Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Folk bestiller svære måltider, f.eks 2 svære burgere med drikke og alt tilbehør, så sitter de og prater og pirker litt i maten også bestemmer de seg får å reise. IRRITERENDE!

Sånn er det alltid, som oftest blir den ikke rørt i engang. Og ofte blir det lagd et stort nummer ut av at de skal bestille store mengder av et herremåltid og, bare for å gå fra det fordi en ringer på telefon :P

Vet ikke om dette er nevnt, men i dramaserier er det en tendens til folk som tyvlytter i omtrent hver episode, litt merkelig å komme over de få du kjenner i NYC akkurat i det store hemmeligheter blir avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det spiller sånn "etnisk" musikk om de skal vise noe som skjer et spesielt sted. Om det for eksempel er en actionfilm som foregår i USA, også skal de på oppdrag til Marrakech, også kommer det sånn "allaaaah chori baaaa chaaa" stemme med akkompagnert etnisk musikk. Gjerne med "Marrakech" forklarende skrevet nede i høyre hjørne.

Mener du Allah Akhbar?

Anonymous poster hash: 429cf...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så nettopp noe kkempeirriterende. Ei som er høygravid og sliter med å gå normalt. Vralta bortigjennom. Så starter hun en krangel med mannen sin og blir sint og stormer ut. Da går hun plutselig helt vanlig. Da har hun plutselig ingen problem med å gå fort. Løper nesten som en gaselle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Så nettopp noe kkempeirriterende. Ei som er høygravid og sliter med å gå normalt. Vralta bortigjennom. Så starter hun en krangel med mannen sin og blir sint og stormer ut. Da går hun plutselig helt vanlig. Da har hun plutselig ingen problem med å gå fort. Løper nesten som en gaselle.

Om man får litt høyt adrenalin så klarer man gjerne ting man ikke klarer så godt når man er rolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Når folk skal si noe privat til hverandre så går de bare i andre enden av rommet og prater høyt med hverandre. Alle de andre i rommet kan jo høre hva de sier når alle er i samme rom!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lager mat hjemme, brenner den alltid seg, og så bestiller de mat, noe de kanskje burde gjort uansett. Men likevel: er det ingen som har hørt om timere eller i det minste følger litt med på klokken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I skrekkfilmer: hvorfor ringer de ikke politiet istedet for å legge seg ned å skrike?! Som i Scream f.eks, på begynnelsen av filmen. Hun burde lagt på røret og ringt polisen. Grr!



Anonymous poster hash: e912c...a3b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Om man får litt høyt adrenalin så klarer man gjerne ting man ikke klarer så godt når man er rolig.

hmm tror heller skuespillern hadde pute på magen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at bilen til Castle og Beckett var skitten i ukens episode, fikk meg til å tenke på at det er ikke ofte det skjer. Som regel er biler veldig rene (om det ikke er noen som bor i bilen, selvfølgelig) og man kan se at hjulene bare har kjørt noen få meter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske skuespillere som snakked med ett "puh". De sukker å peser liksom det da skal være naturlig. Utrolig irriterende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Norske skuespillere som snakked med ett "puh". De sukker å peser liksom det da skal være naturlig. Utrolig irriterende.

hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Norske skuespillere som snakked med ett "puh". De sukker å peser liksom det da skal være naturlig. Utrolig irriterende.

Norske skuespillere tror at de må gjøre sånt fot å understreke følelsene/meningene. Ser bare utrolig teit ut da, og i mine øyne så betyr det bare at de er dårlige skuespillere

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske skuespillere tror at de må gjøre sånt fot å understreke følelsene/meningene. Ser bare utrolig teit ut da, og i mine øyne så betyr det bare at de er dårlige skuespillere

Er mange erfarne skuespillere i Norge. Ikke bare USA som har...

hæ?

Samme jeg tenkte

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Er mange erfarne skuespillere i Norge. Ikke bare USA som har...Samme jeg tenkte

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Hvorfor drar du inn USA? Finnes mange andre land med dyktige skuespillere også. Norge har, i mine øyne, svært få av dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar du inn USA? Finnes mange andre land med dyktige skuespillere også. Norge har, i mine øyne, svært få av dem.

Da har du ikke sett dem riktige filmene. Fins masse erfarne skuespiller he som Trond Espen Seim. Anette foss. Alle fra olsenanden og Karl og co. Sossen krogh. Toralv Maurstad. Helge himle. Kyrre. Kåre kålrabi. Det er bare en liten del av dem

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er utrolig kresen når det gjelder slikt. Ser kanskje 2 filmer i året p.g.a det. Jeg finner historiske feil, ulogiske ting, feil i prosedyrer hos politi osv. Klarer bare ikke å tro på det jeg ser og bytter kanal.

Meryl Streep er kanskje ett unntak. Min favoritt.

Jeg tror på Meryl. I allefall nok til å kunne se på filmen hennes.

I Norge kommer jeg ikke på en eneste jeg tror på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig kresen når det gjelder slikt. Ser kanskje 2 filmer i året p.g.a det. Jeg finner historiske feil, ulogiske ting, feil i prosedyrer hos politi osv. Klarer bare ikke å tro på det jeg ser og bytter kanal.

Meryl Streep er kanskje ett unntak. Min favoritt.

Jeg tror på Meryl. I allefall nok til å kunne se på filmen hennes.

I Norge kommer jeg ikke på en eneste jeg tror på.

Gud slike folk som deg er så irriterendes. Skal utpeke feil i alt du ser på. Du burde heller søke hjelp fir dette er ikke vanlig

Prøv for engangs skyld å se en film og nyt den uten å legge deg oppi hver detalj...

Ps. Det fins mange gode filmer i Norge. Og si det ikke gjør blir bare for dumt

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Gud slike folk som deg er så irriterendes. Skal utpeke feil i alt du ser på. Du burde heller søke hjelp fir dette er ikke vanlig

Prøv for engangs skyld å se en film og nyt den uten å legge deg oppi hver detalj...

Ps. Det fins mange gode filmer i Norge. Og si det ikke gjør blir bare for dumt

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Det er da en smakssak. Er fullt tillatt å ikke like norske filmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Da har du ikke sett dem riktige filmene. Fins masse erfarne skuespiller he som Trond Espen Seim. Anette foss. Alle fra olsenanden og Karl og co. Sossen krogh. Toralv Maurstad. Helge himle. Kyrre. Kåre kålrabi. Det er bare en liten del av dem

Anonymous poster hash: 21e0f...5ee

Det er jo ikke mange i forhold til hva de har i Hollywood. I Norge blir ofte de samme brukt om og om igjen. Men det er jo en naturlig årsak. Det er langt færre folk i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...