Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke Ultra her, men har Ica og Meny. Da får jeg ta en titt der. Hvor står det egentlig? Altså med hva slags matvarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja jeg skriver i kommentar-tråden, jeg burde kanskje slutte med det ;)

Prøv deg!! :nei:

Skrevet
Ja jeg skriver i kommentar-tråden, jeg burde kanskje slutte med det ;)

Prøv deg!! :nei:

Gjest Frosk
Skrevet

De har ferdig hummus (GoGreen) på Prix og Mega og ICA, i allefall. Står i "bønneavdelingen" på Prixen jeg handler, står ikke kaldt. Men er veldig lett å lage selv, altså - jeg lager vanligvis hummus flere ganger i uken - godt! (hummusavhengig... ;))

Skrevet
Kikertpurè

Kremt.. :sjenert: og det er....?? Sorry.. Er litt for enkel i matveien og alt nytt og spennende er meg ukjent..

Gjest Bolledeig
Skrevet

På "min" ica står de gogreenvarene i nærheten av glutenfrie varer/vegetarmat etc. Jeg husker ikke om tørrvarene står der også...

Skrevet

Takk for infoen folkens, da skal jeg være på utikk etter hummus neste gang jeg er på butikken :)

Gjest Frosk
Skrevet
Kremt.. :sjenert: og det er....?? Sorry.. Er litt for enkel i matveien og alt nytt og spennende er meg ukjent..

Litt om kikerter her - hummus er en puré laget av moste (kokte) kikerter, tahini (sesamfrøpasta), sitronjuice, olivenolje og krydder (blant annet spisskummen).

Skrevet
Takk for infoen folkens, da skal jeg være på utikk etter hummus neste gang jeg er på butikken :)

Jeg må også kjøpe det, ingen idè hva det er, men liker å prøve nye ting :skratte:

Skrevet
Litt om kikerter her - hummus er en puré laget av moste (kokte) kikerter, tahini (sesamfrøpasta), sitronjuice, olivenolje og krydder (blant annet spisskummen).

Åh, det så spennende ut.. Må prøves ja..

Skrevet
Jeg må også kjøpe det, ingen idè hva det er, men liker å prøve nye ting :skratte:

Bra innstilling!! :Hehe: Jeg tror jeg vil like det, så da må det jo prøves :spise:

Skrevet
Bra innstilling!! :Hehe: Jeg tror jeg vil like det, så da må det jo prøves :spise:

Det er jo noe som går igjen hos mange her inne så for å kunne følge med folket må vi bare prøve :popcorn:

Skrevet (endret)
Det er jo noe som går igjen hos mange her inne så for å kunne følge med folket må vi bare prøve :popcorn:

Du burde komme deg til en innvandrersjappe og kjøpe litt forskjellige linser! Også har de så deilig snacks der, rosiner med yoghurttrekk osv :sikle:

Endret av Pjukset
Skrevet
Du burde komme deg til en innvandrersjappe og kjøpe litt forskjellige linser! Også har de så deilig snacks der, rosiner med yoghurttrekk osv :sikle:

Tankeleser eller? Sitter med en pose av disse foran meg as we speek=) Herlig gode..

Skal ta din anbefaling til etterretning og komme meg på en slik sjappe å skikke litt. Takk for tips!! :popcorn:

Skrevet

Frokost: To grove rundstykker med jordbærsyltetøy + en stor kopp te

Mellom: Noen rosiner og mandler

Lunsj: Eggerøre av to egg og litt kalkunskinke, druer + cappuccino

Mellom: Flere druer og rosiner

Middag: Paella med fisk og kylling + vann

Kvelds: Et rugsprø med gulost, en yoplait dobbel 0% med rosiner

Litt dårlig mat i dag, siden jeg har brukt mye tid på å pakke i dag (starter ferien en dag tidligere). Hi hi, har skikkelig dilla på rosiner for tiden.

Skrevet
Tankeleser eller? Sitter med en pose av disse foran meg as we speek=) Herlig gode..

Skal ta din anbefaling til etterretning og komme meg på en slik sjappe å skikke litt. Takk for tips!! :popcorn:

Jeg kan ihvertfall anbefalle Toor Dal (gule linser) :)

Skrevet

Frokost: 2 ryvita med hvitost

Mellom 1: 1 appelsin

Lunsj: En skål suppe av 1 kjøttbuljongterning, brokkoli, gul gulrot og litt kjøttdeig

Mellom 2: 1 eple

Mellom 3: 1 ryvita med hvitost

"Middag": 1 porsjonspakning 5-min risgrøt

Mellom 4: 1 skillingsbolle(med havregryn)

Skal straks kose meg med hvitløksbaguetter :spise:

Skrevet
Ja :spise:

I dag

Havregryn

Proteinshake

Diverse frukt

Tunfisk med peanøttsaus

Salat med egg

Muligens noen knekkebrød med makrell i tomat senere

Hvordan lager du tunfisk med peanøtt saus? Godt? :) Fikk lyst å prøve :)

Skrevet

Frokost: 2 ryvita med gulost. 1 kopp te

Mellom: Atkinsbar

Lunch: salat med skinke ost og diverse grønnsaker, dressing

Middag: Cheeseburger med salat på den lokale kafeen, nettopp kommet hjem fra ferie, så er litt i feriemodus enda, he he

Kos: litt smågodt fra spania, og peanøtter trukket med sjokolade

Kvelds: tunfisksalat med kikerter, vårløk og egg, mmm godt med skikkelig mat igjen...

Gjest Gjest
Skrevet

frokost : rundstykker (loff) med dansk salami :)

middag : hamburger og pommes frites :/ men nam

kvelds : påske egg med godis :(

absoulutt ikke en sunn dag i dag men jaja :/ hehe

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...