Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Meget usunn dag i dag :sjenert:

- Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy

- Tre kanelknekkebrød med fløtemysost

- En neve mandler

- To glass iskaffe cappuccino

- En klementin

- En banan

- En porsjon risengrynsgrøt

- To smultringer

- To knekkebrød med kalkunskinke og avocado

Tror det var det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da kan du ta toppen og bunden da, Lotte, så tar jeg kremen! :sjarmor:

SUPERT!! Det er dette som er det "perfekte par", to mennesker som kan dele en napoleonskake uten å krangle om hvem som skal ha hva av kaken! :fnise:

Skrevet
Taco, muffins, chips, hvitvin ooog.... Nei vent, det var alt :ler:

:fnise: Utrolig hva vi klarer å trykke nedpå av god mat og drikke når hodet og kroppen er innstilt på å kose seg en lørdag..

Skrevet
Middag: 3/8 omelett (av 4 egg, en potet, en halv løk og en pølse), salat

Kanskje bare meg som ikke forstår denne, men den omeletten er av 4 egg, en potet, halv løk og en pølse og du spiste bare 3/8 av det? Blir du mett på så lite til middag?

Skrevet

- En kaffe med soyamelk.

- Ostesmørbrød av tre skiver grovbrød, lettost, kalkunskinke og ketchup. En sjokosoyamelk.

- En sjokoladebolle.

- En banan, en liten neve mandler og ca 1/3 av en triggerpose.

- Litt smågodt.

- Cottage pie.

Skrevet

Er dette usunn dag?? Har jo nesten bare spist knekkebrød jo.. :sjenert:

Skrevet

- Et knekkebrød med cottage cheese og syltetøy

- Tre kanelknekkebrød med fløtemysost

- En neve mandler

- To glass iskaffe cappuccino

- En klementin

- En banan

- En porsjon risengrynsgrøt

- To smultringer

- To knekkebrød med kalkunskinke og avocado

Tror det var det..

Dette har ingenting med tråden å gjøre, men jeg måtte bare si:

Så fin avatar du hadde skaffet deg. :)

Skrevet
Er dette usunn dag?? Har jo nesten bare spist knekkebrød jo.. :sjenert:

Joda, men kanelknekkebrødene er jo egentlig for snacks å regne :fnise: Og med fløtemysost regne karbobomben.. :P For ikke å snakke om grøten og smultringene.. Litt for mye karbs i dag føler jeg :P

Skrevet
Dette har ingenting med tråden å gjøre, men jeg måtte bare si:

Så fin avatar du hadde skaffet deg. :)

Takk, så snilt :klemmer:

Skrevet (endret)
Joda, men kanelknekkebrødene er jo egentlig for snacks å regne :fnise: Og med fløtemysost regne karbobomben.. :P For ikke å snakke om grøten og smultringene.. Litt for mye karbs i dag føler jeg :P

Hehe, skjønner at du ser det sann, men personlig hadde jeg IKKE følt meg usunn med kanelknekkis (hvor i huleste har du kjøpt de, jeg er dødsens misunnelig på deg) og fløtemysost (noe jeg ha hver dag) , men vi er alle forskjellige..

Grøt er nå helt normal middag og smultring er jo SÅ godt da :popcorn: samt at det er jo første søndag i advent også, så fin grunn til å kose seg =)

Endret av Lotte28
Skrevet (endret)
Hehe, skjønner at du ser det sann, men personlig hadde jeg IKKE følt meg usunn med kanelknekkis (hvor i huleste har du kjøpt de, jeg er dødsens misunnelig på deg) og fløtemysosthver (noe jeg ha dag da) , men vi er alle forskjellige..

Grøt er nå helt normal middag og smultring er jo SÅ godt da :popcorn: samt at det er jo første søndag i advent også, så fin grunn til å kose seg =)

Ja det er nettopp det jeg har brukt som "unnskyldning" i dag, nemlig at det er 1. søndag i advent =) Det er litt ekstra kos nå i starten, smake på julekaker og annet som er godt, og så får jeg heller stramme inn halvannen uke før julaften eller så :fnise: (men selvfølgelig kose meg masse på julaften og i romjula da :popcorn: )

Kanelknekkisene kjøpes i Sverige! Men det er vel ikke like lett for deg, for du bor vel i Bergen har jeg forstått? Syns litt synd på deg altså :fnise:

Endret av Niema
Skrevet
Kanelknekkisene kjøpes i Sverige! Men det er vel ikke like lett for deg, for du bor vel i Bergen har jeg forstått? Syns litt synd på deg altså :fnise:

Kanskje jeg skal ønske meg det til jul? Hehe :fnise:

Skrevet
SUPERT!! Det er dette som er det "perfekte par", to mennesker som kan dele en napoleonskake uten å krangle om hvem som skal ha hva av kaken! :fnise:

Åh, Lotte! :rødme:

:ler:

Skrevet (endret)
En halv økologisk kålrot :)

:nei: På en dag??

Endret av Lotte28
Skrevet
:nei: På en da??

Hun går på noe faste/rensegreier. Hun er unnskyldt. :)

Skrevet
Kanskje bare meg som ikke forstår denne, men den omeletten er av 4 egg, en potet, halv løk og en pølse og du spiste bare 3/8 av det? Blir du mett på så lite til middag?

Ja, jeg ble passelig mett av det :) Liker ikke å være stappmett.

Skrevet
:nei: På en da??

På en dag ja ;) Det er i forbindelse med utrensing av galle, derfor må jeg faste i 1 døgn. Blir likar i mårrå ;)

Skrevet (endret)
Åh, Lotte! :rødme:

:ler:

:danse:

Hehe, bra du ser humoren i det!

Endret av Lotte28
Skrevet
På en dag ja ;) Det er i forbindelse med utrensing av galle, derfor må jeg faste i 1 døgn. Blir likar i mårrå ;)

Stakkars deg.. Ikke mye misunnelig på det gitt..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...