Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mmmmmmm.. De er verdens beste ja, hvilken spiser du?

Nå er det strawberry cheesecake.

Har smakt brownie, phish food, cockie dough, og den med bananer og hasselnøtter, og det er vanskelig å velge en favoritt altså! Åh, jeg har fått meg to kjærester, Ben og Jerry :) Hihi, fikk litt bedre humør av å spise det jeg, nesten :) Rart hvor mye mat kan gjøre med sinnsstemningen! Samma det at jeg kanskje snart har spist 2000 kcal i dag :) (kanskje hvis jeg tvinger meg selv til å tenke sånn, så går det automatisk etter hvert).

Hva er din Ben&Jerrys favoritt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snacks: Kakemann fra Lieberman <3

Hvor kjøpte du denne? Var den god? Er på jakt etter en god kakemann, ikke en myk, smakløs melklump..

Skrevet
Hva er din Ben&Jerrys favoritt da?

Den samme som deg - UMULIG Å VELGE!! :fnise:

2000 kalorier er da ikke mye.. Personlig har jeg sikkert fått i meg det bare i sjokolade den siste timen :gjeiper:

Ikke kommenter Pjusket - det er løsdags-snopet mitt til barne-TV! :popcorn:

Skrevet
Ikke kommenter Pjusket - det er løsdags-snopet mitt til barne-TV! :popcorn:

:fnise: Du altså! Så søtt!

Sjokolade er til for å spises! Husker jeg var svært lykkelig den dagen klassen vår besøkte Freia og fikk smake så mye vi ville av ALT, vi fikk smake så mye at jeg rett og slett ikke klarte å få ned mer... DET skal mye til det!

Skrevet
:fnise: Du altså! Så søtt!

Sjokolade er til for å spises! Husker jeg var svært lykkelig den dagen klassen vår besøkte Freia og fikk smake så mye vi ville av ALT, vi fikk smake så mye at jeg rett og slett ikke klarte å få ned mer... DET skal mye til det!

Åh, tror du er tøff her, prøv å ha en bror som jobbet en hel sommer på Minde sjokolade da jeg bodde hjemme desverre :gjeiper: og som fikk ta med seg hjem alt som ikke så 100% ut og kunne selges. Gjett om jeg faktisk spiste meg, tro eller ei, lei på sjokoladen fra Minde sjokolade de 2 månedene.. :sjenert:

Skrevet
Det skrev jeg nå aldri, men det er en av de mange små tingene som til sammen gjør meg lykkelig, jeg er ikke helt gal her..

Klart jeg kan leve ett lykkelig liv uten å stappe kroppen med drit som noen så fint skriver her, men at jeg kan si at når jeg koser med med sjokolade i helgene så har jeg det bra så lyver jeg ikke, men det å ligge på sofaen å slappe av med venninner, en god film og god mat og drikke er noe jeg er glad i og at sjokolade da er inkludert gjør ikke sitt at jeg ikke kan være lykkelig uten sjokolade, ville fremdeles hatt venninnene, sofaen og filmen!!

Tror jeg ble litt misforstått her. Noen slapper av og nyter liver med ett glass rødvin, noen med en god biff.. Vi har alle vårt som utfyller oss, bidrar til å gjøre oss glade og som gjør oss til de vi er.

Det har da ingen av oss påstått heller. :nisse::klem:

Skrevet

-2 ristede skiver med bruonst

-Et stort glass appelsinjuice

-Rester etter julemiddagen i går ;)

-En liten skål salte stics, eller hva de nå heter. Sånne hvite stenger!

-2 julebrus

-En halv grandis (resten av familyen hadde baccalao, noe jeg desverre ikke klarer å like foreløbig)

Skrevet
Det har da ingen av oss påstått heller. :nisse::klem:

Bare smågalen etter sjokolade da.. Skal innrømme såpass :gjeiper:

Skrevet
-En halv grandis (resten av familyen hadde baccalao, noe jeg desverre ikke klarer å like foreløbig)

Samme her!!

Skrevet
Samme her!!

Synes det er såå kjedelig at jeg ikke liker det, for vi har stadig baccalaogilder i familien her skjønner du :fnise: Og pappa lager vist verdens beste, så... Men men! Klarer ikke smaken, jeg liker jo det meste som er oppi, men alround smak, er ikke bra :sjenert:

Skrevet
Synes det er såå kjedelig at jeg ikke liker det, for vi har stadig baccalaogilder i familien her skjønner du :fnise: Og pappa lager vist verdens beste, så... Men men! Klarer ikke smaken, jeg liker jo det meste som er oppi, men alround smak, er ikke bra :sjenert:

Bor i egen leilighet jeg, så maten bestemmer jeg selv, spiser ikke fisk jeg(liker grillet laks og røkt laks av en eller annen merkelig grunn), så det er hovedgrunnen da til hvorfor jeg ikke liker dette..

Skrevet

Joda, jeg bor jo egentlig i Bergen nå når jeg studerer, men jeg er veldig hjemmekjær, så er ofte hjemme på Sunnmøre, hvor storfamilien som vi er, ofte samles til regelrette spise- og drikkegilder :ler:

Kjedelig at du ikke er så glad i fisk da. Men det er jo bra at du liker laks, det er jo en god og fet fisk som er kjempesunn! Du må prøve stekte laksefileter i pitabrød, altså revet filet, også ha det i pitabrød med masse godt tilbehør. Suupergodt! Mer som en snacks :fnise:

Gjest Gjest_Mariell_*
Skrevet

- En banan og en skyr

- To klementiner

- To stykker vegetarpizza fra pizzabakeren

- Ca 1/2 l cola light

- Masse pepperkaker, vannbakkels med sjokoladetrekk, melkesjokolade osv :ler:

- Sukkerfri IFA

Hoho, det er lov å skeie ut på lørdager :)

Skrevet

Loette: Jeg synes bare det er koselig å se at du nyter sjokoladen så mye som du gjør! Noen er veldig glad i mat, andre ikke. Sjokolade beskrives gjerne som "en erotisk smak" osv. Jeg har en pitteliten sjokoladebok hvor det er stappfult av sitater fra forskjellige folk om sjokolade, så det er ingen tvil om at du ikke er alene om å elske sjokolade!

Skal vi se om jeg husker fredag..Nei, det er for lenge siden. Eneste jeg husker er at jeg spiste pizza, litt lasagne, kanskje en brødskive? Drakk litt brus..

I går:

Frokost: En skive og en kvart banan før trening

Etter trening: En iskaffe

Mellom: En kanelbolle

Middag: To pølser og litt potetballer (sånn notisette), litt brus

Kvelds: Litt pasta med kylling, gulrot og paprika

Før den kveldsen var det så mange timer siden, og så lite næringsrike stoffer i meg at jeg var helt slapp og borte. Men har god unnskyldning da, masssive kjæresteproblemer. Men nå har jeg kommer tilbake og er innstilt for å få alt på spor igjen!

Jeg er nemlig sånn at jeg mister matlysten når jeg er lei meg. Så alt jeg har spist i går bortsett fra frokosten tvang jeg i meg..

Har med andre ord vært svært lite snop i helgen! Vet ikke hva som skjer med meg, men jeg har ikke den store lysten på det om dagen. Men i dag skal jeg spise ALT jeg har lyst på.. OG jeg skal bake julefletter som jeg skal ha rød melisglasur på! :)

Hittil i dag har jeg bare spist en klementin. Tar litt tid før jeg får tilbake matlysten, så får vel tvinge i meg litt ordentlig frokost snart, hehe. :)

Skrevet
Før den kveldsen var det så mange timer siden, og så lite næringsrike stoffer i meg at jeg var helt slapp og borte. Men har god unnskyldning da, masssive kjæresteproblemer. Men nå har jeg kommer tilbake og er innstilt for å få alt på spor igjen!

Jeg er nemlig sånn at jeg mister matlysten når jeg er lei meg. Så alt jeg har spist i går bortsett fra frokosten tvang jeg i meg..

Sånn har jeg det også! Husker jeg og kjæresten hade litt problemer i fjor, og jeg hadde ikke lyst på mat i det hele tatt. Men så snakket vi på telefonen i over en time og fikk ordnet opp i alt, og med en gang vi hadde lagt på begynte magen å rumle og jeg stappet i meg alt øynene mine så! (Et sånt forhold til mat hadde jeg før jeg fikk anoreksi, savner det! :( ) Jeg lo inni meg at folk som leste bakpå innholdsfortegnelsen på mat og godteri samtidig som jeg gikk og sang "Ta livet som det faller seg, ja, ta det som det faller seg, gi blaffen i bekymringer og strev". (Jungelboken :P )

Skrevet
Jeg lo inni meg at folk som leste bakpå innholdsfortegnelsen på mat og godteri samtidig som jeg gikk og sang "Ta livet som det faller seg, ja, ta det som det faller seg, gi blaffen i bekymringer og strev". (Jungelboken :P )

Fantastisk! :nigo:

Skrevet (endret)
Sånn har jeg det også! Husker jeg og kjæresten hade litt problemer i fjor, og jeg hadde ikke lyst på mat i det hele tatt. Men så snakket vi på telefonen i over en time og fikk ordnet opp i alt, og med en gang vi hadde lagt på begynte magen å rumle og jeg stappet i meg alt øynene mine så! (Et sånt forhold til mat hadde jeg før jeg fikk anoreksi, savner det! :( ) Jeg lo inni meg at folk som leste bakpå innholdsfortegnelsen på mat og godteri samtidig som jeg gikk og sang "Ta livet som det faller seg, ja, ta det som det faller seg, gi blaffen i bekymringer og strev". (Jungelboken :P )

Uff ja..Har aldri helt forstått dette med de som sliter med skikkelig trøstespising. Når jeg er nedfor så spiser jeg ikke så mye. Men kjedespising derimot skjønner jeg hundre prosent :fnise:

Det er nok ikke lett, men før eller siden kommer du deg ut av spiseforstyrrelsen, og da skal du se du begynner å nynne melodien igjen. :):klem:

Men når det er sagt, så har jeg aldri vært av de som klarer å leve etter Baloos motto. At du før har gjort det er jo kjempebra! Da vet du at selv om du sliter nå, så er du egentlig en kjempesterk person! :) Selv har jeg aldri vært en særlig sterk person..Men jobber meg oppover, i det minste.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Dårlig matlyst i dag:

Speltmusli

Litt sukkererter

Te

Linser i tomatsaus

Skrevet

Frokost/lunsj - 1 lompe med spekeskinke, 1 lompe med kyllingwiner

Middag - 2 kyllingwiener i lompe

Ellers - 30 g lakris, 1 marsipanbit, 1/2 kokosbolle

Skrevet

- Et ostesmørbrød. Et glass skummet melk.

- En soyasjokomelk.

- To gulrøtter.

- En kindersjokolade.

- 1/3 boks mager vaniljekesam med en halv banan, blåbær og hakkede mandler.

- Stekt ris.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...