Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5781 Skrevet 26. november 2009 Det er i alle fall det jeg har hørt. Men har ingen "bevis" på at det stemmer. Skulle til å bli helt forundret over at du ikke hadde hørt om fiskekake, men så nå at det stod fiksekake. Men jeg regner med det var en skrivefeil, og at det egentlig skulle stå fiskekake. Tror ikke det er noe som heter fiksekake. Irriterer meg blå over at jeg ikke husker hva jeg spiste til frokost..Jeg som har så god hukommelse.. Eneste jeg med sikkerhet kan si om frokosten din er at det var nok ikke noe goumet-måltid siden det gikk rett i glemmeboken, selv forstår jeg ikke hvordan du klarer glemme det, men morsomt er det, sorry... Fiskekake ja, er Bergenser jeg så det vet jeg godt hva er!!
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5782 Skrevet 26. november 2009 Der sto alt jeg lurte på Så bra da
Gjest Niema Skrevet 26. november 2009 #5783 Skrevet 26. november 2009 Frokost: knekkebrød med cottage cheese og syltetøy, en neve mandler, et glass iskaffe cappuccino Lunsj: sjokoladeis og en gulrot Middag: et (veldig) grovt rundstykke med to seibiffstykker og løk, et glass smoothie Mellom: et glass iskaffe cappuccino og en klementin Kvelds: to knekkebrød med kalkunskinke og avocado
paintarainb0w Skrevet 26. november 2009 #5784 Skrevet 26. november 2009 Frokost: Havregrøt med kanel, en halv banan og lett syltetøy Lunsj: 1/2 grov vegetarsub fra Big Bite MM: Eple Middag: Grønnsaksomelett med salat og minigulrøtter til "Dessert": En dobbel 0 % Kvelds: To klementiner, en håndfull mandler og enda en dobbel 0 % + Dent, extra tyggi og pepsi max Fikk beskjed av legen min om å ikke gå ned mer i vekt og at jeg heller burde legge på meg litt, så prøver å spise mer
Gjest Siton Skrevet 26. november 2009 #5785 Skrevet 26. november 2009 kavringer med ost og paprika klementiner hamburger musli med lettmelk kakao med krem
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5786 Skrevet 26. november 2009 Men lurer på om jeg er nødt til å slutte å spise så må egg snart, spiser 2-4 hver dag og for litt siden her så fikk jeg høre "erru gæærn -det der er ikke godt for kroppen din" Trodde ikke gjennomsnittlig 2 egg om dagen var så mye? Proteiner tenker jeg, det får jeg alltid for lite av! Tror ikke du vil annet enn å vinne på å spise egg, men det er alltid en diskusjon om hva som er for mye egg, men her er ihvertfall en artikkel: http://www.kk.no/825624/derfor-er-egg-sunt
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5787 Skrevet 26. november 2009 1/8 pizza?? Det er ikke mye... :gjeiper: Spesielt når det er snakk om en Ristorante Pizza.
Safira Skrevet 26. november 2009 #5788 Skrevet 26. november 2009 Jeg prøvde, men det ble kanskje ikke så mye likevel. Frokost: Wasa sesam med lett gulost, en knaskerot, tre cherrytomater, iskaffe med skummetmelk Lunsj: Et rugsprø med lett gulost, to knaskerøtter, en klementin, kaffe Mellom: En liten håndfull mandler, noen rosiner Middag: Kyllingfilet, masse salat, litt fullkornsris med sweet chili saus Kvelds: En klementin, rester av salaten, et kanelknekkebrød med brunost Hm, kanskje jeg skal presse i meg en banan etterhvert.
venus_ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #5789 Skrevet 26. november 2009 - En cappuccino. - En skive fullkorn byggbrød og to ryvita med to kokte egg og kaviar. Et glass havremelk. - En cappuccino. - Et polarbrød fullkorn med kalkunskinke og lettost. 0,5 l cola zero. - En neve mandler og to gjendekjeks. - Potet- og purreløksuppe med et speltrundstykke med smør på. - En halv stratos.
Gjest Miam Skrevet 26. november 2009 #5790 Skrevet 26. november 2009 Her har vi synda i kveld! Cheeseburger og chips fra sjappa OG en fanta! And I like it! Jeg synes det er sååå godt...
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5791 Skrevet 26. november 2009 Fikk beskjed av legen min om å ikke gå ned mer i vekt og at jeg heller burde legge på meg litt, så prøver å spise mer Ikke kjempeoverrasket, du spiser ikke akkurat mye, men er ikke dette gode nyheter da? Kan du kose deg litt ekstra fremover!!
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5792 Skrevet 26. november 2009 Her har vi synda i kveld! Cheeseburger og chips fra sjappa OG en fanta! And I like it! Jeg synes det er sååå godt... Mmm.. Har man lyst, har man lov Startet helgen litt tidlig jeg også med hjemmelaget sjokomuffins..
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5793 Skrevet 26. november 2009 Hm, kanskje jeg skal presse i meg en banan etterhvert. JA! Hva om du gjør det så enkelt som at du spiser 2 knekkebrød hver gang. Til frokost, lusnj og kvelds! Er ikke vanskelig det.. Da begynner du å nærme deg noe..
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #5794 Skrevet 26. november 2009 JA! Hva om du gjør det så enkelt som at du spiser 2 knekkebrød hver gang. Til frokost, lusnj og kvelds! Er ikke vanskelig det.. Da begynner du å nærme deg noe.. Kan jeg bare få si Lotte...du er fantastisk god og snill! Alle som sliter med mat skulle hatt en Lotte i lomma hele dagen som kunne gi gode råd og vink:)
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5795 Skrevet 26. november 2009 Kan jeg bare få si Lotte...du er fantastisk god og snill! Alle som sliter med mat skulle hatt en Lotte i lomma hele dagen som kunne gi gode råd og vink:) Kan ikke annet enn å takke deg masse for disse varme ordene! Godt at dere forstår at jeg ikke prøver presse mer mat i enkelte for å være stygge med dem, men rett og slett for deres eget beste!
*Numi* Skrevet 26. november 2009 #5796 Skrevet 26. november 2009 Kan jeg bare få si Lotte...du er fantastisk god og snill! Alle som sliter med mat skulle hatt en Lotte i lomma hele dagen som kunne gi gode råd og vink:) Den er jeg helt enig i! Lotte!
Safira Skrevet 26. november 2009 #5797 Skrevet 26. november 2009 JA! Hva om du gjør det så enkelt som at du spiser 2 knekkebrød hver gang. Til frokost, lusnj og kvelds! Er ikke vanskelig det.. Da begynner du å nærme deg noe.. Fikk dyttet en banan inn i gapet. Det burde gå Og jeg er helt enig i "gjest" over her. Jeg vet du gjør det for mit eget beste
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5798 Skrevet 26. november 2009 Den er jeg helt enig i! Lotte! Nå sover jeg GODT i natt, takk for dette altså!
Chanel.No5 Skrevet 26. november 2009 #5799 Skrevet 26. november 2009 Fikk dyttet en banan inn i gapet. Det burde gå Og jeg er helt enig i "gjest" over her. Jeg vet du gjør det for mit eget beste Bra jobba!! Godt du det vet, for det er det eneste jeg mener med det!!
Pjukset Skrevet 26. november 2009 #5800 Skrevet 26. november 2009 Tror ikke du vil annet enn å vinne på å spise egg, men det er alltid en diskusjon om hva som er for mye egg, men her er ihvertfall en artikkel: http://www.kk.no/825624/derfor-er-egg-sunt Egg er sunt sånn rent næringsmessig, men det er VELDIG syredannende i kroppen. Så hvis man er opptatt av en god base-syre balanse, så burde kanskje 4 egg om dagen byttes til noe annet
Fremhevede innlegg