Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Det er da ingen som mener at de som ikke liker sjokolade ikke har et normalt kosthold ;)

Skjønte ikke helt dette med "sitte å tygge på salatbladene sine".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønte ikke helt dette med "sitte å tygge på salatbladene sine".

Det var vel mest en spøk det da, vel. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det var vel mest en spøk det da, vel. :)

Ja ok, da mente jeg ikke være krass. :)

Skrevet
Hei jenter :goodbye: og noen gutter da...Nå er jeg tilbake jeg også, ble så mye tull her en stund at jeg ble drittlei, men flott at denne nye tråden ble en slik suksess :jepp:

Velkommen tilbake Agurk! Det er lenge siden jeg har sett postene dine her før, selvom jeg bare har vært gjest. :)

Det eeer jo påske! :nigo:

Ja, det er faktisk bare påske en gang i året! Det er meningen å kose seg, selvom man ikke vil. :sjenert:

Jeg skal på fjellet i dag, og da blir det veldig mye kos, men når jeg er der oppe blir det heldigvis ikke logga. :ler:

Skrevet
Jeg skal på fjellet i dag, og da blir det veldig mye kos, men når jeg er der oppe blir det heldigvis ikke logga. :ler:

:hoho:

Skrevet

Frokost

1 kokt egg + Ett eple og en plomme + 2 kaffe

Lunsj

3 baguetter, 1 med reker, 2 med skinke + 2 kaffe

Etter trening

Blir en proteinshake og no frukt eller nøtter

Middag

Kvelds

Skrevet
:hoho:

Liker avataren din ;p (eller hva det heter..)

Skrevet
Liker avataren din ;p (eller hva det heter..)

Jeg har fått meg påskeavatar :) Liker du den vanlige avataren min også, eller blir du som så mange andre skremt? :fnise:

Skrevet
Jeg har fått meg påskeavatar :) Liker du den vanlige avataren min også, eller blir du som så mange andre skremt? :fnise:

Nei, den prøver jeg å ikke se på :fnise:

Skrevet

Frokost: 2 ryvita wholegrain med Philadelphia. Tran+vitaminer

Middag: rester fra i går (kikertgryte)

Note to selv: kroppen reagerer veldig negativt på sukker, fortsatt dårlig etter godteri-inntaket fra i går.

Skrevet

Hittil idag har jeg fått i meg:

1 lys baguett med ost og et glass juice

1 yoghurt og sjokolademelk

2 skiver med jordbærsyltetøy og ost

Ikke så veldig variert og bra kosthold nei.

Er 50årsdag idag, så middagen vil vel bestå av kaker :sjenert:

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)
Hittil idag har jeg fått i meg:

1 lys baguett med ost og et glass juice

1 yoghurt og sjokolademelk

2 skiver med jordbærsyltetøy og ost

Ikke så veldig variert og bra kosthold nei.

Er 50årsdag idag, så middagen vil vel bestå av kaker :sjenert:

Litt mer frukt, groent, kjoett og fisk hadde gjort seg. Men kake er jo godt da. :ler:

Saa langt i dag:

Div. tilskudd.

Frokost:

Bakt potet med chicken tikka. Te med sukker og soyamelk.

Lunsj:

Vegetable biriyani rice. Ett glass sukkerfri saft.

Mellom1:

En haandfull noetter.

Middag:

Grillet kyllingfilet, 1/2 avocado, kokt potet, erter med mynte og tomatboenner.

Litt lite saa langt i dag. Har vaert litt smaaspist i det siste.

Endret av Mea Culpa
Skrevet
Men bra for oss andre, mer sjokolade paa oss! :fnise:

Oh, yeah :popcorn:

Skrevet
Jeg har ikke tatt meg bryet til å prøve annet enn vanlig melkesjokolade, firkløver, freia helnøtt, freia fruktnøtt, freia appelsin krokan, daim, non stops, kvikk lunsj, snickers, yade.

Noen gode tips til en litt annerledes sjokolade da? :biggrin:

Har du forsøkt sjokoladene (i smpgodthyllene på Rema, Rimi) til Candy King? Der er det mange forskjellige som er kjempegode.. Liker alle jeg, men er sjokoman, så ikke så rart.. =) Vanskelig å nevne noen gode når alt går i denne grisen.. Crispo, kindersjokolade, 70% sjokoladene fra freia, hobby, center, krokanrull.. Ja, håper andre kan nevne også.. Hehe.. Men prøv ihvertfall de småsjokoladene fra Candy King, der tror jeg det finnes en favoritt for alle=)

Skrevet
Lunsjen din var kanskje litt liten? Skolebrød er da helt ok, av og til så skal man da få lov til å spise noe godt også :)

Liker det jeg ser - andre som er like oppmuntrende til at det er liv å kose seg en vanlig hverdag!! :klemmer:

Helt enig her også!

Skrevet
Hei jenter :goodbye: og noen gutter da...Nå er jeg tilbake jeg også, ble så mye tull her en stund at jeg ble drittlei, men flott at denne nye tråden ble en slik suksess :jepp:

Godt å se deg her igjen :klemmer:

Skrevet (endret)
Hva er dette for tull? Jeg liker slettes ikke sjokolade av noe slag, og jeg har et helt normalt kosthold.

Var ment som en spøk fra en som er sjokomholiker som ikke kan skjønne at mennesker kan leve uten sjokolade som favorittsnack! :eeeh: Ingen fasit på normalt kosthold, vi har alle vårt og så lenge det fungerer for oss så er det jo det viktigste mener jeg!

Endret av Lotte27
Skrevet
* x antall små sjokoladeegg

Mine planer for kvelden! Fått en altfor mange poser med eggene denne påsken og jeg er ikke den som lar dette bli gammelt akkurat.. Namm.. :gjeiper:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...