Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bohvetegrøt

Grønnsaksgryte i tomatsaus

Nå etterpå blir det å fråtse i linseburgere, med tomat/agurksalat og guakamole

:spise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-2 ristede skiver med brunost

-Et glass appelsinjuice

-Dobbel cheese og cola fra Mc'ern! Haha..

-Et par skjeer italiensk is, smakte med mamma :fnise:

-Til kvelds/middag blir det altså årets første pinnekjøtt! Vi bruker egentlig svineribbe også, men det er forbeholdt jul og nyttår ;) Men det blir poteter, pølser, svinemør og kålrabistappe! Mm, jeg føler i grunn jeg synder før jul :fnise:

-Og da hører julebrusen til selvfølgelig ;)

Skrevet
-2 ristede skiver med brunost

-Et glass appelsinjuice

-Dobbel cheese og cola fra Mc'ern! Haha..

-Et par skjeer italiensk is, smakte med mamma :fnise:

-Til kvelds/middag blir det altså årets første pinnekjøtt! Vi bruker egentlig svineribbe også, men det er forbeholdt jul og nyttår ;) Men det blir poteter, pølser, svinemør og kålrabistappe! Mm, jeg føler i grunn jeg synder før jul :fnise:

Åh, det fikk jeg lyst på nå!

Skrevet
Åh, det fikk jeg lyst på nå!

Svinesmør? :sjokkert: Har jeg aldri hørt om, hva er det, smør laget av svinefett?

Skrevet
Svinesmør? :sjokkert: Har jeg aldri hørt om, hva er det, smør laget av svinefett?

Hehe, det er en slags grov, røkt pølse. Vanlig å spise den i juletider på Sunnmøre (og muligens flere steder). Veldig godt :)

Skrevet
Hehe, det er en slags grov, røkt pølse. Vanlig å spise den i juletider på Sunnmøre (og muligens flere steder). Veldig godt :)

Ah, er veldig glad jeg tok feil! :gjeiper:

Skrevet (endret)
Blir nok flere kokosboller og sikkert en julebrus i kveld. Feire at først eksamen er over, og trøstespise fordi den gikk skikkelig dårlig :S

:fnise: Beklager at jeg ler, kommentaren var nå litt morsom, men synes du skal kose deg til tross for at den gikk dårlig, du gjorde ditt beste og det er desverre ikke noe du kan gjøre med det nå enn å prøve trøste deg selv med litt snacks og ihvertfall være stolt av din egen innsats!

Endret av Lotte28
Skrevet

en vanilje go'morgen yoghurt m/nøtter

2 skiver tunfisk i karri

1 kransekakering

6 heksehyl i desperasjon etter store forsinkelser med NSB og jeg var j#¤%%%g sulten :kjefte:

Enchiladas med alt for mye ost på (oh gosh, alt for mett nå... :sjokkert: )

:vinke:

Skrevet
Nå etterpå blir det å fråtse i linseburgere, med tomat/agurksalat og guakamole

:spise:

Samme her.. Eller.. Nei, blir nok litt mer fråtsing av sjoklade tenker jeg, men vi har alle vårt :fnise:

Skrevet

Her er vi omvendt, hos meg en det KUN pinnekjøtt julaften og nyttår , ingen over, ingen under!! :fnise:

Synd med god samvittighet og kos deg!!

Skrevet

Hehe, ja enig :P Svinemør ikke svinesmør :P

Skrevet
:fnise: Beklager at jeg ler, kommentaren var nå litt morsom, men synes du skal kose deg til tross for at den gikk dårlig, du gjorde ditt beste og det er desverre ikke noe du kan gjøre med det nå enn å prøve trøste deg selv med litt snacks og ihvertfall være stolt av din egen innsats!

Hehe, følelsen er nok litt bedre etter noen kokosboller ja :P Må lade opp litt til å begynne på igjen med lesingen også :)

Skrevet

:skratte:

Skrevet
Enchiladas med alt for mye ost på (oh gosh, alt for mett nå... :sjokkert: )

:vinke:

Mmmm.. det er vel vanlig på en fredag dette da :fnise:

Så lite som du spiste før på dagen så forstår jeg at du var ihjel-sulten og slukte litt for mye middag på en gang, men slapp av, la maten synke ned!!

Skrevet
Hehe, følelsen er nok litt bedre etter noen kokosboller ja :P Må lade opp litt til å begynne på igjen med lesingen også :)

Større gunn til å spise mange gode kokosboller(er det de fra kokusfabrikken??). Det går nok bedre på de andre eksamene skal du se, hev hodet og se frem og ikke tilbake, kan ikke endre det som har skjedd, bare gjøre noe med det som skal skje!

Skrevet
Større gunn til å spise mange gode kokosboller(er det de fra kokusfabrikken??). Det går nok bedre på de andre eksamene skal du se, hev hodet og se frem og ikke tilbake, kan ikke endre det som har skjedd, bare gjøre noe med det som skal skje!

Er de fra kokosbollefabrikken ja :)

Ja, bare jeg står på denne så er jeg fornøyd. Håper neste går litt bedre ja :)

Skrevet
Er de fra kokosbollefabrikken ja :)

Ja, bare jeg står på denne så er jeg fornøyd. Håper neste går litt bedre ja :)

Er det vanlige kokosbolle du kjøper da? De som bare er rundt 50 kalorier (de eneste jeg har hørt om..) eller er det andre smaker osv??

Skrevet
Er det vanlige kokosbolle du kjøper da? De som bare er rundt 50 kalorier (de eneste jeg har hørt om..) eller er det andre smaker osv??

Det er de jeg kjøper ja, bare de jeg har smakt. De har sjokoladeboller med forskjellige smaker også, og konfekt.

Skrevet
Det er de jeg kjøper ja, bare de jeg har smakt. De har sjokoladeboller med forskjellige smaker også, og konfekt.

Hjelpes, da kan du spise MANGE for å komme opp i min sum kalorier med sjokolade og smågodt her i dag, kjøpte Candy King på tilbud.. Billig, men ble f. meg 400 gram, jeg er ikke en som kaster mat, så kommer til å rulle i seng her.. Hehe..

Skrevet
Samme her.. Eller.. Nei, blir nok litt mer fråtsing av sjoklade tenker jeg, men vi har alle vårt :fnise:

Vi får se hvem som lever lengst :gjeiper:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...