Pjukset Skrevet 13. april 2009 #1261 Skrevet 13. april 2009 Middag: Lammestek, fløtegratinerte poteter, grønnsaksblanding, champignon (aaaner ikke hvordan dette skrives:p) og squash. Dessert: karamellpudding.
Chanel.No5 Skrevet 13. april 2009 #1262 Skrevet 13. april 2009 Hvordan gikk det med bakingen i Paasken Lotte? Gått veldig bra med bakst i påsken takk. Spist muffins hos søsteren, vafler hos venninne og kake hos foreldrene=) Hehe.. Nærmeste jeg selv har kommet hjemmelaget bakst er at jeg har varmet meg minibaguetter i ovnen Spist nok bakst selvom, men til neste helg skal jeg få besøk så da får jeg diske opp noe godt
venus_ Skrevet 13. april 2009 Forfatter #1263 Skrevet 13. april 2009 Frokost: En svele med mager prim. Et glass skummet melk. Lunsj: En skål havregrøt med blåbær, kanel og litt sukker. Et glass saft. Mellom: En liten skål crüsli med skummet melk. En iskaffe lett. Middag: Stekt mager middagspølse med potetsalat, sprøstekt løk og ketchup. Vann. Mellom: Kantaloupemelon og litt påskegodis. Kvelds blir nok et ryvita med kokt egg. Så skal påsken avsluttes med et freia påskeegg
Skatt :) Skrevet 13. april 2009 #1264 Skrevet 13. april 2009 Har spist alfor mye idag,har regelrett vondt i magen En deilig frokost, baguett med syltetøy,og to kopper te. Masse smågodt hele dag. Middag ble kalkun med hasselbackpoteter og salat. To deilige skoleboller. Mer smågodt. Og snart skal jeg spise ferskt brød!( Egentlig stappmett)
*Numi* Skrevet 13. april 2009 #1265 Skrevet 13. april 2009 Frokost: 2 rista havrebrødskiver med et kokt egg på hver. 1 glass sjokolademelk Mellom: Masse sjokolade Cola Chips Middag: Kyllingvinger og jasminris Cola Mellom: Mer sjokolade Cola Kvelds: 1 porsjon havregrøt med sukker og kanel 1 eple i båter med vaniljekesam- og kaneldip.
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 13. april 2009 #1266 Skrevet 13. april 2009 Frokost: 3 delikatesse knekkebrød, 1 kokt egg, 2 biter skinke, en porsjon magerost, te med honning, 1 eple Mellom: litt blåbærpai Middag: ørret, kokt potet og grønnsaker, frukstsalat og 1 kule is til dessert Mellom: 5 bamsemums Kvelds: 3 delikatesse knekkebrød, 1 kokt egg, 2 biter skinke, sennep, te med honning, 1 lett yoghurt, kakao med is For mye usunt I morra SKAL jeg klare å vere sunn og ikke spise sukker!
Gjest Shelob Skrevet 13. april 2009 #1267 Skrevet 13. april 2009 SØNDAG: Laaang frokost med egg, ost, brød, kaffe og alt. Proteinshake 1 banan elgbiff quinoa, tomat, sukkererter gratinerte poteter blomkål 20 popcorn 1/4 flapjack 1 dl biola m/linfrø og solsikkefrø 1 glass mozell
Gjest Shelob Skrevet 13. april 2009 #1268 Skrevet 13. april 2009 MANDAG: Laaang frokost med brød, eggerøre, ost, kaffe osv. 1 banan 1 proteinshake gratinerte poteter tunfisksalat kokt blomkål cashewnøtter tranebær 1 dl cultura m/solsikkefrø og linfrø
desperate Skrevet 13. april 2009 #1269 Skrevet 13. april 2009 Hvilken gul-/hvitost er lettest/sunnest?
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #1270 Skrevet 14. april 2009 Hvilken gul-/hvitost er lettest/sunnest? Synes osten til Synnøve er best jeg da..
hilde1 Skrevet 14. april 2009 #1271 Skrevet 14. april 2009 Frokost: 1 egg + 1 knekkebrød med baconost Lunsj: 2 Knekkebrød med tomat og skinke Middag: Plukkfisk med sei Kvelds: Sandwich på kafe + cappuchino Noen som vet om det er mange kcal i sandwichene de selger påkafeer og resturanger? Blir sikkert ClubSandwich
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #1272 Skrevet 14. april 2009 For mye usunt I morra SKAL jeg klare å vere sunn og ikke spise sukker! Det var påske og da er det lov å kose seg=)
Goji Skrevet 14. april 2009 #1273 Skrevet 14. april 2009 M1 - 200g havregryn - 2dl skummet melk - 5g kanel - 5dl vann - 2dl grønn te M2: - 3 egg - 55g kokt skinke - 5dl vann M3: - 100g havregryn - 2dl skummet melk - 5g kanel - 5dl vann - 2dl grønn te M4: - 15g mandler M5: - 150g laksefilet - 200g potet - 300g grønnsaker - 5dl vann
venus_ Skrevet 14. april 2009 Forfatter #1274 Skrevet 14. april 2009 Frokost: En skive grovbrød med et kokt egg og kaviar og en halv skive med hjemmelaget bringebærsylte. Et glass skummet melk. Mellom: Et bixit. Lunsj: Grøt at havregryn, byggflak, vann/skummet melk, cottage cheese, banan og eple. Vann. Mellom: To speltlomper og en cortado. Middag: Kalkunløvbiff med kokte grønsaker og dressing av mager kesam med sweet chili. Vann. Mellom: To sveler med mager prim. Kvelds tror jeg blir yoplait blåbær med müsli.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1275 Skrevet 14. april 2009 Sein frokost: Byggrøt med rismelk og linfrø, et havreknekkebrød med makrell i tomat, en yoghurt. Noen kopper espresso. Mellom: to solruta knekkebrød med jarlsbergost og paprika, et glass blåbærjuice Middag: lammelår med ovnsstekte poteter, gulrøtter og sopp, med stekesjy, tomat- og olivensaus og salat med blant annet avocado. Nam Kvelds blir sikkert noen knekkebrød eller kornblanding. (har også syklet en tur, og skal gå meg en kveldstur nå. Har ingen "planer" annet enn å spise variert god og jevnt over sunn mat, og komme meg mer i aktivitet. Begge deler for å få mer energi og holde meg forholdsvis frisk)
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #1276 Skrevet 14. april 2009 Mellom: To sveler med mager prim. Ser du spiser sveler, er det hva noen kaller "lapper"?
Chanel.No5 Skrevet 14. april 2009 #1277 Skrevet 14. april 2009 (endret) syklet en tur, og skal gå meg en kveldstur nå. Har ingen "planer" annet enn å spise variert god og jevnt over sunn mat, og komme meg mer i aktivitet. Begge deler for å få mer energi og holde meg forholdsvis frisk) Liker tankene dine her, det skal ikke være nødvendig å planlegge så mye, det enkle er (ofte) det beste og som du skriver så fint over ang mat og aktivitet : ENIG! Endret 14. april 2009 av Lotte27
Gjest påslankern,, snart Skrevet 14. april 2009 #1278 Skrevet 14. april 2009 Frokost : 2 rugknekkebrød m ost Lunch : 1 rugknekkebrød m ost middag : liten skål spagetti med hvitløk og litt jarsberg mellom : liten multe yogurt Kvelds: liten multe yogurt Prøver å komme meg ned i vekt men sliter med å bare spise sunne ting
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1279 Skrevet 14. april 2009 Frokost: 2 knekkebrød uten noe på de Lunch: 2 brødskiver, 2 knekkebrød, cottage cheese, oliven, laks, eggerøre og rødløk Mellom: En pose Non Stop, 1 l yoghurtiskrem og 300 g Spesialer sjokoladebiter Middag: 2 laksefilet, asparges, avocado, broccoli og 2 ss matyoghurt
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #1280 Skrevet 14. april 2009 Frokost : 2 rugknekkebrød m ost Lunch : 1 rugknekkebrød m ost middag : liten skål spagetti med hvitløk og litt jarsberg mellom : liten multe yogurt Kvelds: liten multe yogurt Prøver å komme meg ned i vekt men sliter med å bare spise sunne ting Du kan nok i hvert fall spise mer enn det der... virker som mange tenker at man må spise så lite når man spiser sunt, men det trenger man ikke altså... lettere å sprekke på sukkersug og sånt om man går og sulter seg, vil jeg tro.
Fremhevede innlegg