Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
skkkelig usund i dag:)

smågodt, Mc donalds tl frokost (nuggets og burger)

2 ristet brødskiver med ost og syltetøy til middag

smågodt

Dagen derpå? :fnise: Med tanke på frokostvalget ditt..

Det er nå ikke uvanlig at en spiser litt anderledes og koser seg litt på en søndag da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åååååååååh, jeg hadde lett tatt en svææær cheseburger fremfor en sjokolade ANYTIME! :fnise: Selv om jeg elsker sjokolade også :fnise: Guud, nå fikk jeg lyst på en enorm cheseburger. Bra jeg ikke alltid stiller lystene når jeg har lyst på det, hadde sikkert trilla da jeg :sjenert:

Jeg også :Nikke: I utgangspunktet veldig glad i søtt, men cheeseburger, pizza, fløtegratinerte poteter og annen fet mat kunne jeg spist uendelig med..

Skrevet
Åååååååååh, jeg hadde lett tatt en svææær cheseburger fremfor en sjokolade ANYTIME! :fnise: Selv om jeg elsker sjokolade også :fnise: Guud, nå fikk jeg lyst på en enorm cheseburger. Bra jeg ikke alltid stiller lystene når jeg har lyst på det, hadde sikkert trilla da jeg :sjenert:

Hehe, jeg har aldri være noe middagsmenneske så den burgeren bytter jeg lett mot en 6 pkn. med kindersjokolade fra fryseren :fnise:

Om jeg er invitert på middag og vet jeg får en god dessert eller jeg vet det blir god kake etterpå så hopper jeg nesten over hele middagen, spiser smått bare for å være høflig og lager plass til det som kommer etter den :popcorn:

Skrevet
Hvor kjøpte du denne? Var den god? Er på jakt etter en god kakemann, ikke en myk, smakløs melklump..

De har dem på alle vanlige matbutikker her, men tror bare det er på Sørlandet. Er fra en baker i Vennesla :)

De er myke, men de aller aller beste. Alle andre er så tørre og sprø. Usj.

Skrevet

Hehe, det er bra vi er forskjellige sier nå jeg! :fnise: Åh, fikk såå lyst på en burger... What to do!

Skrevet
Jeg også :Nikke: I utgangspunktet veldig glad i søtt, men cheeseburger, pizza, fløtegratinerte poteter og annen fet mat kunne jeg spist uendelig med..

Glad jeg er mett og god når jeg leser her inne gitt :gjeiper:

Selv så kjøper jeg heller noen søte scones fra bakeri, smører tykt lag med smør på istedenfor en pizza som middag..

Skrevet
Hehe, det er bra vi er forskjellige sier nå jeg! :fnise: Åh, fikk såå lyst på en burger... What to do!

Sulten? Lag deg en eller stikk på shappa, må nå være lov å kose seg en søndag vel :popcorn:

Skrevet
De har dem på alle vanlige matbutikker her, men tror bare det er på Sørlandet. Er fra en baker i Vennesla :)

De er myke, men de aller aller beste. Alle andre er så tørre og sprø. Usj.

Synes de er best når de er sprø utenpå, men litt myk i midten og smaker som kakemann skal. Får komme meg til baker her i Bergen nå tror jeg..

Skrevet
Godt å se at det finnes flere i samme båt :fnise:

Ang. kjæresteproblemene, fint å se at du vet hva du vil og går for det :klem:

Håper du får tatt igjen kosemat og har fått i deg alt du ønsket i dag, vel unnet deg!!

Litt har jeg fått tatt igjen i alle fall. :) Men har ikke spist en eneste bit sjokolade i helgen!!! Kanskje jeg stikker innom en butikk snart :fnise:

I dag:

Frokost: En klementin

Lunsj: Litt potetgull og risengrynsgrøt

Middag: To pølser og litt potetballer

Kvelds: Har spist en juleflette med rød melisglasur

Resten av kvelden blir det litt potetgull, litt agurk og dip..hmmm ja... :)

Skrevet
Kan faktisk ikke huske å ha hatt en venninne som ikke liker sjokolade nå som du nevner det.. Så det har jeg også til gode!

I min familie på 6 så elsker alle sjokolade, vi er 2 jenter og 2 gutter pluss mamma og pappa, så jeg vet at det ligger i blodet mitt :gjeiper: vi er ikke er megatjukk gjeng altså :gjeiper:

I en familie jeg kjenner er det tre sønner. Alle sønnene har alltid foretrukket agurk fremfor sjokolade, chips etc. :opplyser: Ellers er de normal. :fnise:

Skrevet
I en familie jeg kjenner er det tre sønner. Alle sønnene har alltid foretrukket agurk fremfor sjokolade, chips etc. :opplyser: Ellers er de normal. :fnise:

:skratte:

Gjest Gjest-PT
Skrevet

Vanlig dag for meg:

Frokost:

80g havregryn

40g prot shake

1 multivitamin

Lunsj:

150g kylling

50g ris

1 ss olje

M3:

150g kylling

100g brokkoli

1 ts olje

Etter trening:

70g prot shake

40g carbofuel

Middag:

150g kylling

100g brokkoli

1 ts olje

Kvelds:

50g prot shake

1 ss olje

= ca 2000 kcal

Skrevet
Vanlig dag for meg:

Frokost:

80g havregryn

40g prot shake

1 multivitamin

Lunsj:

150g kylling

50g ris

1 ss olje

M3:

150g kylling

100g brokkoli

1 ts olje

Etter trening:

70g prot shake

40g carbofuel

Middag:

150g kylling

100g brokkoli

1 ts olje

Kvelds:

50g prot shake

1 ss olje

= ca 2000 kcal

du liker kylling? :)

Gjest Gjest-PT
Skrevet

hehe vel, den delen av måltidet er jo lett omgjort til noe lignende kjøtt, så det handler mest om hva som er mest praktisk :)

Kjøper 1200g kyllingfilet og steker alle i samme slengen. Da har man gjort unna matlagingen for et par dager på 10 minutter. Samme kan man gjøre med risen hvis det er ønskelig, men det er jo kjapt gjort uansett.

Kyllingen byttes periodevis med laks, ørret, sei, torsk, renskåret rødt kjøtt osv. Kcal inntaket blir så og si det samme så det er ikke noe problem å mikse litt :) Eneste er at på laks / ørret dagen så får man i seg mer sunt fett og da dropper man litt av oljen selvsagt.

Skrevet
Dagen derpå? :fnise: Med tanke på frokostvalget ditt..

Det er nå ikke uvanlig at en spiser litt anderledes og koser seg litt på en søndag da..

hehe.. nei faktisk ikke:p men hadde samme matlyst:p jaja, skal trene nå før jobb, håper på å springe litt av meg:D

Gjest Gjest_Mariell_*
Skrevet

- En dobbel 0 % yoghurt med finax musli

- 7 biter vegetarsushi

- Ca 70 ml häagen-dazs med belgisk sjokolade (den var så mektig så kompisen min fikk resten :tongue: )

- Et eple

Blir nok en skyr litt senere :)

Skrevet

Kan noen som dette foretrekker anses som normal?? :gjeiper:

Skrevet

Undrer jeg også på :kaklehone:

Skrevet
- En dobbel 0 % yoghurt med finax musli

- 7 biter vegetarsushi

- Ca 70 ml häagen-dazs med belgisk sjokolade (den var så mektig så kompisen min fikk resten :tongue: )

- Et eple

Blir nok en skyr litt senere :)

Er du mett av dette lille??

Skrevet
hehe.. nei faktisk ikke:p men hadde samme matlyst:p jaja, skal trene nå før jobb, håper på å springe litt av meg:D

Nå vet jeg ikke mengde med smågodt du spiste, men om det bare var normale håndfulle mengder så hadde jeg ikke løpt meg ihjel for å brenne av denne dagen din, for du hoppet jo over lunsj, kvelds og evt. mellommåltider..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...