Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6541 Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jepp, det var dagen i dag! Håper jeg klarer å spise mer ordentlig mat i morgen! Nå er det tross alt over et døgn siden jeg sluttet å kaste opp. Hvem ønsker ikke drømmesvangerskapet, men det vet en aldri før en prøver hvordan det blir.. Anbefaler deg å drikke Biola, jeg drikker ett glass for dagen og siden jeg begynte med det har magen, bank i bordet vært meget bra!! Godt tips å spise Goldfish, lyst, salt og enkelt, det skal jeg huske ved neste (forhåpentlig aldri da :gjeiper: ) spysyke. Endret 18. desember 2009 av Lotte28
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #6542 Skrevet 18. desember 2009 Teryiaki, det finnes en yoghurt som heter BioQ, det er yoghurt naturell som er tilsatt gode bakterier. Dette er godis for magen din
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #6543 Skrevet 18. desember 2009 Hirsegrøt Stekt ris og grønnsaker i curry Solsikkefrø, grapefrukt, og masse kålrabi
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6544 Skrevet 18. desember 2009 Hirsegrøt Stekt ris og grønnsaker i curry Solsikkefrø, grapefrukt, og masse kålrabi Får du ikke vondt i magen av å knaske på rå kålrabi?
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #6545 Skrevet 18. desember 2009 Får du ikke vondt i magen av å knaske på rå kålrabi? Jeg gidder vel ikke spise noe som gjør meg dårlig?
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #6546 Skrevet 18. desember 2009 Jeg gidder vel ikke spise noe som gjør meg dårlig? Godt svar!
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6547 Skrevet 18. desember 2009 Jeg gidder vel ikke spise noe som gjør meg dårlig? Kunne jo være det ikke kom før etter at du hadde knasket i deg masse da.. Jeg vet jo ikke om dette er noe du ofte spiser mye av. Misunner deg da, for jeg tåler fint masse kålrotstappe, men rå kålrot går dårlig, synd for det er kjempegodt.
Chanel.No5 Skrevet 18. desember 2009 #6548 Skrevet 18. desember 2009 Godt svar! Jo, om jeg visste at Pjusket ofte spiste masse kålrot er jeg enig..
*Numi* Skrevet 18. desember 2009 #6549 Skrevet 18. desember 2009 Håper du koste deg masse, en skal fråtse på sin egen bursdag, magen skal knurre litt, den har også fest når den er fullt opp med herlig bursdagsmat/snacks og drikke Jeg koste meg masse ja! Jepp, du har rett i at man skal fråtse på bursdagen sin, derfor gjorde jeg det med god samvittighet!
lilla91 Skrevet 18. desember 2009 #6550 Skrevet 18. desember 2009 En banan og cottage cheese, et rugsprø med fiskekake, et rugsprø med makrell i tomat Banan og peanøttsmør To brødskiver med ost og skinke En brødskive med stekt egg og kaviar, en brødskive med fiskekake Skyr Masse nøtter og frukt, sikkert nesten 100 gram til sammen Fitness frokostblanding med skummetmelk, et eple Hater å jobbe så mye som jeg gjør for tiden. Hver dag er det, i tillegg til skole! Blir veldig mye dårlig mat og ikke noe middag.
Pjukset Skrevet 18. desember 2009 #6551 Skrevet 18. desember 2009 Kunne jo være det ikke kom før etter at du hadde knasket i deg masse da.. Jeg vet jo ikke om dette er noe du ofte spiser mye av. Misunner deg da, for jeg tåler fint masse kålrotstappe, men rå kålrot går dårlig, synd for det er kjempegodt. Tror dette er veldig vanlig for en del grønnsaker. Allergener dør ved koking/steking Jo, om jeg visste at Pjusket ofte spiste masse kålrot er jeg enig.. hehe, har vel hatt det med i menyen min på kvinneguiden noen ganger
venus_ Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #6552 Skrevet 18. desember 2009 - En cappuccino. - To skiver hjemmebakt grovbrød med kaviar og gulost. Et glass soyamelk. - Foccacia med potetsalat og kalkunskinke. - En cappuccino, en konfektbit. - 1/3 grandiosa. - litt peanøtter, sjokolade og marshmallows (mens jeg lagde litt konfekt ) + - En klementin - Tre ryvita med tunfisksalat. Et glass frokostjuice. - Noen biter konfekt og et lite glass skummet melk.
Jenta21 Skrevet 19. desember 2009 #6553 Skrevet 19. desember 2009 I går: Frokost - 1 Skyr Lunsj - 1 Skyr, et lite eple, et par skinkeskiver og noen speltkjeks Middag - karbonadedeig, tomatsaus og litt spagetti Ellers - 2 Dumlekjærligheter, en håndfull popkorn, 1 Skyr, 1/2 mentosrull og et par non-stop
Gjest CookieMonster Skrevet 19. desember 2009 #6554 Skrevet 19. desember 2009 I går: Frokost - 1 Skyr Lunsj - 1 Skyr, et lite eple, et par skinkeskiver og noen speltkjeks Middag - karbonadedeig, tomatsaus og litt spagetti Ellers - 2 Dumlekjærligheter, en håndfull popkorn, 1 Skyr, 1/2 mentosrull og et par non-stop wow, det var ikke mye.. Jeg er ingen storspiser selv, men slår deg i hvertfall:)
*Numi* Skrevet 19. desember 2009 #6555 Skrevet 19. desember 2009 (endret) I går: Frokost: 2 brødskiver med makrell i tomat "Lunsj": 3 stykker sjokoladekake Middag: 1 fylt kyllingfilet med krydderost surret i bacon Ris 1 glass cola. Mellom: 1 halv kvikklunsj 1 kopp kakao Endret 19. desember 2009 av *Numi*
Jenta21 Skrevet 19. desember 2009 #6556 Skrevet 19. desember 2009 (endret) wow, det var ikke mye.. Jeg er ingen storspiser selv, men slår deg i hvertfall:) Jeg er litt småspist, men jobber med saken I dag: Frokost - 1 Skyr, 1 ss rosiner, 20 g melkesjokolade Lunsj - noen spiseskjeer karbonadedeig med tomatsaus, en rute melkesjokolade, sukkerfrie vingummibamser Middag - en kalkunpanett med en skje potetmos Og så er det lørdag så det blir noen glass med Gin & Tonic Endret 19. desember 2009 av Jenta21
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6557 Skrevet 19. desember 2009 Tror dette er veldig vanlig for en del grønnsaker. Allergener dør ved koking/steking hehe, har vel hatt det med i menyen min på kvinneguiden noen ganger Husker du ikke at jeg lider av meget dårlig hukommelse?? Hehe.. Du har helt sikker nevnt det, men akkurat alt alle spiser husker jeg ikke hele tiden, men det kan stemme med at det skjer noe med de under koking/steking, for jeg kan faktisk ikke komme på en grønnsak jeg kan spise noe videre av i rå format uten at magen reagerer, grønnsaker i dipp er jo kjempegodt feks. så det er synd, men har ikke sjans..
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6558 Skrevet 19. desember 2009 Hater å jobbe så mye som jeg gjør for tiden. Hver dag er det, i tillegg til skole! Blir veldig mye dårlig mat og ikke noe middag. Skjønner dette godt, men du fikk jo i deg noen fiskekaker bl.a. da, selv om de ikke ble spist som middag så er det noe lignende.. Kan du ikke lage med deg en pastasalat, kyllingsalat eller noe lignende å ha med på jobb? Kan jo fint ha det som en middag sammen med ett rundstykke feks.
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6559 Skrevet 19. desember 2009 (endret) wow, det var ikke mye.. Jeg er ingen storspiser selv, men slår deg i hvertfall:) Hun er flink å jobber med saken, vi må bare støtte oppunder!! Endret 19. desember 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 19. desember 2009 #6560 Skrevet 19. desember 2009 Jeg er litt småspist, men jobber med saken Og så er det lørdag så det blir noen glass med Gin & Tonic Kose dg masse med gin & tonicen "Jeg er litt småspist, men jobber med saken " Keep up the good work..
Fremhevede innlegg