Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kenneth_*
Skrevet

09:00 to grove brødskiver med påske skinke, agurk og tomat på.

11:00 100gram havregryn med lettmelk rosiner og jordbærsyltetøy på.

13:00 to grove brøskiver med påske skinke, to egg og ett glass melk.

16:00 kylling og ris.

18:00 karbo og protein shake etter treninga.

19:30 halvt brett med hjemmelaget pizza bestående av kjøttdeig, chanpinjong, pepperoni, skinke, ost og pizza purre.

2 bananer, 1 gulerot og 1 eple som mellom måltider.

Gutt, 19 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: nix nada, jeg sov..

Lunsj: to wasa multigrain med rekesalat, og en gulrot.

Middag: knorr lasagne, laget med karbonadedeig. Isbergsalat, paprika, agurk.

Kvelds: to wasa multigrain med krydder kremost, oppskjært eple med kanel over.

1131 kcal for i dag, foreløpig. Aaalt for lite for meg :forvirret: Gleder meg til ferien er over slik at det blir mer struktur på spisinga, og mer mat i kroppen. Føler ikke at jeg trenger mer akkurat nå siden jeg ikke er like aktiv i ferien som jeg er ellers, men vet at jeg bør spise mer :sur: Får se om det blir litt mer siden jeg skal på kino i kveld ^^

Skrevet
Hva annet er det å si enn - DET ER PÅSKE, DET ER JO LOV Å KOSE SEG - :spise::danse::skaal:

Så sant :jepp:

Skrevet (endret)

Frokost/lunsj: 2 skiver grovbrød med makrell i tomat. Et kornmo med nugatti air. Et glass skummet melk.

Mellom: Sjokoladeegg

Middag: Et par stoore porsjoner lammelår med fløtegratinerte poteter, rosenkål og sjysaus. Mmmm :spise:

Mellom: Fler sjokoladeegg og iskaffe lett.

Blir nok noe kvelds også men er fremdeles stappmett etter middagen.

Endret av venus_
Skrevet
Får se om det blir litt mer siden jeg skal på kino i kveld ^^

Stemmer for at du koser deg masse på kinoen i dag, med dette lille inntaket ser jeg ingen grunn til å ikke :klemmer:

Skrevet
Middag: Et par stoore porsjoner lammelår med fløtegratinerte poteter, rosenkål og sjysaus. Mmmm :spise:

MMMMMM... Gikk glipp av årets lammelårmiddag da jeg ikke kunne være med familien på hytten.. Jobb måtte ødelegge den middagen.. Misunner deg for dette..

Skrevet
Stemmer for at du koser deg masse på kinoen i dag, med dette lille inntaket ser jeg ingen grunn til å ikke :klemmer:

Popcorn er jo obligatorisk uansett, hihi ;)

Skrevet

Jeg har en lei følelse av at jeg kommer til å lide av enormt hukommelsestap og spise sjokolade og diverse andre ting i morgen :rødme:

Skrevet
Popcorn er jo obligatorisk uansett, hihi ;)

:popcorn: + :sjokolade: + :perebrus: = Perfekt kinokos

Skrevet

I morgen, da blir det! Haha :biggrin: Neida, men skal unne meg et sånt marsipanegg. De er så utrolig gode, og muligens en Bocca eller annen mørk sjokolade :) Håper ikke jobben har skåler med sjokolade overalt slik som de hadde til jul, da får jeg panikk! :gjeiper:

Skrevet
Jeg har en lei følelse av at jeg kommer til å lide av enormt hukommelsestap og spise sjokolade og diverse andre ting i morgen :rødme:

glemmer as we speak jeg.. snart tomt i skålen.. Jaja.. Lenge leve hukommelsestap...

Skrevet
:popcorn: + :sjokolade: + :perebrus: = Perfekt kinokos

I knooow! Men blir popcorn og farris for min del, kaaanskje en liten sjokolade om jeg sprekker fullstendig ;) Har egentlig lova meg selv å være godtefri fra 1.april - bursdagen min 18. mai, med unntak i morgen. Jeg kunne ikke vente til etter påske med å være fornuftig liksom :ler:

Skrevet
I morgen, da blir det! Haha :biggrin: Neida, men skal unne meg et sånt marsipanegg. De er så utrolig gode, og muligens en Bocca eller annen mørk sjokolade :) Håper ikke jobben har skåler med sjokolade overalt slik som de hadde til jul, da får jeg panikk! :gjeiper:

Julen varer jo frem til påske så det må vel gjelde sjokoladen også??

Skrevet
I knooow! Men blir popcorn og farris for min del, kaaanskje en liten sjokolade om jeg sprekker fullstendig ;) Har egentlig lova meg selv å være godtefri fra 1.april - bursdagen min 18. mai, med unntak i morgen. Jeg kunne ikke vente til etter påske med å være fornuftig liksom :ler:

Oao.. gidd ikke engang tenke i de baner.. Ikke klarer jeg det og ikke har jeg lyst heller.. Hehe.. Noe skal man kose seg med og sjokladen er min hellige kosevenn!

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Frokost:

Havrekligroet med frukt og tranebaer.

Middag:

Stekt ris fra kinarestauranten nedi gata. Appelsinjuice.

Skikkelig daarlig dag i dag ...

Skrevet

Vet da pokker hvorfor jeg fant ut jeg skulle gjøre det, er jo nærmest avhengig av lørdagssjokoladen min, hihi! ;) Men det er ikke så lenge da, så jeg overlever nok. Får jo et mindre påfyll i morgen uansett.

Skrevet
Frokost:

Havrekligroet med frukt og tranebaer.

Middag:

Stekt ris fra kinarestauranten nedi gata. Appelsinjuice.

Skikkelig daarlig dag i dag ...

For deg å være er dette lite mat... Men du kommer vel sterkt tilbake i morgen tenker jeg :spise:

Skrevet
Vet da pokker hvorfor jeg fant ut jeg skulle gjøre det, er jo nærmest avhengig av lørdagssjokoladen min, hihi! ;) Men det er ikke så lenge da, så jeg overlever nok. Får jo et mindre påfyll i morgen uansett.

Ingen kommentar.. Akkurat fylt opp magesekken med masse sjokolade og smågodt :fnise:

Skrevet (endret)
Ingen kommentar.. Akkurat fylt opp magesekken med masse sjokolade og smågodt :fnise:

:fnise: Misunner deg faktisk ikke! Selv om sjokolade, og spesielt smågodt, er min evige favoritt! Bursdagen min er på en mandag, men gjett om jeg skal ha en stor pose smågodt som står klar, haha :biggrin: Enten er det så godt at jeg aldri vil finne på noe så dumt igjen, eller så får jeg så vondt i magen at jeg kommer til å begrense meg kun til lørdager til evig tid :gjeiper:

Meeen, nå er det kinotid! Skal se Fast & Furious, så får tre kjekkaser å se på i kveld; Vin Diesel, Paul Walker og kjæresten :hjerter: Ha en fin kveld jenter! :)

Endret av Aryia
Skrevet

Jajaja! I dag tok det virkelig av dere ;)

Starta med to kakestykker til frokost. Og litt yoghurt med frukt.

Så gikk vi rett på lunsj og slo til med enda to kakestykker.

Til middag ble det fortært en fem-seks pizzastykker og litt sjokoladebiter for å avslutte måltider.

And that's it :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...