Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Middag: Altfor mye cottage pie. SÅ godt!!

Har du oppskrift på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: 1 kokt egg, 1 fiberrik, 1 bit ost, skinke, salat og agurk.

Mellom: atkinsbar

Lunch: 1 fiberrik, 1 bit ost, agurk

Middag: 1 marinert kyllingfilet med blomkålpure, salat med sitron, olivenolje og dill.

Kvelds: rødvin og litt over en halv plate med 70% sjokolade ( disse fordelt utover kvelden altså...)

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Nattmat kl 01:00 i natt:

1,5 skiver rugbroed med makrell.

Frokost:

Smoothie av ananas, kokosmelk og banan.

Mellom1:

Plommer og ett glass appelsinjuice.

Lunsj:

Chips og litt Cola light.

Middag:

To karbonader, eggeroere, groennsaksmix og spinat i tomatsaus.

Spennende.. Du lærer nå mye gøy i England, utrolig kjekt at du kan dele det med oss=)

Ja, det har blitt en del nye retter paa repetoaret etter at jeg flyttet hit. :) Alltid kjekt aa proeve noe nytt!

Skrevet

Jeg bruker denne . Sånn ca :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Man kan ogsaa lage en kjoettsaus og klaske potetmos oppaa foer man putter det hele i ovnen. :) Jeg er litt saer jeg, liker egentlig ikke aa foelge oppskrifter. :ler:

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Er det noen her som har noen tips til hva man kan bruke kokosmelk til? Smoothie med ananas og kokosmelk er jo godt og i thaimat er det jo mye brukt, men hva annet?

Skrevet
Takk :spise:

Farlig godt! :)

Skrevet

Jeg spiste en sen frokost, bacon og brød:D Min egen variant av egg og bacon, tåler ikke egg:P

Nå skal jeg bake scones, så skal det bli pizza til middag!

Nyter min siste dag før en hard detox/slankekur!

Skrevet

Frokost: 1 bløtkokt egg, 1 fiberrik, 1 bit ost og en liten salat bestående av cherrytomater og agurk med majones, nykvernet pepper og salt.

Lunch: tunfisksalat med egg, dressing av olivenolje og sitron.

Middag: Hvitløk og sitron marinert biff med blomkålpure, salat og syltede chili.

Kvelds blir 1 fiberrik, ost og 1 kokt egg.

Skrevet
Farlig godt! :)

Får se om jeg tar det til etterretning når jeg lager den, men tviler på at det skjer :kokk:

Siden jeg bor alene så får jeg kanskje invitere noen på middag sann at jeg ikke gomler i meg hele greien alene.. :spise:

Skrevet
Nyter min siste dag før en hard detox/slankekur!

Går denne kuren ut på da?

Skrevet

Frokost: 1 hardkokt egg, 1 grovt rundstykke med kaviar

Mellom 1: 1 gulrot

Mellom 2: 1 smoothie av 2 ss yoghurt naturell, litt blåbær og 5 jordbær

Lunsj: 1 grovskive med kaviar

Middag: 1/4 hjemmelaget lasagne med isbergsalat og agurk + 2 "deler" av 1 hvitløksbaguett

Senere blir det litt salt potetgull og et par marsipanpølser mens jeg koser meg med film :)

Skrevet
Middag: 1/4 hjemmelaget lasagne med isbergsalat og agurk + 2 "deler" av 1 hvitløksbaguett

Senere blir det litt salt potetgull og et par marsipanpølser mens jeg koser meg med film :)

Mmm.. Middagen så deilig ut, misunner deg som kan spise hvitløksbrød, er så sabla godt.. Og den kveldsen din.. Mmmm.. Herlig.. :popcorn:

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Frokost:

Eple.

Lunsj:

Bubble & squeak med speilegg til.

Mellom1:

En hemp seed bar.

Mellom2:

Kokt kylling og en banan.

Mellom3:

Resten av kyllingen og enda en hemp seed bar.

Mellom4:

Litt Cola light og 40 g potetgull.

Har vaert ute paa en tre timers sykkeltur saa det har blitt mye smaaspising! Men det blir nok noe skikkelig mat snart. Koser meg med et glass appelsinjuice med litt bananlikoer naa. :skaal:

Skrevet (endret)

Frokost: Yoplait blåbær med havregryn og linfrø. Et glass skummet melk.

Mellom: En pære.

Lunsj: Eggerøre av et egg og en eggehvite, cottage cheese og tomat på en skive ingers rugbrød. En banan. Vann.

Mellom: En caffe mocca og en frozen yoghurt fra 7eleven.

Middag: Cottage pie. Fp lettbrus.

Kos: 4 muffinser og muligens en til i løpet av kvelden. Og sikkert et glass rødvin og. Må jo drikke opp flaska :)

Kvelds blir nok noen ryvita med leverpostei.

Endret av venus_
Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)
Mmm.. Middagen så deilig ut, misunner deg som kan spise hvitløksbrød, er så sabla godt.. Og den kveldsen din.. Mmmm.. Herlig.. :popcorn:

:jepp:

Hjemmelaget lasagne er bare saa godt! Men desverre kke noe jeg kan spise lenger ... :trist:

Endret av Mea Culpa
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...