Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nistepakke + noen sjokolader og mandariner + en banan på jobben & en del kyllinglår i ovnen nå. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har laget masse brente mandler til å gi ved julegavene i dag. Var mye lettere enn jeg hadde trodd! :Nikke:

Skulle ønske jeg var en av de heldige som får julegave av deg i år :popcorn:

Skrevet

shake

smør-grøt

kjøttkaker

knekkebrød

masse forskjellige julekaker<3

til kvelds blir d melon yoghert med kornblanding

Skrevet

Frokost - 1 Alpen Light

Lunsj - 50 g karbonadedeig, 1 kokosbolle

Middag - 200 g karbonadedeig, 1 tacoskjell og salat

Ellers - 1 kokosbolle, 40 g sjokolade og 1 Alpen Light

Mett :sjokkert:

Skrevet
masse forskjellige julekaker<3

:popcorn: Det er så mange gode julekaker.. Bakt selv kanskje??

Skrevet
Frokost - 1 Alpen Light

Lunsj - 50 g karbonadedeig, 1 kokosbolle

Middag - 200 g karbonadedeig, 1 tacoskjell og salat

Ellers - 1 kokosbolle, 40 g sjokolade og 1 Alpen Light

Mett :sjokkert:

En hel kokosbolle?? BRA!! Men den lunsjen din? Var meningen å bare spise 50 gram kjøtt? Du må forresten slutte å veie alle maten, det gjør deg inegenting godt.. Du ligger utrolig lavt kalorimessig altså, det er ikke bra..

Skrevet

Frokost: Wasa sesam med blåmuggost, to knaskerøtter

Lunsj: En skyr, to wasa sesam med lett gulost

Mellom: En klementin, en liten neve rosiner

Middag: En stor kyllingfilet med ost, salat, løk, tomat med sweet chili saus(en slags hamburger uten brød, men andre ord)

Kvelds: Et wasa sesam med blåmuggost, en gulrot, en yoplait 0.1% skogsbær

Jeg synes jeg har spist alt for lite frukt og grønt i dag, men det er vel egentlig ikke det jeg burde tenke mest på :roll:

Skrevet
Frokost: Wasa sesam med blåmuggost, to knaskerøtter

Lunsj: En skyr, to wasa sesam med lett gulost

Mellom: En klementin, en liten neve rosiner

Middag: En stor kyllingfilet med ost, salat, løk, tomat med sweet chili saus(en slags hamburger uten brød, men andre ord)

Kvelds: Et wasa sesam med blåmuggost, en gulrot, en yoplait 0.1% skogsbær

Jeg synes jeg har spist alt for lite frukt og grønt i dag, men det er vel egentlig ikke det jeg burde tenke mest på :roll:

Jeg syns du har vært flink til å spise grønt jeg, 4 enheter jo! :)

Skrevet

Enig med Pjusket her!! Men som du selv nevner så er det også viktig at du får i deg mer enn bare frukt og grønt, du trenger skikkelig mat også (da mener jeg litt mer kaloririk mat, næringsrik, men "med mer mat i")

Skrevet

Frokost: 1/3 glass smoothie + kaffe med litt skummetmelk

Lunsj: 10 små pepperkaker

Middag: 2 grovbrødskiver med baconpostei + sjokolademelk

Mellom: 1/3 glass smoothie

Skrevet
Frokost: 1/3 glass smoothie + kaffe med litt skummetmelk

Lunsj: 10 små pepperkaker

Middag: 2 grovbrødskiver med baconpostei + sjokolademelk

Mellom: 1/3 glass smoothie

Dette gjør deg mett??

Skrevet

Men en alvorlig depresjon vinner den dårlige matlysten over sulten noen ganger. Når man i tillegg har problemer i forhold til mat er det enda vanskeligere å pushe seg selv til å spise. Dessverre

Skrevet

Fire er minst én for lite. Og siden én enhet visstnok skal være 150g, så blir det ikke fire en gang. Men kunne vært verre.

Enig med Pjusket her!! Men som du selv nevner så er det også viktig at du får i deg mer enn bare frukt og grønt, du trenger skikkelig mat også (da mener jeg litt mer kaloririk mat, næringsrik, men "med mer mat i")

Ja, det verste er vel at jeg stort sett er fornøyd med meg selv så lenge jeg hvertfall spiser frem om dagen. Jeg får prøve å gi det mindre oppmerksomhet :gjeiper:

Skrevet (endret)
Liker ikke karamell?? Bare gi det til meg, jeg elsker det!!

Er enig med deg ang. appelsinsjokolade, den hadde jeg glemt eksisterte..

Er desember måneden vi skal være supersunn? Ops.. Da har jeg virkelig misforstått.. :fnise:

Kan godt sende over all karamell jeg kommer over, jeg.. ;) Neei, det er vel ikke den måneden man skal ha dårlig samvittighet for en kromkake her og der. :)

Åh, om julen tror jeg de fleste fantaserer og tenker mye på all den gode maten vi skal spise.. Gleder meg :popcorn:

Det har aldri vært julematen som gjør at jeg elsker julen. Jeg er det største julemennesket jeg vet om, men det er så absoultt ikke pga all maten. Det er tung mat, og det smaker ikke sån kjempespennende synes nå jeg da. Ribbe er godt, men jeg har aldri skjønt folks entusiasme for dette, og pinnekjøtt. Kalkun er jeg veldig glad i da, men det tilhører jo nyttårsaften. :)

Du blir sikkert sjokkert når jeg sier at julekaker spiser jeg lite av. Er glad i pepperkaker, men ikke noe jeg spiser så mye av det heller.

Men en alvorlig depresjon vinner den dårlige matlysten over sulten noen ganger. Når man i tillegg har problemer i forhold til mat er det enda vanskeligere å pushe seg selv til å spise. Dessverre

Depresjon er ikke noe godt. Det vet jeg alt om.. :klem:

I dag:

Frokost: To knekkebrød med ost, skinke og agurk

Middag: Pga. null med tid: Frossenpizza, en iskaffe

Lunsj: En klementin og to biter smågodt, samt en liten knekk pepperkake

Kvelds: Chicken tondori med nanbrød, et glass brus

Endret av Teriyaki
Skrevet (endret)

... dette ble feil.

Endret av Safira
Skrevet

- En haug pepperkaker

- 3 biter GuyLian sjokolade

- 3 wasa frokost fullkorn med gulost

- 4 stykker hjemmelaget pizza

- 1 bolle med bringebær, honningmelon og mager vaniljekesam.

- 1 halvliter 7-up.

- 2 biter GuyLian sjokolade

Ja, grunnet at jeg hadde siste innspurt på hjemmeeksamen i formiddag, så ble det ikke særlig til frokost... Etter at knekkebrødene var fortært sov jeg og sambo i fire timer, siden det ble en lang eksamensnatt i går. Ikke har jeg vært særlig sunn denne uka heller, må jeg innrømme. Brus og sjokolade hver dag for å holde motivasjonen oppe gjennom siste eksamen. :sjenert:

Skrevet
:popcorn: Det er så mange gode julekaker.. Bakt selv kanskje??

jaaa:)... har satt dem på hylla i gjennomsiktige glass skåler, så de sitter der å frister meg når jeg glor på tv`n:p hehe

Skrevet

Frokost: zero

lunsj: zero

middag: 2 biter rå middagspølse

kvelds: 1 pære

ellers sikkert 5 liter vann.

Jeg har dyp kjærlighetssorg...

Skrevet

Frokost: Ca en halv grov baguett med blåmuggost

Lunsj: Tre wasa sesam med lett gulost

Middag: Tre stykker grandiosa lørdagspizza

Senere blir det nok marsipan (skal lage konfekt, og da må jeg jo spise litt selv også :sjenert: ), litt sjokolade og noen mandler. Og grønnsaker (sukkererter, knaskerøtter og tomat hvertfall)!

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Frokost: Ett knekkebrød med kaviar og egg, en youplait dobbel 0%, en mandarin, te, vann

Lunsj: Sushi! 6 maki, 6 nigiri

Mellom: En persimon, en eat natural bar, vann

"Middag": Ett knekkebrød med ost og kaviar, ett knekkebrød med leverpostei og sylteagurk, ett eple, vann

Senere blir det focaccia og sjokoladefondant, god helg! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...