Teriyaki Skrevet 18. desember 2009 #6521 Skrevet 18. desember 2009 Hold deg unna fast føde (særlig fiber) inntil magen blir bedre. Du kan få i deg godt med næring via væske, eks smoothies og juice. Har du prøvd å spise basmatiris? Det er mye lettere for magen enn brød/knekkebrød, og det gir god næring Ja, skjønte i morges at jeg ikke var klar for fiber! Ris har jeg ikke prøvd, men jeg har nudler. Har akkurat satt på en kaserolle med litt nudler. Orsker ikke dra på butikken. Smoothies hørtes kjempegodt ut! Men all frukten er dypfrossen, og blenderen er såpass sliten at den klarer ikke dypfrossen frukt. Men jeg får ta det ut og lage det seinere. Hadde vært godt med litt vitaminer!
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #6522 Skrevet 18. desember 2009 Ja, skjønte i morges at jeg ikke var klar for fiber! Ris har jeg ikke prøvd, men jeg har nudler. Har akkurat satt på en kaserolle med litt nudler. Orsker ikke dra på butikken. Smoothies hørtes kjempegodt ut! Men all frukten er dypfrossen, og blenderen er såpass sliten at den klarer ikke dypfrossen frukt. Men jeg får ta det ut og lage det seinere. Hadde vært godt med litt vitaminer! Det er bare å legge frukten i dampbad, da tiner det fort
2010 Skrevet 18. desember 2009 #6523 Skrevet 18. desember 2009 Frokost: tropisk shake Middag nr1: stekte kombebiter, potet og bacon Middag nr to: tykk pølse, kolerabi stappe og potet med masse smør:) Til kvels blir d nåkk kyllig file med soppsaus og ris + masse stekte grønnsaker Føler meg stapp mett nå, så blir nåkk ikke kvels før sent i kveld:p
Gjest Huffsa Skrevet 18. desember 2009 #6524 Skrevet 18. desember 2009 7 formloff-skifer med remulade, roastbeef, løk og salt&pepper. Har ikke dilla på det, helt sant!
Gjest Frosk Skrevet 18. desember 2009 #6525 Skrevet 18. desember 2009 Hittil: * Ananasjuice, et eple, en neve valnøtter * 4 fullkornskavringer med ost, en sjokoladesoyamelk * 2 klementiner * Mer valnøtter, og en liten neve tørket frukt * Stor skål kikertcurry med ris, og grønn salat * 3 sjokoladebiter og en klementin Snart: nybakte lefser (Blir nok noe mer ordentlig mat også i løpet av kvelden!)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. desember 2009 #6526 Skrevet 18. desember 2009 Synes enkelte folk spiser veldig lite, hvertfall hvis de ikke spiser mer enn det de skriver her på forumet! Er det bare jeg som syns det?? Jeg spiser ikke godteri i uka, men koser meg litt i helgene. Men får null energi hvis jeg skulle spist så mye lett produkter som noen spiser her inne... Har tro på et vanelig kosthold! Blir ikke feit av det, også kan du leve med det heele livet
venus_ Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #6527 Skrevet 18. desember 2009 - En cappuccino. - To skiver hjemmebakt grovbrød med kaviar og gulost. Et glass soyamelk. - Foccacia med potetsalat og kalkunskinke. - En cappuccino, en konfektbit. - 1/3 grandiosa. - litt peanøtter, sjokolade og marshmallows (mens jeg lagde litt konfekt )
Safira Skrevet 18. desember 2009 #6528 Skrevet 18. desember 2009 Frokost: En skyr med to ts solsikkekjerner, appelsinjuice Lunsj: To gulrøtter, en klementin, et eple Mellom: Nesten 2/3 av en melkedrøm bringebær Middag: 5 biter pizza originale superiore, noen cherrytomater Snacks: Litt cashewnøtter, en klementin Kvelds: Blir nok en klementin og et rugsprø med røkt kalkunfilet
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6529 Skrevet 18. desember 2009 Mett! Og magen knurrer litt. Haha! Skjønner ikke hvorfor?? Håper du koste deg masse, en skal fråtse på sin egen bursdag, magen skal knurre litt, den har også fest når den er fullt opp med herlig bursdagsmat/snacks og drikke
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6530 Skrevet 18. desember 2009 Kvelds: Litt risengrynsgrøt, en neve mandler, et glass saft Må innrømme jeg likte det jeg leste med hva du hadde spist i går, dette begynner å ligne noe!!
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6531 Skrevet 18. desember 2009 De er kjempegod! Hva er det??Så godt på navnet gitt.
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #6532 Skrevet 18. desember 2009 Hva er det??Så godt på navnet gitt. Det er belgisk sjokolade. Vanligvis liker jeg bare norsk sjokolade, men dette er unntaket. Den er fantastisk god. GuyLian
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6533 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Takk for det. Nei, jeg vet jo at jeg ikke er det, men jeg er mye verpesjuk, så innbiller meg lett at jeg er gravid. Ikke sånn at jeg tror det, men at jeg tenker på det. Har uansett fått skrekken nå. Hvis jeg hadde fått ekstrem svangerskapskvalme så hadde jeg ikke holdt ut!! Er heldigvis ferdig å spy, men er fortsatt litt dårlig, og eier ikke matlyst. Kjenner at jeg trenger næring nå, men det var tortur å spise et rugsprø til frokost, klarte ikke hele en gang. Du må ikke spise fibermat som Pjusket også nevner, magen trenger lett næring, lyse produkter, den har mer enn nok å jobbe med om ikke maten i tillegg skal bli en jobb for den å fordøye. Du er verpesyk ja, det er bare å roe seg ang. morgenkvalmen, for tro meg, idet du har fått nurket i armene for første gang er all morgenkvalme glemt og det var verdt hvert sekund!! Endret 18. desember 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6534 Skrevet 18. desember 2009 Har ikke dilla på det, helt sant! Vi tror deg så gjerne :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6535 Skrevet 18. desember 2009 Hittil: Snart: nybakte lefser (Blir nok noe mer ordentlig mat også i løpet av kvelden!) Nam.. Med smør, kanel og sukker..??
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6536 Skrevet 18. desember 2009 Synes enkelte folk spiser veldig lite, hvertfall hvis de ikke spiser mer enn det de skriver her på forumet! Er det bare jeg som syns det?? Det er mange som er enige her, men vi støtter opp og prøver å få enkelte til å øke inntaket litt..
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6537 Skrevet 18. desember 2009 Mellom: Nesten 2/3 av en melkedrøm bringebær Skulle bare mangle at du dette spiste, du trenger det og fortjener det samt at det er FREDAG!! Men, jeg ble skuffet av denne, hadde vært SÅ mye bedre om det var jordbær og ikke bringebær..
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6538 Skrevet 18. desember 2009 - litt peanøtter, sjokolade og marshmallows (mens jeg lagde litt konfekt ) Nam, hvilken type konfekt lager du??
Teriyaki Skrevet 18. desember 2009 #6539 Skrevet 18. desember 2009 Du må ikke spise fibermat som Pjusket også nevner, magen trenger lett næring, lyse produkter, den har mer enn nok å jobbe med om ikke maten i tillegg skal bli en jobb for den å fordøye. Du er verpesyk ja, det er bare å roe seg ang. morgenkvalmen, for tro meg, idet du har fått nurket i armene for første gang er all morgenkvalme glemt og det var verdt hvert sekund!! Ja, det er vel jobb nok å få normalisert magen etter alt av bakterier og sånt som har herjet der dagen før. Du har helt sikkert rett, Lotte! Og jeg kommer nok ikke til å la meg skremme, men det er jo så klart en "downside". Vil jo veldig gjerne bli av dem med et drømmesvangerskap. I dag: Frokost: Nesten et helt rugsprø "mellom": Litt goldfish, litt cola, litt vann "middag": Mr.lee kyllingnudler (var tungt, men klarte å spise hele) "kvelds": Neste to glass hjemmelaget smoothe (gjorde godt!) Til slutt: Noen Goldfish og mer død cola Jepp, det var dagen i dag! Håper jeg klarer å spise mer ordentlig mat i morgen! Nå er det tross alt over et døgn siden jeg sluttet å kaste opp.
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6540 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det er belgisk sjokolade. Vanligvis liker jeg bare norsk sjokolade, men dette er unntaket. Den er fantastisk god. GuyLian Jeg elsker belgisk sjokolade, de kan virkelig sakene mener jeg!Den der har jeg selvfølgelig smakt, klarte bare ikke koble navnet, de er kjempe, megagode! Endret 18. desember 2009 av Lotte28
Fremhevede innlegg