Gjest CookieMonster Skrevet 16. april 2009 #1321 Skrevet 16. april 2009 Frokost: en liten salat med tomat, mais, ananas, salathode + 3 fiskekaker + en neve nøtter. Lunsj: en stor gulerot + et stykke oksekjøtt(rester). Middag: en salat med pære, avokado og krepsehaler. Til kvelds blir det en appelsin + kiwi. Drikke: vann, pepsi max
Gjest Frosk Skrevet 16. april 2009 #1322 Skrevet 16. april 2009 Hittil: * Smoothie av en banan, en stor kopp frosne jordbær, en dæsj såkalt "antioksidantjuice" (druer, epler, solbær, bjørnebær, tranebær), noen ss soyayoghurt og en knapp ss linfrøolje * En neve druer og noen valnøtter * Lunsj blir en skål suppe med gule erter, byggryn og rotgrønnsaker * Et par ruter mørk kokesjokolade, druer, valnøtter og peanøtter * Middag: pasta med saus av blant annet ovnsbakte tomater, løk, fennikel, paprika, og massemasse hvitløk Oppskrift kommer på bloggen min om et par dager, tenker jeg. * Kiwi
Chanel.No5 Skrevet 16. april 2009 #1323 Skrevet 16. april 2009 JEG KJEDER MEG! Får sjekke nærmere i menyene til dere andre. Finne noe nytt... Det er noe av det kjekke her inne, hente inspirasjon fra andre, det finnes masse gode ideèr her inne og alt for enhver smak vil jeg påstå
Chanel.No5 Skrevet 16. april 2009 #1324 Skrevet 16. april 2009 Jeg liker å spise sånn her jeg. (: Du spiser sunne matvarer, men ett sunt kosthold innebærer også variasjon om en ikke skal gå lei maten. Ingenting er bedre enn at du trives med maten og matrutinene dine, men for din egen del ville jeg variert mellom litt flere ulike matsorter, finnes masse mer sunn mat der ute, lek deg litt, prøv deg litt frem
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #1325 Skrevet 16. april 2009 M1 - 200g havregryn - 2dl skummet melk - 5g kanel - 5dl vann - 2dl grønn te M2: - 3 egg - 55g kokt skinke - 5dl vann M3: - 200g eple M4: - 100g havregryn - 2dl skummet melk - 5g kanel - 5dl vann - 2dl grønn te M5: - 200g laksefilet - 200g potet - 300g grønnsaker - 5dl vann Jeg liker å spise sånn her jeg. (: Jeg lurer mer på hvorfor du som 14-årig gutt (stemmer ikke det) registrerer ditt matinntak på en side som kvinneguiden? Jeg ville blitt bekymret hvis min sønn gjorde dette. Du som er jo ung trenger ikke å være fokusert på mengde mat, det finnes jo så mye annet som er spennende som 14-åring:)
*Numi* Skrevet 16. april 2009 #1326 Skrevet 16. april 2009 Frokost: 2 rista havrebrødskiver med honning Vitaminer Vann Mellom: 1 skål med melonyogurt, havregryn, rosiner og litt honning. 1 appelsin Lunsj: 2 multigrain knekkebrød Vann Middag: 1 og 1/2 ferdigmarinert filetkotelett Jasminris Fun Light
Chanel.No5 Skrevet 16. april 2009 #1327 Skrevet 16. april 2009 Jeg lurer mer på hvorfor du som 14-årig gutt (stemmer ikke det) registrerer ditt matinntak på en side som kvinneguiden? Jeg ville blitt bekymret hvis min sønn gjorde dette. Du som er jo ung trenger ikke å være fokusert på mengde mat, det finnes jo så mye annet som er spennende som 14-åring:) Må si meg litt enig her...
venus_ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1328 Skrevet 16. april 2009 Frokost: En skive ingers rugbrød med leverpostei og lettmajones. Et glass skummet melk. Mellom: Smoothie Lunsj: To ryvita med leverpostei og lettmajo. Vann. Mellom: Banan Middag: To kalkunpølser i speltlompe, salat med lettdressing til. Fp-lettbrus. Mellom: Mager kesam med banan og kanel. Kvelds tror jeg blir salat med hamburgerrygg.
Pjukset Skrevet 16. april 2009 #1329 Skrevet 16. april 2009 Frokost: 2 Ryvita m Philadelphia Light Lunch: 1/3 av en Yoghurt Naturell boks, blåbær, bringebær, mandler og kanel. Mellom: Fruktstang fra Helios Middag: Mung Chilka Daal, 2 gulrøtter, squash og tahini Kvelds: 1 neve mandler og 1 kopp te.
Paibunn Skrevet 16. april 2009 #1330 Skrevet 16. april 2009 Frokost: 1 skål havregryn med melk, 1/2 banan og et par rosiner Mellom 1: 1 gulrot Lunsj: 2 grovskiver med isbergsalat og hardkokt egg Mellom 2: 1/6 agurk Middag: 5 auser tomatsuppe med makaroni, 1 hardkokt egg, 1 klype ost Mellom 3: 1/2 banan Må ha et måltid til før jeg legger meg, men har ikke bestemt meg for hva
Gjest Mea Culpa Skrevet 16. april 2009 #1331 Skrevet 16. april 2009 Frokost: Salat med tomat, agurk, egg, tunfisk og Extra light majones. Te med soyamelk og sukker. Lunsj: Havregryn med soyamelk, tranebaer og banan. Te med soyamelk. Mellom1: To kiwi. Middag: Polenta og kyllinggryte med masse groennsaker og kidneyboenner. Kvelds: Middagsrester. Litt lite egentlig, og jeg foeler det paa kroppen, men jeg er litt matlei for tiden ...
Agurk Skrevet 16. april 2009 #1332 Skrevet 16. april 2009 Frokost: 1 bløtkokt egg, 1 fiberrik, 1 bit ost og agurk. Te Mellom: atkinsbar Lunch: Middagsrester fra i går (stekt kjøttdeig med løk sammen med salat og agurk) Middag: Eggerøre med spekeskinke, purre og ost. Kvelds: 1 fiberrik, 1 bit ost, spekeskinke, agurk
desperate Skrevet 16. april 2009 #1333 Skrevet 16. april 2009 En dårlig dag i dag, på de fleste måter. Fikk ikke akkurat spist som planlagt.. Anyways: Frokost: 2 brødskiver med Norvegia, salat og agurk + 1 glass skummamelk Lunsj: 1 eple Middag: Kinamat: Kinesisk pepperbiff med peppersaus og ris; og av grønnsakene som var med spiste jeg blomkål, gulerøtter og løk.
Goji Skrevet 17. april 2009 #1334 Skrevet 17. april 2009 Jeg lurer mer på hvorfor du som 14-årig gutt (stemmer ikke det) registrerer ditt matinntak på en side som kvinneguiden? Jeg ville blitt bekymret hvis min sønn gjorde dette. Du som er jo ung trenger ikke å være fokusert på mengde mat, det finnes jo så mye annet som er spennende som 14-åring:) Ja, jeg har egentlig ikke noe å si til mitt forsvar. Jeg liker bare å logge hva jeg spiser, fordi jeg har bltt sinnsykt opptatt av mat etter at jeg har hatt anoreksi. Dette er jo også et veldig et koselig forum, og av en eller annen grunn så vil jeg føle at jeg hører til et sted. Jeg sliter litt med å få venner igjen etter anoreksien, fordi det er veldig mange ikke skjønner seg helt på meg..
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1335 Skrevet 17. april 2009 Ja, jeg har egentlig ikke noe å si til mitt forsvar. Jeg liker bare å logge hva jeg spiser, fordi jeg har bltt sinnsykt opptatt av mat etter at jeg har hatt anoreksi. Dette er jo også et veldig et koselig forum, og av en eller annen grunn så vil jeg føle at jeg hører til et sted. Jeg sliter litt med å få venner igjen etter anoreksien, fordi det er veldig mange ikke skjønner seg helt på meg.. Uff, det var da ikke meningen at du skulle forsvare deg! Bra at du er kommet ut av anoreksien - det er kjempeviktig at du fortsetter som du gjør med spisingen! Men å være frisk fra spiseforstyrrelse innebærer mer enn bare å få i seg nok næring, det må jobbes med tankemønster og opptatthet rundt mat også (jeg snakker av lang og tung erfaring). Det er ikke det at jeg ikke ønsker deg på forumet her, men kanskje er det andre poster på forumet som kunne hjelpe deg til å bli friskere i stedet for mer opptatt av mat? Her kan en jo diskutere alt fra politikk til tvserier:) Vil deg bare alt vel - du er ung og har alle muligheter foran deg. Masse lykke til videre!
Goji Skrevet 17. april 2009 #1336 Skrevet 17. april 2009 Hehe.. Jeg går til psykolog, og der snakker vi om at jeg burde prøve å ikke fokusere så mye på mat, men jeg har egentlig ikke helt gitt det er forsøk ennå, som jeg nå skal gjøre. Takk.
Drua Skrevet 17. april 2009 #1337 Skrevet 17. april 2009 Tilbake Dette var gårsdagen Frokost: 1 liten porsjon frokostblanding med melk Lunsj: 2 knekkebrød med ost og paprika, te Middag: 2 laksefileter bakt i folie med gulrot, potet, brokkoli, løk, sitron, med rømme til Kvelds: Noen never honey roasted peanøtter, bittelitt sjokolade.
Gjest Shelob Skrevet 17. april 2009 #1338 Skrevet 17. april 2009 TORSDAG: blanding av cultura/youghurt/cottage cheese 1 grapefrukt 1 kiwi musli/frø/korn blanding av cultura og kesam 1 eple 1 appelsin musli 1 porsjon fiskesuppe 1 squash 1 eple 1,5 polarbrød med makrell i tomat 2 polarbrød, peanøttsmør nøtter, linfrø, youhurt.
Gjest Frosk Skrevet 17. april 2009 #1339 Skrevet 17. april 2009 Hittil i dag: * Smoothie av en banan, en kopp frosne jordbær og en kopp frosne bringebær, et par ss soyayoghurt, litt juice (drue, eple, bjørnebær, solbær, tranebær) og en dæsj linfrøolje * Druer, valnøtter * Lunsj: pasta med saus av ovnsbakte grønnsaker (paprika, tomat, fennikel, løk m.m) * En liten håndfull cashewnøtter og et par ruter mørk kokesjokolade * To brødskiver med hummus, tomat og karse Til middag/kvelds har jeg lyst å bake pitabrød, med falafel og diverse grønt
Chanel.No5 Skrevet 17. april 2009 #1340 Skrevet 17. april 2009 Ja, jeg har egentlig ikke noe å si til mitt forsvar. Jeg liker bare å logge hva jeg spiser, fordi jeg har bltt sinnsykt opptatt av mat etter at jeg har hatt anoreksi. Dette er jo også et veldig et koselig forum, og av en eller annen grunn så vil jeg føle at jeg hører til et sted. Jeg sliter litt med å få venner igjen etter anoreksien, fordi det er veldig mange ikke skjønner seg helt på meg.. Godt å høre du er på vei ut av det i samsvar med lege. forteller du legen din at du registrerer mat på sider som dette?
Fremhevede innlegg