Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Det er da en smakssak. Er fullt tillatt å ikke like norske filmer.

Det eg ikke det som irriterer men at han sksl irriterer seg over hver minste tibg i film

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Det eg ikke det som irriterer men at han sksl irriterer seg over hver minste tibg i film

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Det er jo hans problem. Da får han heller se på nyhetene eller sporten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke mange i forhold til hva de har i Hollywood. I Norge blir ofte de samme brukt om og om igjen. Men det er jo en naturlig årsak. Det er langt færre folk i Norge

Slik som Atle og fridtjov men dem er gode da

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hans problem. Da får han heller se på nyhetene eller sporten

Jeg ser på nyhetene

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg ikke det som irriterer men at han sksl irriterer seg over hver minste tibg i film

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Men nå handler jo tråden om ting vi synes er irriterende i filmer og tv-serier, så hva er poenget ditt? Det blir det samme som å klage på at de diskuterer brudekjoler inne på bryllupsforumet, eller sko inne på forumet for klær og mote.

Endret av Hjarte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lager mat hjemme, brenner den alltid seg, og så bestiller de mat, noe de kanskje burde gjort uansett. Men likevel: er det ingen som har hørt om timere eller i det minste følger litt med på klokken?

Hadde da blitt litt merkelig om de skulle gått og sett på klokken i en serie. Syns nå jeg.

Anonymous poster hash: e27ef...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå handler jo tråden om ting vi synes er irriterende i filmer og tv-serier, så hva er poenget ditt? Det blir det samme som å klage på at de diskuterer brudekjoler inne på bryllupsforumet, eller sko inne på forumet for klær og mote.

Han irriterer seg fir alt ikke bare noe. Slike folk irriterer meg. Må kunne lære seg å bare se en film uten å pointe på absolut alt!

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem går aldri på do i filmer

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Han irriterer seg fir alt ikke bare noe. Slike folk irriterer meg. Må kunne lære seg å bare se en film uten å pointe på absolut alt!

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

du må bare ikke se film med sånne særinger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må bare ikke se film med sånne særinger :)

+1

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde da blitt litt merkelig om de skulle gått og sett på klokken i en serie. Syns nå jeg.

Anonymous poster hash: e27ef...b49

Det var ikke poenget. Poenget er at maten svir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge jenter blir kjempepene bare de tar av brillene og tar ut strikken av hestehalen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest løppen

De kan kjøre hvor langt som helst uten å fylle drivstoff, men vis bilen faktisk skulle gå tom for drivstoff, så er det kveld, og det regner alltid. Det er bestandig en bensinstasjon som de passerte for en stund siden, men dit kan de ikke gå. ihvertfall må alltid en av dem vente ved bilen, og vifte med en telefon, som forøvrig ikke har dekning, men vifte med den skal de?

og er det en barnefamilie med haugevis av barn så får de alltid plass i en volvo? hva er greia med det?

Endret av løppen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når leger snakker til andre leger og pasienten er i koma eller det bare er leger til stede og legen forklarer hvorfor han gjør hva, og hva det og det ordet betyr.

Anonymous poster hash: 36a04...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem går aldri på do i filmer

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Du har rett i dette. Har tenkt på det selv, men - irriterer det deg? Jeg tror det hadde irritert meg mer om mange minutter av filmer gikk med til å vise hovedpersonene gå på do.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Åjoda de går på do. Jeg så nettopp the butler på dvd. Der sitter presidenten på do med forstoppelse og spør etter sviskejuice hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk (særlig damer) kan ha på seg en jakke/kåpe når de går inn et sted, de tar den av seg og når de skal gå ut i kulden igjen, har de bare jakken pent hengende på armen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

De går da på do hele tida! Har dere ikke hørt setningen "I have to go the little girls room"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem tar så lett på resing

De går da på do hele tida! Har dere ikke hørt setningen "I have to go the little girls room"?

Det motsatte dem går aldr

Du har rett i dette. Har tenkt på det selv, men - irriterer det deg? Jeg tror det hadde irritert meg mer om mange minutter av filmer gikk med til å vise hovedpersonene gå på do.

Tråden handler om hva man syns er irriterendes

i på do



Anonymous poster hash: 21e0f...5ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Irriterer meg over de som ikke drikker av brusen sin/ikke spiser av maten sin.

Endret av Ung tøff mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...