Gå til innhold

You can tune a piano

-Mags-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig trent! :hoppe:

Denne uka blir det bare veldig lett trening, men jeg klarte ihvertfall å grine meg til dét. :sjarmor: Ble en lett gjennomgang av skuldre og armer, pluss tre kvarter jogg/rask gange etterpå (på grunn av hold igjen - irriterende!).

Og jeg er så SLITEN! Kroppen skriker, stakkars. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :hoppe:

Bare veldigveldig lett da, så det ble stort sett 12-15 repetisjoner. Men forsåvidt greit for å få kroppen igang igjen. Jeg tør simpelthen ikke å trene hardere (noe som er bra!), siden kiropraktoren min er så streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke engang å se på knebøy-/markløftstanga før jeg er ferdig med behandlingen.

Da blir jeg grundig hudfletta. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er sikker på at han kan SE det på meg. Om jeg har trent noe jeg ikke skal, altså. Skummel type! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Men veldig fornuftig, og jeg er helt sikker på at det er det riktige. Det som er viktig er jo at du er i gang igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Det føltes ikke kjipt å trene slik heller faktisk, det var bare helt OK, som et skritt på veien liksom. Deilig.

Vi fabler om å ta en gå-/joggetur før jobb i morgen tidlig, men vi får se..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fabler om å ta en gå-/joggetur før jobb i morgen tidlig, men vi får se..... :fnise:

:tommelsmil:

Sånne idéer er stort sett best på kvelden, og føles merkelig nok ikke like strålende ut når vekkerklokka kimer neste morgen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Jeg avventer rapport! :regler: Ble det morrajoggings?

I går kveld planla jeg en ny joggetur i kveld, men nå griner kroppen min, føler ikke for det, sier den.

SÅ BRA at du fikk klarsignal til lett trening! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null joggetur, og det gjelder både morgen og kveld. Formen er bedriten, og jeg var kun fysisk tilstede på jobb i dag. Fanken.

Link: Jenter kommer ikke overens med jenter... :murvegg:

Hvordan skal man kunne forvente likestilling når selv kvinner ikke har tro på kvinner? Jeg blir så oppgitt, men har vært "flink" og ikke engasjert meg i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel
Null joggetur, og det gjelder både morgen og kveld. Formen er bedriten, og jeg var kun fysisk tilstede på jobb i dag. Fanken.

Link: Jenter kommer ikke overens med jenter... :murvegg:

Hvordan skal man kunne forvente likestilling når selv kvinner ikke har tro på kvinner? Jeg blir så oppgitt, men har vært "flink" og ikke engasjert meg i tråden.

Kunnne jo vært interessant å lese dine innlegg, da... :fnise:

Og forresten: :troest: for bedriten form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir så adrenalinengasjert. :fnise:

(for ordens skyld så skjønner jeg godt hva de mener, men jeg mener at å diskutere dette i forhold til kjønn er helt på bærtur. hva slags damer omgir folk seg med egentlig? jeg tror det ville vært greit for mange å utvide omgangskretsen sin litt dersom de har dette bildet av hvordan kvinner flest er. for ikke å snakke om kommentaren "jeg har venninner til å snakke med om shopping og sminke, og gutter til å gjøre andre ting med" .... :overrasket: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krynkel
:roll: Jeg tror vi har stadfestet før at vi har temmelig likt syn på saken, Mags. Jeg må bare ignorere slike tråder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke engang å se på knebøy-/markløftstanga før jeg er ferdig med behandlingen.

Da blir jeg grundig hudfletta. :haar:

Og jeg er sikker på at han kan SE det på meg. Om jeg har trent noe jeg ikke skal, altså. Skummel type! :ler:

Flink jente! Du er jo Drømmepasienten in person. :)

Skulle ønske alle var som deg, jeg, Mags... :sukk:

Men supert at du er i gang! :hoppe: Man må dessuten ta ett skrit av gangen uansett, og det er definitivt både tryggest og lurest å ta begynne litt under der mans slapp. Klisjé, klisjé, blablabla... :ler: Flink er du hvertfall!

Når det kommer til morgentrening er det absolutt en god idé om kvelden. Neste morgen er jeg så hinsides trøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, langt mindre orke å trene. Men jeg gjorde det faktisk før. Flere ganger i uka, ut i frisk luft, og jeg har sjelden hatt så mye energi som da. Men først må jeg få litt orden på døgnrytmen min, så morgenøkter ligger en gang langt frem i tid her i huset. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ingen drømmepasient, men begynner å bli flinkere! Etter å ha gått på trynet så mange ganger (mtp skader, vondter, treningsforbud osv.) bør man jo strengt tatt innse et par ting. Han synes nok ikke at jeg er drømmepasienten, siden samtalen forløp slik:

- Men, atte, du vet jeg må spørre. KAN JEG TRENE?!

- Du kan trene lett.

- Vekter?

- Hvis du er i stand til å trene L E T T, så... (sagt med oppgitt mine)

Men, som sagt, jeg bedrer meg!

Når det gjelder morgentrening (ikke styrke) så synes jeg egentlig at det er kjempegodt, og kan finne på å gjøre det innimellom. Men det krever gjerne overskudd, noe som igjen krever nok søvn og så videre, så "problemet" mitt er litt som ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt i dag.

Endte opp med verdens lengste diskusjon med Mannen, og det var så koselig og vi ble bare liggende å bable og småprate altfor, altfor lenge. Verdt det! :hjerte:

Jeg må fungere som del av en gruppe noen uker fremover nå, og gruppa er ikke godt sammensatt. Jeg kan ikke fordra det. Men.

To lyspunkter:

#1: Neste samarbeidsprosjekt foregår med noen jeg virkelig jobber godt sammen med - gleder meg!

#2: Jeg fant i dag ut at jeg har hatt feil lønnstrinn (!), og får dermed etterbetalt en goood del.

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Håper du er heldigere enn meg. Jeg fant ut jeg hadde feil lønnstrinn i ett år, dessverre var det min egen idioti som var årsak, og jeg hadde dermed ikke rett på mange mnd med tilbakebetaling... :(:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt!

Det er ikke min feil, heldigvis. Det hadde "skjedd noe" som gjorde at jeg ble krysset ut av systemet, og dermed ikke automatisk ble rykket oppover.

Jeg tror jeg skal ha enda høyere ansiennitet uansett, og at det kanskje ikke er regnet ut korrekt, og dét kan være min egen feil i tilfelle (at jeg ikke har sjekket at det stemmer). Men det blir litt, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Litt er bedre enn ingenting! :tommel: (Vel, jeg fikk jo noe, da, men kunne fått for ett år mer, nesten...) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...