Chanel.No5 Skrevet 4. april 2009 #961 Skrevet 4. april 2009 Det eneste jeg overspiser meg på er sjokolade og generellt godis :gjeiper: Hmmmm.. Vi er garantert to om den saken og jeg er alt annet enn vegetarianer for å si det sann...
Chanel.No5 Skrevet 4. april 2009 #962 Skrevet 4. april 2009 Jeg skal dog tilføye at dette er ikke min daglige kost,lørdag er belønningsdagen min der jeg får spise nøyaktig hva jeg har lyst på hele dagen. Jeg spiser meget sundt resten av uken Bare til info kjære Barbie: I denne tråden så trenger en ikke unnskylde god mat og drikke, det er lov, det gjør oss til mennesker og vi gjør det alle:-) Klart at vi skal kose oss i helgene, det er nå det som er noe av det som skiller hverdag og helg, god mat og drikke. Siden du er så flink i hverdagene i tillegg, så skal du nå bare nyte dagen og kose deg!!
Pjukset Skrevet 4. april 2009 #963 Skrevet 4. april 2009 Frokost: 2 ryvita wholegrain m/gresskar og Philadelphia. Vitaminer+tran Lunch/middag: Suppe/gryte med mungbønner, blomkål, rødløk og gulrot. NAM, jeg liker mungbønner Mellom: Urtete Mellom: Litt fruktnøtt-sjokolade Kvelds: 1/2 boks yoghurt naturell tilsatt masse jordbær og litt knust linfrø Etterpå blir det nok resten av sjokoladen og litt potetgull
Chanel.No5 Skrevet 4. april 2009 #964 Skrevet 4. april 2009 hva synes dere om min dag i går? (ikke tenk at det er mye brød, siden blir bare slik når man er på skolen) frokost: 2 skiver med leverpostei og 2 glass melk kl 9.30: 1 skive med syltetøy lunch: 3 skiver med leverpostei, gulost og skinke og 1 glass juice mellom: 2 skiver med pålegg hjemme: 2 epler middag: 4 poteter, 4 kjøttkaker, saus og gulrøtter kveld: 2 skiver, druer og melk mye? Synes dette var helt normalt kosthold. Variert, norsk kost og det er absolutt ikke masse. Spis som dette du, bra!
venus_ Skrevet 4. april 2009 Forfatter #965 Skrevet 4. april 2009 (endret) - En skål crüsli med skummet melk. En kopp grønn te. - En skive med fiskepudding og kaviar. Et glass skummet melk. - En kopp rett i koppen sjokolade. - Et lite stykke tekake og en kopp kaffe på besøk hos bestefar - Et glass iskaffe lett og en halv kvick lunsj. - Taco. Vann. I kveld: En flaske hvitvin, litt potetgull og sikkert noe mat på byn Endret 4. april 2009 av venus_
Pjukset Skrevet 4. april 2009 #966 Skrevet 4. april 2009 (endret) I kveld: En flaske hvitvin, litt potetgull og sikkert noe mat på byn Å som jeg savner smaken av nattmat på vei hjem fra byen Endret 4. april 2009 av Pjukset
Chanel.No5 Skrevet 4. april 2009 #967 Skrevet 4. april 2009 Å som jeg savner smaken av nattmat på vei hjem fra byen Åh... Makes two of us.. Selv om jeg slipper å våkne med den ikke fult så behagelige følelsen i kroppen dagen derpå.. :gjeiper:
Pjukset Skrevet 4. april 2009 #968 Skrevet 4. april 2009 Åh... Makes two of us.. Selv om jeg slipper å våkne med den ikke fult så behagelige følelsen i kroppen dagen derpå.. :gjeiper: Ja stemmer det, den ubehagelige følelsen hadde jeg helt glemt
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2009 #969 Skrevet 4. april 2009 1 skive med blåost. Omelett med gressløk. Hjemmelaget lasagne.
Gjest Shelob Skrevet 4. april 2009 #970 Skrevet 4. april 2009 Ja stemmer det, den ubehagelige følelsen hadde jeg helt glemt Jeg er faktisk uenig, nattkebab på vei hjem hjelper faktisk på formen, sammen med masse vann! Kroppen får noe annet å drive med enn å jobbe med den sure alkoholen. Tror jeg da. Og så et par tørre skiver og en kopp te på morran, så er jeg som oftest menneske igjen... Og så mer mat etterhvert som formen stiger
Pjukset Skrevet 4. april 2009 #971 Skrevet 4. april 2009 Jeg er faktisk uenig, nattkebab på vei hjem hjelper faktisk på formen, sammen med masse vann! Kroppen får noe annet å drive med enn å jobbe med den sure alkoholen. Tror jeg da. Og så et par tørre skiver og en kopp te på morran, så er jeg som oftest menneske igjen... Og så mer mat etterhvert som formen stiger Det hjelper ikke, jeg er urdårlig dagen derpå uansett. Jeg har slutta å drikke for leeeeengst
Gjest Shelob Skrevet 4. april 2009 #972 Skrevet 4. april 2009 LØRDAG: 2 skiver ristet brød med kokt eg og it. salat 1 eple med cottage cheese og litt creme fraiche 2 tomater 1/4 agurg 1, 5 times økt i studio, litt kardio + styrke med maks innsats 1 banan 1 proteinshake med melk, frosse banan og frosne bær 1 håndflate ris 2 små biffer 2 håndflater brokkoli og sukkererter litt chips litt smågodt/sjokolade 1 mango med cottage cheese Tenker jeg skal slutte å veie/skrive opp gram osv - blir smågæern i huet av det! Ender opp i kaloritelling, som jeg egentlig hadde gitt meg med. Jeg inntar 2000-2500 uansett om jeg teller eller lar kroppen styre sjøl, og da er jo normalt inntak uansett oppnådd
Celisa Skrevet 5. april 2009 #973 Skrevet 5. april 2009 (endret) Lørdag ble slik: Frokost: - triomega woman - ananasjuice - knekkebrød med peanøttsmør Lunsj: - ananasjuice - mellomgrovt rundstykke med pesto Mellom: - vaniljeyoghurt - banan Middag: - eple- og mangojuice - mellomgrovt rundstykke og to egg Kveldskos: - kvikklunsj - 50 g vingummi Før jeg la meg: - banan - triomega woman Endret 5. april 2009 av Celisa
Pjukset Skrevet 5. april 2009 #974 Skrevet 5. april 2009 Lørdag ble slik: Frokost: - triomega woman - ananasjuice - knekkebrød med peanøttsmør Lunsj: - ananasjuice - mellomgrovt rundstykke med pesto Mellom: - vaniljeyoghurt - banan Middag: - eple- og mangojuice - mellomgrovt rundstykke og to egg Kveldskos: - kvikklunsj - 50 g vingummi Før jeg la meg: - banan - triomega woman Jeg forstår fortsatt ikke hvordan du kan si at jeg spiser dårlig når jeg ser dette her.
Celisa Skrevet 5. april 2009 #975 Skrevet 5. april 2009 Jeg forstår fortsatt ikke hvordan du kan si at jeg spiser dårlig når jeg ser dette her. Jeg syns du spiser lite, ikke dårlig. Gårsdagen kom forøvrig på 1800 kcal, og jeg var i sånn ca null aktivitet.
Pjukset Skrevet 5. april 2009 #976 Skrevet 5. april 2009 Jeg syns du spiser lite, ikke dårlig. Gårsdagen kom forøvrig på 1800 kcal, og jeg var i sånn ca null aktivitet. 2 rundsstykker, 1 knekkebrød, 1 banan og 1 yoghurt, juice og godteri? Du har jo ikke en gang spist en ordentlig middag Kaloriene fikk du vel i det fra kvikk-lunch'en og peanøttsmøret, ikke fra ordentlig mat.
Celisa Skrevet 5. april 2009 #977 Skrevet 5. april 2009 2 rundsstykker, 1 knekkebrød, 1 banan og 1 yoghurt, juice og godteri? Du har jo ikke en gang spist en ordentlig middag Kaloriene fikk du vel i det fra kvikk-lunch'en og peanøttsmøret, ikke fra ordentlig mat. Du glemte de to eggene og den bananen før jeg la meg Nei jeg pleier ikke å spise ordentlig middag. Har ikke noe spesielt behov for det heller egentlig. Hater å lage mat, og mye ferdigmat er ikke så veldig bra. Så da dropper jeg det rett og slett. Men hender jeg kjøper ferdig grillet kylling og salat eller noe sånn da Dette funker for meg rett og slett. Er ikke sulten - regner med det er fettet fra peanøttsmøret, pestoen og eggene som holder meg mett. All juicen jeg drikker er forresten ikke fra konsentrat ei heller tilsatt sukker, så det regner jeg som frukt
Pjukset Skrevet 5. april 2009 #978 Skrevet 5. april 2009 Du glemte de to eggene og den bananen før jeg la meg Nei jeg pleier ikke å spise ordentlig middag. Har ikke noe spesielt behov for det heller egentlig. Hater å lage mat, og mye ferdigmat er ikke så veldig bra. Så da dropper jeg det rett og slett. Men hender jeg kjøper ferdig grillet kylling og salat eller noe sånn da Dette funker for meg rett og slett. Er ikke sulten - regner med det er fettet fra peanøttsmøret, pestoen og eggene som holder meg mett. All juicen jeg drikker er forresten ikke fra konsentrat ei heller tilsatt sukker, så det regner jeg som frukt Det ser sikkert ut som jeg spiser lite, men som jeg har sagt før, jeg er oppe når folk flest har rukket å spise frokost, mellommåltid og lunch. Hadde jeg stått opp kl 6 hver dag slik jeg pleide, og hatt det samme aktivitetsnivået, så hadde matinntaket vært deretter. I forhold til mitt aktivitetsnivå og antall timer ute av senga så får jeg i meg det jeg trenger. Jeg får i meg godt fett, masse proteiner og riktige karbohydrater (og masse vitaminer og mineraler) Alt dreier seg ikke om kalorier. Jeg er stilleliggende 23 timer i døgnet, jeg får ikke forbrent noe som helst. Jeg spiser godt ut fra min forutsetning.
Celisa Skrevet 5. april 2009 #979 Skrevet 5. april 2009 Det ser sikkert ut som jeg spiser lite, men som jeg har sagt før, jeg er oppe når folk flest har rukket å spise frokost, mellommåltid og lunch. Hadde jeg stått opp kl 6 hver dag slik jeg pleide, og hatt det samme aktivitetsnivået, så hadde matinntaket vært deretter. I forhold til mitt aktivitetsnivå og antall timer ute av senga så får jeg i meg det jeg trenger. Jeg får i meg godt fett, masse proteiner og riktige karbohydrater (og masse vitaminer og mineraler) Alt dreier seg ikke om kalorier. Jeg er stilleliggende 23 timer i døgnet, jeg får ikke forbrent noe som helst. Jeg spiser godt ut fra min forutsetning. Jeg har skjønt hvorfor du spiser som du gjør, jeg har da ikke "klaget" noe mer på deg nå? Det var du som kommenterte mitt kosthold, ikke omvendt Men ja, vi må alle spise etter våre forutsetninger. Jeg hadde aldri klart å spise som deg, og det gjelder sikkert omvendt også. For mange er det helt utelukket å ikke ha noen skikkelig middag, for meg er det null problem (nå spiller det en viss rolle at jeg er student og ikke har oppvaskmaskin..... hehe). Neida, alt dreier seg ikke om kalorier. Men når en prøver å gå ned litt så er det greit å ha oversikten
hilde1 Skrevet 5. april 2009 #980 Skrevet 5. april 2009 sen frokost: 3 baguetter som varmes i ovnen, med smør. nam middag: bankekjøtt og poteter i brun saus kvelds: 2 poteter med smør oppi kos: popcorn og litt snop Synes jeg har spist lite idag,men det blir ca 1600 kcal. mye unyttige kalorier,men det er fortsatt helg :D
Fremhevede innlegg