Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese

Mange skuespillerne går mye opp og ned i vekt gjennom sesongene. Andre bytter hårfarge, frisyre og lengde. Det som irriterer meg er at når de har flashbacks så ser de alltid ut som de gjør i nåtid! Feks i King of Queens:

Når overvektige Carrie ser tilbake på sin ungdomstid, er hun feit der også. Når slanke Carrie ser tilbake på akkurat samme tid, er hun slank! Jeg skjønner jo at det er umulig å gjøre noe med dette, men likevel!

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

Grunnen til at Carrie ble som du sier overvektig var fordi skuespilleren som spilte henne Lea Rimini eller hva hun nå het ble gravid i virkeligheten. Men de skrev ikke inn graviditeten i serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det spiller sånn "etnisk" musikk om de skal vise noe som skjer et spesielt sted. Om det for eksempel er en actionfilm som foregår i USA, også skal de på oppdrag til Marrakech, også kommer det sånn "allaaaah chori baaaa chaaa" stemme med akkompagnert etnisk musikk. Gjerne med "Marrakech" forklarende skrevet nede i høyre hjørne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme greia når man får sparken. Rett på huet og ræva ut

Men er ikke det vanlig i USA da? Der kan man jo faktisk bli sparket eller si opp på dagen.

Anonymous poster hash: 3409a...e34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sex så er det ikke noe tørking av kjønnsorganene eller noe sånt. De bare ligger der i armene til hverandre. Det mest naturlige er vel å gå på dass for å tisse, vaske seg, evt skylle seg. Men neeeei, de er helt rene igjen. wtf...

Anonymous poster hash: 66570...ca9

Ingen har noen sinne pulesveis,heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det spiller sånn "etnisk" musikk om de skal vise noe som skjer et spesielt sted. Om det for eksempel er en actionfilm som foregår i USA, også skal de på oppdrag til Marrakech, også kommer det sånn "allaaaah chori baaaa chaaa" stemme med akkompagnert etnisk musikk. Gjerne med "Marrakech" forklarende skrevet nede i høyre hjørne.

Det mest irriterende jeg noen sinne har sett var de der sex og singelliv-damene i Abu Dhabi...

Hva er feil med amerikaneres bilde av omverdenen, sier jeg bare.

Eller rettere sagt: Hva er IKKE feil med det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA og på de britiske øye går de med sko inne.

..og slenger dem opp i sofaen/ legger seg på senga med skoa på sengeteppet, uten å blunke.

Det samme er vanlig i Australia, forresten. Pailabber med joggesko plantes kjekt på kanten av stuebordet.

Hygienisk, veloppdragent og fint. :ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar en tablett og en svelg vann. Som om ikke tablettene setter seg fast i halsen med mindre du drikker et helt glass vann...

Jeg kan ta 3-4 tabetter på en gang med bare en sup :P Så det er ikke rart syns jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en serie i stad hvor en av karakterne tar et helt pilleglass og svelger en hel haug med piller. Det skjer faktisk ofte i filmer/serier. Hvorfor sjekker de ikke hvor mange piller de tar?

Og han i denne serien tygde de i tillegg. Det var ikke vitaminer eller smertestillende, men noe for å roe ned nerveimpulser og greier, så det var nok ikke noe sånne smake-godt-piller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende jeg noen sinne har sett var de der sex og singelliv-damene i Abu Dhabi...

Hva er feil med amerikaneres bilde av omverdenen, sier jeg bare.

Eller rettere sagt: Hva er IKKE feil med det..

Haha det var faktisk den siste filmen jeg så der jeg la skikkelig merke til det, såå irriterende når man først har lagt merke til det, haha! det slår liksom aldri feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg da vel. Jeg synes allikevel det er irriterende. Og jeg synes også det er irriterende at de går med sko inne, jeg synes det ufattelig uhygenisk.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja det er merkelig, når jeg bodde i Irland hadde alle tepper inne alle gulv utenom kjøkkenet i i tillegg. Jeg ble sett rart på når jeg tok av meg skoene hos folk....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg syns at når de skal vise flashbacks burde de heller brukt ynhre skuespillere som ligner noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert blitt nevnt, men "wilhelm scream" er helt forferdelig å høre på . Har man hørt den èn gang hører du den i HVER film som har flere personer som faller utfor et eller annet. OMG! Blir forbanna bare jeg tenker på det.

Haha, dette har jeg aldri tenkt på! Ble forbanna jeg også nå, og hører skriket inni hodet mitt hele tiden. :fnise: Faaan! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke om det skriket før jeg leste denne tråden og så den videoen. Jeg så på Kung fu panda for noen dager siden, og jaggu så hørte jeg det skriket en gang i løpet av filmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk svarer aldri på det de blir spurt om, men det er alltid greit:

-"Hvor er Julie?"

-"Hun kommer tilbake."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk svarer aldri på det de blir spurt om, men det er alltid greit:

-"Hvor er Julie?"

-"Hun kommer tilbake."

Sånn er min mor. Hun kunne vært politiker.

Jeg kommer tilbake når jeg har kommet på noe son irriterer meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I serien Hannibal er bakgrunnslyden høyere enn når de snakker. Det irriterer meg grenseløst og jeg sitter å justerer lyden hele tiden. Jeg må høre hva de sier, fordi det ikke er tekst siden jeg ser det på internett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk bestiller svære måltider, f.eks 2 svære burgere med drikke og alt tilbehør, så sitter de og prater og pirker litt i maten også bestemmer de seg får å reise. IRRITERENDE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Når skuespillere tar pause midt i setningen for at publikum skal le ferdig. Det ser så unaturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Spes i såpeserier: Når en person forlater et hus, stopper personen på utsiden og snakker med seg selv.

Sleng på et høyt hevet øyebryn og du har John Black i sitt rette element ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når de sitter på café, bestiller kaffe - tar to slurker og går hvert til sitt. Serr, hva var vitsen med å bestille den kaffen i utgangspunktet?

- Eller når de bærer pappkaffekopper (takeaway kaffe), og du ser så tyyyydelig at de er tomme. Samme når det er pappesker det bæres på, og du ser de vippe frem og tilbake, tydelig uten noe innhold.

- Når kvinner våkner opp fyllt utstyrt med eyeliner, highlighter, blush og leppestift. Meget overbevisende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...