Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Mobiltelefoner er aldri til lading.

De sover med fullt sminka ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At folk alltid sover med pysjamas eller t-skjorter, og at det "drikkes" av kopper det åpenbart ikke finnes noen i....

Herregud, selv om du sover naken betyr ikke det at "alle" andre gjør det. Jeg sover bortimot aldri naken, selv om jeg har samboer. Ingenting galt med det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mennesker som sitter bak rattet på en bil kan se på sidemannen i mange sekunder, før han ser på veien igjen. Og det går bra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å slenge meg med dere som kommenterer pysjamasbruken, er jeg den eneste som synes det er rart at de kler på seg heldekkende pysjamas når de bor i ganske varme strøk? Jeg vet at det kan bli kjølig om natta altså, men i flere av filmene og tv-serier fra statene bruker folk mer klær på natta enn det jeg gjør når jeg skal sove her i Norge.

Endret av Hjarte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, selv om du sover naken betyr ikke det at "alle" andre gjør det. Jeg sover bortimot aldri naken, selv om jeg har samboer. Ingenting galt med det!

Mange av oss som ikke bruker pysj, sover ikke nakne likevel. Bare så det er sagt :) Ikke bare rettet mot deg, så bare at så mange hadde skrevet det.

Anonymous poster hash: 8a748...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss som ikke bruker pysj, sover ikke nakne likevel. Bare så det er sagt :) Ikke bare rettet mot deg, så bare at så mange hadde skrevet det.

Anonymous poster hash: 8a748...f1a

Absolutt, vil tro at det er mange måter å sove på - syns derfor det var en merkelig og unødvendig kommentar av han jeg siterte. Jeg sover forresten heller ikke i pysj, men en singlet og truse/hipster/string/whatever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Selv helt unge mennesker bruker lesebriller. På med briller, les, av med briller. Det skal sikkert få dem til å se intellektuelle ut, men det er da uhyre sjelden at folk i tjueårene må ta på seg briller kun for å lese?

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv helt unge mennesker bruker lesebriller. På med briller, les, av med briller. Det skal sikkert få dem til å se intellektuelle ut, men det er da uhyre sjelden at folk i tjueårene må ta på seg briller kun for å lese?

Hvis de er langsynte så?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jo, men den typen langsynthet som krever lesebriller kommer ikke før man et godt voksen, så vidt jeg vet. Alle unge langsynte jeg kjenner bruker briller/linser hele tiden, ikke bare når de skal lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, selv om du sover naken betyr ikke det at "alle" andre gjør det. Jeg sover bortimot aldri naken, selv om jeg har samboer. Ingenting galt med det!

Absolutt, vil tro at det er mange måter å sove på - syns derfor det var en merkelig og unødvendig kommentar av han jeg siterte. Jeg sover forresten heller ikke i pysj, men en singlet og truse/hipster/string/whatever.

Herregud, ja...... Galt og unødvendig kommentar av meg i tråden "ting som irriterer i filmer og tv serier?" azzzza :D

Sov i hva du har lyst til, og på hvilken "måte" du måtte ønske, og la meg selv bestemme hva som måtte irriterere meg av ting i tv /film-verden :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sex så er det ikke noe tørking av kjønnsorganene eller noe sånt. De bare ligger der i armene til hverandre. Det mest naturlige er vel å gå på dass for å tisse, vaske seg, evt skylle seg. Men neeeei, de er helt rene igjen. wtf...



Anonymous poster hash: 66570...ca9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men den typen langsynthet som krever lesebriller kommer ikke før man et godt voksen, så vidt jeg vet. Alle unge langsynte jeg kjenner bruker briller/linser hele tiden, ikke bare når de skal lese.

Jeg hadde bare lesebriller i begynnelsen av 20-årene. Jeg kunne fint lese det som sto der uten briller, men fikk innmari vondt i hodet om jeg holdt på lenge.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Går da fint an å måtte trenge briller til lesing om msn er nærsynt og. Jeg må bruke briller når jeg leser ser film og kjører bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk dør momentant av et knivstikk i ryggen..

Omtrent alt det medisinske i Grays..

For ikke å snakke om hvor uhygieniske de er!

Anonymous poster hash: a172f...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, dobbeltmoralen i Seventh heaven ja!

Her om dagen skulle Matt på en date foreldrene hadde ordnet for han. Etterpå ble de fortalt av barna at hun er en skikkelig hore. De ble selvfølgelig bekymret og måtte vente oppe på han til han kom hjem.

Hello? Foreldrene trenger ikke være kristne engang for å irettesette barna som kaller en 15-16 år gammel jente skolens "biggest slut" vel? Men de sa bare "Oooh" og ble skikkelig redde for at hun skulle gjøre noe usømmelig med sønnen deres :fnise: ..

Endret av Wonderbitch
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg finner det litt irriterende når de sier "dette er ikke som en film" i flmen

Det at ingen ser at Clark Kent og Superman er samme person

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Åh, dobbeltmoralen i Seventh heaven ja!

Her om dagen skulle Matt på en date foreldrene hadde ordnet for han. Etterpå ble de fortalt av barna at hun er en skikkelig hore. De ble selvfølgelig bekymret og måtte vente oppe på han til han kom hjem.

Hello? Foreldrene trenger ikke være kristne engang for å irettesette barna som kaller en 15-16 år gammel jente skolens "biggest slut" vel? Men de sa bare "Oooh" og ble skikkelig redde for at hun skulle gjøre noe usømmelig med sønnen deres :fnise: ..

det irriterte meg og. Det var liksom helt greit å spre stygge rykter om en 16 år gammel jente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

At de legger seg med full makeup, og våkner med den like perfekt.

Scener hvor noen møtes på en kafé for en prat, hvor de bestiller kaffe eller mat og den ene forlater bordet etter samtalen er ferdig uten å ha rørt det som er servert, eller i det hele tatt fått det.

Vinen de drikker ser ofte ut som saft, og det er vel greit om det faktisk er saft, for de går rett i bilen og kjører hjem etter å ha drukket flere glass av det.

Når det er en fødsel på gang så må de kjøre på sykehuset i lynfart, for en baby kommer alltid ut innen 5 minutter etter den første rien. Har hun fått tre rier så er det for sent å dra til sykehuset, da må de føde der de befinner seg. Det går alltid bra, man trenger bare varmt vann og håndklær. Har man ringt etter ambulanse så kommer de først når fødselen er over. En fødsel tar nemlig sjelden mer enn noen minutter.

Når man har fulgt en skurk til et nedlagt lagerhus og ringer for backup fra politi, så kommer de også først rett etter dramaet er over og skurken død/uskadeliggjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...