Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6221 Skrevet 7. desember 2009 Du er tilgitt Takk! Det er nå notert i hodet mitt og skal IKKE gjenta seg!
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #6222 Skrevet 7. desember 2009 Takk! Det er nå notert i hodet mitt og skal IKKE gjenta seg! Som straff må du fortelle hva du skriver - hver dag ut året
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #6223 Skrevet 7. desember 2009 Lotte: Skulle ikke du begynne å skrive hva du spiser? Selv skal jeg skrive igjen fra januar av, når jeg ikke spiser så mye drittmat.
venus_ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6224 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Som straff må du fortelle hva du skriver - hver dag ut året Kvinneguiden-lydbok? Endret 7. desember 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6226 Skrevet 7. desember 2009 Liker best kjøleskapskald jeg. Kjøleskapskald stratos er det beste Gjorde jeg også frem til oktober måned da en venninne presenterte meg for sjokolade rett fra fryseren, da var min nye oppbevaringsmåte satt og det skal jeg fortsette med gitt!!
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6227 Skrevet 7. desember 2009 Som straff må du fortelle hva du skriver - hver dag ut året Begynner på ny diett i morgen dere, luft og kjærlighet, så det blir planen frem til nyttår
Chanel.No5 Skrevet 7. desember 2009 #6228 Skrevet 7. desember 2009 Lotte: Skulle ikke du begynne å skrive hva du spiser? Selv skal jeg skrive igjen fra januar av, når jeg ikke spiser så mye drittmat. Nei, jeg har sagt at om jeg føler for det så begynner jeg å logge mitt mat-inntak kun.. Selv om du spiser "drttmat" så når du kalorimessig ikke opp mot ett normalt inntak uansett, så du kan med beste samvittighet logge!!
elvital Skrevet 7. desember 2009 #6229 Skrevet 7. desember 2009 frokost: rundt 225gram risgrøt med kanel og sukker, en klementin lønsj: et linfrørundstykke(forholsdvis stort, fra butikken), eb klementin kvelds: ca 225gr kald risgrøt(var 450 i en pakke, den har jeg spist overr to måltider i dag) med rød saus, en klementin 3 bixitkjeks ett lite epledrops
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 7. desember 2009 #6230 Skrevet 7. desember 2009 Dagens matinntak: Frokost: Havregrøt av 1 dl store havregryn og 2 dl vann med en halv boks cottage cheese og kanel og sukker på. 1 stort glass appelsinjuice. Mellom: kaffe og eple. Lunsj: 2 store skiver hvalnøttbrød med banan på. 1 eple. Mellom: 1 skive speltbrød med banan på, 1 gomorgen, 1 kaffe mocca. På vei hjem fra trening: banan. Middag/kvelds: 4 speltlomper med tjukt lag philadelphia, 1 halv avocado og røkt ørret (nam!). 1 kiwi, 2 klementiner. Setter stor pris på kommentarer, spesielt i forhold til total kalorimengde (jada, jeg kan jo regne det ut selv, men dersom noen her har sånne tall i hodet hadde jeg satt pris på et overslag:) Er ikke på slankern, men er nysgjerrig på hvordan matinntaket mitt egentlig er sett utenfra Kari.
Teriyaki Skrevet 7. desember 2009 #6231 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg liker best romtemperert sjokolade! I dag har jeg ikke vært så veldig sunn, men har hatt et enormt sug, så gadd ikke å pine meg. Frokost: En brødskive med nugatti (skulle ha ost, men osthøvlen var i oppvaskmaskinen som akkurat var satt på) og det som var igjen av superchipsen fra i går Middag: Wok med kylling, gulrot, løk, paprika og squasj med litt curry-saus "mellom" En liten strator mens jeg så etter julegaver "kvelds": noen ritz kjeks med kremost Synes jeg har spist litt lite siste tiden. Er så lei av å koke havregørt, har jo ikke mikro, dermed gidder jeg som regel ikke å koke det.. Får se om jeg spiser litt agurk og dip før det blir kveld. Har et skikkelig vondt og stooort sår i munnen som gjør det vanskelig å spise og å prate, og det verker hele tiden. Gleder meg til det gror. Er alltid plaget av slike sår på høsten...Vel, nå er det jo vinter.. Endret 7. desember 2009 av Teriyaki
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #6232 Skrevet 7. desember 2009 Nei, jeg har sagt at om jeg føler for det så begynner jeg å logge mitt mat-inntak kun.. Selv om du spiser "drttmat" så når du kalorimessig ikke opp mot ett normalt inntak uansett, så du kan med beste samvittighet logge!! Du er redd for kritikken? Det her er vel uansett ikke en konkurranse om å spise sunnest?
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #6233 Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker best romtemperert sjokolade! I dag har jeg ikke vært så veldig sunn, men har hatt et enormt sug, så gadd ikke å pine meg. Frokost: En brødskive med nugatti (skulle ha ost, men osthøvlen var i oppvaskmaskinen som akkurat var satt på) og det som var igjen av superchipsen fra i går Middag: Wok med kylling, gulrot, løk, paprika og squasj med litt curry-saus "mellom" En liten strator mens jeg så etter julegaver "kvelds": noen ritz kjeks med kremost Synes jeg har spist litt lite siste tiden. Er så lei av å koke havregørt, har jo ikke mikro, dermed gidder jeg som regel ikke å koke det.. Får se om jeg spiser litt agurk og dip før det blir kveld. Jeg liker all sjokolade uansett temperatur. Eller egentlig ikke. Liker vel bare ca 10 stk totalt.
Teriyaki Skrevet 7. desember 2009 #6234 Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker all sjokolade uansett temperatur. Eller egentlig ikke. Liker vel bare ca 10 stk totalt. Hvilke er det da? Liker ikke alle jeg heller.. Liker vanlig melkesjokolade, stratos, smash, kinder, bueno, pops, lion choco pops, hobby, milky way rols, riskake-sjokolade, sportsjokolade, kvik-lunsj... Kommer ikke på mer. Noe liker jeg bedre enn andre. Har aldri likt sånt som japp, lyon, twix og sånt..
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #6235 Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker all sjokolade uansett temperatur. Eller egentlig ikke. Liker vel bare ca 10 stk totalt. Jeg også! Jeg liker all sjokolade, men kan styre meg for sjokolade som er fylt med rom o.l. Men alt glir ned!
The Kitten Skrevet 7. desember 2009 #6236 Skrevet 7. desember 2009 Hvilke er det da? Liker ikke alle jeg heller.. Liker vanlig melkesjokolade, stratos, smash, kinder, bueno, pops, lion choco pops, hobby, milky way rols, riskake-sjokolade, sportsjokolade, kvik-lunsj... Kommer ikke på mer. Noe liker jeg bedre enn andre. Har aldri likt sånt som japp, lyon, twix og sånt.. I synkende rekkefølge: kindermaxi, hvit dronning, melkesjokolade, crispo, stratos, firkløver, smash, kvikklunsj og sportslunsj. Det er de jeg kommer på nå i alle fall. Lier ikke sjokolade med karamellfyll, eller annet fyll for den del.
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 8. desember 2009 #6237 Skrevet 8. desember 2009 Frokost: Havregrynsgrøt med blåbær og banan, kaffe Lunsj: To knekkebrød med magerost og agurk, en mandarin, ett eple, kaffe Mellom: to knaskegulrøtter Mellom2: En brødskive med ost og kaviar, ett knekkebrød med kalkunskinke, ost, agurk, tomat, en pære Så blir det vel noe middag senere, er møkk-lei av å finne på ting og lage det Gleder meg til å komme hjem til mamma og pappa og få servering Jeg liker forøvrig det meste av sjokolade, uten appelsinsjokolade og sjokolade med kokos. Iiisj :gjeiper:
venus_ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6238 Skrevet 8. desember 2009 - To skiver fullkorn havrebrød med kokt egg og kaviar. Et glass rismelk med litt oboypulver i. - En cappuccino. - Noen berlinerkranser. - En iskaffe dobbel latte. - To fullkorn polarbrød med kalkunskinke og gulost. - Lammpølser med potetmos, coleslaw og ketchup. Nå skal jeg ha en julebrus og feire at det bare er en dag til juleferie!
Gjest Frosk Skrevet 8. desember 2009 #6239 Skrevet 8. desember 2009 hittil: * Smoothie av jordbær, rabarbra, banan, appelsinjuice * to grovbrødskiver med ost, appelsinjuice * en kopp kakao og 4 fullkornskavringer med ost * en avokado * stekte glassnudler med grønnsaker (grønne bønner, løk, gulrot, erter, paprika..) og soya-limesaus
Safira Skrevet 8. desember 2009 #6240 Skrevet 8. desember 2009 Frokost: Et rugsprø med lett gulost, to knaskerøtter, 1/2 banan, mandler Lunsj: To klementiner, to knaskerøtter, wasa sesam med røkt kalkunfilet Mellom: En kopp lettkakao, to biter vingummi Middag: To kyllingkarbonader i brun saus med grønnsaker og en potet Kvelds: Blir en-to klementin(er), et kanelknekkebrød med lettere fløtemysost og te
Fremhevede innlegg