Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6121 Skrevet 5. desember 2009 Huffda Skjønner ikke helt den.. Blir ikke du happy når du får noe du er glad i å spise da??
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6122 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg tror hun heller reagerte på at hun må ha sjokolade for å være lykkelig. Det skrev jeg nå aldri, men det er en av de mange små tingene som til sammen gjør meg lykkelig, jeg er ikke helt gal her.. Klart jeg kan leve ett lykkelig liv uten å stappe kroppen med drit som noen så fint skriver her, men at jeg kan si at når jeg koser med med sjokolade i helgene så har jeg det bra så lyver jeg ikke, men det å ligge på sofaen å slappe av med venninner, en god film og god mat og drikke er noe jeg er glad i og at sjokolade da er inkludert gjør ikke sitt at jeg ikke kan være lykkelig uten sjokolade, ville fremdeles hatt venninnene, sofaen og filmen!! Tror jeg ble litt misforstått her. Noen slapper av og nyter liver med ett glass rødvin, noen med en god biff.. Vi har alle vårt som utfyller oss, bidrar til å gjøre oss glade og som gjør oss til de vi er. Endret 5. desember 2009 av Lotte28
ramm Skrevet 5. desember 2009 #6123 Skrevet 5. desember 2009 I dag har jeg spist 3 skiver med omelett og laks til frokost. Til middag ble en stor peppes pizza (spiste hele selv )
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #6124 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Skjønner ikke helt den.. Blir ikke du happy når du får noe du er glad i å spise da?? Det er ikke det som gjør meg lykkelig, nei Altså, jeg ville vært like lykkelig/lite like lykkelig med eller uten den sjokoladen. Dagen stiller seg liksom ikke annerledes. Endret 5. desember 2009 av Pjukset
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6125 Skrevet 5. desember 2009 I dag har jeg spist 3 skiver med omelett og laks til frokost. Til middag ble en stor peppes pizza (spiste hele selv ) Var den ikke god da?? Du har nå bare spist 3 skiver før i dag og det er nå LØRDAG!! :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6126 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Det er ikke det som gjør meg lykkelig, nei Altså, jeg ville vært like lykkelig/lite like lykkelig med eller uten den sjokoladen. Dagen stiller seg liksom ikke annerledes. Nå mener jeg ikke bare sjokolde, vet du ikke spiser det. Jeg mener små gleder i livet generelt. Vi har alle vårt. Kanskje blir du lykkelig når du går ski på fjellet feks. Det er de små tingene jeg mener. IKKE BARE SJOKOLADE, SMÅ GLEDER!! Sjokolade er en av MANGE små gleder i mitt liv! Endret 5. desember 2009 av Lotte28
venus_ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #6127 Skrevet 5. desember 2009 Tror jeg ble litt misforstått her. Noen slapper av og nyter liver med ett glass rødvin, noen med en god biff.. Vi har alle vårt som utfyller oss, bidrar til å gjøre oss glade og som gjør oss til de vi er. Tror det helst handler om at de ikke vil forstå.
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #6128 Skrevet 5. desember 2009 Nå mener jeg ikke bare sjokolde, vet du ikke spiser det. Jeg mener små gleder i livet generelt. Vi har alle vårt. Kanskje blir du lykkelig når du går ski på fjellet feks. Det er de små tingene jeg mener. IKKE BARE SJOKOLADE, SMÅ GLEDER!! Sjokolade er en av MANGE små gleder i mitt liv! Jeg vet det, sjokolade er bare et eksempel. Selvsagt koser jeg meg også med mat og opplevelser generellt. Poenget mitt var bare at hvis man koser seg med sjokolade hver dag, så får man en skadelidende kropp Blæ, jeg lager pannekaker, skal vi dele bunken?
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6129 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg vet det, sjokolade er bare et eksempel. Selvsagt koser jeg meg også med mat og opplevelser generellt. Poenget mitt var bare at hvis man koser seg med sjokolade hver dag, så får man en skadelidende kropp Blæ, jeg lager pannekaker, skal vi dele bunken? Trenger du spørre? SELVFØLGELIG deler jeg gjerne det!! Nam! Men jeg spiser langt ifra sjokolade hver dag, derfor setter jeg stor pris på kosen rundt det da jeg forbholder det til helg og siden jeg er veldig glad i det så koser jeg meg veldig når jeg spiser det. Klart jeg tar meg en bit eller to i uken om jeg har veldig lyst på, men for å bevare kosen rundt det så spiser jeg "sukkerholdige produkter" i helger, i ferier og ved sosiale anledninger, som normale mennesker! Kunne fint spist det hver dag, men det vet jeg kroppen ikke blir like glad for i lengden! Endret 5. desember 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6131 Skrevet 5. desember 2009 Fy fader det var gode pannekaker Hey, det gjekk fort gitt.. :gjeiper: Ligner de på vanlige pannekaker jeg er vant med eller er dette en spesiell oppskrift? Hva har du på de?
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #6132 Skrevet 5. desember 2009 Hey, det gjekk fort gitt.. :gjeiper: Ligner de på vanlige pannekaker jeg er vant med eller er dette en spesiell oppskrift? Hva har du på de? Jeg brukte speltmel, rismelk og eggerstatter. Rismelk er naturlig søtt, så man savner ikke sukker. I tillegg dæsjer jeg oppi litt kanel og kardemomme, også tar jeg tinte frossne jordbær i blenderen som jeg har oppå. Overraskende gode! Dæven nå er jeg mett
lilla91 Skrevet 5. desember 2009 #6133 Skrevet 5. desember 2009 Du er kjempeflink til å spise Spiseforstyrrelser er ikke noe man blir kvitt på et blunk, det er en lang prosess, og man må ikke stille så strenge krav til seg selv. Okey, så har du tellt kalorier i dag, i morgen er en ny dag Blir du fulgt opp profesjonellt? Ja, jeg går til psykolog hver uke, og hver måned ca til legen. Sitter og spiser Ben&Jerry's is nå jeg, noen som har smakt det? VERDENS beste is!
lilla91 Skrevet 5. desember 2009 #6134 Skrevet 5. desember 2009 Jeg brukte speltmel, rismelk og eggerstatter. Rismelk er naturlig søtt, så man savner ikke sukker. I tillegg dæsjer jeg oppi litt kanel og kardemomme, også tar jeg tinte frossne jordbær i blenderen som jeg har oppå. Overraskende gode! Dæven nå er jeg mett Det hørtes veldig godt ut! Får man kjøpt rismelk på vanlige matbutikken?
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6135 Skrevet 5. desember 2009 Jeg brukte speltmel, rismelk og eggerstatter. Rismelk er naturlig søtt, så man savner ikke sukker. I tillegg dæsjer jeg oppi litt kanel og kardemomme, også tar jeg tinte frossne jordbær i blenderen som jeg har oppå. Overraskende gode! Dæven nå er jeg mett Mmmm.. Så faktisk meget fristende ut, med vaniljekesam på toppen hadde jeg ansett det der so super mat!!
Pjukset Skrevet 5. desember 2009 #6136 Skrevet 5. desember 2009 Det hørtes veldig godt ut! Får man kjøpt rismelk på vanlige matbutikken? Jada, jeg kjøper det på Spar og Meny, men har ikke sett det på Rema, Rimi, Kiwi o.l.
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6137 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Sitter og spiser Ben&Jerry's is nå jeg, noen som har smakt det? VERDENS beste is! Mmmmmmm.. De er verdens beste ja, hvilken spiser du? Endret 5. desember 2009 av Lotte28
venus_ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #6138 Skrevet 5. desember 2009 Jada, jeg kjøper det på Spar og Meny, men har ikke sett det på Rema, Rimi, Kiwi o.l. De har det på de fleste Rema også De jeg har vært innom da..
Clucky Skrevet 5. desember 2009 #6139 Skrevet 5. desember 2009 Fr: cottage cheese og syltetøy Lu: to husman m/ lett gulost og kalkun skinke med paprika Mi: en porsjon blomkål/brokkoli suppe Snacks: Kakemann fra Lieberman <3 Og to små glass rødvin
Chanel.No5 Skrevet 5. desember 2009 #6140 Skrevet 5. desember 2009 De har det på de fleste Rema også De jeg har vært innom da.. Samme her, bare spør betjeningen om du ikke finner det.
Fremhevede innlegg