Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1101 Skrevet 8. april 2009 Note to selv: kroppen reagerer veldig negativt på sukker, fortsatt dårlig etter godteri-inntaket fra i går. Meg også etter hver økt med sugar-rush, men lærer jeg?? Nope.. Hadde jeg noen gang giddet å hørt på kroppen da?? NOPE!! Akkurat der er det jeg som bestemmer, koste hva det koste vil, jenten må dekke sine sjokoladebehov når det trengs.. :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1102 Skrevet 8. april 2009 (endret) Ja, det er faktisk bare påske en gang i året! Det er meningen å kose seg, selvom man ikke vil. Jeg skal på fjellet i dag, og da blir det veldig mye kos, men når jeg er der oppe blir det heldigvis ikke logga. Herlig kommentar, hehe, digger tankene og JA, er kun påske en gang i året=kose deg masse! god tur!! Endret 8. april 2009 av Lotte27
Gjest Mea Culpa Skrevet 8. april 2009 #1103 Skrevet 8. april 2009 Herlig kommentar, hehe, digger tankene og JA, er kun påske en gang i året=kose deg masse! god tur!! Her er det itte paaske foer paa fredag, i morgen er det vanlig arbeidsdag, og ikke finnes det paaskemarsipan aa faa kjoept heller! Bare saanne dumme sjokoladeegg ...
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #1104 Skrevet 8. april 2009 Meg også etter hver økt med sugar-rush, men lærer jeg?? Nope.. Hadde jeg noen gang giddet å hørt på kroppen da?? NOPE!! Akkurat der er det jeg som bestemmer, koste hva det koste vil, jenten må dekke sine sjokoladebehov når det trengs.. :gjeiper: Jeg snakker SYK Lotte, ikke den vanlige "jeg har forspist meg" kvalmen Oppe halve natten med hjertebank, uggen i hele dag også. Slo inn med en gang godteri-inntaket (som forøvrig ikke var så stort) var ferdig. Kroppen protesterer, ingen tvil om at sukker ikke er bra.
Agurk Skrevet 8. april 2009 #1105 Skrevet 8. april 2009 Frokost: 2 ryvita med egg, majones og agurk Mellom: atkinsbar Lunch: 2 ryvita med tine krydderost med pepper. 1 kokt egg Middag: stekte biffstrimler med løk, paprika, hvitløk og røde bønner. Litt tomatsalsa og rømme på toppen ved servering. Påskekos: har bakt en hel haug med verdens beste muffins med hvit og vanlig sjokolade og verdens beste glasur på, så ble en liten smakebit gitt, også litt rødvin og litt ostepopp. Mmmmm, nå koser jeg meg gitt...Påske
Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1106 Skrevet 8. april 2009 Jeg snakker SYK Lotte, ikke den vanlige "jeg har forspist meg" kvalmen Oppe halve natten med hjertebank, uggen i hele dag også. Slo inn med en gang godteri-inntaket (som forøvrig ikke var så stort) var ferdig. Kroppen protesterer, ingen tvil om at sukker ikke er bra. Off... Stakkars.. Jeg blir veldig dårlig dagen derpå selv, skal ikke gå i detaljer her inne, men har ikke hjertebank. Tåler selv ikke sukker, men det har jeg aldri gjort, men det er sånn med ting en ikke bør spise, det er ofte de tingene som frister mest, husker da jeg fikk beskjed om å aldri innta hvitløk igjen, drømte om det om nettene, sykt! Jeg klarer bare ikke slutte med snop, men begrenser det til helgene for da skal jeg ikke jobbe og er avhengig av bra form.
Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1107 Skrevet 8. april 2009 Her er det itte paaske foer paa fredag, i morgen er det vanlig arbeidsdag, og ikke finnes det paaskemarsipan aa faa kjoept heller! Bare saanne dumme sjokoladeegg ... Off.. Misunner ikke deg som må jobbe. Har fått tre store påskeegg i år og det første skal tømmes i dag og de to resterende får vente til helgen =) Håper d får kost deg litt til tross for manglende påskemarsipan da..
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #1108 Skrevet 8. april 2009 Off... Stakkars.. Jeg blir veldig dårlig dagen derpå selv, skal ikke gå i detaljer her inne, men har ikke hjertebank. Tåler selv ikke sukker, men det har jeg aldri gjort, men det er sånn med ting en ikke bør spise, det er ofte de tingene som frister mest, husker da jeg fikk beskjed om å aldri innta hvitløk igjen, drømte om det om nettene, sykt! Jeg klarer bare ikke slutte med snop, men begrenser det til helgene for da skal jeg ikke jobbe og er avhengig av bra form. Å, kan du ikke spise hvitløk? Jeg tror jeg lett kan begrense snop-inntaket etter denne opplevelsen, men jeg kjenner meg jo såpass godt at jeg lider av hukommelsestap :rødme:
Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1109 Skrevet 8. april 2009 Å, kan du ikke spise hvitløk? Jeg tror jeg lett kan begrense snop-inntaket etter denne opplevelsen, men jeg kjenner meg jo såpass godt at jeg lider av hukommelsestap :rødme: Hehe.. Kan ikke innta noe med verken rå eller pulver-hvitløk, var det nest verste jeg kunne bli fortalt, elsker hvitløk på mat, men det verste hadde nok vært sjokolade da, men det er ikke fullt så gale reaksjoner i mageområdet..Hehe, men det meste som er sterkt for magen, hvitløk, chilli osv. Så mine middager er lite tilsatt krydder for å si det sånn.. Men ang. sjokolade så reagerer jeg sterkt på sukkeret og tilsetningsstoffene, men det er ikke i nærheten av reaksjonen jeg får på sterk mat, så jeg kan leve med ubehagene og spise sjokolade og kose meg og heller være uggen dagen derpå som straff.. =)
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #1110 Skrevet 8. april 2009 Jeg skal i følge legen egentlig holde meg unna sukker som en generell regel, men det er akkurat som om jeg glemmer hva jeg har blitt fortalt. Men etter opplevelsen i går/i dag så forstår jeg jo tegninga, det var faktisk ikke verdt det i det hele tatt. Hvitløk holder jeg meg gledelig unna *yækk*
Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1111 Skrevet 8. april 2009 Jeg skal i følge legen egentlig holde meg unna sukker som en generell regel, men det er akkurat som om jeg glemmer hva jeg har blitt fortalt. Men etter opplevelsen i går/i dag så forstår jeg jo tegninga, det var faktisk ikke verdt det i det hele tatt. Hvitløk holder jeg meg gledelig unna *yækk* Forstår deg godt etter nattens opplevelse at du tenker deg om to ganger før neste sukker-inntak.. En skal absolutt ikke utsette seg for ting som hjertebank frivillig for å si det sann.. Håper jeg aldri opplever det..
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #1112 Skrevet 8. april 2009 Forstår deg godt etter nattens opplevelse at du tenker deg om to ganger før neste sukker-inntak.. En skal absolutt ikke utsette seg for ting som hjertebank frivillig for å si det sann.. Håper jeg aldri opplever det.. var liksom ikke bare hjertebank, men halsbrann og skikkelig uggugg. Men i morgen er en ny sukkerfri dag. Og kjøttfri
Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1113 Skrevet 8. april 2009 var liksom ikke bare hjertebank, men halsbrann og skikkelig uggugg. Men i morgen er en ny sukkerfri dag. Og kjøttfri Hehe, med alle disse kuttingene av matvarer er det ikke lenge før du kun lever på luft og kjærlighet=) Hehe
Pjukset Skrevet 8. april 2009 #1114 Skrevet 8. april 2009 Hehe, med alle disse kuttingene av matvarer er det ikke lenge før du kun lever på luft og kjærlighet=) Hehe Hehe, jeg tror det er laaaaangt igjen. Det er mye god mat uten sukker og kjøtt
Chanel.No5 Skrevet 8. april 2009 #1115 Skrevet 8. april 2009 Hehe, jeg tror det er laaaaangt igjen. Det er mye god mat uten sukker og kjøtt Ja, hørt rykter om dette, gjenstår bare om jeg noen gang opplever det
*Numi* Skrevet 8. april 2009 #1116 Skrevet 8. april 2009 Litt dårlig matdag i dag.... Frokost: Litt mer enn en halv havrebriks med philadelphia med gressløk Mellom: Kosttilskudd og tran Sjokolade Middag: En stor nakkekotelett og ris Mellom: Mer sjokolade, chips og brus.
Gjest Skrekk og gru Skrevet 8. april 2009 #1117 Skrevet 8. april 2009 Alt for mye! Frokost: 2 speltbrødskiver med lett mysost og lett smør Mellom: melon og eple Lunch: Fjordland ravioli, baconterninger, yoghurt naturell, sukkererter og broccoli Middag: det samme Kvelds: 4 havreknekkebrød, lett smør og lett mysost
Gjest Shelob Skrevet 8. april 2009 #1118 Skrevet 8. april 2009 TIRSDAG: musli cultura cottage cheese 1 appelsin cottage cheese 1 eple, kanel 1 boks tunfisk 2 HF blanda grønnsaker 1 kiwi cultura 1 gulrot 1 eple 4 flatbrød 1 brødskive med ost 1 egg peanøtter
Gjest Shelob Skrevet 8. april 2009 #1119 Skrevet 8. april 2009 ONSDAG: 2 knekkebrød med peanøttsmør/syltetøy, og skinke 1 glass biola 1 lefse med eple/kanel Mozell Kebab på vein Ostekake hos kompis Litt potetgull hos nabo Kaosdag. Nå skal jeg maule litt potetgull, noen nøtter, og kanskje spise litt kvelds hvis jeg gidder. Gjenoppta rutiner i morgen.
Drua Skrevet 9. april 2009 #1120 Skrevet 9. april 2009 Frokost: 1 yoghurt Lunsj: 2 brødskiver med gulost og aprikossyltetøy,melk Ekstralunsj: 2 brødskiver med gulost, 1 eple Middag: masse god tapas Annet: Tre påskemarsipaner, noen sure skrikerunger I dag har jeg ihvertfall spist ganske mye
Fremhevede innlegg