Chanel.No5 Skrevet 22. april 2009 #1461 Skrevet 22. april 2009 woops..skal nok legge inn litt ekstra til kvelds har forresten nettop funnet ut at eple med kanel er knall i microen. hehe. henger litt etter ) Velkommen i KANEL-gjengen :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 22. april 2009 #1462 Skrevet 22. april 2009 Har forresten funnet en oppskrift paa falafel. Den skal proeves en dag! Mmm. Så god ut, men for mitt vedkommende er det uaktelt med alt krydderet og løk/hvitløken så da blir det nok litt kjedelig :gjeiper:
desperate Skrevet 22. april 2009 #1463 Skrevet 22. april 2009 (endret) Chips 2 kiwier Trening En sånn der Hennig Olsen Smoothie-is 5 mini-kjøttkaker 5 ss lett yoplait blåbæryoughurt + 3 mini-never med Icas Crunchy Müsli Og seinere blir det sikkert 1 eple 2 liter vann Endret 22. april 2009 av desperate
venus_ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1464 Skrevet 22. april 2009 Mmm. Så god ut, men for mitt vedkommende er det uaktelt med alt krydderet og løk/hvitløken så da blir det nok litt kjedelig :gjeiper: Falafel er godt uten hvitløk og krydder også. Bare ha mye løk og persille i
Gjest Bolledeig Skrevet 22. april 2009 #1465 Skrevet 22. april 2009 Knekkebrød med makrell i tomat Salat med cottage cheese og egg Is :rødme: Kokt torsk og grønnsaker Blir sikkert noe med tunfisk til kvelds
Chanel.No5 Skrevet 22. april 2009 #1466 Skrevet 22. april 2009 Falafel er godt uten hvitløk og krydder også. Bare ha mye løk og persille i Kan desverre ikke spise løk heller jeg.. Tåler ingenting desverre, men har aldri gjort det, så jeg er vant til rene produkter, men smaker godt selvom, takk for tips ihvertfall!
*Numi* Skrevet 22. april 2009 #1467 Skrevet 22. april 2009 (endret) Tja, Numi prokrastinerer på siste del av hjemmeeksamensoppgaven, så kan jo like så godt notere litt her imens også: Frokost: 2 havrebrødskiver med honning 1 glass melk Vitaminer Lunsj: 2 havrebrødskiver med leverpostei 1 eple med vaniljekesam og kanel Middag: 1 maispitabrød med salat, kylling, mais og rømmedressing 1 bolle med resten av maisen og salaten og litt mer rømmedressing. Kvelds: Driver og planlegger en skål med havregrøt. Ganske fornøyd med den matdagen egenlig. Bedre enn den tomåltideren i går. Endret 22. april 2009 av *Numi*
Chanel.No5 Skrevet 22. april 2009 #1468 Skrevet 22. april 2009 Ganske fornøyd med den matdagen egenlig. Bedre enn den tomåltideren i går. Kjempe dette da!
Safira Skrevet 22. april 2009 #1469 Skrevet 22. april 2009 Siden det er heldagsprøver for tiden går det ikke helt bra med maten: Frokost: Et sport+ med kalkunskinke + vann På skolen: En banan, en skive grovt brød med kalkunskinke og aioli, litt under 50g melkesjokolade, noen druer + farris bris ca 15: Et rugsprø med brunost og jordbærsyltetøy, en kornmo med (lettere)brunost og jordbærsyltetøy, en rute sjokolade, litt rosiner + vann Middag: Salat, en fiskekake, litt pomfritt Kvelds: En yoplait dobbel 0% med litt rosiner i + vann
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #1470 Skrevet 22. april 2009 Har vært på farten og uten fungerende kjøkken, så det ble sabla mye korn: Frokost: Stor porsjon havregrøt med jordbær og kanel. Grapefrukt. Mellom: Bringebæryoghurt med frø. Lunsj: Fire speltbrødskiver med avokado, spekeskinke og tomat (er det bare jeg som føler at jeg bare spiser to skiver når jeg legger dem to og to? hihi) Mellom: Litt nøtteblanding. Middag: Tre (!) store porsjoner med müsli, drikkeyoghurt og jordbær
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. april 2009 #1472 Skrevet 22. april 2009 (endret) M1: Ett eple. Svart te. M2: Salat med kylling og egg. M3: Bakt potet med tunfisk og majones. Svart te. M4: En banan. M5: Appelsin- og tranebaerjuice. M6: Hermetisk fersken. M7: Tucalao. Kamikatzes oppskrift. M8: Froskens 5 minutters sjokkokake med banan. Det blir nok mer etterhvert. Har forresten funnet en oppskrift paa falafel. Den skal proeves en dag! Velkommen i KANEL-gjengen :gjeiper: Endret 22. april 2009 av Mea Culpa
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. april 2009 #1473 Skrevet 22. april 2009 Har vært på farten og uten fungerende kjøkken, så det ble sabla mye korn: Frokost: Stor porsjon havregrøt med jordbær og kanel. Grapefrukt. Mellom: Bringebæryoghurt med frø. Lunsj: Fire speltbrødskiver med avokado, spekeskinke og tomat (er det bare jeg som føler at jeg bare spiser to skiver når jeg legger dem to og to? hihi) Mellom: Litt nøtteblanding. Middag: Tre (!) store porsjoner med müsli, drikkeyoghurt og jordbær Korn er jo godt da. Blir aldri lei av kornblandinger.
Gjest fragment Skrevet 22. april 2009 #1474 Skrevet 22. april 2009 Frokost: To skiver m/ remulade og kokt skinke To Ryvita m/ makrell i tomat <3 Vann Lunsj: To skiver m/ leverpostei Styrketrening Lunsj 2: To skiver m/ leverpostei og karbonade Middag: Panert torsk m/ selskapsgrønnsaker og yoghurtdressing 1 t. og 20 min. rask tur Kvelds: En appelsin En gulrot To Ryvita m/ brunost En Yoplait-yoghurt m/ havregryn ... fremdeles litt sulten.
Teriyaki Skrevet 22. april 2009 #1475 Skrevet 22. april 2009 Synes du spiser greit jeg! Vet ikke om du er fornøyd med vekt osv, men om dette er mat du pleier å spise og du trives med den og vekten din ser jeg ikke noe grunn til å endre noe som fungerer for deg. Ett par mellommåltider i form av frukt/frønt/nøtter/yogurt osv hadde ikke skadet mtp. å opprettholde ett jevnt blodsukker, men det kjenner du best på din egen kropp om er nødvendig. Om du vanligvis varierer pålegg og måltidene litt generelt for egen del så synes jeg du skal fortsette med dette kostholdet jeg! Er fornøyd med vekt og sånt. Min eneste svakhet er at jeg til tider (ofte når samboer ikke er hjemme) så spiser jeg litt for mye middag, men ellers trives jeg med det sånn som det er.
desperate Skrevet 22. april 2009 #1476 Skrevet 22. april 2009 Chips 2 kiwier Trening En sånn der Hennig Olsen Smoothie-is 5 mini-kjøttkaker 5 ss lett yoplait blåbæryoughurt + 3 mini-never med Icas Crunchy Müsli Og seinere blir det sikkert 1 eple 2 liter vann + et påskeegg.
venus_ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1477 Skrevet 22. april 2009 Frokost: Et ryvita og en skive ingers rugbrød med makrell i tomat. Et glass ekstra lett melk. Mellom: Banan Lunsj: Salat med hamburgerrygg, kokt egg og thousand island 3%. To speltlomper. Et glass appelsinjuice. Mellom: Yoplait blåbær med linfrø og havregryn. Vann. Middag: Karririsotto med en go og mager wienerpølse stekt i biter. Bonaqua raspberry. Mellom: To sjokoladeterapi-kjeks. Et glass skummet melk og et glass biola. Ble sen og stor middag i dag så hoppet over kveldsmaten.
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. april 2009 #1478 Skrevet 22. april 2009 Mellom: To sjokoladeterapi-kjeks. Et glass skummet melk og et glass biola. Sjokoladeterapi?
Chanel.No5 Skrevet 23. april 2009 #1479 Skrevet 23. april 2009 Er fornøyd med vekt og sånt. Min eneste svakhet er at jeg til tider (ofte når samboer ikke er hjemme) så spiser jeg litt for mye middag, men ellers trives jeg med det sånn som det er. Don`t we all i gode selskap
hilde1 Skrevet 23. april 2009 #1480 Skrevet 23. april 2009 Velkommen i KANEL-gjengen :gjeiper: Thank you!
Fremhevede innlegg