venus_ Skrevet 2. april 2009 Forfatter #901 Skrevet 2. april 2009 Frokost1 (kl 05! grøss): En yoplait pære og en kopp grønn te. Frokost2: En skive ingers speltbrød med kalkunskinke og agurk. Vann Mellom: En cortado og en croissant (ikke så mye å velge mellom når man skal ha en rask liten matbit på Gardermoen). Lunsj: En halv ostebaguette, et halvt vitarundtstykke og en skive rugbrød med mager prim. Et glass skummet melk. Mellom: En liten skål crüsli med skummet melk. Middag: Svinewok. Vann. Mellom: Et stykke av en hvetestang og et glass iskaffe lett. Mellom: Banan med mager kesam og kanel. Farris bris og en kopp grønn te. Kvelds: Et stort glass smoothie, en skive rugbrød med mager prim og et glass skummet melk. Lang dag = mange måltider.
Drua Skrevet 2. april 2009 #902 Skrevet 2. april 2009 Frokost: Litt havregryn,litt melk.. orket ikke så mye. Lunsj: 1 banan Middag nr 1: En halv fiskepudding-skive, hvit saus med reker, 1 potet, cirka 1 gulerot Middag nr 2: Et stort kyllingbryst, ris, masse brokkoli, bretagnesaus Annet: 2 små sjokoladekakestykker, litt mange yoghurtnøtter
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2009 #903 Skrevet 3. april 2009 Torsdag: Frokost: 1 kopp müsli med lettmelk. Lunsj: Pastasalat, melk. Mellom: En halv pose (35g) usaltet nøtteblanding - egentlig gjennom hele arbeidsdagen Middag: McDonald's mat Kvelds: 1 kopp müsli med lettmelk. Vann.
Chanel.No5 Skrevet 3. april 2009 #904 Skrevet 3. april 2009 mange yoghurtnøtter Flere som gjorde som meg i går altså =)
desperate Skrevet 3. april 2009 #905 Skrevet 3. april 2009 Min regel er: Alt er bedre enn ingenting, det viktigste er at magen får noe å jobbe med. Jeg sleit med frokost i maaaaaange år, klarte etterhvert å presse i meg en halv banan, og økte til en hel banan etterhvert. Kroppen ble veldig glad Hehe, tråden sporer litt av til tider ja... Er selv meget skyldig i dette En vanlig frokost som ett par skiver med pålegg, en frukt i tillegg samt melk/juice å drikke, en yogurt er å anbefale om en ikke drikker melk. Noen knekkebrød med det samme evt. om det smaker deg bedre. Eller kan en skål med havregrøt blandet med vann, melk, smak og behag her, kanel, gjerne noen nøtter og bær/frukter oppi. En omelett med skinke feks. med noe brødmat til er også ett eksempel. Det skal være ett av fire hovedmåltid for dagen. Så tenk mengde ut etter det. Det setter i gang forbrenningen etter en natt med hvile og da er det bra om måltidet er næringsrikt og metter deg frem til lunsj, gjerne med ett mellommåltid i midten der for å dempe hunger som kan komme før lunsjen. Oki. Takk Frokost går som regel greit hvis jeg skal noe. Verre med dagene jeg står opp og setter meg i sofaen Men jeg vil jo være "lur" og sette i gang forbrennninga de dagene også selvfølgelig. Mamma har forresten lagd noen helt geniale knekkebrød som visstnok er übersunne og fulle av fiber og sånt! Så nå blir det sunn frokost så lenge jeg er her Jeg må få tak i oppskrifta ^^
Chanel.No5 Skrevet 3. april 2009 #906 Skrevet 3. april 2009 Jeg må få tak i oppskrifta ^^ Ikke bare må du få tak i den - men dele den med oss=)
desperate Skrevet 3. april 2009 #907 Skrevet 3. april 2009 Ikke bare må du få tak i den - men dele den med oss=) Det skal jeg ordne
Chanel.No5 Skrevet 3. april 2009 #908 Skrevet 3. april 2009 Middag: McDonald's mat Jaja, så lenge det smakte som du ønsket så er jo dette lov å unne seg vettu :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 3. april 2009 #909 Skrevet 3. april 2009 frokost : rundstykker (loff) med dansk salami middag : hamburger og pommes frites :/ men nam kvelds : påske egg med godis absoulutt ikke en sunn dag i dag men jaja :/ hehe Trenger hver dag være det da? Ikke bruk tid og energi på at noen dager ikke er som du anser sunne, det er nå viktigere å heller kose seg med det en spiser og nyte det enn å la dette sunnhetsuttrykket ødelegge gleden!
Gjest Shelob Skrevet 3. april 2009 #910 Skrevet 3. april 2009 ONSDAG: 1 proteinshake i vann 30 g musli 2 dl cultura 1 banan 45 min treningsøkt på jobben 1 bolle salat 50 g biff 1/2 pakke sukkererter 1 mango 2 dl cultura 250 g fiskepudding 2 hf broccoli 1 ts pesto 50 g brød 2 ts philadelphia 1 ts syltetøy 30 g Allbran 1 dl H-melk
Gjest Shelob Skrevet 3. april 2009 #911 Skrevet 3. april 2009 TORSDAG: 1 brødskive 1 ts philadelphia/syltetøy 2 dl H-melk 30 g Allbran 1 brødskive m/gulost 150 g kyllingfilet 2 tacowraps masse broccoli 2 ts creme fraiche salsa 100 g fiskepudding 1 gulrot 1 appelsin 1 banan 1,5 times rolig tur i skogen 4 salte sild 2 brødskiver 50 g kyllingfilet 2 ts baguettsalat 2 dl cultura JA ELSKLING, JEG FÅR LITT DILLA, DET GÅR OVER!
Chanel.No5 Skrevet 3. april 2009 #912 Skrevet 3. april 2009 45 min treningsøkt på jobben Misunner folk som har mulighet for dette!!
Celisa Skrevet 3. april 2009 #913 Skrevet 3. april 2009 (endret) So far: Frokost: - triomega woman - grapefruktjuice - mellomgrovt rundstykke med pesto Mellom: - vaniljeyoghurt og banan Lunsj: - kaffe mocca - mellomgrovt rundstykke og to egg ..og så har jeg gått tur i 1 time Endret 3. april 2009 av Celisa
hilde1 Skrevet 3. april 2009 #914 Skrevet 3. april 2009 Såg på Oprah igår at det er lurt å begynne dagen med et stort måltid,så minske de utover dagen. Skal begynne prøve dette og se om det funker;) Begynner neste uke. hehe idag: frokost: 3 poteter med kryddersmør nam! mellom: 2 egg middag: 2 speilegg med brød mellom: knekkebrød Og masse alkohol ikevld :/
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #915 Skrevet 3. april 2009 Frokost: - triomega woman - 1 dl grapefruktjuice - mellomgrovt rundstykke med pesto Mellom: - 2 kokosboller Lunsj: - 1 dl grapefruktjuice - mellomgrovt rundstykke og 2 egg Mellom: - ett glass pepsi max - x antall skjeer peanøttsmør "Middag": - 1 dl ananasjuice - havrefras med skummet melk Jeg forstår ikke hvordan du kan kommentere at jeg spiser lite?
Celisa Skrevet 3. april 2009 #916 Skrevet 3. april 2009 Jeg forstår ikke hvordan du kan kommentere at jeg spiser lite? Det kan se lite ut, men husk at det jeg spiser er veldig næringsrikt da. Pesto, peanøttsmør, egg.. I går så småspiste jeg peanøttsmør til over 400 kalorier Det ble noe småtteri etter "middagen" også.
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #917 Skrevet 3. april 2009 Det kan se lite ut, men husk at det jeg spiser er veldig næringsrikt da. Pesto, peanøttsmør, egg.. I går så småspiste jeg peanøttsmør til over 400 kalorier Det ble noe småtteri etter "middagen" også. Jeg spiser også veldig næringsrikt
Celisa Skrevet 3. april 2009 #918 Skrevet 3. april 2009 Jeg spiser også veldig næringsrikt Mulig hummusen har en del kalorier i seg, men det har ikke grønnsaker og knekkebrød
venus_ Skrevet 3. april 2009 Forfatter #919 Skrevet 3. april 2009 Mulig hummusen har en del kalorier i seg, men det har ikke grønnsaker og knekkebrød Næringsrikt og kaloririkt er ikke det samme. Jeg synes forøvrig dere spiser lite begge to. Men om det funker for dere så er det vel ikke noe problem?
Pjukset Skrevet 3. april 2009 #920 Skrevet 3. april 2009 (endret) Mulig hummusen har en del kalorier i seg, men det har ikke grønnsaker og knekkebrød Et næringsrikt kosthold dreier seg om litt mer enn kalorier. Man kan spise 2000 kalorier (og mer) om dagen uten å få seg særlig nytting næring Endret 3. april 2009 av Pjukset
Fremhevede innlegg