Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Jepp men det er forskjellen mellom en skikkelig bra serie/film og en bra serie/film for meg. Nå jobber jo jeg innenfor faget da, og vet hvor strikt vi er på å følge opp slike ting (altså, at det er like mye i glasset i neste scene som det var i forrige osv.) og vet hvor sløvt det er når slike ting ikke er på plass :fnise:

Når jeg snakker om leger osv. som går i slikt tenker jeg på alt fra Greys anatomy til tilfeldige leger i utvalgte serier og etterforskere i CSI, så det er ikke noe spesifikt, bare generelt sett.

Men ja, det er den værste delen med ha arbeidet en del med mediafaget.. Man irriterer seg så sykt mye mer over slike ting i forhold til folk som ikke har arbeidet med det :P

Ah. Da forstår jeg det litt bedre. :)

Anonymous poster hash: 71cc4...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk slår på tv'n og kommer rett inn på breaking news som angår akuratt dem.

Anonymous poster hash: 88145...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har handlet bærer alltid på en papirpose hvor det alltid stikker opp en baguette og noe grønt. Posen har aldri hanker, så de må bære den i armene.

Det er dessuten mystisk mang tomme pappesker stående stablet rundtomkring i NYC (ref biljaktscener)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de kan slå sånn 10 ganger med knyttneven på en fyr og han fortsatt står oppreist. Lite troverdig.

Alle krimserier og sykehusserier hvor de haster avgårde i korridorene og prater mens de leverer hverandre dokumenter. Akkurat det gjentar seg i alle serier i alle episoder!



Anonymous poster hash: d8cda...8c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk slår på tv'n og kommer rett inn på breaking news som angår akuratt dem.

Anonymous poster hash: 88145...ada

Men de skrur alltid av tvn midt i en viktig sak som omhandler dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

- At "helten" er udødelig. Han tåler å bli skutt 5 ganger, mens fiendene dør momentant av et skudd i arma.

Bortsett fra erkefienden da.

Han kan bli beseiret og forlatt så godt som steindau, men likevel kravle frem helt på slutten for et aller siste forsøk på å drepe helten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[car chases] Motorsykkler som følger etter, og prøver å presse biler av veien.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har handlet bærer alltid på en papirpose hvor det alltid stikker opp en baguette og noe grønt. Posen har aldri hanker, så de må bære den i armene.

Det er vel fordi det er slike poser de har. Og at de ikke har plastik poser slik vi har

Anonymous poster hash: a1c65...a5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Iblandt har posene hanker, men de bærer dem fortsatt i armene :P

Får håpe du ikke handler på samme sted som meg :ler:

Jeg bruker ofte papirposer. Man kan se grønnsakene stikke opp av posen også siden jeg ikke liker å legge tunge ting oppå paprika osv, og ei heller gidder å knekke purren i to for at den ikke skal synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når mor lager middag står hun ALLTID å kutter gulerøtter. Dette er uten unntak!

For noe tull, du har kanskje sett det 2-3 ganger. Selvsagt skjer det ikke UTEN UNNTAK.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk slår på tv'n og kommer rett inn på breaking news som angår akuratt dem.

Anonymous poster hash: 88145...ada

Hadde nok vært mer spennende om man i en TV-serie hadde skrudd på TV'en og bare sett at de satte seg ned for å se på en såpeserie uten at noe annet skjedde.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull, du har kanskje sett det 2-3 ganger. Selvsagt skjer det ikke UTEN UNNTAK.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Nei, jeg har sett film og serier i 30 år, så har sikkert sett det 300 ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kvinne som i lengre tid har forsøkt å bli gravid. Plutselig blir hun kvalm og trett. Hennes umiddelbare tanke: Matforgiftning! Det at hun faktisk er gravid, slår henne ikke. Både seerne, hennes partner, venner, kollegaer, naboer og perifere bekjente skjønner det faktisk før henne.



Anonymous poster hash: aba10...654
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Det er et under at det er mennesker igjen i enkelte landsbyer med tanke på hvor mange mord som blir begått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det faktisk ikke kan gjennomføres en graviditet uten dramatikk! Enten sykehusinnleggelse eller en skikkelig dramatisk fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

At det faktisk ikke kan gjennomføres en graviditet uten dramatikk! Enten sykehusinnleggelse eller en skikkelig dramatisk fødsel.

Er ikke spennende tv uten drama vøtt.

Irriterer meg at alle førstegangsfødende bare vet at nå kommer babyen. Hvis det er første gang er man ikke gjerne litt usikker på om det er falsk alarm eller om det faktisk er sånn at ungen kommer? De bare får en ri og så jepp, nå kommer babyen gitt.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...