Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


venus_

Anbefalte innlegg

:fnise:

Safira, må ikke fortelle Lotte at du kaster sjokolade, da tror jeg det rakner for dama :nigo:

Haha, ja, jeg skjønte det!

Frokost: Havregrøt med litt mandler og hasselnøtter, kanel, en neve blåbær, en ts syltetøy

Lunsj: En banan, noen mandler og rosiner, en kopp iskaffe

Middag: To kyllingpølser med sweet chili saus, salat

Kvelds: Blir et eple med kanel varmet i microen og to lomper med blåmuggost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja, jeg skjønte det!

Frokost: Havregrøt med litt mandler og hasselnøtter, kanel, en neve blåbær, en ts syltetøy

Lunsj: En banan, noen mandler og rosiner, en kopp iskaffe

Middag: To kyllingpølser med sweet chili saus, salat

Kvelds: Blir et eple med kanel varmet i microen og to lomper med blåmuggost

Selv om du ikke spiser mengder, så syns jeg at du er veldig flink til å spise næringsrik og god mat, Safira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Safira, må ikke fortelle Lotte at du kaster sjokolade, da tror jeg det rakner for dama :nigo:

:skratte: Belive that!

Nei, Hun trener hver kalori, så derfor jeg "kjeftet" på henne, jeg vet at hun hadde lyst på hele egentlig..

Men jeg synes uansett mat ikke bør kastes om det ikke er dårlig e.l. SPESIELT ikke slik mat :fnise:, da får hun heller sende den i posten til meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, med tanke på at jeg har vært syk i flere år.. (spiseproblemer, ja) så er jeg stolt, ja :)

:klemmer: Det har du da!! Beklager, visste ikke dette, men du er stolt av å ha spist lite eller at du har spist i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speltmusli med rismelk

0,5 l cocos juice

300 g speltkjeks med tomatsmak

Glutenfri speltspaghetti i tomatsaus med grønnsaker.

Fysen i dag, kan godt være jeg åpner en kjekspakke til :popcorn:

2 kopper grønn te med jasmin, tror jeg skal ta en kopp til før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om du ikke spiser mengder, så syns jeg at du er veldig flink til å spise næringsrik og god mat, Safira :)

Takk :)

:skratte: Belive that!

Nei, Hun trener hver kalori, så derfor jeg "kjeftet" på henne, jeg vet at hun hadde lyst på hele egentlig..

Men jeg synes uansett mat ikke bør kastes om det ikke er dårlig e.l. SPESIELT ikke slik mat :fnise:, da får hun heller sende den i posten til meg!!

(hysj, du skulle ikke si det :sjenert: )

Jeg er egentlig veldig enig. Det jeg ikke spiser opp pleier jeg vanligvis å legge i kjøleskapet og spise senere. Selv om det kanskje bare en 1/4 banan. (Jeg tror den hadde blitt ganske tørr hvis jeg sendte den i posten :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: 1 brødskiv med sildesalat, 1 brødskiv med kavli paprika ost.

kaffe før og etter.

mellom: halv grov muffins

middag/kvelds: som var utrolig bra! :kokk:

bakt torsk med bacon, poteter og ertepure og en dolcetto d'alba :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Egg og Bacon

- Brødskive med egge salat

- Biff, fløtegratinerte poteter, peppersaus og brokkåli

Sitter å undrer på hva jeg skal ha til kvelds.. lei av all mat:p

Du spiser veldig bra mat, kanskje noe havregrøt, frukt/bær med yoghurt, vaniljekesam, knekkebrød/skiver med noe godt pålegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du ikke spiser mengder, så syns jeg at du er veldig flink til å spise næringsrik og god mat, Safira :)

Enig med deg!! :enig: Men vi må bare få henne til å forstå at hun bare har godt av å øke inntaket sitt! Maten er bra den, bare litt små mengder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frokost: 1bx sardiner, 50g frosne grønnsaker (kokt)

brunsj: 400g kjøttdeig (stekt i smør), stor salat

lunsj etter tung styrke trening: 100g casein

middag: 400g kyllingkjøttdeig (stekt i smør), 100g frosne grønnsaker (kokt)

da er vel fettkvoten brukt opp for idag (150g) men rom for noe mer protein (100g casein) og kanskje en rå broccoli. karbohydrater prøver jeg å holde meg unna.

Noe karbohydrater kan du vel få i deg i tillegg til dette, det er også en del av ett variert og sunt kosthold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg faen så lei den spamminga di Lotte28!

Lær deg til å trykke "siter" på alle innlegga du ønsker å kommentere, derretter trykke "skriv svar".

Da kommer alle innlegga du trykkte "siter" på opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunsj: 2 brødskiver med hamburgerrygg.

Middag: Saltkjøtt og kålrotstappe.

Kvelds: 2 brødskriver med egg og majones.

Har også spist 1 Sharon, saltstenger og sjokolade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg spist

lunsj/frokost:

2 julekakestykker med brunost

1 klementin

to skiver med ananas og en liten browniebit

kylling og ris til middag =)

En passe sunn dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

(hysj, du skulle ikke si det :sjenert: )

Jeg er egentlig veldig enig. Det jeg ikke spiser opp pleier jeg vanligvis å legge i kjøleskapet og spise senere. Selv om det kanskje bare en 1/4 banan. (Jeg tror den hadde blitt ganske tørr hvis jeg sendte den i posten :fnise: )

En tørr bolle i posten på vei til meg, jeg hadde spist den :popcorn: er bedre enn en i bosset! Aller best hadde den gjort seg i munnen DIN :klemmer:

Bra du sparer mat du ikke spiser, jeg spiser alltid opp jeg så slipper dette :fnise: Har aldri måtte avslutte en bolle halvveis ihvertfall, det har jeg tilgode å oppleve!!Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speltmusli med rismelk

0,5 l cocos juice

300 g speltkjeks med tomatsmak

Glutenfri speltspaghetti i tomatsaus med grønnsaker.

Fysen i dag, kan godt være jeg åpner en kjekspakke til :popcorn:

2 kopper grønn te med jasmin, tror jeg skal ta en kopp til før jeg legger meg.

Synes du skal ta å spise kjeks, drikke en kopp te og få en god natts søvn! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Numi ikke innlogget
Hva er eggekake? Så spennende ut..

Mmmm.. Mandelpudding er supergodt..

Tja, hva skal man si det er tro. Det er en slags omelett. Litt usikker egentlig, men tror det bare er piska egg helt over flesk. Ble servert av svigermor.

Ja, mandelpudding er godt. Litt søtt, men ikke verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg faen så lei den spamminga di Lotte28!

Lær deg til å trykke "siter" på alle innlegga du ønsker å kommentere, derretter trykke "skriv svar".

Da kommer alle innlegga du trykkte "siter" på opp.

Hjelpes, jeg visste ikke dette, beklager virkelig, for dett plager deg virkelig ser jeg. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Etter en intern diskusjon har vi bestemt oss for å stenge denne tråden. Selv om vi tidligere har vurdert tråden som OK, er vi av den oppfatningen at det er for mye i denne tråden som kan virke triggende på mennesker med spiseforstyrrelser, til tross for at trådens innhold jevnt over er OK. Siden det er såpass mange med spiseforstyrrelser som leser og deltar i tråden, ønsker vi ikke at tråden skal fortsette siden vi ikke kan vite noe om kompetansen bak rådene som gis.

Minner igjen om IKS som kan nås på for eksempel telefonnr. 22940010. Der sitter det mennesker som innehar kompetanse og erfaring i forbindelse med spiseforstyrrelser og som har muligheten til å gi tips og råd på veien hvis noen ønsker dette.

Eventuelle videre spørsmål kan tas på Ris&Ros

Bolledeig admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...