Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5861 Skrevet 27. november 2009 (Selv om den gyldne middelvei er en fin ting ) Du trenger kalorier så det er godt du tenker fornuftig! Ang. linken, skjønte ikke hvorfor den var med..??
lilla91 Skrevet 27. november 2009 #5862 Skrevet 27. november 2009 Du trenger kalorier så det er godt du tenker fornuftig! Ang. linken, skjønte ikke hvorfor den var med..?? Bare slang den med som et bevis på at jeg synes jeg har vært ganske flink i det siste :$ hehe
venus_ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5863 Skrevet 27. november 2009 Noe du baker selv eller kjøper ferdiglaget? Fra deli de luca. Står i varmeskap, mmm Koker du grøten med cottage cheese, eller tilsetter du etterpå? Rører du inn da? Synes det høres så godt ut med havregrøt og cottage cheese, men tør alri å røre inn i tilfelle det skjer noe rart med cottage cheesen Og forresten, havremelk, hvor får man kjøpt det? Er det bedre enn vanlig melk? Jeg tilsetter den etterpå. Er veldig godt ja Tror du får kjøpt havremelk på de fleste dagligvarer, jeg kjøper Ica's. Jeg synes ikke det er bedre enn vanlig melk nei, men prøver å kutte ned på melkeprodukter. Funket veldig fint i havregrøt da.
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5864 Skrevet 27. november 2009 Bare slang den med som et bevis på at jeg synes jeg har vært ganske flink i det siste :$ hehe Og bare fortsett med dette, men vinn over den dårlige samvittigheten, for du er en av flere her inne som trenger disse ekstra kaloriene!
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5865 Skrevet 27. november 2009 Fra deli de luca. Står i varmeskap, mmm Mmm.. Ett sted jeg bevisst prøver å unngå å trakke for mye på, da det er ett farlig sted for søtmomser som meg :gjeiper: De har så mye godt det, alt fra spennende drikke til varm mat, bakst, is, snop, kaffe, ja alt..
lilla91 Skrevet 27. november 2009 #5866 Skrevet 27. november 2009 Mmm.. Ett sted jeg bevisst prøver å unngå å trakke for mye på, da det er ett farlig sted for søtmomser som meg :gjeiper: De har så mye godt det, alt fra spennende drikke til varm mat, bakst, is, snop, kaffe, ja alt.. Jaa, herregud, de har helt EKSTREMT mye godt der! Mmm, får vann i munnen bare jeg tenker på ostekaken jeg spiste i gåååår :rødme: Også oreo kaken! Åh, deli de luca is a bitch
Teriyaki Skrevet 27. november 2009 #5867 Skrevet 27. november 2009 (endret) Åh, det er du IKKE, jeg elsker den kaffe latten til tine! Jeg er ikke så glad i latten, men elsker capuchinoen! Da tror jeg ikke du skal prøve den vanlige om du er fornøyd, for tro meg, det er STOR forskjell.. Den kaken, jeg kaller det julebrød, men kjært barn, mange navn.. :gjeiper: Kaller det også for julebrød, men jeg liker det ikke. Elsker julebrødet pappa lager bortsett fra rosinene. Synes ikke rosiner og frukt har noe å gjøre i boller/brød, jeg. I dag: Frokost: To knekkebrød med prim, et glass vann "mellom": To knekkebrød med nugatti tror jeg det var Før jobb: rester fra gårdagens tikka masala, vann På jobb: Salat og en kyllingfilet, juice, sjokolademelk (hadde vondt i magen så prøvde å nøytralisere den med melk) Fredagskos: En resturante pizza! Er endelig ikke fattig lenger, så det var godt å ikke bare spise knekkebrød. Endret 27. november 2009 av Teriyaki
venus_ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5868 Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg er ikke så glad i latten, men elsker capuchinoen! Jeg synes cappuccinoen smaker honnikorn. Likte bedre lettvarianten, men så forsvant den.. Synes ikke rosiner og frukt har noe å gjøre i boller/brød, jeg. Enig! Endret 27. november 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5869 Skrevet 27. november 2009 Jeg er ikke så glad i latten, men elsker capuchinoen! Kaller det også for julebrød, men jeg liker det ikke. Elsker julebrødet pappa lager bortsett fra rosinene. Synes ikke rosiner og frukt har noe å gjøre i boller/brød, jeg. Er endelig ikke fattig lenger, så det var godt å ikke bare spise knekkebrød. Godt å høre at pengene er på plass og maten smaker! capuchinoen er kjempegod også!! smakt de nye? med hasselnøttsmak feks? Fullstendig enig med deg ang rosiner og frukt i bakst, jeg piller det ut, derfor jeg ikke spiser det julebrødet heller, skulle gjerne smakt det uten frukten med fløtenysost på gitt..!
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5870 Skrevet 27. november 2009 Jeg synes cappuccinoen smaker honnikorn. Likte bedre lettvarianten, men så forsvant den.. Enig! Har sett at de har den på Shell (bensinstasjonene) og Bunnpris, Rimi fremdeles..
Teriyaki Skrevet 27. november 2009 #5871 Skrevet 27. november 2009 Godt å høre at pengene er på plass og maten smaker! capuchinoen er kjempegod også!! smakt de nye? med hasselnøttsmak feks? Fullstendig enig med deg ang rosiner og frukt i bakst, jeg piller det ut, derfor jeg ikke spiser det julebrødet heller, skulle gjerne smakt det uten frukten med fløtenysost på gitt..! Nope, har ikke smakt dem. Synes det virker så rart. Var en med kanelsmak også? Har du smakt dem? Er de gode? Jeg synes de kunne lagd dem utne sånn rosin og frukt ja, for de er veldig gode!
venus_ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5872 Skrevet 27. november 2009 Har sett at de har den på Shell (bensinstasjonene) og Bunnpris, Rimi fremdeles.. Jeg finner ikke de lenger. Men vet at de er tatt ut av produksjon, så sikkert de siste som er igjen bare.
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5873 Skrevet 27. november 2009 Nope, har ikke smakt dem. Synes det virker så rart. Var en med kanelsmak også? Har du smakt dem? Er de gode? Jeg synes de kunne lagd dem utne sånn rosin og frukt ja, for de er veldig gode! De er gode synes jeg!! Enig ang. brødet, men vi kunne jo bakt det selv som vi liker det da.. Hehe
Safira Skrevet 27. november 2009 #5874 Skrevet 27. november 2009 Huff, da er vi flere! Føler at lekser alltid går bedre med litt smøring i form av snacks/drikke, selv om konsentrasjonen kanskje forsvinner litt, hehe. Ja, absolutt! Nå er det heller ikke så motiverende å sitte med lekser en fredagskveld, så noe godt var et must Men dere, hvordan kan dere ikke like rosiner og sukater :klø:? Det er jo det beste med julekaken/julebrødet/bollene (selv om det ikke nødvendigvis er så sunt) Jeg synes det fort blir litt tørt uten, jeg. Men det er godt vi er litt forskjellige. Jeg har smakt den iskaffen med hasselnøtt, og jeg syntes den var god, men kanskje noe søt/mektig?
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5875 Skrevet 27. november 2009 Jeg finner ikke de lenger. Men vet at de er tatt ut av produksjon, så sikkert de siste som er igjen bare. Åh, visste jeg ikke.. Typisk da..
venus_ Skrevet 27. november 2009 Forfatter #5876 Skrevet 27. november 2009 Åh, visste jeg ikke.. Typisk da.. Jepp. De solgte for lite av den. Men ikke så rart egentlig, jeg måtte på Ica supermarked eller 7eleven for å finne de. Ikke rart folk ikke kjøper de når de er så vanskelig å få tak i.
Gjest Niema Skrevet 27. november 2009 #5877 Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg synes cappuccinoen smaker honnikorn. Jeg syns ikke den smaker det, men tisset mitt etterpå derimot lukter dette... edit: lukter!! Endret 27. november 2009 av Niema
lilla91 Skrevet 27. november 2009 #5878 Skrevet 27. november 2009 Blir litt sulten av alt dette matpreiket! Noen forslag til noe å putte i munnen?
Chanel.No5 Skrevet 27. november 2009 #5879 Skrevet 27. november 2009 Blir litt sulten av alt dette matpreiket! Noen forslag til noe å putte i munnen? Tvert imot her, jeg er kvalm etter å ha slukt ALTFOR masse sjokolade.. Men lag deg noe godt en fredagskveld! Unn deg noe du har lyst på!
Gjest Miam Skrevet 27. november 2009 #5880 Skrevet 27. november 2009 Godt å høre at pengene er på plass og maten smaker! capuchinoen er kjempegod også!! smakt de nye? med hasselnøttsmak feks? Fullstendig enig med deg ang rosiner og frukt i bakst, jeg piller det ut, derfor jeg ikke spiser det julebrødet heller, skulle gjerne smakt det uten frukten med fløtenysost på gitt..! Jeg liker heller egentlig ikke rosiner i boller og sånt, men i julebrødet funker det faktisk! Og er det for mange rosiner for min smak, så pirker jeg de bare ut. Men du kan jo fint bake brødet uten rosiner, om du virkelig ikke liker det Godt uansett Btw: Deli de Luca, SÅ enig :rødme: Milk Duds!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Lotte, skal du på lysfesten imorgen da? Tror jeg må stikke innom deli da, så jeg får kjøpt meg litt lørdagssnop
Fremhevede innlegg