Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er i alle fall det jeg har hørt. :) Men har ingen "bevis" på at det stemmer. :)

Skulle til å bli helt forundret over at du ikke hadde hørt om fiskekake, men så nå at det stod fiksekake. Men jeg regner med det var en skrivefeil, og at det egentlig skulle stå fiskekake. Tror ikke det er noe som heter fiksekake.

Irriterer meg blå over at jeg ikke husker hva jeg spiste til frokost..Jeg som har så god hukommelse..

:fnise: Eneste jeg med sikkerhet kan si om frokosten din er at det var nok ikke noe goumet-måltid siden det gikk rett i glemmeboken, selv forstår jeg ikke hvordan du klarer glemme det, men morsomt er det, sorry...

Fiskekake ja, er Bergenser jeg så det vet jeg godt hva er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Der sto alt jeg lurte på :)

Så bra da :jepp:

Skrevet

Frokost: knekkebrød med cottage cheese og syltetøy, en neve mandler, et glass iskaffe cappuccino

Lunsj: sjokoladeis og en gulrot :fnise:

Middag: et (veldig) grovt rundstykke med to seibiffstykker og løk, et glass smoothie

Mellom: et glass iskaffe cappuccino og en klementin

Kvelds: to knekkebrød med kalkunskinke og avocado

Skrevet

Frokost: Havregrøt med kanel, en halv banan og lett syltetøy

Lunsj: 1/2 grov vegetarsub fra Big Bite

MM: Eple

Middag: Grønnsaksomelett med salat og minigulrøtter til

"Dessert": En dobbel 0 %

Kvelds: To klementiner, en håndfull mandler og enda en dobbel 0 %

+ Dent, extra tyggi og pepsi max

Fikk beskjed av legen min om å ikke gå ned mer i vekt og at jeg heller burde legge på meg litt, så prøver å spise mer :sukk:

Skrevet

kavringer med ost og paprika

klementiner

hamburger

musli med lettmelk

kakao med krem :)

Skrevet
Men lurer på om jeg er nødt til å slutte å spise så må egg snart, spiser 2-4 hver dag og for litt siden her så fikk jeg høre "erru gæærn -det der er ikke godt for kroppen din" :blink: Trodde ikke gjennomsnittlig 2 egg om dagen var så mye? Proteiner tenker jeg, det får jeg alltid for lite av!

Tror ikke du vil annet enn å vinne på å spise egg, men det er alltid en diskusjon om hva som er for mye egg, men her er ihvertfall en artikkel:

http://www.kk.no/825624/derfor-er-egg-sunt

Skrevet
1/8 pizza?? Det er ikke mye... :gjeiper:

Spesielt når det er snakk om en Ristorante Pizza.

Skrevet

Jeg prøvde, men det ble kanskje ikke så mye likevel.

Frokost: Wasa sesam med lett gulost, en knaskerot, tre cherrytomater, iskaffe med skummetmelk

Lunsj: Et rugsprø med lett gulost, to knaskerøtter, en klementin, kaffe

Mellom: En liten håndfull mandler, noen rosiner

Middag: Kyllingfilet, masse salat, litt fullkornsris med sweet chili saus

Kvelds: En klementin, rester av salaten, et kanelknekkebrød med brunost

Hm, kanskje jeg skal presse i meg en banan etterhvert.

Skrevet

- En cappuccino.

- En skive fullkorn byggbrød og to ryvita med to kokte egg og kaviar. Et glass havremelk.

- En cappuccino.

- Et polarbrød fullkorn med kalkunskinke og lettost. 0,5 l cola zero.

- En neve mandler og to gjendekjeks.

- Potet- og purreløksuppe med et speltrundstykke med smør på.

- En halv stratos.

Skrevet

Her har vi synda i kveld! Cheeseburger og chips fra sjappa :fnise: OG en fanta! And I like it! Jeg synes det er sååå godt... :)

Skrevet
Fikk beskjed av legen min om å ikke gå ned mer i vekt og at jeg heller burde legge på meg litt, så prøver å spise mer :sukk:

Ikke kjempeoverrasket, du spiser ikke akkurat mye, men er ikke dette gode nyheter da? Kan du kose deg litt ekstra fremover!!

Skrevet
Her har vi synda i kveld! Cheeseburger og chips fra sjappa :fnise: OG en fanta! And I like it! Jeg synes det er sååå godt... :)

Mmm.. Har man lyst, har man lov :spise:

Startet helgen litt tidlig jeg også med hjemmelaget sjokomuffins..

Skrevet
Hm, kanskje jeg skal presse i meg en banan etterhvert.

JA!

Hva om du gjør det så enkelt som at du spiser 2 knekkebrød hver gang. Til frokost, lusnj og kvelds! Er ikke vanskelig det..

Da begynner du å nærme deg noe..

Skrevet
JA!

Hva om du gjør det så enkelt som at du spiser 2 knekkebrød hver gang. Til frokost, lusnj og kvelds! Er ikke vanskelig det..

Kan jeg bare få si Lotte...du er fantastisk god og snill! :klemmer: Alle som sliter med mat skulle hatt en Lotte i lomma hele dagen som kunne gi gode råd og vink:)

Skrevet
Kan jeg bare få si Lotte...du er fantastisk god og snill! :klemmer: Alle som sliter med mat skulle hatt en Lotte i lomma hele dagen som kunne gi gode råd og vink:)

:rodme: Kan ikke annet enn å takke deg masse for disse varme ordene!

Godt at dere forstår at jeg ikke prøver presse mer mat i enkelte for å være stygge med dem, men rett og slett for deres eget beste!

Skrevet

Den er jeg helt enig i! :jepp: Lotte! :klem:

Skrevet
JA!

Fikk dyttet en banan inn i gapet.

Det burde gå :)

Og jeg er helt enig i "gjest" over her. Jeg vet du gjør det for mit eget beste :klemmer:

Skrevet
Den er jeg helt enig i! :jepp: Lotte! :klem:

Nå sover jeg GODT i natt, takk for dette altså! :klemmer:

Skrevet
Fikk dyttet en banan inn i gapet.

Det burde gå :)

Og jeg er helt enig i "gjest" over her. Jeg vet du gjør det for mit eget beste :klemmer:

Bra jobba!!

Godt du det vet, for det er det eneste jeg mener med det!! :jepp:

Skrevet
Tror ikke du vil annet enn å vinne på å spise egg, men det er alltid en diskusjon om hva som er for mye egg, men her er ihvertfall en artikkel:

http://www.kk.no/825624/derfor-er-egg-sunt

Egg er sunt sånn rent næringsmessig, men det er VELDIG syredannende i kroppen. Så hvis man er opptatt av en god base-syre balanse, så burde kanskje 4 egg om dagen byttes til noe annet :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...