Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det anbefales ikke å innta måltider etter 3 timer før man skal legge seg :)

Spiser maten min som jeg vil jeg=) Bryr meg ikke om disse reglene der ute, så lenge jeg aldri har hatt problemer med å sove mett så fortsetter jeg. Prøvde legge meg 3 timer etter middag for en måneds tid siden og da våknet jeg mange ganger ihjelsulten om natten, det gjør jeg ikke igjen :natti: Det er en vane jeg har hatt hele livet og det passer mitt liv bra samt at jeg liker å slappe helt av med god mat etter en lang dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiser maten min som jeg vil jeg=) Bryr meg ikke om disse reglene der ute, så lenge jeg aldri har hatt problemer med å sove mett så fortsetter jeg. Prøvde legge meg 3 timer etter middag for en måneds tid siden og da våknet jeg mange ganger ihjelsulten om natten, det gjør jeg ikke igjen :natti: Det er en vane jeg har hatt hele livet og det passer mitt liv bra samt at jeg liker å slappe helt av med god mat etter en lang dag..

Jada, men det anbefales likevel ikke å spise etter 3 timer før man skal legge seg :fnise: Men har man ikke behov for å tenke på sånt så er det jo greit :)

Skrevet

Hva har du spist i dag, da? :)

Skrevet

Ja det lurer jeg på hver eneste dag :)

Skrevet

Vel, som alle vet er det påske nå..=)

Frokost: Havregrøt (stor god skål)med blåbærsyltetøy, kanel og en kopp kaffe latte med litt vaniljesukker i

Mellom: En kopp varm kakao og 1 yoguhrt

Lunsj: 2 muffins (hjemmelaget av søster (visstnok en sunn oppskrift), måtte smake.. Hehe) 1 glass ananasjuice

Mellom: En banan og noen mandler

Middag/kvelds: Kyllingwok med ris og nå nettopp 1 kopp varm sjokolade igjen.. Jaja...

Skrevet
Ja det lurer jeg på hver eneste dag :)

Skal bli flinkere... :fnise:

Gjest Shelob
Skrevet

LØRDAG:

musli/solsikkefrø/linfrø

biola

cottage cheese

eple med kanel

3 km intervaller på løpebånd + 1 drøy time i studio

1 proteinshake

1 banan

2 porsjoner kinamat m/ris - rester fra i går

1 gulrot

1 eple

1/4 flapjack

10 mandler

10-12 paranøtter

20-30 tranebær

150 g elgbiff

mix av quinoa, kidney beans, squash, tomat, sukkerert, peanøtter

4 smågodter

1/2 l eplecider

blir sikkert litt tranebær, biola og linfrø før jeg hopper i seng

Skrevet

Enig med deg! Om jeg ikke spiser ca en time før jeg legger meg klarer jeg ikke sove pga jeg er så sulten.

Skrevet

Frokost: Et ryvita med makrell i tomat. Et glass skummet melk.

Lunsj: En skive grovbrød og et ryvita med makrell i tomat, et glass skummet melk,

Mellom: Et stykke sjokoladekake, to skiver svissrull og et glass mosell på besøk hos farmor.

Middag: Lammelår med tilbehør i dag også :)

Mellom: En cookie-is.

+ en del påskegodis.

Blir nok noe til kvelds også, muligens litt potetgull.

Dårlig dag, men det er jo påske :) Er redd for at det har blitt for mye sukker slik at migrenen kommer tilbake :S

Skrevet
Middag: Lammelår med tilbehør i dag også :)

Fy søren du er heldig! :)

Skrevet
Fy søren du er heldig! :)

Hehe, føler meg heldig og :) Er mett enda!

Skrevet
Enig med deg! Om jeg ikke spiser ca en time før jeg legger meg klarer jeg ikke sove pga jeg er så sulten.

Godt det er flere som spiser nærmt :natti: ..

Det verste som finnes er å våkne opp flere ganger i løpet av natten pga sult. Da får jeg IKEA-poser under øynene neste dag og er kvalm når jeg våkner så for meg er det enkelt svar på problemet - kroppen min ønsker mat å jobbe med om natten..

Skrevet

Frokost: 1/2 boks med yoghurt naturell, knuste linfrø og masse bringebær. Tran+vitaminer

Mellom: 250 ml smoothie m blåbær, bringebær og jordbær. Oppdaget i dag at det er sukker i, greit å lese næringsinnhold og ikke la seg lure av "naturlige ingredienser". :klaske:

Middag: Bulgur, aubergine, gulrot og løk mikset og rørt inn med tahini.

Mellom: Et par never mandler

Kvelds: Eggerøre av 3 egg, 3/4 rød paprika.

Kanskje det blir noen mandler til kos :)

Masse vann.

Skrevet

Pjusket: Prøvde du deg på Sørlandschipsen i går?

Skrevet

Dagens mat:

- 100g havregryn

- 3dl melk

- kanel

- 70g mandler

- 1 boks mager kesam

- 1 kokt egg

- 200g gulrot

- 300g agurk

- 1 eple

- 14 knekkebrød med kokt skinke

- 1 stor porsjon chilli con carne

Dagens drikke:

- vann

- grønn te

- fun light saft

Skrevet
Pjusket: Prøvde du deg på Sørlandschipsen i går?

Ja, ikke noe hjertebank! Men jeg fikk vondt i magen, regner med magen reagerer på fettet. Men DET driter jeg nå og da :fnise:

Skrevet
Ja, ikke noe hjertebank! Men jeg fikk vondt i magen, regner med magen reagerer på fettet. Men DET driter jeg nå og da :fnise:

:fnise: Ser den så absolutt!! Godt du fant noe som ikke setter deg helt ut av spill ihvertfall...

Skrevet
Dagens mat:

- 100g havregryn

- 3dl melk

- kanel

- 70g mandler

- 1 boks mager kesam

- 1 kokt egg

- 200g gulrot

- 300g agurk

- 1 eple

- 14 knekkebrød med kokt skinke