Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5881 Skrevet 27. november 2009 Jeg syns ikke den smaker det, men tisset mitt etterpå derimot... LUKTET honnikorn må jeg bare få sagt så ingen misforstår her!!
Gjest Niema Skrevet 27. november 2009 #5882 Skrevet 27. november 2009 Det er den som heter frappé dere snakker om, sant? I såfall har jeg smakt begge (sjokk ). Den mocca/hasselnøtt var god, men ikke så god som vanlig iskaffe mocca. Litt for sterk.. Hasselnøttsmak Den cappuccinovarianten smakte litt for mye kanel syns jeg - minnet om pepperkaker
venus_ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5883 Skrevet 27. november 2009 LUKTET honnikorn må jeg bare få sagt så ingen misforstår her!! Haha
Gjest Niema Skrevet 27. november 2009 #5884 Skrevet 27. november 2009 LUKTET honnikorn må jeg bare få sagt så ingen misforstår her!! Ja det skulle det selvfølgelig stå!!
venus_ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5885 Skrevet 27. november 2009 Det er den som heter frappé dere snakker om, sant? I såfall har jeg smakt begge (sjokk ). Den mocca/hasselnøtt var god, men ikke så god som vanlig iskaffe mocca. Litt for sterk.. Hasselnøttsmak Den cappuccinovarianten smakte litt for mye kanel syns jeg - minnet om pepperkaker Jeg synes ikke den med kanel var god i det hele tatt. Klarte ikke drikke opp engang. Så fristet ikke å prøve den andre egentlig.
Teriyaki Skrevet 27. november 2009 #5886 Skrevet 27. november 2009 (endret) De er gode synes jeg!! Enig ang. brødet, men vi kunne jo bakt det selv som vi liker det da.. Hehe Hehe, ja..Men det tar så lang tid å bake Ja, absolutt! Nå er det heller ikke så motiverende å sitte med lekser en fredagskveld, så noe godt var et must Men dere, hvordan kan dere ikke like rosiner og sukater :klø:? Det er jo det beste med julekaken/julebrødet/bollene (selv om det ikke nødvendigvis er så sunt) Jeg synes det fort blir litt tørt uten, jeg. Men det er godt vi er litt forskjellige. Jeg har smakt den iskaffen med hasselnøtt, og jeg syntes den var god, men kanskje noe søt/mektig? Synes rett og slett det smaker forferdelig, jeg. Men man har jo forskjelligg smak, så.. Jeg syns ikke den smaker det, men tisset mitt etterpå derimot lukter dette... edit: lukter!! Hihi, ja jeg håper ikke du har SMAKT på det Men er enig i lukten. En av grunnene til at jeg ikke gidder å drikke iskaffe så ofte. Tvert imot her, jeg er kvalm etter å ha slukt ALTFOR masse sjokolade.. Men lag deg noe godt en fredagskveld! Unn deg noe du har lyst på! Så du har en grense for sjokoladestopp du også? Endret 27. november 2009 av Teriyaki
lazy91 Skrevet 28. november 2009 #5887 Skrevet 28. november 2009 hei! i dag ble jeg endelig ferdig med heldagsprøvene mine!!!! nå kan jeg endelig begynne å spise ordentlig igjen! i dag:(jeg feiret sammen med venninene min idag så det ble en usunn middag Frokost: to ristede skiver grovtbrød med smør og et lite glass med appelsinjuice I løpet av heldagsen: en klementin, en halv flaske iste light og et par ruter med walters mandler. middag:en liten McChicken Salsa meny, med cola kvelds: en kjeks og et par slurker melk
Pjukset Skrevet 28. november 2009 #5888 Skrevet 28. november 2009 Speltflakes med rismelk Vegetargryte med basmtatiris Puffet bokhvete med rismelk (ikke godt!!) Urtete og vann gjennnom hele dagen.
mariab Skrevet 28. november 2009 #5889 Skrevet 28. november 2009 (endret) I går - Frokost: en skive med brunost+syltetøy og en med hvitost og agurk/rødløk. Oboy Lunsj: Et rundstykke med brie + kaffe Middag: Hjemmelagde burgere av karbonadedeig, salt og pepper, worcestershire saus, og ØL , med ridderost, pitabrød, tomat, ananas + øl å drikke. Kjæresten ble fornøyd "Kvelds": vann, Smash og chips Endret 28. november 2009 av mariab
Pjukset Skrevet 28. november 2009 #5890 Skrevet 28. november 2009 Hittil i dag: Hirsegrøt Speltbulgur-salat med masse grønt og friske urter Tror jeg skal lage linseburgere senere
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 28. november 2009 #5891 Skrevet 28. november 2009 Frokost: ett knekkebrød med magerost og paprika, en brødskive med ost og kaviar, kaffe. Mellom: en banan Lunsj: en brødskive med ost, en brødskive med nugatti, en kopp te Mellom: ett eple Middag: pasta tortellini med en slags løk- og soppstuing til (løk, sopp, krydderost, kesam)vann Til kvelds skal jeg spise en sjokolademuffins og drikke øl
Chanel.No5 Skrevet 28. november 2009 #5892 Skrevet 28. november 2009 Så du har en grense for sjokoladestopp du også? Nei, eller grensen er vel nådd når det tyter ut ørene og jeg må rulle kroppen i seng :gjeiper: Men, som min søster sier så har ikke jeg magesekk når det kommer til snop og sjokolade, bare ett stort tomt hull..
Chanel.No5 Skrevet 28. november 2009 #5893 Skrevet 28. november 2009 hei! i dag ble jeg endelig ferdig med heldagsprøvene mine!!!! nå kan jeg endelig begynne å spise ordentlig igjen! Vel overstått heldagsprøve, kan tenke meg det føles deilig, men begynne å spise ordentlig igjen på en helg? Vent til mandag og kos deg denne helgen, det har du fortjent!
Chanel.No5 Skrevet 28. november 2009 #5894 Skrevet 28. november 2009 Puffet bokhvete med rismelk (ikke godt!!) Ikke for å kritisere deg, men så ikke mye fristende ut heller dette..
Chanel.No5 Skrevet 28. november 2009 #5895 Skrevet 28. november 2009 Middag: Hjemmelagde burgere av karbonadedeig, salt og pepper, worcestershire saus, og ØL , med ridderost, pitabrød, tomat, ananas + øl å drikke. Kjæresten ble fornøyd Kan jeg tenke meg han ble, du vet hva de sier; "veien til en manns hjerte går gjennom magesekken"
Chanel.No5 Skrevet 28. november 2009 #5896 Skrevet 28. november 2009 Til kvelds skal jeg spise en sjokolademuffins og drikke øl Kose deg! Selv har jeg litt problemer med å spise bakst sammen med øl da ølet metter endel og jeg får ikke plass til all baksten jeg ønsker
Pjukset Skrevet 28. november 2009 #5897 Skrevet 28. november 2009 Hittil i dag: Hirsegrøt Speltbulgur-salat med masse grønt og friske urter Tror jeg skal lage linseburgere senere Jepp, det ble eks antall linseburgere til kvelds, nå sprenger det i magen
venus_ Skrevet 28. november 2009 Forfatter #5898 Skrevet 28. november 2009 Jepp, det ble eks antall linseburgere til kvelds, nå sprenger det i magen Oppskrift?
Chanel.No5 Skrevet 28. november 2009 #5899 Skrevet 28. november 2009 Jepp, det ble eks antall linseburgere til kvelds, nå sprenger det i magen Hvordan smaker disse burgerene egentlig? Om du evt. kan sammenligne det med noe? Ser de ut som vanlige burgere liksom?
Pjukset Skrevet 28. november 2009 #5900 Skrevet 28. november 2009 Oppskrift? http://www.aperitif.no/index.db2?id=86930 (nb, bruk brune eller grønne linser) Jeg har spist de "bare" med tomat, kan ikke spise brød. Men neste gang tenkt jeg at jeg skulle teste det med guakamole og salat. Lotte, vanskelig å beskrive smak. Det smaker veldig godt ihvertfall
Fremhevede innlegg