Gå til innhold

You can tune a piano


-Mags-

Anbefalte innlegg

Gjest O-Ren Ishii
Guri! Har du alt i boks? Kjole på kontoret i dag også? :fnise:

Jeg går selvfølgelig i kjolen på jobb hver dag. Jeg må jo la folk forstå at jeg er BRUD. :filer:

:fnise:

Alt i boks? Øh, nok i boks kanskje? :sjenert: Jeg tror vi har ganske grei kontroll, egentlig. Men det er jo selvfølgelig et par ting som gjenstår. Ringer og sånt for eksempel. :ler:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Krynkel

Ringer er ingen hast med. De leverer ganske kjapt, det viser all erfaring. *var treg med å bestille ringer selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Ringer er ingen hast med. De leverer ganske kjapt, det viser all erfaring. *var treg med å bestille ringer selv*

Nå skal det sies at jeg har bestilt ringer en gang før (:sjenert:), og selv om leveringstiden var kort tok det lang tid å få den "rett". Jeg måtte blokke den ut tre ganger, og det var ikke fordi jeg hadde lagt på meg nevneverdig i fingrene, altså.

Jaja, nå var jo ikke denne ringen "rett" uansett da, siden bryllupet ble avlyst. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Fortell! :hoppe:Samme mann som nå? Og kan da det samme skje igjen om 6 uker? Hvordan var reaksjonene da bryllupet ble avlyst, var gjestene mest opptatt av at de ble snytt for en fest?

(Min ring kjentes forresten for trang ut da jeg prøvde den i butikken, men valgte å forsøke likevel siden det var den størrelsen som ved bestilling hadde vært den som passet best, og det er jeg glad for; når jeg blir kald på fingrene er jeg av og til redd den skal falle av. (Redselen er imidlertid større enn sannsynligheten for det.)

Endret av Krynkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Ikke samme mann, og det er en stund siden nå, og det kommer ikke til å skje denne gangen. :fnise: *kryptisk*

Men det var heldigvis såpass lang tid igjen til bryllupet at det ikke var sendt ut invitasjoner og sånt. Det var "bare" under planlegging, sted var reservert og jeg hadde begynt å titte på kjoler. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Det er veldig forståelig at du er *kryptisk* når det gjelder den saken. Men det er vel lov å prøve seg? :sjenert::nigo:

Forresten trodde jeg ikke det kommer til å skje denne gangen også. :hoho: Det høres i alle fall ikek slik ut på det du skriver og måten du omtaler mannen og det forestående bryllupet. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld, du liksom. Jeg ligger her med sofaen helt inntil det vidåpne vinduet, med leggene stekende i sola og har helgefølelse. Og koser meg altså med KG-prat som har skjedd mens jeg har vært på jobb (der tør jeg nemlig ikke å være på KG). Så bare fortsett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Unnskyld, du liksom. Jeg ligger her med sofaen helt inntil det vidåpne vinduet, med leggene stekende i sola og har helgefølelse. Og koser meg altså med KG-prat som har skjedd mens jeg har vært på jobb (der tør jeg nemlig ikke å være på KG). Så bare fortsett!

Det burde strengt tatt ikke jeg heller tørre. Huff. :sjenert:

Bra balkong-imitasjon, Mags! :tommelsmil:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede! Hvilket studium? PM?

PM! ;)

... var sur som ei potte da jeg våknet opp, og hadde gå-sakte-aksjon i morges. Jeg kom derfor på jobb for ti minutter siden...

Haha, gå-sakte-aksjon er undervurdert. Jeg ser det levende for meg.

Skummet fort igjennom, og rekker ikke å komme med et godt svar nå, men den umiddelbare tanken min er at jeg synes dette er et godt forslag.

Litt på siden av akkurat dét, men når det gjelder bryllup (skal vi opprette dagbøker på bryllupsforumet istedet, kanskje, vi snakker ihvertfall nok til å kvalifisere for tiden):

Jeg møter meg selv litt i døra, siden jeg er en smule spaltet når det kommer til dette: på den ene siden synes jeg det er helt greit å gifte seg i f.eks. kirka selv om vi ikke er kristne og selv om jeg synes det er litt tullete å love noe for evig og alltid. Det er en hyggelig tradisjon osv. På den andre siden er jeg litt prinsipiell, og kan ikke gifte meg i kirka hvor jeg må avlegge et slikt løfte som jeg ikke tror på, og ønsker meg et lite og anonymt bryllup (hvis den tid kommer).

Det er godt det ikke er jeg som skal gifte meg om 7 uker, med andre ord. :ler: Hva med å IKKE tenke så mye på alt mulig vissvass..? :mumler:

Jeg går selvfølgelig i kjolen på jobb hver dag. Jeg må jo la folk forstå at jeg er BRUD.

:hoho:

***

Her er grillmaten kjøpt inn, og jeg begynner å friskne til. I morgen blir det parkliv, og helga skal tilbringes halvveis der og halvveis i marka, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do! :strix: Men siden jeg fortsatt er hosthark, har Mannen dratt avgårde for sosialisering. Jeg skal være hjemme i kveld, og klør meg litt i huet over hva jeg skal finne på når jeg må være innendørs.

Alternativene er som følger

* Slumdog Millionaire på DVD

* Vindens skygge - fant den i bokhylla nå, hadde glemt!

* Ta mål og bestille kjoler på nett

* Twitre litt mer

* Lese mer om Interessant Studium

Jeg er superparanoid og tenkte med en gang at jeg var skeeeeptisk siden jeg egentlig ikke vet noe særlig om hvem du er, men siden vi tross alt ikke snakker om statshemmeligheter her, så kan jeg selvsagt sende en PM, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

:lur: Bare vær paranoid, du!

Jeg foreslår forresten følgende prioritering:

1. Slumdog (kanonfilm!)

2. Vindens skygge (beste boken jeg leste i fjor)

3. sove og bli frisk og gjøre resten i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, for en fantastisk prioritering. Jeg hører på deg, ihvertfall ang. punkt 3. :fnise: Filmen vil jeg spare til det blir litt mørkere ute. Gleder meg veldig til både den og boka. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og jaggu ble hun sittende med fagnerding og forsøk på å finne seg sjæl innen politikken igjen.

Jesus. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt!

I dag har det vært soling i parken sammen med kjæresten. :hjerte:

Ruslet en ganske lang tur først, deilig. Har lest litt bok i dag, og nå sitter vi inne med åpne vinduer og koser oss ihjel. Livet er bra. Og jeg er så glad i Mannen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullebukk! :)

Her er det lov til å syte, så lenge du ikke klager på meg. Da blir du sensurert. :filer:

Det ville jeg da aldri drømt om å gjøre! :ler:

Jeg skjønner deg veldig godt - det er så kjedelig med slike pauser hele tiden! Det er noe med den kneika man må over, og selv om det som regel ikke tar lang tid før man er tilbake igjen, føles det gjerne som å begynne på nytt. Og det er aldri særlig morsomt. Men jeg må korrigere det der med "min liga" altså, jeg er ikke akkurat noen proff, for å si det mildt. :fnise:

Ja, det er ubeskrivelig kjedelig, og jeg blir litt sur av det. Jeg blir jo for det første snytt for alle de gode hormonene treningen produserer, og i tillegg er jeg sur fordi jeg ikke får gjort som jeg vil. Manko på lykkehormoner og økning av sytehormoner er en dårlig kombo. Men jo, du (dere) er jo i en annen liga enn meg når det kommer til trening. Det begynner å bli noen år siden jeg kjørte to økter om dagen for å si det sånn. :fnise: Men, et sted skal man jo begynne...igjen...

Hva er det som gjør at du ikke har fått trent? Av og til er det jo noe man kan justere selv, andre ganger må man bare finne seg i at det er sånn en periode.

Litt ymse, nesten overlappende. Lungebetennelse, beinhinnebetennelse, forkjølelse og nå ett eller annet som de ikke helt er enige med seg selv om hva er. Jeg venter på spesialisttime. De siste ukene har jeg heldigvis vært bedre, men følt meg nestensyk hele tiden, og jobben har tatt det jeg har av krefter. Hadde jeg vært ansatt og ikke selvstendig hadde jeg prøvd meg på trening og pushet meg hardere. Men en dag (eller uke) borte fra jobb blir fryktelig kostbart, og jeg har ikke mer å gå på der etter denne runden. Antagelig heller ingen humørbooster med alt som kommer på rekke og rad.

Og for å runde av med litt ikkesyting; denne uken har formen vært stigende, og jeg prøvde meg på en økt. Fryktelig tungt, men jeg gjennomførte alt, og var egentlig veldig godt fornøyd. Ikke har jeg blitt verre etterpå heller. :hoppe:

Var det noen av dere som så Dagsrevyen klokka 19.00 i kveld? Var et lite innslags fra et foredrag hvor voksne menn som har blitt misbrukt seksuelt, holdt foredrag for fagfolk. Den ene av dem begynte å gråte mens han stod der (svært forståelig), og jeg fikk så inderlig vondt av ham. Av alle sammen, og jeg har en enorm respekt for folk som har en slik guts. Ekstremt verdifullt at noen tar på seg oppgaven med å gi disse ofrene ansikt (for å bruke en klisjé, men det er egentlig akkurat det som skjer). De snakket blant annet om "hvordan man kan føle seg som en mann igjen" etter slike hendelser. Det tror jeg er et enormt viktig tema, som snakkes alt for lite om. Jeg blir så forbanna når folk kimser av seksuelle overgrep mot menn - og det er ganske utbredt, blant vanligvis oppegående folk!

Jeg så ikke Dagsrevyen, men hørte intervju med en av mennene på radio. Det er hjerteskjærende å tenke på at sånt skjer, enda verre å tenke på hvordan samfunnet møter dem, og det er ufattelig tøft gjort å stå frem!

Jeg har funnet et masterstudium jeg tror jeg kan være svært interessert i.

:litt ivrig:

Spennende!

:veldig nysgjerrig: :)

... og jaggu ble hun sittende med fagnerding og forsøk på å finne seg sjæl innen politikken igjen.

Det burde jeg også gjort. Det er pinlig hvor lite oversikt jeg har, men det er så vanskelig å henge med på debatter hvor sakene kommer i bakgrunnen av usakligheter, og alle bruker mer tid på å trekke frem hverandres feil, istedetfor å bruke tiden til å forklare meg hva de selv vil gjøre riktig.. Jeg må skjerpe meg og gjøre en egeninnsats, helt klart.

Her er grillmaten kjøpt inn, og jeg begynner å friskne til. I morgen blir det parkliv, og helga skal tilbringes halvveis der og halvveis i marka, tenker jeg.

:hoppe: Hurra for bedre form! Jeg håper du har en super helg Mags!

Og jeg er så glad i Mannen. :strix:

:hjerte:

Endret av Imogen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...