Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Men jaja, snop er et must på kino :tongue:

ENIG!!! :enig:

Endret av Lotte28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag:

Hirsegrøt

Gryte av speltbulgur og grønnsaker

Eks antall never med solsikkefrø

noen skiver kålrot, paprika og tomat

Skrevet (endret)

- Ostesmørbrød av to skiver grovbrød, kalkunskinke og ost. Et glass havremelk.

- En cappuccino.

- To polarbrød frørik med kalkunskine og ost.

- En banan.

- En skive fullkorn havrebrød med leverpostei og majones. En iskaffe latte.

- Falafel med bulgur, salat og paprikasaus.

- Noen riskaker med sjokolade, noen julemenn og en smultring.

- En kaffe mocca.

Tror kveldsen blir det samme som frokosten.

Endret av venus_
Skrevet
Ok. Så det kan bli for mye av det gode, når det gjelder frukt? Kan det være en ide å kutte ned på inntaket? Og forresten, du har ikke forslag til en matdag for meg, som kan likne ganske mye på slike som jeg har fra før, bare litt sunnere? Jeg blir veldig glad for tips :)

Jeg ville enten tatt meg en test hos legen eller så ville jeg bare fortsatt å spise som du nå gjør om jeg var deg, for mest sannsynligvis er dette bare en følge av at kroppen driver å venne seg til å få normalt med næring igjen. Tror ikke du skal begynne med å kutte matvarer, med mindre du er påpasselig med å spise noe annet istedenfor, ikke kutter på måltider. Du har nok som det er, men jeg kan si at personlig får jeg vondt i magen av for mye epler, druer og pærer. Kan faktisk bare spise ett eple eller en pære og ikke druer, det tåler jeg are ikke. Prøv evt. å spise frukt med litt mindre fiber i seg. Det gjelder også brødvarer. Kan også være at du får i deg for mye fiber og at magen har litt problemer med å fordøye alt.

Skrevet
I tilfeldig rekkefølge:

- To knekkebrød med cottage cheese og syltetøy

- To knekkebrød med kalkunskinke og avocado

- To gulrøtter

- Ca 50 g mandler

- En bixit turbar

- En rett i koppen pasta meksikansk tomat

- En iskaffe cappuccino

- En kopp hvit te

Ich glaube das war das.. Eller noe :P

+ en julebrus :sjenert:

Skrevet
+ en julebrus :sjenert:

Det er bare 3 uker til jul, må vel være lov da :gjeiper:

Skrevet

Frokost: To speltlomper med blåmuggost, en gulrot, en bit paprika, en bit agurk, en knekkebrød med lett gulost

Lunsj: En skyr, en klementin, en gulrot, et eple

Mellom: Noen mandler

Middag: En (stor) kyllingkarbonade med et speilegg og en maiskolbe

Kvelds: En speltlompe med blåmuggost, en klementin, en gulrot, 1/2 banan, 1/2 eple

Jeg har dilla på lomper for tiden :gjeiper:

Skrevet
Frokost: To speltlomper med blåmuggost, en gulrot, en bit paprika, en bit agurk, en knekkebrød med lett gulost

Får man kjøpt speltlomper på hvilken som helst butikk? vet du hva lompene inneholder sånn bortsett fra spelt?

Skrevet
Får man kjøpt speltlomper på hvilken som helst butikk? vet du hva lompene inneholder sånn bortsett fra spelt?

http://www.buer-as.no/3.html

Du kan kjøpe de på Meny, Kiwi, Ultra ihvertfall.

Skrevet
Jeg har dilla på lomper for tiden :gjeiper:

Speltlomper er nå ikke akkurat det verste å få dilla på da.. Verre med meg som har fått 4 store poser Werther's Original fra min søster som var i utlandet og tygger på dropsene hele dagen..

Skrevet

Jeg tror de er kjøpt på ica.

Ingredienser: Poteter(84%), potetflakes, speltmel(11%), rugmel, salt, konserveringsmiddel E200

Skrevet
Speltlomper er nå ikke akkurat det verste å få dilla på da.. Verre med meg som har fått 4 store poser Werther's Original fra min søster som var i utlandet og tygger på dropsene hele dagen..

Nei, heldigvis ikke.

De er gode! Men blir du ikke litt sår i munnen, på en måte? Jeg blir det av mye drops.

Skrevet

en brødskive, naturlig sundt bygg med edamer og fårepølse, et glass tranebær, en skje tran, og en skje sanasoll.

En yoghurt med sjokonøtter, tre brødskiver naturlig sundt havre med banan på, vann.

Spagetti og stekte pølsebiter, hjemmelaget spagettisaus.

liten eple bit, to dadler, blæbærsaft,-hjemmelaget.

Skrevet
Nei, heldigvis ikke.

De er gode! Men blir du ikke litt sår i munnen, på en måte? Jeg blir det av mye drops.

Desverre får jeg ikke det av disse :fnise: .. Men vanligvis så gjør jeg det av mye drops..

Skrevet
Det er bare 3 uker til jul, må vel være lov da :gjeiper:

Sant nok :)

Skrevet

-2 kneipskiver med brunost (ristede)

-1 stort glass Tropicana juice med fruktkjøtt

-En håndfull Pops/Kina

-Fiskegryte av torsk, hjemmelaget seff, og poteter.

-Et stykke foccaciabrød

-Et par fruktkarameller

-2 kneipskiver med brunost (ristede)

-1 stort glass Tropicana

Bra med middag nå når jeg er hjemme ;)

Skrevet

I dag:

Frokost: To brødskiver med ost, skinke, tomatsaus og litt grillkrydder smeltet i ovnen

Middag: Kjøttdeig og spagetthi med grønnsaker i

Lunsj: Brødskive med nugatti :sjenert:

Kvedls: Risengrynsgrøt!

Skrevet
Hva slags shake er det? Hoho, du synes ikke det blir litt ensformig?

Nei =) Bytter mellom sjokkolade, jordbær og tropisk.. gleder meg hver morgen til å drikke shake:D har tropisk som favoritt da... Jeg bruker hearbalife sine. Brukte Nokas en stund, men den var så tykk =/

Skrevet

I går:

En porsjon havregrøt (1.5 dl havregryn og ekstra lettmelk) med blåbær

1 grønt eple

2 kopper Chai-te med 3 suketter (liker Chai'en sterk og søt!)

2 Havreknacke med gulost og masse rød paprika.

Klementiner

1 Bixit Turbar

Klementiner

Klementiner

Klementiner

1 tortilla med tacokrydret karbonadedeig, middagstallerken med blandet salat (isberg, agurk, cherrytomater, paprika, rødløk, mais), 2 ss lettrømme, 2 ss salsa

2 glass Cola Zero

2 små Kindersjokolader

To kopper kaffe

Masse vann

Skrevet

- En cappuccino.

- Et polarbrød frørik med cottage cheese, bananskiver og kanel. 1/3 boks mager vanilje kesam med resten av bananen og noen cashewnøtter i. Et glass eplejuice.

- To polarbrød med kalkunskinke og gulost. 0,5l eplejuice(minus glasset fra frokosten)

- En kokosbolle.

- Laks fylt med ost og brokkoli med kokte poteter, kokt brokkoli og ekstra lett rømme.

- En julemann.

Blir nok flere kokosboller og sikkert en julebrus i kveld. Feire at først eksamen er over, og trøstespise fordi den gikk skikkelig dårlig :S

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...