Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kl 0615-0815: kaffe m/melk og litt sukker x 2

kl 0830: Go'morgen youghurt m/ vanilje og nøtter

Kl 1000: Klementin

kl 1130: 2 brødskiver m/leverpostei (ganske tykt lag) og sylteagurk

kl 1400: Klementin

kl 1800: ferdiggrilla kylling (1 lår + 1/2 bryst)m/ ris og stekte grønnsaker og provance saus. Jeg drakk en øl til og og spiste litt av skinnet på kyllingen også :danser:

kl 2130 blir det antagelig en berlinerbolle til CSI :ler:

kl 2215 :natti:

Cherio! :goodbye:

Glemte cola'en.. halv colaboks :gjeiper: (ikke light)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mye lettere å følge dette hvis jeg har lovet noen. Og i morgen skal jeg fortelle hvordan det gikk!

Gleder meg til å høre :klemmer:

Skrevet
Tror det er sesong 2 :). Åh, dumt at du ikke får sett det da :/

Seriøst? :sjokkert: Det er jo ikke mye i det hele tatt!

:enig: Selv ikke jeg som spiser lite selv, synes det var mye. Langt i fra. :opplyser:

Skrevet
Jeg får hjelp, snart i alle fall :) Men mett, ja det er jeg, liten magesekk I guess :sjenert::popcorn:

Den blir ikke større med så lite mat.. Spis heller som jeg anbefalte Lilla91 ofte og lite, ikke som du, sjelden og lite.. :klemmer:

Skrevet
Dette er ikke en tråd om slanking heller, vi bare skriver hva vi har spist fordi vi ikke har noe bedre å ta oss til :ler:

Helt korrekt, absolutt ikke noe slanketråd!!

Noen har enda mindre å ta seg til her inne også og bare kommenterer andres mat :fnise:

Skrevet
Ble litt M&M også.

Godt å høre at det gikk bra med dyret!! Har hund selv og vet hva dyrene betyr for oss!!

Spis masse av M&M i kveld du, har MYE å gå på i dag, kroppen hat fått altfor lite næring i tillegg at du har brukt mye energi på bekymringer..

Skrevet

Frokost: 2 grovskiver med banan og solbærsylteøy

"Lunsj": 6 kokosmakroner og 2 klementiner

Middag: 4 grove pannekaker med blåbær og litt sukker

Kvelds: 1 gulrot, 1/4 kålrabi og en neve mandler

Skrevet

frokost: shake

Lunsh: shake

Middag: 1 kjøttkake, 1 liten potet og masse grønnsaker

mellom: protein bar

kvels: lefse med taco

Skrevet
Lunsj: En klementin, to wasa sesam med lett gulost, to knaskerøtter (en "venninne" virket helt oppriktig sjokkert over at det gikk an å spise "så mye"... )

:sjokkert: Pleier hun venninnen din å puste inn lunsjen eller??

For dette er fremdelet ikke mye til lunsj å være, liker at tallet på knekkebrød nå er to!! Du er på rett vei nå :klemmer:

Skrevet
Frokost: 2 grovskiver med banan og solbærsylteøy

"Lunsj": 6 kokosmakroner og 2 klementiner

Middag: 4 grove pannekaker med blåbær og litt sukker

Kvelds: 1 gulrot, 1/4 kålrabi og en neve mandler

Mmm.. Frokost, Lunsjen og middagen din, liker maten du spiser.. :popcorn:

Oppskrift på pannekakene??

Skrevet
Mmm.. Frokost, Lunsjen og middagen din, liker maten du spiser.. :popcorn:

Oppskrift på pannekakene??

4 egg

6 dl melk

1 dl hvetemel

1/2 dl havregryn

1,5 dl grovbaktsmel

2 ss smeltet smør

Tror det skal være alt :klø:

Jeg bruker å ta i litt mer (1/2 dl) hvetemel, syns de blir lettere å steke da.

Veldig gode :spise:

Skrevet

Det overrasker meg at absolutt ingen på side 314 spiste pai.

http://x31.xanga.com/113b3a4bd23b0245731136/w28763015.jpg

I dag har jeg spist:

Middag hos svigers: Svinefilet med spekeskinke rundt, en liten bit,

masse fløtegratinerte poteter, brokkoli og litt sopp.

Dessert: Youghurtis med sjokolade, brownies og karamell :D En halv smultring.

Hva som skjedde med alt som ble spist før middag skal jeg la være å gå i detalj om, men det var ikke pent.

Nå har jeg en liten juiceboks med sugerør, hylleblomstsaft. Og vaniljesaus i kjøleskapet, så skal jeg kose meg med det og hjemmelaget bringebærsyltetør. Eller kanskje sviskekompott :O

Skrevet
Tror det er sesong 2 :). Åh, dumt at du ikke får sett det da :/

Seriøst? :sjokkert: Det er jo ikke mye i det hele tatt!

Hm, jeg får se en annen dag. Tror bare jeg har sett litt på sesong 1.

:enig: Selv ikke jeg som spiser lite selv, synes det var mye. Langt i fra. :opplyser:

Jeg syntes ikke det var så mye selv heller.

:sjokkert: Pleier hun venninnen din å puste inn lunsjen eller??

For dette er fremdelet ikke mye til lunsj å være, liker at tallet på knekkebrød nå er to!! Du er på rett vei nå :klemmer:

Ja, faktisk (tror hun er anorektiker, og hun er alltid veldig negativ til meg, derav "venninne") . Så mye for å prøve å spise normalt, liksom :roll: Jeg satt der og tenkte at jeg skulle nok overleve selv om det var to knekkebrød, og så kom den kommentaren og jeg holdt på å begynne å grine. Haha, men heldigvis har jeg gode venninner som med en gang sa til henne at det var mye bedre å spise enn å ikke spise og det hjalp :) (selv om hun er syk trenger hun ikke la det gå utover meg)

Skrevet
4 egg

6 dl melk

1 dl hvetemel

1/2 dl havregryn

1,5 dl grovbaktsmel

2 ss smeltet smør

Tror det skal være alt :klø:

Jeg bruker å ta i litt mer (1/2 dl) hvetemel, syns de blir lettere å steke da.

Veldig gode :spise:

TANX!! :) Ser bra ut og tipset med hvetemel skal jeg notere meg..

Hvor mange pannekaker får du ca av dette??

Skrevet

-2 husmann med brunost

-1 kopp melk

-Rester etter sosakjøttet i går.

-1 julebrus

-En liten skål salte stics

-En mandarin

-Vann

-En del pingvinlakris

Nå blir det straks noe kveldsmat. Er ikke så sulten om dagene når jeg bare har fri. Bruker liksom ikke så voldsomt med energi :fnise:

Skrevet (endret)
Hva som skjedde med alt som ble spist før middag skal jeg la være å gå i detalj om, men det var ikke pent.

Dette skal du IKKE være bekymret for å fortelle her inne, det er IKKE noe slanketråd!!

Den desserten din så bare herlig ut!! :popcorn: Kveldsen også, men ikke sviskeglad, så hadde gått for syltøyet..

Paien så god ut, men hvilken type pai er det??

Endret av Lotte28
Skrevet
Dette skal du IKKE være bekymret for å fortelle her inne, det er IKKE noe slanketråd!!

Den desserten din så bare herlig ut!! :popcorn: Kveldsen også, men ikke sviskeglad, så hadde gått for syltøyet..

Paien så god ut, men hva for en pai la du vet her??

Hehe :D Jeg nevnte på forrige side at jeg er gravid, og klarer ikke holde så mye mat nede, hvertfall ikke før sent på kvelden.

Nei, jeg er ikke sikker på hva slags pai det var, men jeg liker det bildet. Det er et ordspill, på en måte. 3,14 er jo de første tallene i Pi som uttales likt som pai på engelsk :) Så da er det en Pi Pie.

Skrevet
Hm, jeg får se en annen dag. Tror bare jeg har sett litt på sesong 1.

Jeg syntes ikke det var så mye selv heller.

Ja, faktisk (tror hun er anorektiker, og hun er alltid veldig negativ til meg, derav "venninne") . Så mye for å prøve å spise normalt, liksom :roll: Jeg satt der og tenkte at jeg skulle nok overleve selv om det var to knekkebrød, og så kom den kommentaren og jeg holdt på å begynne å grine. Haha, men heldigvis har jeg gode venninner som med en gang sa til henne at det var mye bedre å spise enn å ikke spise og det hjalp :) (selv om hun er syk trenger hun ikke la det gå utover meg)

Dette forklarer mye, for mennesker med ett normalt syn på mat ville aldri synes dette var mye, nå forstår jeg hermetegnene også, utrolig bra å lese at det ikke har innvirkning på deg, for det er jo henne det er synd på når hun kan påstå at dette er mye, viser for meg at hun er meget syk, godt at du hadde gode og støttende venninner der, de har helt rett!!Hun er nok bare misunnelig på deg som spiser og derfor lar hun det gå utover deg, hev deg over det og tenk på den stakkers kroppen hennes som lider uten lunsj og din som får, hvem har det til syvende og sist best? Jo DIN!!

Skrevet
Dette forklarer mye, for mennesker med ett normalt syn på mat ville aldri synes dette var mye, nå forstår jeg hermetegnene også, utrolig bra å lese at det ikke har innvirkning på deg, for det er jo henne det er synd på når hun kan påstå at dette er mye, viser for meg at hun er meget syk, godt at du hadde gode og støttende venninner der, de har helt rett!!Hun er nok bare misunnelig på deg som spiser og derfor lar hun det gå utover deg, hev deg over det og tenk på den stakkers kroppen hennes som lider uten lunsj og din som får, hvem har det til syvende og sist best? Jo DIN!!

Helt enig, det var jo ikke mye, men hørtes ut som en god lunsj likevel. Hun skulle vel ønske det var henne som følte seg trygg nok på seg selv til å spise ordentlig mat.

Uansett er man utrolig mye vakrere som glad og mett, enn sliten og sulten, uansett hvor tynn eller tykk man er!

Skrevet
Nå blir det straks noe kveldsmat. Er ikke så sulten om dagene når jeg bare har fri. Bruker liksom ikke så voldsomt med energi :fnise:

Fri og innedag er for meg dager der jeg småspiser drit hele dagen, blir sjelden mer enn en god kvelds som blir det eneste måltidet i normal størrelse, da er jeg ofte litt ihjelsulten :gjeiper: .. Småspising på sjokolade, kjeks osv metter litt på den store matlysten liksom så skjønner deg..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...