Celisa Skrevet 2. april 2009 #881 Skrevet 2. april 2009 Har ikke Ultra her, men har Ica og Meny. Da får jeg ta en titt der. Hvor står det egentlig? Altså med hva slags matvarer?
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #882 Skrevet 2. april 2009 Ja jeg skriver i kommentar-tråden, jeg burde kanskje slutte med det Prøv deg!!
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #883 Skrevet 2. april 2009 Ja jeg skriver i kommentar-tråden, jeg burde kanskje slutte med det Prøv deg!!
Gjest Frosk Skrevet 2. april 2009 #884 Skrevet 2. april 2009 De har ferdig hummus (GoGreen) på Prix og Mega og ICA, i allefall. Står i "bønneavdelingen" på Prixen jeg handler, står ikke kaldt. Men er veldig lett å lage selv, altså - jeg lager vanligvis hummus flere ganger i uken - godt! (hummusavhengig... )
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #885 Skrevet 2. april 2009 Kikertpurè Kremt.. og det er....?? Sorry.. Er litt for enkel i matveien og alt nytt og spennende er meg ukjent..
Gjest Bolledeig Skrevet 2. april 2009 #886 Skrevet 2. april 2009 På "min" ica står de gogreenvarene i nærheten av glutenfrie varer/vegetarmat etc. Jeg husker ikke om tørrvarene står der også...
Celisa Skrevet 2. april 2009 #887 Skrevet 2. april 2009 Takk for infoen folkens, da skal jeg være på utikk etter hummus neste gang jeg er på butikken
Gjest Frosk Skrevet 2. april 2009 #888 Skrevet 2. april 2009 Kremt.. og det er....?? Sorry.. Er litt for enkel i matveien og alt nytt og spennende er meg ukjent.. Litt om kikerter her - hummus er en puré laget av moste (kokte) kikerter, tahini (sesamfrøpasta), sitronjuice, olivenolje og krydder (blant annet spisskummen).
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #889 Skrevet 2. april 2009 Takk for infoen folkens, da skal jeg være på utikk etter hummus neste gang jeg er på butikken Jeg må også kjøpe det, ingen idè hva det er, men liker å prøve nye ting
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #890 Skrevet 2. april 2009 Litt om kikerter her - hummus er en puré laget av moste (kokte) kikerter, tahini (sesamfrøpasta), sitronjuice, olivenolje og krydder (blant annet spisskummen). Åh, det så spennende ut.. Må prøves ja..
Celisa Skrevet 2. april 2009 #891 Skrevet 2. april 2009 Jeg må også kjøpe det, ingen idè hva det er, men liker å prøve nye ting Bra innstilling!! Jeg tror jeg vil like det, så da må det jo prøves
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #892 Skrevet 2. april 2009 Bra innstilling!! Jeg tror jeg vil like det, så da må det jo prøves Det er jo noe som går igjen hos mange her inne så for å kunne følge med folket må vi bare prøve
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #893 Skrevet 2. april 2009 (endret) Det er jo noe som går igjen hos mange her inne så for å kunne følge med folket må vi bare prøve Du burde komme deg til en innvandrersjappe og kjøpe litt forskjellige linser! Også har de så deilig snacks der, rosiner med yoghurttrekk osv Endret 2. april 2009 av Pjukset
Chanel.No5 Skrevet 2. april 2009 #894 Skrevet 2. april 2009 Du burde komme deg til en innvandrersjappe og kjøpe litt forskjellige linser! Også har de så deilig snacks der, rosiner med yoghurttrekk osv Tankeleser eller? Sitter med en pose av disse foran meg as we speek=) Herlig gode.. Skal ta din anbefaling til etterretning og komme meg på en slik sjappe å skikke litt. Takk for tips!!
Safira Skrevet 2. april 2009 #895 Skrevet 2. april 2009 Frokost: To grove rundstykker med jordbærsyltetøy + en stor kopp te Mellom: Noen rosiner og mandler Lunsj: Eggerøre av to egg og litt kalkunskinke, druer + cappuccino Mellom: Flere druer og rosiner Middag: Paella med fisk og kylling + vann Kvelds: Et rugsprø med gulost, en yoplait dobbel 0% med rosiner Litt dårlig mat i dag, siden jeg har brukt mye tid på å pakke i dag (starter ferien en dag tidligere). Hi hi, har skikkelig dilla på rosiner for tiden.
Pjukset Skrevet 2. april 2009 #896 Skrevet 2. april 2009 Tankeleser eller? Sitter med en pose av disse foran meg as we speek=) Herlig gode.. Skal ta din anbefaling til etterretning og komme meg på en slik sjappe å skikke litt. Takk for tips!! Jeg kan ihvertfall anbefalle Toor Dal (gule linser)
Paibunn Skrevet 2. april 2009 #897 Skrevet 2. april 2009 Frokost: 2 ryvita med hvitost Mellom 1: 1 appelsin Lunsj: En skål suppe av 1 kjøttbuljongterning, brokkoli, gul gulrot og litt kjøttdeig Mellom 2: 1 eple Mellom 3: 1 ryvita med hvitost "Middag": 1 porsjonspakning 5-min risgrøt Mellom 4: 1 skillingsbolle(med havregryn) Skal straks kose meg med hvitløksbaguetter
hilde1 Skrevet 2. april 2009 #898 Skrevet 2. april 2009 Ja I dag Havregryn Proteinshake Diverse frukt Tunfisk med peanøttsaus Salat med egg Muligens noen knekkebrød med makrell i tomat senere Hvordan lager du tunfisk med peanøtt saus? Godt? Fikk lyst å prøve
Agurk Skrevet 2. april 2009 #899 Skrevet 2. april 2009 Frokost: 2 ryvita med gulost. 1 kopp te Mellom: Atkinsbar Lunch: salat med skinke ost og diverse grønnsaker, dressing Middag: Cheeseburger med salat på den lokale kafeen, nettopp kommet hjem fra ferie, så er litt i feriemodus enda, he he Kos: litt smågodt fra spania, og peanøtter trukket med sjokolade Kvelds: tunfisksalat med kikerter, vårløk og egg, mmm godt med skikkelig mat igjen...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #900 Skrevet 2. april 2009 frokost : rundstykker (loff) med dansk salami middag : hamburger og pommes frites :/ men nam kvelds : påske egg med godis absoulutt ikke en sunn dag i dag men jaja :/ hehe
Fremhevede innlegg