Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6661 Skrevet 23. desember 2009 (endret) Resten av kvelden: Litt tapas, tiramisu, tre stykker sjokoladekake, noen biter sjokolade, en håndfull chips, noen glass brus Dette er kvelds jeg kan like du har mer enn godt av litt annet enn cherrytomater, spiste ikke akkurat stort før på dagen.. God jul, håper du får kost deg med masse god mat og drikke i morgen!! Endret 23. desember 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6662 Skrevet 23. desember 2009 Jeg kan alltids lage kålrotstappe, men poteter med masse fett over kan du få ha for deg selv Jeg liker brokkoli/blomkålpurè, skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan spise det? Smaker utmerket godt sammen med linseburgere. Rakk ikke kjøpe risengrynsgrøt gitt, men jeg klarer meg nok fint uten. Hehe, jeg feirer ikke jul i år, så det er liksom ikke så nøye Klart du skal lage det du har mest lyst på!! Det er jo det vi gjør i julen, spiser GOD mat! Du kommer deg ut å kjøper risengrynsgrøten i morgen, litt jul SKAL du ha!!Det er nøye, jeg ønsker at du koser deg
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #6663 Skrevet 23. desember 2009 Klart du skal lage det du har mest lyst på!! Det er jo det vi gjør i julen, spiser GOD mat! Du kommer deg ut å kjøper risengrynsgrøten i morgen, litt jul SKAL du ha!!Det er nøye, jeg ønsker at du koser deg jeg har spist mye førjuls-risengrynsgrøt :gjeiper: Jeg koser meg uansett jeg, Lotte, jeg skal spise masse deilige pannekaker
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6664 Skrevet 23. desember 2009 jeg har spist mye førjuls-risengrynsgrøt :gjeiper: Jeg koser meg uansett jeg, Lotte, jeg skal spise masse deilige pannekaker Lover du å spise deg god og mett på disse i morgen da??
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #6665 Skrevet 23. desember 2009 Lover du å spise deg god og mett på disse i morgen da?? Jeg kan ikke love at jeg skal spise pannekaker i morgen, men jeg kan love deg at jeg alltid er god og mett uansett hva jeg spiser!
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6666 Skrevet 23. desember 2009 Jeg kan ikke love at jeg skal spise pannekaker i morgen, men jeg kan love deg at jeg alltid er god og mett uansett hva jeg spiser! Prøver du å gjøre det du kan for å kose deg litt også så blir jeg glad
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #6667 Skrevet 23. desember 2009 Prøver du å gjøre det du kan for å kose deg litt også så blir jeg glad Jeg koser meg hver dag jeg, Lotte
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6668 Skrevet 23. desember 2009 Jeg koser meg hver dag jeg, Lotte Bra, det er deg vel unnet!
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #6669 Skrevet 23. desember 2009 Bra, det er deg vel unnet! Man trenger ikke spise ribbe for å kose seg I dag: Bokhvetegrøt Hummus og masssse organisk selleri Speltmusli med rismelk 0,5 liter Cocosjuice Pannekaker METT!
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6670 Skrevet 23. desember 2009 (endret) Man trenger ikke spise ribbe for å kose seg Har pinnekjøtt hjemme hos foreldrene i morgen, men jeg liker det ikke noe særlig, så spiser masser av kålrotstappe og potetene med som jeg heller fett på. dette gjør også til at jeg har god plass til all julekosen etterpå Endret 23. desember 2009 av Lotte28
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #6671 Skrevet 23. desember 2009 Har pinnekjøtt hjemme hos foreldrene i morgen, men jeg liker det ikke noe særlig, så spiser masser av kålrotstappe og potetene med som jeg heller fett på. dette gjør også til at jeg har god plass til all julekosen etterpå Poenget mitt var at man kan ha en fin jul og kose seg selv om man ikke spiser julemat
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6672 Skrevet 23. desember 2009 (endret) Poenget mitt var at man kan ha en fin jul og kose seg selv om man ikke spiser julemat Så absolutt riktig, men at en koser seg med god mat og drikke en liker er vel en del av julekosen vil jeg gå så hardt å påstå.. Endret 23. desember 2009 av Lotte28
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #6673 Skrevet 23. desember 2009 Så absolutt riktig, men at en koser seg med god mat og drikke en liker er vel en del av julekosen vil jeg gå så hardt å påstå.. Ja man skal da ikke spise mat man ikke liker
Safira Skrevet 23. desember 2009 #6674 Skrevet 23. desember 2009 Dette er kvelds jeg kan like du har mer enn godt av litt annet enn cherrytomater, spiste ikke akkurat stort før på dagen.. God jul, håper du får kost deg med masse god mat og drikke i morgen!! Ja, det var skikkelig godt God jul til deg også, regner med at du får kost deg masse Frokost: En fiberrik med lettere gudbrandsdalsost, et eple Lunsj: Pepperkakedeig Middag: (alt for mye) taco med fullkornstortilla og svinekjøttdeig Kvelds: En neve nonstop, noen pepperkaker Det er godt det bare er jul en gang i året! Nå blir det tre dager med masse mat for min del (men jeg overlever vel...).
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6675 Skrevet 23. desember 2009 Ja man skal da ikke spise mat man ikke liker Selvfølgelig skal en ikke trenge det, men i jula skal man i tillegg unne seg litt ekstra godt, det er en høytid for kos og god mat er en stor del av det!!
Gjest sj Skrevet 23. desember 2009 #6676 Skrevet 23. desember 2009 3 boller 1 liten tallerken grøt 2 flattbrødbiter med sylte 1 porsjon med stekt potet og kjøtt 2 små glass brus Blir mye dritt når man er i familieselskap..
paintarainb0w Skrevet 23. desember 2009 #6677 Skrevet 23. desember 2009 Pepperkakedeig, julekaker og klementiner til frokost, lunsj, middag og kvelds Hahah huff, godt det bare er jul en gang i året.
Pjukset Skrevet 23. desember 2009 #6678 Skrevet 23. desember 2009 Selvfølgelig skal en ikke trenge det, men i jula skal man i tillegg unne seg litt ekstra godt, det er en høytid for kos og god mat er en stor del av det!! Hvorfor MÅ man spise ekstra godt for å ha en fin jul? Jeg sier ikke at man ikke skal kose seg i jula, jeg sier bare at man kan ha en alle tiders jul selv om man ikke gjør det.
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6679 Skrevet 23. desember 2009 Ja, det var skikkelig godt God jul til deg også, regner med at du får kost deg masse Frokost: En fiberrik med lettere gudbrandsdalsost, et eple Lunsj: Pepperkakedeig Middag: (alt for mye) taco med fullkornstortilla og svinekjøttdeig Kvelds: En neve nonstop, noen pepperkaker Det er godt det bare er jul en gang i året! Nå blir det tre dager med masse mat for min del (men jeg overlever vel...). Allerede godt i gang her med sjokolade og pepperkaker som går ned på høykant Overlever? Du har bare godt av det spør du meg. du lever i minus i hverdagen og dette har kroppen og du bare godt av!! Liker lunsjen din i dag, litt ekstremt lite for ett måltid å være, men akseptabelt på en lille julaften er det vel.. :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 23. desember 2009 #6680 Skrevet 23. desember 2009 Pepperkakedeig, julekaker og klementiner til frokost, lunsj, middag og kvelds Hahah huff, godt det bare er jul en gang i året. Hehe, min dag er meget tilsvarende dette i dag, i tillegg til sjokolade og kakemenn som mamma kjøpte på bakeri.. Nam
Fremhevede innlegg