Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tviler ikke, men du skriver jo aldri hva du spiser ;)

Planlegger måltidet, forbereder det og spiser det, orker ikke skrive om det i tillegg.. Men skal gjøre det litt i ny og ne så jeg ikke får "fyken" her inne :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Planlegger måltidet, forbereder det og spiser det, orker ikke skrive om det i tillegg.. Men skal gjøre det litt i ny og ne så jeg ikke får "fyken" her inne :fnise:

Du er bare redd for kritikken som kommer til å hagle du :fnise:

Forøvrig så planlegger, forbereder, og spiser vi maten vi også :jepp:

Skrevet

Det er ikke alltid jeg planlegger så godt, men jeg spiser den alltid. :fnise:

Skrevet

:)

Skrevet
Det er akkurat det som er så gøy med Deli Deluca`en, alle amerikanske godisene, digger det, men er litt dyrt da, men stopper ikke meg desverre.

Hvilke subs er det du spiser? Jeg tar alltid bare den med ost og skinke jeg, synes de faktisk er de beste (nå må det sies at jeg ikke kan spise noe videre krydder og løk pga dårlig mage, derfor ingen curry, taco osv)

Jaa, det er alt for dyrt! Så det er ikke så ofte jeg kjøper. Men i dag må det være lov, siden jeg er ferdig med enda et semester! :)

Jeg bruker alltid å ta texmex! Hehe, men der er vel kanskje mange rare krydder oppi der da.. :/ Før tok jeg alltid ost og skinke, god den og! Sambo tar alltid karbonade (av og til peperoni) den er vist kjeeempegod! Også har han gjerne på ost i tillegg ;)

Skrevet

Åh, forstå meg rett, med planlegging mener jeg; "skal jeg ha brunost eller skinke på denne skiven..?"

Skrevet

Klart dere gjør, men dere har orket til å skrive den opp også, jeg kommer, gi meg litt tid :gjeiper:

Kritikken kan jeg si selv - ALTFOR MYE SUKKERHOLDIGE VARER-.. :fnise:

Skrevet
Jaa, det er alt for dyrt! Så det er ikke så ofte jeg kjøper. Men i dag må det være lov, siden jeg er ferdig med enda et semester! :)

Jeg bruker alltid å ta texmex! Hehe, men der er vel kanskje mange rare krydder oppi der da.. :/ Før tok jeg alltid ost og skinke, god den og! Sambo tar alltid karbonade (av og til peperoni) den er vist kjeeempegod! Også har han gjerne på ost i tillegg ;)

Ost er ett must!!

Den med karbonade kan jeg prøve meg på, men texmex hopper magen og jeg over tror jeg :gjeiper:

:gjeiper: Grattis med overstått semester!! Kos deg og nyt ferien nå, misunner deg for Delivarene dine :popcorn:

Skrevet

Prøv den, tror den er god ;)

Takk for det! Skal definitivt slappe av, tror jeg skal gå å legge meg ganske straks. Trøttheten og slitenheten slo inn nå :fnise: Herregud, er det noe som heter slitenheten :ler: *jeg er oppbrukt!*

Woken i kveld var ubergod btw! Stappamett :jepp:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Havregryn og melk

Kyllingsuppe med pariserbrød med margarin

Klementin

En 25 grams sjokolade

Kryddermarinert svinefilet, mandelpoteter og grønnsaker

En youghurt

To skjeer med sjokoladepålegg

Skrevet

I dag har kosten vært noe laber..Men har hatt fullpakket dag med eksamen og jobb, så..

Frokost: To knekkebrød med ost og skinke, glass vann

Middag: fire (!!) pølse med brød..Ble kvalm av det, hehe

Lunsj på jobb: To klementiner

Kveldsen blir: Selvkokt og stekt potet med litt stekt pølse og egg

Nå er endelig eksamen over, så jeg kan endelig prioritere treningen igjen og det starter fra og med i morgen klokken halv ni!! :)

Skrevet
Frokost: Havregrøt med blåbær og kanel

Lunsj: To knaskerøtter, en klementin, et knekkebrød med lett gulost

Mellom: To kopper iskaffe, litt rosiner, en balerinakjeks

Middag: Div. rester (to karbonader, litt ris, litt pasta i pestosaus, noen oliven), salat

Kvelds: Blir nok to lomper, klementin og en yoplait 0%

Jeg spiste visst litt risengrynsgrøt med kanel og litt jordbærsyltetøy, i stedet for lomper og klementin. (det er tross alt snart jul)

Skrevet

I tilfeldig rekkefølge:

- Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy

- To knekkebrød med kalkunskinke og avocado

- En ingefæryoghurt

- To nutrilett karamell

- En ananas/banan-smoothie

- En klementin

- En gulrot

- To glass iskaffe cappuccino

- En iskaffe latte

- En neve mandler

Skrevet
Hittil i dag:

- Ostesmørbrød av to skiver grovbrød, litt ketchup, lettost og kalkunskinke. Et glass soyamelk.

- En cappuccino.

- To polarbrød fullkorn med kalkunskinke, lettost og litt majones.

- Cottage pie.

+

- To gulrøtter og noen skiver kålrot.

- En 0,3 julebrus.

- Ostesmørbrød av to skiver grovbrød, kalkunskinke og lettost. Et glass soyamelk.

Skrevet

Hittil i dag:

- Ostesmørbrød av to skiver grovbrød, lettost og kalkunskinke. Et glass havremelk.

- En cappuccino.

- To polarbrød fullkorn med kalkunskinke og lettost, og en skive grovbrød med kalkunskinke og majones.

- En cappuccino.

- Gulrotmedaljonger med stekte poteter og salat.

- En stripe stratos.

Kveldsen i dag blir cottage pie-rester.

Skrevet

Hadde puffet bokhvete til frokost. Det endte med et heller uventet allergianfall , så jeg klarte ikke å spise igjen før nå.

Og nå har jeg fortært 2 skåler med økologisk risengrynsgrøt, halleluja det var godt. Men nå er jeg så mett at jeg klarer ikke en gang forestille meg at jeg skal spise mer i dag. Det måtte isåfall bli å knaske på en gulrot for å få i meg litt vitaminer :)

Skrevet

Dette har vært en dårlig dag på flere måter...

Frokost: En gulrot, noen sukkererter, en bit paprika, en bit agurk, et rugsprø

Lunsj: To knaskerøtter, to klementiner, fire safarikjeks, kaffe

Mellom: Et rugprø med røkt kalkunfilet, noen biter smågodt

(Sen) middag: Pasta bolognese med grønnsaker

Kvelds: Blir nok et rugsprø med røkt kalkunfilet

Skrevet
Nå er endelig eksamen over, så jeg kan endelig prioritere treningen igjen og det starter fra og med i morgen klokken halv ni!! :)

Gratulerer med vel overstått eksamen, ser du har treningsplanene klare og det blir nok deilig tenker jeg når du kommer i gang igjen!

Det var nå ikke store middagen da om du deler den over middag og lunsj, da blir det bare to til middag og to til lunsj, men forstår at fire på en gang kan gjøre deg kvalm der og da :gjeiper:

Skrevet
- To nutrilett karamell

Godt det ikke bare er meg som har dilla på disse, spiser gjerne 2 hver dag også, liker de faktisk bedre enn de i single-pack nå. Takket være deg jeg smakte disse med karamell:jepp:

Skrevet
Dette har vært en dårlig dag på flere måter...

Matmessig du mener?

:klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...