Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


venus_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hun ønsker tydeligvis å skryte av at hun ikke har spist noe..

Kommenterte henne selv, men har en mistanke om at dette er en som bare er inne for å tulle seg, for er dette noe å skryte av i det hele tatt?? NOPE, det er idioti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pølse med brød og en skive.

Hvordan i alle dager kan du leve på så lite mat som du spiser(ikke for å være dramatisk, men tviler på du lever med god helse stort lenger om dette er noe du tenker fortsette med, underernæring, du vil oppnå mangler og vil få en ekstremt lav forbrenning..)??

Du er en gutt/mann i tillegg? Dette er ikke ett helt måltid en gang..

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke giddet å skrive opp i julen. Da vil jeg ikke tenke over hva jeg putter i meg, for i julen så putter jeg i meg det jeg vil ha, uansett. :) Årsaken til at jeg bruker å skrive her, er for å huske hva jeg har spist i løpet av dagen slik at jeg får bedre innsikt i hvordan mitt hverdagslige kosthold ser ut. Nå er det jo unntakstilstand, så da gidder jeg ikke å skrive. :)

Men i morgen skal jeg ha min første sunne dag på en stund! Har heller ikke trent på nesten to uker pga. jeg har vært syk og sånt. Så nå gleder jeg meg til å ha en sunn og næringsrik dag! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke giddet å skrive opp i julen. Da vil jeg ikke tenke over hva jeg putter i meg, for i julen så putter jeg i meg det jeg vil ha, uansett. :) Årsaken til at jeg bruker å skrive her, er for å huske hva jeg har spist i løpet av dagen slik at jeg får bedre innsikt i hvordan mitt hverdagslige kosthold ser ut. Nå er det jo unntakstilstand, så da gidder jeg ikke å skrive. :)

Men i morgen skal jeg ha min første sunne dag på en stund! Har heller ikke trent på nesten to uker pga. jeg har vært syk og sånt. Så nå gleder jeg meg til å ha en sunn og næringsrik dag! :)

Helt riktig instilling.. Forskjellen på oss to er den at jeg har ferie ut året og er redd den uken her også fortsetter som den har gjort siden onsdag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig instilling.. Forskjellen på oss to er den at jeg har ferie ut året og er redd den uken her også fortsetter som den har gjort siden onsdag :fnise:

Hehe, men det er bare noen dager igjen av året, så det går sikkert bra! :) Bare å huske på hva du sa om at det er ikke i juletiden man legger på seg, det er ellers i året. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men det er bare noen dager igjen av året, så det går sikkert bra! :) Bare å huske på hva du sa om at det er ikke i juletiden man legger på seg, det er ellers i året. ;)

Det tenker jeg ikke på en gang, men blir litt dvask/slapp i kroppen av alt dette sukkeret jeg forer den med, jaja, min egen feil det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg ikke på en gang, men blir litt dvask/slapp i kroppen av alt dette sukkeret jeg forer den med, jaja, min egen feil det :gjeiper:

Ja, ser den. Kjenner det samme selv. Menmen, da blir det bare godt når kostholdet omsider går tilbake til normalen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ribbe, medisterkaker, sossiser, eggerøre, rakfisk, flattbrød og oppskåret kaldt kjøtt av forskjellige slag. Juletapas sammen med en gren av familien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest starlight

Frokost; en baguette

Lunsj; to knekkebrød

mellommåltider utover dagen; litt potetgull med dip

middag; ris, kyllingsaus og kylling

Kvelds; har ikke blitt spist enda, får se hva det blir. hvis ikke jeg lar være da, er så sent ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frokost: 2 rundstykker med nugatti

middag: kveite og potet

kvelds: 3 rundstykker med salami

også har jeg spist masse sjokolade og pepperkaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går:

2 skåler med spelt-flakes og rismelk (frokost og lunch)

4 linseburgere, 1 avokado, 1/2 agurk, og blomkålpurè av 1 blomkålhode

et par stilker selleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...