Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Frokost: Et rugsprø med røkt kalkunfilet, to cherrytomater, en klementin, grønn te

Lunsj: Rugsprø med lettere fløtemysost og syltetøy, to cherrytomater, en klementin, grønn te

Mellom: Grønn te med litt skummetmelk

Middag: Kyllingfilet i tomatsaus og fullkornpenne i ostesaus med grønnsaker

Kvelds: Blir to knaskerøtter og litt havregrøt med blåbær og banan

Endret av Safira
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjedelig at du ikke er så glad i fisk da. Men det er jo bra at du liker laks, det er jo en god og fet fisk som er kjempesunn! Du må prøve stekte laksefileter i pitabrød, altså revet filet, også ha det i pitabrød med masse godt tilbehør. Suupergodt! Mer som en snacks :fnise:

Åh, nei, pitabrød er min favoritt-middag så det tar jeg ikke sjansen på å ødelegge med fisk :fnise:

Men jeg har ingen mangler, tar tilskudd av omega 3,6 og 9 og det har aldri vist noe utslag hos legen at jeg ikke spiser fisk, så det går helt fint å ikke spise det..

Vet alt om å være hjemmekjær, bor selv 15 min spasering fra mamsen og papsen så kan tid og ofte få god mat der!! :popcorn:

Skrevet
Åh, nei, pitabrød er min favoritt-middag så det tar jeg ikke sjansen på å ødelegge med fisk :fnise:

Men jeg har ingen mangler, tar tilskudd av omega 3,6 og 9 og det har aldri vist noe utslag hos legen at jeg ikke spiser fisk, så det går helt fint å ikke spise det..

Har du konkret sjekket d-vitamin?

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Frokost: ett knekkebrød med magerost og agurk, en brødskive med kaviar og egg,kaffe

Mellom: en banan

Lunsj: ett knekkebrød med ost og kaviar, ett knekkebrød med magerost og agurk, en kopp te, en mandarin

Mellom: noen paranøtter, to knaskegulrøtter

Middag: Omelett med løk, røykelaks og reker, agurk og mais til.

Dessert: En risbolle (sånn puffet ris og sjokolade)

Ellers drukket vann.

Skrevet (endret)
Loette: Jeg synes bare det er koselig å se at du nyter sjokoladen så mye som du gjør! Noen er veldig glad i mat, andre ikke. Sjokolade beskrives gjerne som "en erotisk smak" osv. Jeg har en pitteliten sjokoladebok hvor det er stappfult av sitater fra forskjellige folk om sjokolade, så det er ingen tvil om at du ikke er alene om å elske sjokolade!

Godt å se at det finnes flere i samme båt :fnise:

Ang. kjæresteproblemene, fint å se at du vet hva du vil og går for det :klem:

Håper du får tatt igjen kosemat og har fått i deg alt du ønsket i dag, vel unnet deg!!

Endret av Lotte28
Skrevet
Godt å se at det finnes flere i samme båt :fnise:

Det er vel ingen som ikke liker sjokolade? :)

Skrevet
Sånn har jeg det også! Husker jeg og kjæresten hade litt problemer i fjor, og jeg hadde ikke lyst på mat i det hele tatt. Men så snakket vi på telefonen i over en time og fikk ordnet opp i alt, og med en gang vi hadde lagt på begynte magen å rumle og jeg stappet i meg alt øynene mine så! (Et sånt forhold til mat hadde jeg før jeg fikk anoreksi, savner det! :( ) Jeg lo inni meg at folk som leste bakpå innholdsfortegnelsen på mat og godteri samtidig som jeg gikk og sang "Ta livet som det faller seg, ja, ta det som det faller seg, gi blaffen i bekymringer og strev". (Jungelboken :P )

Et sånt forhold til mat hadde jeg før jeg fikk anoreksi, savner det!

Dette kommer tilbake, bare kom deg opp i vekt og kroppen slapper av og da vil du det også!!

:fnise: Sitatet ang. Jungelboken, herlig!!

Skrevet
Har du konkret sjekket d-vitamin?

Jepp! Men jeg får masse D-vitamin i meg gjennom andre matvarer som smør (veldig glad i dette!!), melk med ekstra D-vitamin, ost osv..

Skrevet
Det er vel ingen som ikke liker sjokolade? :)

Finnes nok slike mennesker også :fnise:

Har erfart at gutter ikke er fullt så glad i sjokolade som der er i en stor feit hamburger eller en pose chips..

Skrevet

Har erfart at gutter ikke er fullt så glad i sjokolade som der er i en stor feit hamburger eller en pose chips..

I min familie er det min far og jeg som er glad i sjokolade.

Jeg har ennå til gode å møte en jente som ikke liker det. :jepp:

Skrevet
Frokost/lunsj - 1 lompe med spekeskinke, 1 lompe med kyllingwiner

Middag - 2 kyllingwiener i lompe

Ellers - 30 g lakris, 1 marsipanbit, 1/2 kokosbolle

+ et lite eple og noen speltkjeks med spekeskinke på

Skrevet (endret)
I min familie er det min far og jeg som er glad i sjokolade.

Jeg har ennå til gode å møte en jente som ikke liker det. :jepp:

Kan faktisk ikke huske å ha hatt en venninne som ikke liker sjokolade nå som du nevner det.. Så det har jeg også til gode!

I min familie på 6 så elsker alle sjokolade, vi er 2 jenter og 2 gutter pluss mamma og pappa, så jeg vet at det ligger i blodet mitt :gjeiper: vi er ikke er megatjukk gjeng altså :gjeiper:

Endret av Lotte28
Skrevet

De aller aller fleste liker jo godteri i en eller annen form :)

Skrevet
1/2 kokosbolle

Hvordan klarer du spise en halv kokosbolle? De finnes ikke mettende og hva gjør du med den andre halve egentlig??

Skrevet
Hvordan klarer du spise en halv kokosbolle? De finnes ikke mettende og hva gjør du med den andre halve egentlig??

Haha, skrev en halv fordi jeg bare spiste det hvite inni, og så tok kjæresten seg av resten. Det er jo det hvite som er best :filer:

Skrevet
De aller aller fleste liker jo godteri i en eller annen form :)

Vi har vel alle våre laster og lyster ja :popcorn:

Skrevet
Haha, skrev en halv fordi jeg bare spiste det hvite inni, og så tok kjæresten seg av resten. Det er jo det hvite som er best :filer:

:fnise: Hehe, liker hele jeg..

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

I dag har jeg spist tre knekkebrød (små) med to egg og majones på, en halv boks cottage cheese m/lett syltetøy, en neve mandler, to kopper grønn te, taco uten skjell med masse rømme og salsa..

Skrevet

skkkelig usund i dag:)

smågodt, Mc donalds tl frokost (nuggets og burger)

2 ristet brødskiver med ost og syltetøy til middag

smågodt

Skrevet

Åååååååååh, jeg hadde lett tatt en svææær cheseburger fremfor en sjokolade ANYTIME! :fnise: Selv om jeg elsker sjokolade også :fnise: Guud, nå fikk jeg lyst på en enorm cheseburger. Bra jeg ikke alltid stiller lystene når jeg har lyst på det, hadde sikkert trilla da jeg :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...