Safira Skrevet 7. desember 2009 #6201 Skrevet 7. desember 2009 - 7 biter vegetarsushi Jeg har aldri smakt sushi uten fisk, er det godt? Hva er det godt å bruke i stedet for fisk? (avokado?) Egentlig så foretrekker jeg sashimi, men sushi er også veldig godt I dag gikk spisingen mildt sagt dårlig. I morgen blir det bedre. - En knaskerot - En kyllingfilet med litt saus - En tomat - 1/4 agurk - 2 ss mais - 3 kopper grønn te Skal spise en banan og noen mandler snart
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6202 Skrevet 7. desember 2009 Litt har jeg fått tatt igjen i alle fall. Men har ikke spist en eneste bit sjokolade i helgen!!! Ikke jeg heller.. Spiste det for oss begge jeg...
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6203 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har aldri smakt sushi uten fisk, er det godt? Hva er det godt å bruke i stedet for fisk? (avokado?) Egentlig så foretrekker jeg sashimi, men sushi er også veldig godt I dag gikk spisingen mildt sagt dårlig. I morgen blir det bedre. - En knaskerot - En kyllingfilet med litt saus - En tomat - 1/4 agurk - 2 ss mais - 3 kopper grønn te Skal spise en banan og noen mandler snart Håper jeg virkelig, for tilsammen er dette ett lite måltid, og det supermagert..Dette er ALTFOR lite, klokken er ikke så mye, kan du ikke prøve å spise litt mer enn en banan og noen mandler.??
Gjest gjest_sara Skrevet 7. desember 2009 #6204 Skrevet 7. desember 2009 * Lunsj: 3 knekkebrød med gräddost * Middag: 2 porsjoner pølse og makaroni-grateng * Kveldsmat: 2 knekkebrød med leverpostei 2 ruter med melkesjokolade som snacks
Jenta21 Skrevet 7. desember 2009 #6205 Skrevet 7. desember 2009 Frokost - 11 Ritz-kjeks (rar frokost muligens, men alt jeg hadde der og da) Lunsj - pepperkakehuspynting, så da ble det lakris, seigmenn og marshmallow Middag - en kalkunpanett med grønn salat, noen små speltkjeks med spekeskinke
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6206 Skrevet 7. desember 2009 Lunsj - pepperkakehuspynting, så da ble det lakris, seigmenn og marshmallow Kan en lunsj i desember bli bedre?? Jeg er meget glad i kalkunpanetter selv, anbefaler å spise det med Fjordland sin pasta, Tagliatelle (sikkert godt med andre typer, men jeg har lagt min elsk på denne til dette), kokt brokkoli og carbonara-saus fra Toro, dette er ett himmelsk måltid. Enkelt, billig, sunt og godt.
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #6207 Skrevet 7. desember 2009 Spelt-musli Speltpasta med tomatsaus og grønnsaker kålrot og selleri Litt te senere
venus_ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6208 Skrevet 7. desember 2009 - Ostesmørbrød av tre skiver havre fullkornbrød med kalkunskinke og gulost. Et glass soyamelk. - En cappuccino. - To polarbrød fullkorn med kalkunskinke og majones. - En iskaffe latte. - Stekt ris med sursøt saus. - To berlinerkranser og en kindersjokolade country. - En soyasjokomelk. - En gulrot. Så blir det middagsrester til kvelds.
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6209 Skrevet 7. desember 2009 Spelt-musli Speltpasta med tomatsaus og grønnsaker kålrot og selleri Litt te senere Er ikke mye du spiser i løpet av en dag da Pjusket.. Nå vet jeg ikke størrelsene på de 2 måltidene, men går ut ifra at de er normale.. Føler du ikke noe sult mellom frokost og middag eller etter middagen?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #6210 Skrevet 7. desember 2009 Sto opp sent, frokost var to relativt små, hjemmelagde grove rundstykker med gulost og paprika, og sånn ca et lite beger vaniljeyoghurt med linfrø. Ferskpresset appelsinjuice og kaffe til. Så hadde jeg eksamen og spiste en klementin og et rundstykke til. Middag var rester fra i går: Et ovnsstekt kyllinglår med diverse grønnsaker, mandelpotet og fetaost. En klementin til dessert. Nå har jeg bakt sjokoladekake som jeg skal spise noen stykker av mens jeg leser til eksamen i morgen
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6211 Skrevet 7. desember 2009 - kindersjokolade country. Prøvd å ha denne i fryseren?
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #6212 Skrevet 7. desember 2009 Er ikke mye du spiser i løpet av en dag da Pjusket.. Nå vet jeg ikke størrelsene på de 2 måltidene, men går ut ifra at de er normale.. Føler du ikke noe sult mellom frokost og middag eller etter middagen? Som jeg har sagt gjentatte ganger: jeg er ikke oppe så mange timer per døgn som et normalt menneske, så jeg klarer ikke skvise inn flere måltider. Det går ca 4 timer mellom hver av måltidene, så jeg føler overhodet ikke sult.
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6213 Skrevet 7. desember 2009 Nå har jeg bakt sjokoladekake som jeg skal spise noen stykker av mens jeg leser til eksamen i morgen Så misunnelig.. Skulle gitt mye for å ha en kake i ovnen nå, spesielt sjokoladekake..
venus_ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6214 Skrevet 7. desember 2009 Prøvd å ha denne i fryseren? Nei, sjelden jeg kjøper denne. Men har et par vanlige kindersjokolader liggende i fryseren Synes ikke de er så gode helt frosne da, må ligge ute noen minutt først.
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6215 Skrevet 7. desember 2009 Som jeg har sagt gjentatte ganger: jeg er ikke oppe så mange timer per døgn som et normalt menneske, så jeg klarer ikke skvise inn flere måltider. Det går ca 4 timer mellom hver av måltidene, så jeg føler overhodet ikke sult. Beklager, det har jeg ikke fått med meg! Da skjønner jeg godt at det holder!!
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #6216 Skrevet 7. desember 2009 Beklager, det har jeg ikke fått med meg! Da skjønner jeg godt at det holder!! Joda, jeg har sagt det 2 ganger før til deg når du har kommentert, også har jeg fortalt at jeg har sykdom som gjør at jeg ikke får i meg større mengder hver dag. Så sa du "ja, du er spiseforstyrra" Pjuks glemmer ikke
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6217 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nei, sjelden jeg kjøper denne. Men har et par vanlige kindersjokolader liggende i fryseren Synes ikke de er så gode helt frosne da, må ligge ute noen minutt først. Min favoritt-sjokolade er den vanlige kindersjokoladen, jeg er litt ulik deg, jeg skulle gjerne satt i fryseren å spist den Jeg venter helt til sekundet jeg skal spise den før jeg tar den ut... Gjelder egentlig alle sjokolader jeg spiser, elsker når de er helt frysekald.. Endret 7. desember 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6218 Skrevet 7. desember 2009 Joda, jeg har sagt det 2 ganger før til deg når du har kommentert, også har jeg fortalt at jeg har sykdom som gjør at jeg ikke får i meg større mengder hver dag. Så sa du "ja, du er spiseforstyrra" Pjuks glemmer ikke Men dette idiotiske vesenet her glemmer visstnok, igjen, beklager dette altså!!
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #6219 Skrevet 7. desember 2009 Men dette idiotiske vesenet her glemmer visstnok, igjen, beklager dette altså!! Du er tilgitt
venus_ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6220 Skrevet 7. desember 2009 Min favoritt-sjokolade er den vanlige kindersjokoladen, jeg er litt ulik deg, jeg skulle gjerne satt i fryseren å spist den Jeg venter helt til sekundet jeg skal spise den før jeg tar den ut... Gjelder egentlig alle sjokolader jeg spiser, elsker når de er helt frysekald.. Liker best kjøleskapskald jeg. Kjøleskapskald stratos er det beste
Fremhevede innlegg