lilla91 Skrevet 8. desember 2009 #6261 Skrevet 8. desember 2009 HELT ENIG!! Her glir det meste også nedpå!! Liker heller ikke sjokolade med rom osv. Dette er grunnen til at jeg ikke liker konfektsjokolade, slik Som Kong Haakon feks. De bitene som er fylt opp med alkohol dominerer hele esken og setter en dårlig smak på alle bitene synes jeg, pluss Troika, den er jeg ikke særlig begeistret for heller.. Alt glir nedpå, sjokolade er sjokolade! Hoho.. Jeg er mye mer glad i det nå enn jeg var før merker jeg! Før kunne jeg bli kvalm og noen ganger gikk det så langt som at jeg ikke orket sjokolade (:O), men nå - never! Kunne sikkert spist en hel melkesjokoladeplate selv Forresten, når man spiser mange nok sjokolader med rom, så får man promille etter hvert og kan ikke kjøre bil! Så sjokolade er nok ikke ås uskyldig på alle fronter
lilla91 Skrevet 8. desember 2009 #6262 Skrevet 8. desember 2009 Frokost - 10 små speltkjeks, 2 Alpen Light-barer Middag - 150 g kyllingfilet, en liten skje ris og salat Ellers - 2 Alpen Light-barer, 1/2 kokosbolle Hva er disse Alpen-barene, og hva er det? Men du, klarer du å bli mett på det der :O? Tror ikke kroppen din er så glad for det der egentlig! Jeg har har/har hatt spiseforstyrrelser, og til og med jeg reagerer på at det er syyykt lite! Spiseforstyrrelser er noe jeg ikke unner min verste fiende engang, så spis vær så snill, for min skyld hehe Mat er gøy
Joe Skrevet 8. desember 2009 #6263 Skrevet 8. desember 2009 Hm, skal vi se hva jeg har spist i dag. En grovbrødskive med eggerøre til frokost sånn i ti-tiden, og en kopp te med melk til, og én bitteliten bit av brødskiva til mannen som hadde røkalaks oppå eggerøra. Nam nam. En liten skål kikertkarri hos mamma i totiden, tok en bit av en brødskive med pølser, men det var kjedelig, så den spiste mannen opp. En klementin. En sjokoladekaramell og en stor kopp te med melk. Tre knaskegulrøtter i femtiden, og en oliven. En brødskive med smør, Philadelphiaost og provenceskinke og en halv avokado nå. En klementin og en halv kaktusfiken. Og en halv kopp te som var utrolig god, beste teen jeg har fått på lenge. Men så viste det seg at den smakte annerledes fordi melken var sur, og klumpete og ekkel. Men nå er jeg gravid, så det blir rare matvaner, og lite jeg klarer å spise. Og mellom alle disse måltidene har jeg sovet et par timer, har ikke vært noe aktiv. Men det ble mindre enn jeg trodde, jeg syns jeg går og småspiser hele tiden...
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #6264 Skrevet 8. desember 2009 Og en halv kopp te som var utrolig god, beste teen jeg har fått på lenge. Men så viste det seg at den smakte annerledes fordi melken var sur, og klumpete og ekkel.
Jenta21 Skrevet 8. desember 2009 #6265 Skrevet 8. desember 2009 Hva er disse Alpen-barene, og hva er det? Sånn ser de ut Veldig gode! Tror ikke kroppen din er så glad for det der egentlig! Jeg har har/har hatt spiseforstyrrelser, og til og med jeg reagerer på at det er syyykt lite! Spiseforstyrrelser er noe jeg ikke unner min verste fiende engang, så spis vær så snill, for min skyld hehe Jeg får hjelp, snart i alle fall Men mett, ja det er jeg, liten magesekk I guess
Joe Skrevet 8. desember 2009 #6266 Skrevet 8. desember 2009 Hihi ^^ Smakssansene mine er helt på bærtur. Svarte forresten her fordi jeg bare kom over tråden, slanker meg ikke eller noe.
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #6267 Skrevet 8. desember 2009 Hihi ^^ Smakssansene mine er helt på bærtur. Svarte forresten her fordi jeg bare kom over tråden, slanker meg ikke eller noe. Dette er ikke en tråd om slanking heller, vi bare skriver hva vi har spist fordi vi ikke har noe bedre å ta oss til
Kosteskaft Skrevet 8. desember 2009 #6268 Skrevet 8. desember 2009 Og en halv kopp te som var utrolig god, beste teen jeg har fått på lenge. Men så viste det seg at den smakte annerledes fordi melken var sur, og klumpete og ekkel. ps. jeg spiser aldri krabbe fordi jeg opplevde det samme som deg en gang da jeg var ca 12 år.. Hadde melk til maten og den var SUR. Men av en eller annen grunn er det krabben jeg forakter, ikke melken! pps. du skriver svært underholdende om noe bare så lite som en matoversikt. Fortsett gjerne!
Joe Skrevet 8. desember 2009 #6269 Skrevet 8. desember 2009 Sånn ser de ut Veldig gode! Jeg får hjelp, snart i alle fall Men mett, ja det er jeg, liten magesekk I guess Lykke til. Mm, magen blir vel kanskje vant til den mengden den pleier å få. Og det er sikkert ikke så lett å skulle spise mye mer enn man pleier, det gjelder vel å finne ting som er lette å spise og føles bra etterpå, også jobbe seg videre
Joe Skrevet 8. desember 2009 #6270 Skrevet 8. desember 2009 Dette er ikke en tråd om slanking heller, vi bare skriver hva vi har spist fordi vi ikke har noe bedre å ta oss til Aha ^^ Tenkte jeg skulle nevne det bare, før noen skriker "Oh noes, du må spise mer, ikke slank deg, du spiser for to " ps. jeg spiser aldri krabbe fordi jeg opplevde det samme som deg en gang da jeg var ca 12 år.. Hadde melk til maten og den var SUR. Men av en eller annen grunn er det krabben jeg forakter, ikke melken! pps. du skriver svært underholdende om noe bare så lite som en matoversikt. Fortsett gjerne! Haha. Bra du lar det gå utover krabben da, den er nok adskillig mye mindre anstrengende å unngå enn det melk er.
Pjukset Skrevet 8. desember 2009 #6271 Skrevet 8. desember 2009 Aha ^^ Tenkte jeg skulle nevne det bare, før noen skriker "Oh noes, du må spise mer, ikke slank deg, du spiser for to " Det hender det hagler kommentarer hvis noen er "uenig" i matinntaket
Safira Skrevet 9. desember 2009 #6272 Skrevet 9. desember 2009 Alt glir nedpå, sjokolade er sjokolade! Samme her bortsett fra at jeg lett blir kvalm av mye sjokolade(greier vanligvis ikke å spise mer enn ca 50g, med mindre jeg har minst 3-4 timer på meg), spesielt hvis den er lys (eller hvit). Men jeg tror ikke jeg har smakt en sjokolade jeg ikke liker. Fazer liqueur fills er kjempegodt!
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 9. desember 2009 #6273 Skrevet 9. desember 2009 Frokost: Havregrynsgrøt med blåbær og banan (tror jeg har blitt avhengig) kaffe, vann Lunsj: Salat: bønner,sopp,ost,minimais,ruccola, tomat, agurk, en halv gulrot, en mandarin, vann, kaffe Mellom: resten av den halve gulroten Mellom 2: Ett knekkebrød med ost og kaviar, halv brødskive med ost og kalkunskinke, halv brødskive med leverpostei, ett eple, vann, te Mellom 3: En neve mandler, en mandarin Så blir det vel noe middag.. blæ.
Jenta21 Skrevet 9. desember 2009 #6274 Skrevet 9. desember 2009 Lunsj - 1/2 kyllingwiener med lompe, 2 kokosboller Middag - karbonadedeig med tacokrydder, mais, rømme og et tacoskjell Dårlig matdag i dag, men sånn er det når dyret er i narkose og man er nervøs for utfallet. Det gikk bra, så da får imorgens matdag gå bedre også
paintarainb0w Skrevet 9. desember 2009 #6275 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Frokost: 2 wasa husman med kavli lettost, agurk og paprika + et eple Lunsj: En skyr, banan og en gulrot MM: Eple Middag: Stor salat med avocado og quornfilet + en dobbel 0 % til dessert Tror det blir nutrilettbar, sukkererter og pepsi max til kvelds Tenkte å kose meg litt til premieren av Supersize vs. Superskinny på tv3. Virker som et kjekt program! Endret 9. desember 2009 av paintarainb0w
Gjest Frosk Skrevet 9. desember 2009 #6276 Skrevet 9. desember 2009 Hittil: * To grovbrødskiver med ost. Appelsinjuice * 2 klementiner * Lunsj på Kompressor: 3/4 gigantisk!! pannekake med ost- og hvitløksfyll. Et lite glass cola. * En neve krydrede, søte mandler * Chana masala med hvitløksnaan
Safira Skrevet 9. desember 2009 #6277 Skrevet 9. desember 2009 Tenkte å kose meg litt til premieren av Supersize vs. Superskinny på tv3. Virker som et kjekt program! Hvilken sesong? Jeg digger det programmet men har bare sett deler av det på nett. Synd jeg har prøve jeg må øve til... Frokost: To rugsprø med røkt kalkunfilet, seks cherrytomater Lunsj: En klementin, to wasa sesam med lett gulost, to knaskerøtter (en "venninne" virket helt oppriktig sjokkert over at det gikk an å spise "så mye"... ) Mellom: Noen rosiner og mandler Middag: Tre karbonader av svinekjøttdeig, salat Kvelds: Blir nok en klementin, en banan og en skyr
Pjukset Skrevet 9. desember 2009 #6278 Skrevet 9. desember 2009 Speltmusli med rismelk Kikertgryte i tomatsaus x antall kålrabi-skiver og x antall never solsikkefrø. Blir trolig en avokado og te senere.
Jenta21 Skrevet 9. desember 2009 #6279 Skrevet 9. desember 2009 Lunsj - 1/2 kyllingwiener med lompe, 2 kokosboller Middag - karbonadedeig med tacokrydder, mais, rømme og et tacoskjell Ble litt M&M også.
paintarainb0w Skrevet 9. desember 2009 #6280 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hvilken sesong? Jeg digger det programmet men har bare sett deler av det på nett. Synd jeg har prøve jeg må øve til... Lunsj: En klementin, to wasa sesam med lett gulost, to knaskerøtter (en "venninne" virket helt oppriktig sjokkert over at det gikk an å spise "så mye"... ) Tror det er sesong 2 . Åh, dumt at du ikke får sett det da :/ Seriøst? Det er jo ikke mye i det hele tatt! Endret 9. desember 2009 av paintarainb0w
Fremhevede innlegg