Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Shelob
Skrevet
Frokost:

130g havregryn, 3dl melk, mandler, kesam, kanel. Vann, grønn te.

Lunsj:

6 store brødskiver med diverse pålegg, grønnsaker. Vann, grønn te.

Middag:

200g laskefilet, 3 poteter, masse grønnsaker og saus.

Kveldsmat:

Et beger (500g) TINE Yoghurt Naturell m/fun light.

Jeg må snart lage meg en bruker her. Det er jo et veldig koselig forum. :sjenert:

Ja gjør det, vi har det så hyggelig så :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: Havregrøt med knuste linfrø og masse kanel. Tran og vitaminer

Middag: Kikertgryte (kikerter, løk, aubergine, blomkål, paprika og gulrot surret sammen med knuste tomater)

Kvelds: Trolig rester av kikertgryta, også blir det vel en kopp te i løpet av kvelden :)

Masse vann.

Skrevet
Bergen er jo så godt som utlandet :gjeiper:

Tjoho.. Ikke mye overrasket over at du var rask i avtrekkeren her .. Hehe

Dumpet over ett innlegg her jeg kan brukes som bevis på at ikke stemmer..

http://www.dinside.no/810055/spis-sjokolade-bli-god-i-matte

Jeg elsker sjokolade, spiser sjokolade og ja, fikk ikke akkurat gode karakterer i matte-det værste faget karaktermessig for meg på skolen..

Skrevet

Jeg elsker sjokolade, spiser sjokolade og ja, fikk ikke akkurat gode karakterer i matte-det værste faget karaktermessig for meg på skolen..

Haha, det er jo bergenserne selv som sier at de er fra Bergen, og ikke Norge :gjeiper:

Jeg kan også brukes på bevis på at det ikke stemmer, jeg stiller meg i kø bak deg her Lotte :)

Skrevet
Javisst! Der har jeg aldri vært, så det er eksotisk for meg :)

Lotte, sorry, da husket jeg feil, blandet litt :)

Ingen problem vettu=) Skulle ønske jeg bodde i England da.. Liker landet, kulturen og shoppingen i London :fnise:

Skrevet
Frokost: Havregrøt med knuste linfrø og masse kanel. Tran og vitaminer

Middag: Kikertgryte (kikerter, løk, aubergine, blomkål, paprika og gulrot surret sammen med knuste tomater)

Kvelds: Trolig rester av kikertgryta, også blir det vel en kopp te i løpet av kvelden :)

Masse vann.

Og legg til uante mengder med sjokolade og potetgull og halvliter solo. Det ble visst påskebesøk, og da kan jeg ikke være vanskelig :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Liten, firkanta, sammenpresset kake av kornblanding/sjokolade eller annet. Ligger (lå?) på disken i alle kiosker og kantiner i Storbritannia. Bor ikke du der Lotte?

Hakke vært der nå på 5-6 år, kanskje det er en trend som har forsvunnet.

Flapjacks har definitivt ikke forsvunent nei! Vi har en charity box paa jobben men div. noetter, toerket frukt og flapjacks i alle varianter.

Skrevet

Det forklarer i hvert fall hvorfor matte alltid har vært mitt sterkeste fag :jepp:

Gjest Frosk
Skrevet

Hittil:

* To brødskiver med peanøttsmør. Ferskpresset appelsinjuice.

* Masse blå druer, en liten neve valnøtter

* En skål kikertsuppe med en brødskive til

* Blå og grønne druer

* Falafel med linsecouscous og grillede grønnsaker (gulrot, paprika, aubergine, squash). Et glass cola.

Skrevet
Haha, det er jo bergenserne selv som sier at de er fra Bergen, og ikke Norge :gjeiper:

Jeg kan også brukes på bevis på at det ikke stemmer, jeg stiller meg i kø bak deg her Lotte :)

Stemmer dette at Bergen er ett land i byen Norge, men ville ikke trekke de feile trådene og starte den diskusjonen her, derfor var jeg litt beskjeden.. :fnise:

Tror faktisk det er første gang jeg med hånden på hjertet kan påstå at en studie som er gjort ikke stemmer overrens med virkeligheten, beviset er mitt karakterkort fra videregående, matte-karakteren der snakker for seg selv og en ser at sjokoholikere ikke får gode mattekunnskaper med kjeften full av sjokolade :lur:

Skrevet
Det forklarer i hvert fall hvorfor matte alltid har vært mitt sterkeste fag :jepp:

:hoho:

Finnes det folk som ikke liker sjokolade egentlig?

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)
Ingen problem vettu=) Skulle ønske jeg bodde i England da.. Liker landet, kulturen og shoppingen i London :fnise:

Du faar komme og besoeke meg da. :gjeiper:

I DAG

Div. tilskudd.

Frokost:

Ett kokt egg. Peppermyntete.

Mellom1:

To skiver rugbroed med skinke og salat.

Lunsj:

Vegetable biryani rice med makrell i olje. Banan.

Mellom2:

En haandfull noetter. To glass sukkerfri saft.

Mellom3:

Eple.

Middag:

Grillet kyllinfilet med kokt potet og groennsaksgryte av tomat, loek, hvitloek, gulrot, brokkoli og hvite boenner.

Kvelds:

Blir sikkert no fruktsalat senere. :)

Endret av Mea Culpa
Skrevet
Hittil:

* Falafel med linsecouscous og grillede grønnsaker (gulrot, paprika, aubergine, squash). Et glass cola.

Linsecouscous, er det så enkelt som linser og couscous blandet sammen? Jeg er ivrig etter å lære :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Hittil:

* To brødskiver med peanøttsmør. Ferskpresset appelsinjuice.

* Masse blå druer, en liten neve valnøtter

* En skål kikertsuppe med en brødskive til

* Blå og grønne druer

Du har ikke tilfeldigvis en oppskrift paa falafel? Har ikke spist det paa eviglenge!

Skrevet

Frokost

1 Banan, 2 kopper kaffe

Før lunsj

Proteinshake (20-30g kasein protein) og litt (ca 50g) cashewnøtter, 1 kopp kaffe

Lunsj

Stor salat med fetaost og kylling, 1 kopp kaffe

Middag

200g ytrefilet og tomatsalat (olivenolje, tomatskiver og rødløk i ovnen) .. 1 kopp kaffe før treningen

Etter trening

Proteinshake (myseprotein 30g) og 2 never med cashewnøtter

Kvelds

Tipper det blir fullkornspasta med pesto og en boks tunfisk

Rett før jeg pusser tennene ...

1 proteinshake med kaseinproteiner

Gjest Frosk
Skrevet
Linsecouscous, er det så enkelt som linser og couscous blandet sammen? Jeg er ivrig etter å lære :)

I dag var det couscous (i grønnsakbuljong, økologisk siden den ikke inneholder MSG/natriumglutamat) og grønne linser, pluss litt krydder (cayennepepper, pittelitt spisskummen og litt gressløk faktisk siden den begynner å bli fin og grønn her allerede, hurra!)

Du har ikke tilfeldigvis en oppskrift paa falafel? Har ikke spist det paa eviglenge!

Disse var ferdigkjøpte :) Faktisk veldig gode, akkurat dette merket er det ikke så mange butikker som selger lenger så når jeg finner MÅ jeg kjøpe! ;) Jeg pleier lage noen kikertkaker som ikke er helt ulike falafel, men skikkelig falafel har jeg aldri laget - hmmm kanskje et prosjekt for påsken... :lur:

Skrevet
Du faar komme og besoeke meg da. :gjeiper:

Diskes det opp med Flapjacks da?? Hehe..

Skrevet
Frokost:

130g havregryn, 3dl melk, mandler, kesam, kanel. Vann, grønn te.

Lunsj:

6 store brødskiver med diverse pålegg, grønnsaker. Vann, grønn te.

Middag:

200g laskefilet, 3 poteter, masse grønnsaker og saus.

Kveldsmat:

Et beger (500g) TINE Yoghurt Naturell m/fun light.

Jeg må snart lage meg en bruker her. Det er jo et veldig koselig forum. :sjenert:

Også må jeg legge til at jeg spiste 3 brødskiver.

1 med kokt skinke, og de 2 andre med en boks kyllingpostei.

:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...