Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2009 #6701 Skrevet 24. desember 2009 Pølse i brød med masse rå løk.
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 #6702 Skrevet 24. desember 2009 Det er utrolig slitsomt å "måtte" tenke på kalorier på selveste julaften og rundt juletider, men det er slike "kosetider" som er vanskelige sånn sett. Har spist ganske ensformig mat i dag egentlig: En sjokoladebit En brødskive med ost og skinke, en halv med fiskepudding og en halv med makrell i tomat Et eple og noen mandler Nøtter og tørket frukt, 2 klementiner Et rugsprø med potetsalat, et halvt med brunost og et halvt med fiskepudding Nøtter og tørket frukt og et eple Har lyst til å bare spiiiiise Hoho. Ikke noe middag enda? God mat trenger ikke være usunnt og stappfull av kalorier, ville du slappet av mer og kost deg hvis du visste at maten ikke var "feil"?
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 #6703 Skrevet 24. desember 2009 Hittil i dag: Speltmusli med rismelk 4 linseburgere med avokado-og agurksalat, og brokkolipurè 1 kopp grønn te med jasmin Ble så steike mett av disse burgerne så har ikke klart å spise noe mer. Men kvelden er enda ung
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6704 Skrevet 24. desember 2009 Jeg har 4 pakker med marie kjeks, som jeg egentlig skulle glede noen andre med, funker det? Ris har jeg dessverre ikke.. Åh, håper de får slept opp bilen min i morgen, så jeg kommer meg rundt. Snille naboen skulle prøve å hjelpe. Skulle jo helst hatt hest og kjerre merker jeg. Litt sent svar, men ja, mariekjeks er veldig bra!!
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2009 #6705 Skrevet 24. desember 2009 Oppe i en pølse med brød og masse rå løk, to tynne grovbrødskiver (en med servelat, en med ost). Spiser kanskje en skive til før jeg legger meg.
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6706 Skrevet 24. desember 2009 Har lyst til å bare spiiiiise Hoho. Ett svar til deg kjære : SPIS!! Gjør som alle oss andre nå, KOS DEG Du fortjener det, er så flink, gi etter for lystene og ta kontroll, gi deg selv deg i julegave
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #6707 Skrevet 24. desember 2009 Poteter, gulrøtter, kålrabi kokt sammen, pinnekjøtt, svineribbe med masse deilig sprø svor, surkål og rødkål, og annet smask, moltekrem til dessert, MASSE GODTERIER! FORDI DET ER JULAFTEN, OG EN DAG I ÅRET TAR JEG HELT AV :):) Takk gud for nycoen i skapet... Den som nekter seg selv mat og sulter seg i kveld skulle hatt en smekk over labben! STOOOOOOOOOOOR jule:klem: til alle!
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6708 Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hittil i dag: Speltmusli med rismelk 4 linseburgere med avokado-og agurksalat, og brokkolipurè 1 kopp grønn te med jasmin Ble så steike mett av disse burgerne så har ikke klart å spise noe mer. Men kvelden er enda ung Så godt å se at du spiser deg mett og god, er det selv, men som du så helt korrekt sier: KVELDEN ER UNG; fremdeles mye godt på bordet som skal smakes på I dag har jeg spist: (tilfeldig rekkefølge) Alle mulige julekaker, tennisracket(fikk den i julesokken) Risengrynsgrøt med masse kanel, sukker og smørklatt, desverre var ikke mandelen i min grøt, så ingen julenissesjokolade på meg.. Mer kaker Sjokolade i forskjellige varianter Pittelitt pinnekjøtt, masse hjemmelaget kålrotstappe og poteter med fett Masse gløgg med rosiner og mandler Julebrus fra Lerum Frokost ble 2 nystekte minibaguetter med masse svinesteik (mamma steiker en hel side og vi bruker det som pålegg gjennom jula, skjærer tjukke gode biter) og majones og Varm sjokolade med krem Eggerøre og røkelaks (sikkert det sunneste jeg får i meg i dag ) Videre blir det julekaker, brus og sjokolade og twist.. GOD JUL!! Endret 24. desember 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6709 Skrevet 24. desember 2009 Poteter, gulrøtter, kålrabi kokt sammen, pinnekjøtt, svineribbe med masse deilig sprø svor, surkål og rødkål, og annet smask, moltekrem til dessert, MASSE GODTERIER! FORDI DET ER JULAFTEN, OG EN DAG I ÅRET TAR JEG HELT AV :):) Takk gud for nycoen i skapet... Den som nekter seg selv mat og sulter seg i kveld skulle hatt en smekk over labben! STOOOOOOOOOOOR jule:klem: til alle! Jule Hehe, tro meg, flere med nyco i skapet klar her Godt å se det ikke bare er meg som tar helt av i dag.. Deilig med jul gitt
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6710 Skrevet 24. desember 2009 Oppe i en pølse med brød og masse rå løk, to tynne grovbrødskiver (en med servelat, en med ost). Spiser kanskje en skive til før jeg legger meg. Kjære deg.. Skiver på julaften?? Hva med å kose deg litt da??
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 #6711 Skrevet 24. desember 2009 Så godt å se at du spiser deg mett og god, er det selv, men som du så helt korrekt sier: KVELDEN ER UNG; fremdeles mye godt på bordet som skal smakes på Jeg steker opp resten av linseburgerne nå, 4 stk som skal fortæres. De er såpass mektige at jeg tviler på at jeg orker mer mat i dag. Spises med masse augurk og avokado. Ser ut som du har kost deg masse Lotte, har du fått noe fint til jul også?
Gjest brutal_mann Skrevet 24. desember 2009 #6712 Skrevet 24. desember 2009 Kjære deg.. Skiver på julaften?? Hva med å kose deg litt da?? Er ikke noe julemenneske
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #6713 Skrevet 24. desember 2009 Jule Hehe, tro meg, flere med nyco i skapet klar her Godt å se det ikke bare er meg som tar helt av i dag.. Deilig med jul gitt Helt enig, vi har jo 360 +- andre døgn å tenke sunt og porsjoner på Jeg har lagt merke til at du er en spesiell pådriver, kommentator, støtte, trøster, omsorg, oppmuntring i denne tråden her, lotte28. Du virker som en slik fin-fin person
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6714 Skrevet 24. desember 2009 Jeg steker opp resten av linseburgerne nå, 4 stk som skal fortæres. De er såpass mektige at jeg tviler på at jeg orker mer mat i dag. Spises med masse augurk og avokado. Ser ut som du har kost deg masse Lotte, har du fått noe fint til jul også? Åh, kose deg masse!! Jeg har storkost meg også!! Fått masse, altfor masse fint, hva med deg??
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6715 Skrevet 24. desember 2009 Er ikke noe julemenneske Det ser jeg så absolutt, men det må nå være noe av julematen/snacksen/drikken som frister selv om du ikke er julemenneske da
Pjukset Skrevet 24. desember 2009 #6716 Skrevet 24. desember 2009 Åh, kose deg masse!! Jeg har storkost meg også!! Fått masse, altfor masse fint, hva med deg?? Jeg har bare fått ting jeg ønsket meg, og til og med ting jeg ikke visste jeg ønsket meg, men som jeg innså jeg ønsket meg når jeg pakket det opp :gjeiper: Vi må ha vært veldig snille jenter, Lotte
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6717 Skrevet 24. desember 2009 (endret) Helt enig, vi har jo 360 +- andre døgn å tenke sunt og porsjoner på Jeg har lagt merke til at du er en spesiell pådriver, kommentator, støtte, trøster, omsorg, oppmuntring i denne tråden her, lotte28. Du virker som en slik fin-fin person ENIG!! Dagen i dag og en uke fremover for meg ihvertfall skal disse tankene ikke være tilstede!! Da er det forkus på kos og ingenting annet spør du meg!! Tusen takk for varme ord, jeg er nå bare ærlig, hater å se mennesker straffe seg selv når de har hatt en dårlig dag og da forteller jeg dem bare at de ikke er de eneste som har slike dager, noe jeg vet er riktig, men de trenger høre!! Håper du koser deg ihvertfall Endret 24. desember 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6718 Skrevet 24. desember 2009 Jeg har bare fått ting jeg ønsket meg, og til og med ting jeg ikke visste jeg ønsket meg, men som jeg innså jeg ønsket meg når jeg pakket det opp :gjeiper: Vi må ha vært veldig snille jenter, Lotte Det har vi vært, ingen tvil der om jeg skal ta alle gavene som utgangspunkt Fått ALT jeg ønsket meg og masse mer til, fikk til og med masse snop til vovsen så vi kommer begge til å rulle når dette året er omme
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2009 #6719 Skrevet 24. desember 2009 ENIG!! Dagen i dag og en uke fremover for meg ihvertfall skal disse tankene ikke være tilstede!! Da er det forkus på kos og ingenting annet spør du meg!! Tusen takk for varme ord, jeg er nå bare ærlig, hater å se mennesker straffe seg selv når de har hatt en dårlig dag og da forteller jeg dem bare at de ikke er de eneste som har slike dager, noe jeg vet er riktig, men de trenger høre!! Håper du koser deg ihvertfall Det gjør jeg helt klart. Keep up the good work, LotteTjueåtte, DU er nok en stor trøst og trygghet for mange som overfører slitsomme tanker og følelser til matveien, og ikke helt vet hvordan de skal takle det
Chanel.No5 Skrevet 24. desember 2009 #6720 Skrevet 24. desember 2009 Det gjør jeg helt klart. Keep up the good work, LotteTjueåtte, DU er nok en stor trøst og trygghet for mange som overfører slitsomme tanker og følelser til matveien, og ikke helt vet hvordan de skal takle det Det skal jeg gjøre, det er viktig å støtte andres dårlige og gode dager, vi vet at de kommer til oss alle, uansett hva det gjelder
Fremhevede innlegg