Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Dem tar så lett på resing

Det motsatte dem går aldr

Tråden handler om hva man syns er irriterendes

i på do

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

ja de tar veldig lett på reising. Og det å kjøpe flybilletter selv om de ikke skal reise de bare kjøper billett for å komme forbi sikkerhetskontrollen sånn at de kan stoppe den de elsker fra å gå ombord på flyet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mente mer som at det er så enkelt for dem å booke et fly tll Israel og tilbake og så rett tll et annet land. I realiteten er det masse styr med pakking, pass, lang reise tid osv

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg mente mer som at det er så enkelt for dem å booke et fly tll Israel og tilbake og så rett tll et annet land. I realiteten er det masse styr med pakking, pass, lang reise tid osv

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

ja det og. Men jeg tenkte og på hvor spontant de kan finne ut at de skal reise langt og bestiller billett samme dag. F.eks. hvis de er fra usa og skal helt til europa. Blir da jaggu dyre billetter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på 24 så kjører Jack fram og tilbake på en episode. Altså 1 time. Helt surrealistisk

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Låser opp postkassa, tar ut posten og går videre uten å lukke. Går ifra entredøra på vidt gap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de slår på en pc og 1 sekund etterpå er inne i programmet de skal bruke.

Anonymous poster hash: 88145...ada

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

At de ikke pusser tennene ordentlig. Pusser bare i noen sekunder og gutter litt vann eller munnskyll så er de ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg bare er veldig sær, men det irriterer meg vanvittig at dødsfall ikke er mer realistiske! Altså, når en person blir funnet død på gulvet f.eks. etter å ha vært død i et døgn, og det ikke er en ENESTE flekk på gulvet utenom blodet fra et evt. skuddsår i hodet.

Når man dør tømmer kroppen seg for all væske, altså liket burde hatt en illeluktende flekk under ræva også (dersom de ligger på rygg).
Men i hver forbaska film/serie er jo til og med likene perfekte!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en fullstappet bar er det alltid en ledig plass ved bardisken.



Anonymous poster hash: 7b978...b4a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Mulig jeg bare er veldig sær, men det irriterer meg vanvittig at dødsfall ikke er mer realistiske! Altså, når en person blir funnet død på gulvet f.eks. etter å ha vært død i et døgn, og det ikke er en ENESTE flekk på gulvet utenom blodet fra et evt. skuddsår i hodet.

Når man dør tømmer kroppen seg for all væske, altså liket burde hatt en illeluktende flekk under ræva også (dersom de ligger på rygg).

Men i hver forbaska film/serie er jo til og med likene perfekte!

I CSI har de hatt liksuppe og oppsvulmede lik. Ikke spesielt perfekte ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig irriterende med Orange is the new Black at introsangen er i 1,5 minutt! Og hvis jeg spoler så stopper internett opp i et minutt etterpå, så er ikke noe vits det heller..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I CSI har de hatt liksuppe og oppsvulmede lik. Ikke spesielt perfekte ;)

Hehe CSI har noen groteske lik, det skal de ha, men har ennå til gode å se et mer realistisk lik ;) Kan da vel ikke koste så veldig mye å bare sprute noe ekkel gusje på ei bukse eller et gulv? De er da rause med blodet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hopper gjennom glasset på vinduer, det ser så dumt ut og det må være utrolig smertefullt

Så du også Beauty and the Beast i dag? Der hoppet de til og med gjennom en sånn tverrstang som skal beskytte vinduet. Og en så spesiell og viktig bygning som FN-bygningen bør vel ha skuddsikre (og andre former for sikre) glass, vel??? Tørre var de okkesom like etterpå i de samme klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Så du også Beauty and the Beast i dag? Der hoppet de til og med gjennom en sånn tverrstang som skal beskytte vinduet. Og en så spesiell og viktig bygning som FN-bygningen bør vel ha skuddsikre (og andre former for sikre) glass, vel??? Tørre var de okkesom like etterpå i de samme klærne.

nei er ikke det en tegnefilm? Tegneseriefigurer får aldri vondt.

Men de fleste mennesker hadde dødd ganske sikkert hvis de hoppa gjennom glasset på et vindu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er ikke det en tegnefilm? Tegneseriefigurer får aldri vondt.

Men de fleste mennesker hadde dødd ganske sikkert hvis de hoppa gjennom glasset på et vindu

Nei, det er ikke en tegnefilm. En høyst virkelig serie med Kristin Kreuk, kjent fra de tidlige episodene av Smallville i den kvinnelige hovedrollen, i tillegg til en fyr fra Heroes som hadde overnaturlige krefter, de samme som den mannlige hovedrollen, men ikke lenger (ops spoiler fra for flere sesonger siden...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven

Nei, det er ikke en tegnefilm. En høyst virkelig serie med Kristin Kreuk, kjent fra de tidlige episodene av Smallville i den kvinnelige hovedrollen, i tillegg til en fyr fra Heroes som hadde overnaturlige krefter, de samme som den mannlige hovedrollen, men ikke lenger (ops spoiler fra for flere sesonger siden...).

okay har fulgt med litt på smallville og heroes, men ikke denne serien du snakker om her,vet ikke om jeg orker heller hvis de hopper ut vinduer og sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I politietterforskerserier så har de tavler med etterforskningsmateriale, bilder av ofrene, ledetråder osv. Og hvem som helst kan bare komme inn der. For som regel kommer foreldrene til offeret og ser groteske bilder, eller den mistenkte som da ser hvor langt de har kommet.

Det er vel ingen politistasjoner hvor man bare kan spasere rett inn der de har etterforskningsmaterialet sitt…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At etterforskere alltid må innom minst en strippeklubb for å løse en sak.

Anonymous poster hash: 88145...ada

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...