om å ljuge til foreldrene sine om alt de holder på med.

:filer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo fordi alle andre har en date på fredag, så da blir man jo alene! :o

Sånn bortsett fra at jeg ikke aner hva slags serie det er snakk om. :P

Det er en serie om en amerikansk prestefamilie der fasaden er det viktigste og kontrollen foreldrene og menigheten vil ha over adferden til ungene deres får pakistanske muslimer til å framstå som pinglete liberale.

Men sånn bortsett fra det er det superhyggelig med bollebakende, hjemmeværende mamma på kjøkkenet og søsken som alltid elsker hverandre og ingen i en svær familie med en skokk unger (prevensjon og abort er fy) blir rasende på de andre og skriker eller smeller med dører. Alle intriger i serien løses med at mor eller far klapper barna forståelsesfullt på hodet og barnet deres innrømmer at det har gjort en feil som det får tilgivelse for.

Creepy, spør dere meg.

Endret av Tøytigern
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Det som irriterer meg med akkurat det programmet er den kristelige moralen som det forsøker å stappe ned i halsen på seerne ,-samtidig som produsenten glatt overser at hele manus omtrent går ut på at ungene forsøker å finne ut hvordan de best kan samarbeide om å ljuge til foreldrene sine om alt de holder på med.

:filer:

Irriteree meg over den typiske snik-kristningen som foregår i mange andre serier og filmer også.

At en person er la oss si ateist, men alltid så blir han/hun minst litt overbevist om at det finnes en gud osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det som irriterer meg med akkurat det programmet er den kristelige moralen som det forsøker å stappe ned i halsen på seerne ,-samtidig som produsenten glatt overser at hele manus omtrent går ut på at ungene forsøker å finne ut hvordan de best kan samarbeide om å ljuge til foreldrene sine om alt de holder på med.

:filer:

Ja sant. De er noen utspekulerte drittunger. Spesielt Ruthie som stadig tar imot bestikkelser for å holde på hemmeligheter. Og jammen om ikke foreldrene oppfordrer til slik oppførsel også. Og foreldrene sniker rundt og spionerer og nyter å samarbeide om å finne måter å disiplinere ungene på på en slu og utspekulert måte. Fine kristne du..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant. De er noen utspekulerte drittunger. Spesielt Ruthie som stadig tar imot bestikkelser for å holde på hemmeligheter. Og jammen om ikke foreldrene oppfordrer til slik oppførsel også. Og foreldrene sniker rundt og spionerer og nyter å samarbeide om å finne måter å disiplinere ungene på på en slu og utspekulert måte. Fine kristne du..

Alldeles strålende forbilder for andre, den familien der, ja.

:ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de bretter klesvasken. Særlig Penny i TBBT. Og Monica akkurat nå i Friends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de bretter klesvasken. Særlig Penny i TBBT. Og Monica akkurat nå i Friends.

Hvordan bretter de klesvasken?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Skjønner at penny bretter slurvete. Hun er slurvete. Men monica. Hun som skal være den perfeksjonisten. Det blir feil. Vedder på du elsker måten sheldon bretter klær på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at penny bretter slurvete. Hun er slurvete. Men monica. Hun som skal være den perfeksjonisten. Det blir feil. Vedder på du elsker måten sheldon bretter klær på :)

Har Sheldons brettedings... fungerer utmerket!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert på de som først skaller i noe, så tryner de ned trappa og dytter en fyr over ende, så får de GRISejuling av han og avslutter med å gå hjem som om noe ikke har skjedd.

Mens i virkligheten, ihvertfall i min virkelighet, så blør jeg som regel som en GRIS om jeg bare skaller i noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

At folk oppholder seg på stranden, men sliter tydeligvis aldri med sand i skoene eller at det kleber seg fast på huden om man har badet eller er svett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett fra at jeg ikke aner hva slags serie det er snakk om. :P

10 000 kredpoeng til deg, altså! Kan jeg få autografen?

Anonymous poster hash: 724c2...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...