Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost:

1 stor bolle Finax müsli

(Den beste müslien som finnes på jorda etter min smak! Får den på Meny og Ultra bla.) med lakto.lettmelk

1 glass jordbærcultura

1 pære

vitaminer, tran naturell :sjarmor:

Lunsj:

Laksesalat med bønner, dressing

1 rundstykke

1 håndfull røde druer

1 glass melk

Middag:

2 nøttekarbonader, 4 medium poteter, gulrøtter og saus

1 beger sjokoladepudding med vaniljesaus

1 glass saft

Litt hist og her:

1/2 Nutrislim bar Er ikke overbegeistret for disse barene, men den var overraskende god! Og inneholder ikke kunstig søtstoff som maltitol eller aspartam som Fedon og Atkins.

Kvelds var samme som frokost.

3 kopper kaffe/te, 12 l Farris bris + masse vann

(Jeg trodde jeg skulle gå opp 3 kg i :vekt: i uka med all denne maten og knapt nok aktivitet. Men det har ikke skjedd og jeg spiser betydelig mye mer en enkelte her inne... Is it you or me? :klø: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Uæh, ble sulten igjen jeg visst :ler:

Så da kan man slenge på en liten skål havregrøt med vispet eggehvite oppi ;)

Skrevet

Frokost: 2 skiver og 1 egg. Melk

Lunsj: 1 pizzastk

Middag/kvelds: tomatsuppe og 2 skiver

Mellom: Saft, iste, vann og kanskje 4 pepperkaker..

Skrevet

Før trening: Et husmann knekkebrød med prim

Rett etter trening: Banan

"Ordentlig frokost": To knekkebrød med ost og skinke, et halv glass juice

Middag blir: Rik pastasuppe med kjøttboller, desverre halvfabrikat, men må jo bare ta det jeg har før det kommer inn litt mer penger ;)

Lunsj: Sikkert knekkebrød med et eller annet

Kveds: Havregrøt med banan..Kanskje en muffins, får se det an :)

Skrevet (endret)

-En cappuccino.

- To skiver bygg fullkornsbrød med leverpostei og sylteagurk. Et glass skummet melk.

- En banan.

- Et polarbrød extreme med kalkunskinke og ost, og to skiver med leverpostei og majones.

- En kaffe mocca på soyamelk.

- Et grovt pitabrød og en taco-tub med tacokarbdeig, salat, ekstra lett rømme og lett ost.

Endret av venus_
Skrevet
Hør på dette - i dag har jeg tatt helt av! Hvem skulle tro at jeg klarte meg på 1000 kalorier om dagen før?

(NEI, den snikende dårlige samvittigheten forteller meg ikke sannheten i det hele tatt! Jeg må opp i vekt for at kroppen skal fungere nogenlunde ordentlig, og da er ikke dette for mye mat i det hele tatt, spesielt med tanke på at jeg har trent i 2,5 timer i dag)

Der ser du selv at 1000 kalorier er INGENTING!!

Liker instillingen din, supre og riktige tanker :spise::tommelsmil:

Men synes du trener i overkant mye, tror du hadde klart deg med 1 time da..

Skrevet
Er mer brødglad enn knekkebrødglad.. :gjeiper:

Brød trenger jo ikke være dyrt da, finnes endel relativt okeye billige brød nå.. Kan jo evt. bake selv og fryse ned til slike tider som dette?

Skrevet
(Jeg trodde jeg skulle gå opp 3 kg i :vekt: i uka med all denne maten og knapt nok aktivitet. Men det har ikke skjedd og jeg spiser betydelig mye mer en enkelte her inne... Is it you or me? :klø: )

Helt riktig, synd det er så få her inne som er klar over hvor mye mat de faktisk kan og BØR spise!!

Skrevet
Uæh, ble sulten igjen jeg visst :ler:

Så da kan man slenge på en liten skål havregrøt med vispet eggehvite oppi ;)

Viktig å høre på kroppen!! :jepp:

Skrevet

Frokost: litt havregrøt med blåbær

Lunsj: To gulrøtter, en klementin, kaffe

Middag: 100g tomatbønner, en gulrot, to ringer ananas, en stor teskje solsikkekjerner, chilipulver

Kvelds: Fire ruter 70% kokesjokolade (ca 20 g), grønn te, og snart blir det en klementin og en yoplait 0%

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Frokost: Havregrøt kokt på vann med blåbær og banan, kaffe

Mellom: En mandarin, en kopp te

Lunsj: En grovbrødskive med magerost, agurk og paprika, en mandarin

Mellom: Ett eple, en kopp te

"Middag": Ett knekkebrød med brunost, ett knekkebrød med magerost, agurk, paprika, to dadler, en snack a jack med hvitost, en kopp kaffe

Kvelds: Salat med kikerter, crispisalat, paprika, agurk, tunfisk med karri og rømme

Greys Anatomy snack: Snack a jack med hvitost, en appelsin, kakao :)

3-4 liter vann

Skrevet
Frokost: litt havregrøt med blåbær

Lunsj: To gulrøtter, en klementin, kaffe

Middag: 100g tomatbønner, en gulrot, to ringer ananas, en stor teskje solsikkekjerner, chilipulver

Kvelds: Fire ruter 70% kokesjokolade (ca 20 g), grønn te, og snart blir det en klementin og en yoplait 0%

ALT for lite

Skrevet

Jeg har spist:

1 skål frokostblanding

1 banan

nøtter og tørket frukt

1 klementin

risengrynsgrøt, spekeskinke

3 brødskiver

2 egg

Snart fråtse lii mer frukt tenker jeg.

Drikke: melk, kaffe, te, vann

Skrevet
ALT for lite

Du er ikke den første som bemerker dette. Hun er klar over det, men må innrømme at jeg synes det blir mindre for hver dag som går nå.. Ikke bra..

Skrevet (endret)
Brød trenger jo ikke være dyrt da, finnes endel relativt okeye billige brød nå.. Kan jo evt. bake selv og fryse ned til slike tider som dette?

Njo, men synes det er så dumt å kjøpe disse kneipbrødene..Det er jo nesten loff. Liker at tre fjerdedeler av brødskalalaen er fylt. Er veldig glad i Josefines sunne brød (ikke det som er oppskjært) og Ica sitt hverdagsbrød. :)

Baking kunne så klart ha vært et alternativ, men har svært lite plass i fryseren, så kan liksom ikke bake så mye av gangen..

I stedet for havregrøt ble det to muffinser til kvelds! Hehe..Men tviler på at det gjør så mye, i grunn.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Spiste også en speltlompe og to fazermint

ALT for lite

Kalorimessig ble det jo faktisk mer enn det har vært de siste dagene... Jeg er ikke så stor, og har alltid vært litt småspist (men det har vel kanskje blitt litt lite i det siste, ja).

Skrevet
I stedet for havregrøt ble det to muffinser til kvelds! Hehe..Men tviler på at det gjør så mye, i grunn.

Her ble det en sjokolade en tirsdag, men begynner litt senere på jobb i morgen og det må nytes til det fylle f.o.m i kveld :fnise:

Skrevet
Spiste også en speltlompe og to fazermint

Kalorimessig ble det jo faktisk mer enn det har vært de siste dagene... Jeg er ikke så stor, og har alltid vært litt småspist (men det har vel kanskje blitt litt lite i det siste, ja).

Ja, det har det... SKJERP DEG :fnise:

Skrevet (endret)
-En cappuccino.

- To skiver bygg fullkornsbrød med leverpostei og sylteagurk. Et glass skummet melk.

- En banan.

- Et polarbrød extreme med kalkunskinke og ost, og to skiver med leverpostei og majones.

- En kaffe mocca på soyamelk.

- Et grovt pitabrød og en taco-tub med tacokarbdeig, salat, ekstra lett rømme og lett ost.

+

- Tre ruter 70% kokesjokolade.

- 1/3 boks mager vaniljekesam med blåbær, banan og litt tørket kokos. Et glass skummet melk.

Endret av venus_
Skrevet
+

- Tre ruter 70% kokesjokolade.

- 1/3 boks mager vaniljekesam med blåbær, banan og litt tørket kokos. Et glass skummet melk.

Skjelettet ditt må være bra, du er flink med å få i deg melk og melkeprodukter generelt!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...