Jenta21 Skrevet 12. desember 2009 #6381 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Frokost - 1/4 Ristorante Middag - to Peppes Pizza-stykker Ellers - noen få mandler og rosiner, popkorn Dagen-derpå Endret 12. desember 2009 av Jenta21
Pjukset Skrevet 12. desember 2009 #6382 Skrevet 12. desember 2009 Hirsegrøt Indisk blomkål/linsegryte Nå: masse deilige spelt-pannekaker
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6383 Skrevet 12. desember 2009 I dag ble jeg påminnet hvorfor jeg stort sett aldri spiser mer enn noen ruter sjokolade. Jeg blir rett og slett kvalm. Kan fikses enkelt - send det til meg, skal ta med av å spise det for deg.. Men stakkers deg, er SÅ glad jeg ikke får dette av sjokolade, men kan det ha vært marsipanen kanskje?
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6384 Skrevet 12. desember 2009 På fest/fyllemat etterpå: Chips, karameller, sjokolade, vannbakkels med sjokoladetrekk Hihi, jeg som egentlig skulle vente til i dag med å skeie ut. Hvorfor vente når en blir servert de godsakene?? Det vsr fredag og du koste deg nok tenker jeg!! Har aldri smakt vannbakels, det er de små "bollene"?
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6385 Skrevet 12. desember 2009 Frokost - 1/4 Ristorante Middag - to Peppes Pizza-stykker Ellers - noen få mandler og rosiner, popkorn Dagen-derpå Dagen derpå mat er godt altså , men hvordan klarer du begrense deg som dette? Er du ikke mer sulten? Jeg er hul når jeg våkner (om jeg har spist godt før jeg la meg har ikke noe å si) og knasker hele dagen..
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6386 Skrevet 12. desember 2009 Nå: masse deilige spelt-pannekaker Eter du opp alle i dag også eller sparer du noen til jeg kommer med vaniljekesamen.. ?? :gjeiper:
Pjukset Skrevet 12. desember 2009 #6387 Skrevet 12. desember 2009 Eter du opp alle i dag også eller sparer du noen til jeg kommer med vaniljekesamen.. ?? :gjeiper: Du trenger ikke vaniljekesam på disse Lotte Jeg eter opp alle i dag (faen, skulle laget mer røre). Fastedag i morgen etter lunch igjen, så jeg må være metttttt i dag
Gjest Gjest_Mariell_* Skrevet 12. desember 2009 #6388 Skrevet 12. desember 2009 Hvorfor vente når en blir servert de godsakene?? Det vsr fredag og du koste deg nok tenker jeg!! Har aldri smakt vannbakels, det er de små "bollene"? Ja, det er små "boller" fylt med vaniljekrem med sjokoladetrekk. Nam Dagens matinntak: Frokost: To wasa fiber plus med kavli lettost og agurk + et eple Middag: Grønnsakswok med quornfilet og uncle bens woksaus Lørdagskos: Melkesjokolade, popcorn og pepsi max Spiser vanligvis lunsj altså, men står opp så sent i helgene.
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6389 Skrevet 12. desember 2009 Du trenger ikke vaniljekesam på disse Lotte Jeg eter opp alle i dag (faen, skulle laget mer røre). Fastedag i morgen etter lunch igjen, så jeg må være metttttt i dag Off, da unner jeg deg alle!!! Jeg kommer dragende på denne vaniljekesamen da jeg har en mistanke om at du ikke har stort mye søtt i kakene og du kjenner meg :gjeiper: Strør til og med sukker over fleskepannekaker jeg. Tar jo ikke lange tiden å lage mer røre og kvelden er femdeles ung, kan du ikke lage litt mer da? Hvor mange blir det av en porsjon røre da? restene kan du jo ha til frokost og/eller lunsj i morra..
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6390 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Ja, det er små "boller" fylt med vaniljekrem med sjokoladetrekk. Nam Lørdagskos: Melkesjokolade, popcorn og pepsi max Spiser vanligvis lunsj altså, men står opp så sent i helgene. De skal jeg smake, har sett de i butikkene, i frysedsken(kanksje ikke like gode dsse??), men uten sjokotrekk og det er det jeg vil prøve, lager du de selv? Jeg spiser heller ikke regelmessig i helgene, det gidder jeg ikke stresse med da maten jeg spiser gir meg nok energi(kremt.. meget energirik mat i helgene.. :gjeiper: ) og jeg har masser av kos om kveldene så det er jo litt deilig å gjøre ting litt anderledes i helgene Endret 12. desember 2009 av Lotte28
Pjukset Skrevet 12. desember 2009 #6391 Skrevet 12. desember 2009 Off, da unner jeg deg alle!!! Jeg kommer dragende på denne vaniljekesamen da jeg har en mistanke om at du ikke har stort mye søtt i kakene og du kjenner meg :gjeiper: Strør til og med sukker over fleskepannekaker jeg. Tar jo ikke lange tiden å lage mer røre og kvelden er femdeles ung, kan du ikke lage litt mer da? Hvor mange blir det av en porsjon røre da? restene kan du jo ha til frokost og/eller lunsj i morra.. Jeg tar det tilbake, disse pannekakene er så mektig at jeg trenger ikke mer røre. Nei jeg bruker absolutt ikke noe søtt i noe som helst jeg lager, men jeg bruker rismelk, og den er naturlig søt. Du ville blitt overrasket over hvor gode de er helt netto
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6392 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tar det tilbake, disse pannekakene er så mektig at jeg trenger ikke mer røre. Nei jeg bruker absolutt ikke noe søtt i noe som helst jeg lager, men jeg bruker rismelk, og den er naturlig søt. Du ville blitt overrasket over hvor gode de er helt netto Tviler ikke! Sleng ut en oppskrift da.. ??
Pjukset Skrevet 12. desember 2009 #6393 Skrevet 12. desember 2009 Tviler ikke! Sleng ut en oppskrift da.. ?? Jeg bruker bare øyemål, ca 6-7 dl rismelk, også passende mengde siktet spelt så det blir pannekakerøre-konsistens. I tillegg bruker jeg 2 ss eggerstatter, og en dæsj med kanel og kardemomme, pluss litt salt. That's all
Chanel.No5 Skrevet 12. desember 2009 #6394 Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg bruker bare øyemål, ca 6-7 dl rismelk, også passende mengde siktet spelt så det blir pannekakerøre-konsistens. I tillegg bruker jeg 2 ss eggerstatter, og en dæsj med kanel og kardemomme, pluss litt salt. That's all Vet ikke om jeg tørr dette, er langt fra noe kløpper på kjøkkenet, så øyemål fungerer dårlig for meg Aldri smakt rismel, det er søtere enn vanlig lett-melk om jeg skjønner rett? Endret 12. desember 2009 av Lotte28
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #6395 Skrevet 12. desember 2009 Eter du opp alle i dag også eller sparer du noen til jeg kommer med vaniljekesamen.. ?? :gjeiper: Jeg måtte lese dette mange ganger før jeg fikk med meg at det sto vaniljekeamen og ikke vaniljeeksamen.
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #6396 Skrevet 12. desember 2009 Off, da unner jeg deg alle!!! Jeg kommer dragende på denne vaniljekesamen da jeg har en mistanke om at du ikke har stort mye søtt i kakene og du kjenner meg :gjeiper: Strør til og med sukker over fleskepannekaker jeg. Tar jo ikke lange tiden å lage mer røre og kvelden er femdeles ung, kan du ikke lage litt mer da? Hvor mange blir det av en porsjon røre da? restene kan du jo ha til frokost og/eller lunsj i morra.. Det gjør jeg også! Det er jo kjempegodt.
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #6397 Skrevet 12. desember 2009 Jeg bruker bare øyemål, ca 6-7 dl rismelk, også passende mengde siktet spelt så det blir pannekakerøre-konsistens. I tillegg bruker jeg 2 ss eggerstatter, og en dæsj med kanel og kardemomme, pluss litt salt. That's all Hvor mange pannekaker blir det sånn ca?
Pjukset Skrevet 12. desember 2009 #6398 Skrevet 12. desember 2009 Vet ikke om jeg tørr dette, er langt fra noe kløpper på kjøkkenet, så øyemål fungerer dårlig for meg Aldri smakt rismel, det er søtere enn vanlig lett-melk om jeg skjønner rett? Rismelk er naturlig søtt, men er ikke tilsatt sukker slik vanlig melk er. I tillegg er det ikke slimdannende, its naaaais. Kanskje jeg brukte 4 dl spelt-mel, aner ikke. Du vet jo hvordan ei røre skal se ut? Jeg måtte lese dette mange ganger før jeg fikk med meg at det sto vaniljekeamen og ikke vaniljeeksamen.
The Kitten Skrevet 12. desember 2009 #6399 Skrevet 12. desember 2009 Rismelk er naturlig søtt, men er ikke tilsatt sukker slik vanlig melk er. I tillegg er det ikke slimdannende, its naaaais. Kanskje jeg brukte 4 dl spelt-mel, aner ikke. Du vet jo hvordan ei røre skal se ut? Er vanlig melk tilsatt sukker? :klø: Hva pokker skal poenget med det være? Forresten hvor mye koster rismelk?
Glynis Skrevet 12. desember 2009 #6400 Skrevet 12. desember 2009 Er vanlig melk tilsatt sukker? :klø: Hva pokker skal poenget med det være? Forresten hvor mye koster rismelk? Nytt for meg og Tine: http://tine.no/page?id=26&key=6134&cat=635 Ingredienser: Lettmelk.
Fremhevede innlegg