Gjest Frosk Skrevet 19. desember 2009 #6561 Skrevet 19. desember 2009 Nam.. Med smør, kanel og sukker..?? Syns de er best helt nystekte uten noe på - alternativt med sukker og smør (liker ikke kanel..... i motsetning til alle andre her inne, har jeg skjønt ) I dag: * Ananasjuice, appelsinjuice, en neve valnøtter, et eple * 4 fullkornskavringer med ost. Sjokoladesoyamelk * En kopp kakao, og en halv lefse * En brødskive med ost, to klementiner og en stripe kokesjokolade * En skål kikertcurry Snart: hjemmelaget veggispizza, med cola til Og marsipan!
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6562 Skrevet 19. desember 2009 (endret) Syns de er best helt nystekte uten noe på - alternativt med sukker og smør (liker ikke kanel..... i motsetning til alle andre her inne, har jeg skjønt ) Jeg må ha smør, masse kanel og sukker (masse av dette også ) på.. Liker ikke kanel? Oao.. Mulig?? Tror du er den første her inne jeg har lest som ikke liker dette.. Endret 19. desember 2009 av Lotte28
lilla91 Skrevet 19. desember 2009 #6563 Skrevet 19. desember 2009 Litt havregrøt med masse peanøtter og rosiner og blåbæryoughurt En banan Et eple, en og en halv brødskive med ost og skinke Orange småsulten En klementin En halv brødskive med leverpostei og en klementin Läkerol Kylling tikka massala med wokgrønnsaker
lilla91 Skrevet 19. desember 2009 #6564 Skrevet 19. desember 2009 Jeg må ha smør, masse kanel og sukker (masse av dette også ) på.. Liker ikke kanel? Oao.. Mulig?? Tror du er den første her inne jeg har lest som ikke liker dette.. Tror jeg også! Hehe... Jeg bælmer på med kanel på "alt" jeg spiser jeg Fint og sunt søtningsmiddel!
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #6565 Skrevet 19. desember 2009 Husker du ikke at jeg lider av meget dårlig hukommelse?? Hehe.. Du har helt sikker nevnt det, men akkurat alt alle spiser husker jeg ikke hele tiden, men det kan stemme med at det skjer noe med de under koking/steking, for jeg kan faktisk ikke komme på en grønnsak jeg kan spise noe videre av i rå format uten at magen reagerer, grønnsaker i dipp er jo kjempegodt feks. så det er synd, men har ikke sjans.. Men alle er jo forskjellige..hadde jeg spist maten du spiser, så hadde jeg gått under I dag: kålrot hirsegrøt økologisk risengrynsgrøt (to porsjoner) Store grøtdagen!
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6566 Skrevet 19. desember 2009 (endret) Tror jeg også! Hehe... Jeg bælmer på med kanel på "alt" jeg spiser jeg Fint og sunt søtningsmiddel! Enig med at det er supergodt og jeg pøser selv på i store mengder, men jeg er ikke helt enig med å kalle det for ett søtningsmiddel, synes ikke det er noe søtt, det er jo ett krydder også da.. Endret 19. desember 2009 av Lotte28
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #6567 Skrevet 19. desember 2009 Enig med at det er supergodt og jeg pøser selv på i store mengder, men jeg er ikke helt enig med å kale det for ett søtningsmiddel, synes ikke det er noe søtt, det er jo ett krydder da.. Sunt er det ihvertfall
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6568 Skrevet 19. desember 2009 Men alle er jo forskjellige..hadde jeg spist maten du spiser, så hadde jeg gått under Skulle ønske jeg tålte det, for det er jo supergodt. Du hadde levd ett godt liv på maten jeg spiser(sett bort fra allergiene dine) til hverdags, det er fredagene og lørdagene mine som hadde tatt livet av deg Jeg "fråtser" ikke i meg sjokolade da, men spiser gode mengder, noen spiser gode middager, noen drikker alkohol, men for meg er kosen gjennom sjokolade når jeg tar helg!!
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #6569 Skrevet 19. desember 2009 Skulle ønske jeg tålte det, for det er jo supergodt. Du hadde levd ett godt liv på maten jeg spiser(sett bort fra allergiene dine) til hverdags, det er fredagene og lørdagene mine som hadde tatt livet av deg Jeg "fråtser" ikke i meg sjokolade da, men spiser gode mengder, noen spiser gode middager, noen drikker alkohol, men for meg er kosen gjennom sjokolade når jeg tar helg!! Tja, det kommer helt an på hva du spiser til hverdags? Hva er en typisk dag i Lotte-verden?
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6570 Skrevet 19. desember 2009 Sunt er det ihvertfall Så absolutt!!
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6571 Skrevet 19. desember 2009 Tja, det kommer helt an på hva du spiser til hverdags? Hva er en typisk dag i Lotte-verden? Har svart på dette endel ganger før, men kan ta det igjen, Frokost: Havregrøt, knekkebrød, rundstykker, skiver, frukt, fruktsalat, yoghurt, kesam.. Mellommåltid: normalt som frukt, nøtter, yoghurt osv Lunsj: Som frokost Mellom: Som over Mellom: Som over Middag/Kvelds: Spiser ofte noen småmåltider etter jobb og blir da nesten alltid sen middag som blir mitt siste måltid. Her er det alt fra pitabrød, salater, osv..
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #6572 Skrevet 19. desember 2009 Har svart på dette endel ganger før, men kan ta det igjen, Frokost: Havregrøt, knekkebrød, rundstykker, skiver, frukt, fruktsalat, yoghurt, kesam.. Mellommåltid: normalt som frukt, nøtter, yoghurt osv Lunsj: Som frokost Mellom: Som over Mellom: Som over Middag/Kvelds: Spiser ofte noen småmåltider etter jobb og blir da nesten alltid sen middag som blir mitt siste måltid. Her er det alt fra pitabrød, salater, osv.. Jeg kunne ikke spist noe av det, bortsett fra salaten du nevner
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6573 Skrevet 19. desember 2009 Jeg kunne ikke spist noe av det, bortsett fra salaten du nevner Derfor jeg nevnte allergiene dine i parantes, jeg går ikke på noe "diett"(misforstå meg ikke med ordet her), mente at mitt kosthold ikke hadde tatt livet av ett menneske md mindre de er allergsk mot noe..
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #6574 Skrevet 19. desember 2009 Derfor jeg nevnte allergiene dine i parantes, jeg går ikke på noe "diett"(misforstå meg ikke med ordet her), mente at mitt kosthold ikke hadde tatt livet av ett menneske md mindre de er allergsk mot noe.. Men jeg har i grunn ikke mange allergier..det er sykdom som gjør at jeg får forverrede symptomer hvis jeg spiser visse typer mat, det har ingenting med allergi å gjøre sådan
PoisonIvy Skrevet 19. desember 2009 #6575 Skrevet 19. desember 2009 I dag har jeg spist 2 grove rundstykker med salami og ost og en kylling BLT...
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6576 Skrevet 19. desember 2009 Men jeg har i grunn ikke mange allergier..det er sykdom som gjør at jeg får forverrede symptomer hvis jeg spiser visse typer mat, det har ingenting med allergi å gjøre sådan Jeg turte ikke nevne sykdom, men jeg vet at dette er hovedårsaken.. Hadde det ikke vært for den hadde du nok overlevd fint på mitt kosthold, selv orgiene med sjokkis i helgene :gjeiper:
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #6577 Skrevet 19. desember 2009 Jeg turte ikke nevne sykdom, men jeg vet at dette er hovedårsaken.. Hadde det ikke vært for den hadde du nok overlevd fint på mitt kosthold, selv orgiene med sjokkis i helgene :gjeiper: Jeg hadde nok tilnærmet likt kosthold som deg tidligere. Men det skal sies, ble jeg frisk i morgen, så ville jeg ikke gått tilbake til sånn det var før, selv om jeg trolig ville gravd meg ned i potetgullposen nå og da
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6578 Skrevet 19. desember 2009 Jeg hadde nok tilnærmet likt kosthold som deg tidligere. Men det skal sies, ble jeg frisk i morgen, så ville jeg ikke gått tilbake til sånn det var før, selv om jeg trolig ville gravd meg ned i potetgullposen nå og da Det er jo kjempe det at du trives så godt med maten du spiser!! Ang. chipsen så er jeg personlig mer sweet theeth enn saltsyk.. Derfor kan en middag for meg bestå av store ferske nystekte ciabatta med fløtemysost feks.
Pjukset Skrevet 19. desember 2009 #6579 Skrevet 19. desember 2009 Det er jo kjempe det at du trives så godt med maten du spiser!! Ang. chipsen så er jeg personlig mer sweet theeth enn saltsyk.. Derfor kan en middag for meg bestå av store ferske nystekte ciabatta med fløtemysost feks. Det er vel mest det at jeg ikke vil utsette kroppen min for dritmat igjen. Jeg liker forøvrig alt, satt, søtt, syrlig
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6580 Skrevet 19. desember 2009 Det er vel mest det at jeg ikke vil utsette kroppen min for dritmat igjen. Jeg liker forøvrig alt, satt, søtt, syrlig Du liker det meste skjønner jeg.. Jeg skal heller spise litt av drittmaten (da den søte delen) for oss begge!! Så får heller jeg tåle litt kvalme..
Fremhevede innlegg