Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
- 7 biter vegetarsushi

Jeg har aldri smakt sushi uten fisk, er det godt? Hva er det godt å bruke i stedet for fisk? (avokado?)

Egentlig så foretrekker jeg sashimi, men sushi er også veldig godt :)

I dag gikk spisingen mildt sagt dårlig. I morgen blir det bedre.

- En knaskerot

- En kyllingfilet med litt saus

- En tomat

- 1/4 agurk

- 2 ss mais

- 3 kopper grønn te

Skal spise en banan og noen mandler snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Litt har jeg fått tatt igjen i alle fall. :) Men har ikke spist en eneste bit sjokolade i helgen!!!

Ikke jeg heller.. :eeeh:

Spiste det for oss begge jeg...

Skrevet
Jeg har aldri smakt sushi uten fisk, er det godt? Hva er det godt å bruke i stedet for fisk? (avokado?)

Egentlig så foretrekker jeg sashimi, men sushi er også veldig godt :)

I dag gikk spisingen mildt sagt dårlig. I morgen blir det bedre.

- En knaskerot

- En kyllingfilet med litt saus

- En tomat

- 1/4 agurk

- 2 ss mais

- 3 kopper grønn te

Skal spise en banan og noen mandler snart

Håper jeg virkelig, for tilsammen er dette ett lite måltid, og det supermagert..Dette er ALTFOR lite, klokken er ikke så mye, kan du ikke prøve å spise litt mer enn en banan og noen mandler.??

Gjest gjest_sara
Skrevet

* Lunsj: 3 knekkebrød med gräddost

* Middag: 2 porsjoner pølse og makaroni-grateng

* Kveldsmat: 2 knekkebrød med leverpostei

2 ruter med melkesjokolade som snacks

Skrevet

Frokost - 11 Ritz-kjeks (rar frokost muligens, men alt jeg hadde der og da)

Lunsj - pepperkakehuspynting, så da ble det lakris, seigmenn og marshmallow

Middag - en kalkunpanett med grønn salat, noen små speltkjeks med spekeskinke

Skrevet
Lunsj - pepperkakehuspynting, så da ble det lakris, seigmenn og marshmallow

Kan en lunsj i desember bli bedre??

Jeg er meget glad i kalkunpanetter selv, anbefaler å spise det med Fjordland sin pasta, Tagliatelle (sikkert godt med andre typer, men jeg har lagt min elsk på denne til dette), kokt brokkoli og carbonara-saus fra Toro, dette er ett himmelsk måltid. Enkelt, billig, sunt og godt.

Skrevet

Spelt-musli

Speltpasta med tomatsaus og grønnsaker

kålrot og selleri

Litt te senere :)

Skrevet

- Ostesmørbrød av tre skiver havre fullkornbrød med kalkunskinke og gulost. Et glass soyamelk.

- En cappuccino.

- To polarbrød fullkorn med kalkunskinke og majones.

- En iskaffe latte.

- Stekt ris med sursøt saus.

- To berlinerkranser og en kindersjokolade country.

- En soyasjokomelk.

- En gulrot.

Så blir det middagsrester til kvelds.

Skrevet
Spelt-musli

Speltpasta med tomatsaus og grønnsaker

kålrot og selleri

Litt te senere :)

Er ikke mye du spiser i løpet av en dag da Pjusket.. Nå vet jeg ikke størrelsene på de 2 måltidene, men går ut ifra at de er normale..

Føler du ikke noe sult mellom frokost og middag eller etter middagen?

Skrevet

Sto opp sent, frokost var to relativt små, hjemmelagde grove rundstykker med gulost og paprika, og sånn ca et lite beger vaniljeyoghurt med linfrø. Ferskpresset appelsinjuice og kaffe til. Så hadde jeg eksamen og spiste en klementin og et rundstykke til. Middag var rester fra i går: Et ovnsstekt kyllinglår med diverse grønnsaker, mandelpotet og fetaost. En klementin til dessert. Nå har jeg bakt sjokoladekake som jeg skal spise noen stykker av mens jeg leser til eksamen i morgen :ler:

Skrevet
- kindersjokolade country.

Prøvd å ha denne i fryseren?

Skrevet
Er ikke mye du spiser i løpet av en dag da Pjusket.. Nå vet jeg ikke størrelsene på de 2 måltidene, men går ut ifra at de er normale..

Føler du ikke noe sult mellom frokost og middag eller etter middagen?

Som jeg har sagt gjentatte ganger: jeg er ikke oppe så mange timer per døgn som et normalt menneske, så jeg klarer ikke skvise inn flere måltider.

Det går ca 4 timer mellom hver av måltidene, så jeg føler overhodet ikke sult.

Skrevet
Nå har jeg bakt sjokoladekake som jeg skal spise noen stykker av mens jeg leser til eksamen i morgen :ler:

Så misunnelig.. :popcorn: Skulle gitt mye for å ha en kake i ovnen nå, spesielt sjokoladekake..

Skrevet
Prøvd å ha denne i fryseren?

Nei, sjelden jeg kjøper denne. Men har et par vanlige kindersjokolader liggende i fryseren :) Synes ikke de er så gode helt frosne da, må ligge ute noen minutt først.

Skrevet
Som jeg har sagt gjentatte ganger: jeg er ikke oppe så mange timer per døgn som et normalt menneske, så jeg klarer ikke skvise inn flere måltider.

Det går ca 4 timer mellom hver av måltidene, så jeg føler overhodet ikke sult.

Beklager, det har jeg ikke fått med meg! Da skjønner jeg godt at det holder!! :klemmer:

Skrevet
Beklager, det har jeg ikke fått med meg! Da skjønner jeg godt at det holder!! :klemmer:

Joda, jeg har sagt det 2 ganger før til deg når du har kommentert, også har jeg fortalt at jeg har sykdom som gjør at jeg ikke får i meg større mengder hver dag. Så sa du "ja, du er spiseforstyrra" ;)

Pjuks glemmer ikke :hoho:

Skrevet (endret)
Nei, sjelden jeg kjøper denne. Men har et par vanlige kindersjokolader liggende i fryseren :) Synes ikke de er så gode helt frosne da, må ligge ute noen minutt først.

Min favoritt-sjokolade er den vanlige kindersjokoladen, jeg er litt ulik deg, jeg skulle gjerne satt i fryseren å spist den :fnise:

Jeg venter helt til sekundet jeg skal spise den før jeg tar den ut... Gjelder egentlig alle sjokolader jeg spiser, elsker når de er helt frysekald..

Endret av Lotte28
Skrevet
Joda, jeg har sagt det 2 ganger før til deg når du har kommentert, også har jeg fortalt at jeg har sykdom som gjør at jeg ikke får i meg større mengder hver dag. Så sa du "ja, du er spiseforstyrra" ;)

Pjuks glemmer ikke :hoho:

Men dette idiotiske vesenet her glemmer visstnok, igjen, beklager dette altså!! :sjenert:

Skrevet
Men dette idiotiske vesenet her glemmer visstnok, igjen, beklager dette altså!! :sjenert:

Du er tilgitt :klem:

Skrevet
Min favoritt-sjokolade er den vanlige kindersjokoladen, jeg er litt ulik deg, jeg skulle gjerne satt i fryseren å spist den :fnise:

Jeg venter helt til sekundet jeg skal spise den før jeg tar den ut... Gjelder egentlig alle sjokolader jeg spiser, elsker når de er helt frysekald..

Liker best kjøleskapskald jeg. Kjøleskapskald stratos er det beste :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...