Celisa Skrevet 2. april 2009 #861 Skrevet 2. april 2009 (endret) Frokost: 2 ryvita wholegrain m/gresskar med philadelphia. Tran og vitaminer Mellom: 1 stor rå gulrot + 1 kopp urtete Middag: "Hummus", 1 rød paprika og 5 sukkererter. "Hummus" fordi jeg glemt å ta oppi veske, har en gammel mixer som ikke gjør jobben. Kort fortalt: Pjukset var sulten og tok en snarvei. Kvelds: Det blir vel 2 ryvita med philadephia Masse vann. Så.. 4 knekkebrød, 1 gulrot, 1 paprika og 5 sukkererter. Er dette virkelig nok for deg en hel dag? Endret 2. april 2009 av Celisa
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #862 Skrevet 2. april 2009 Så.. 4 knekkebrød, 1 gulrot, 1 paprika og 5 sukkererter. Er dette virkelig nok for deg en hel dag? Du glemte hummus'en.
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #864 Skrevet 2. april 2009 Likevel for lite? Du vet kanskje ikke hvor mye hummus det dreide seg om?
Celisa Skrevet 2. april 2009 #865 Skrevet 2. april 2009 Du vet kanskje ikke hvor mye hummus det dreide seg om? Basert på resten av dagen og andre dager jeg har sett hva du har spist så tviler jeg på at du spiste så mye hummes at det blir "nok" i forhold til hvor mye du burde spise.. Syns bare du spiser så lite, no offence.
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #866 Skrevet 2. april 2009 Basert på resten av dagen og andre dager jeg har sett hva du har spist så tviler jeg på at du spiste så mye hummes at det blir "nok" i forhold til hvor mye du burde spise.. Syns bare du spiser så lite, no offence. Men så vet du kanskje ikke at jeg er oppe mindre enn 11 timer i døgnet heller. Dessuten så kan du vel se litt på ditt eget kosthold istedet
Celisa Skrevet 2. april 2009 #867 Skrevet 2. april 2009 Men så vet du kanskje ikke at jeg er oppe mindre enn 11 timer i døgnet heller. Dessuten så kan du vel se litt på ditt eget kosthold istedet Nei det visste jeg ikke. Men uansett så bruker jo kroppen en del energi bare på å holde ting i gang. Selv om man sover eller whatever mener jeg. For all del, mitt kosthold er heller ikke perfekt. Men jeg spiser ihvertfall nok Og husk at du skriver i kommentar-tråden
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #868 Skrevet 2. april 2009 Jeg har ikke spist noe i dag. Sliter virkelig. spiser gjerne 1-2 ganger om dagen. Matlysten er helt på bunnen. Det er ikke bra. Kroppen trenger næring for å fungere. Om du ikke har spysyken så må du bare tvinge det i deg, husk hva vi alle vet - "uten mat og drikke duger helten ikke". Hodet ditt er også avhengig av at kroppen fôres med næringsrik mat. Anbefaler deg virkelig å prioritere MAT nå, lag mat du liker godt, la deg selv kose deg litt for å hente frem matlyst igjen.
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #869 Skrevet 2. april 2009 Du vet kanskje ikke hvor mye hummus det dreide seg om? Hva er hummus egentlig??
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #870 Skrevet 2. april 2009 Nei det visste jeg ikke. Men uansett så bruker jo kroppen en del energi bare på å holde ting i gang. Selv om man sover eller whatever mener jeg. For all del, mitt kosthold er heller ikke perfekt. Men jeg spiser ihvertfall nok Og husk at du skriver i kommentar-tråden Men nå er ikke jeg i aktivitet overhodet, jeg spiser det kroppen min orker å spise slik min situasjon er, og det funker fint for kroppen min og meg. Noen dager spiser jeg mye mer, andre ganger mindre. Ja jeg skriver i kommentar-tråden, jeg burde kanskje slutte med det
Gjest Ludovie Skrevet 2. april 2009 #872 Skrevet 2. april 2009 Hva er hummus egentlig?? Det er kikertpuré med diverse kryddertilsetninger. Kjempegodt!
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #873 Skrevet 2. april 2009 Det er kikertpuré med diverse kryddertilsetninger. Kjempegodt! Min ble ikke kjempegod, men det er vel fordi jeg glemte væsken :rødme:
Gjest Bolledeig Skrevet 2. april 2009 #874 Skrevet 2. april 2009 Det er kikertpuré med diverse kryddertilsetninger. Kjempegodt! Ja I dag Havregryn Proteinshake Diverse frukt Tunfisk med peanøttsaus Salat med egg Muligens noen knekkebrød med makrell i tomat senere
Celisa Skrevet 2. april 2009 #875 Skrevet 2. april 2009 Men nå er ikke jeg i aktivitet overhodet, jeg spiser det kroppen min orker å spise slik min situasjon er, og det funker fint for kroppen min og meg. Noen dager spiser jeg mye mer, andre ganger mindre. Ja jeg skriver i kommentar-tråden, jeg burde kanskje slutte med det Ok, da gir det bedre mening Du trenger jo ikke slutte å skrive her, men bare huske at folk kan komme til å kommentere ditt kosthold også. Umulig å vite bakgrunnen til folk, og når man skriver hvor det kan bli kommentert så tenker ihvertfall jeg at det ikke er noe spesielt å ta hensyn til. Men det er jo stort sett gjengangere her, så du får sikkert ikke mer spørsmål
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #876 Skrevet 2. april 2009 Ok, da gir det bedre mening Du trenger jo ikke slutte å skrive her, men bare huske at folk kan komme til å kommentere ditt kosthold også. Umulig å vite bakgrunnen til folk, og når man skriver hvor det kan bli kommentert så tenker ihvertfall jeg at det ikke er noe spesielt å ta hensyn til. Men det er jo stort sett gjengangere her, så du får sikkert ikke mer spørsmål Jeg driter jo egentlig i hva andre syns
Celisa Skrevet 2. april 2009 #877 Skrevet 2. april 2009 Går det an å kjøpe ferdig hummus? I såfall hvor?
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #878 Skrevet 2. april 2009 Går det an å kjøpe ferdig hummus? I såfall hvor? Ja det gjør det, jeg tror kanskje Ultra har det, og andre større butikker? :klø:
Celisa Skrevet 2. april 2009 #879 Skrevet 2. april 2009 Jeg driter jo egentlig i hva andre syns Ja da er det jo greit
Gjest Bolledeig Skrevet 2. april 2009 #880 Skrevet 2. april 2009 Ica har Meny har Ultra har (og forøvrig fant jeg også Green Choice peanøttsmør på Meny i dag, så da er det to butikker som jeg vet om som har det)
Fremhevede innlegg