Mio Skrevet 23. november 2009 #5701 Skrevet 23. november 2009 Frokost: 1 stor bolle Finax müsli (Den beste müslien som finnes på jorda etter min smak! Får den på Meny og Ultra bla.) med lakto.lettmelk 1 glass jordbærcultura 1 pære vitaminer, tran naturell Lunsj: Laksesalat med bønner, dressing 1 rundstykke 1 håndfull røde druer 1 glass melk Middag: 2 nøttekarbonader, 4 medium poteter, gulrøtter og saus 1 beger sjokoladepudding med vaniljesaus 1 glass saft Litt hist og her: 1/2 Nutrislim bar Er ikke overbegeistret for disse barene, men den var overraskende god! Og inneholder ikke kunstig søtstoff som maltitol eller aspartam som Fedon og Atkins. Kvelds var samme som frokost. 3 kopper kaffe/te, 12 l Farris bris + masse vann (Jeg trodde jeg skulle gå opp 3 kg i i uka med all denne maten og knapt nok aktivitet. Men det har ikke skjedd og jeg spiser betydelig mye mer en enkelte her inne... Is it you or me? :klø: )
Gjest Bolledeig Skrevet 23. november 2009 #5702 Skrevet 23. november 2009 Uæh, ble sulten igjen jeg visst Så da kan man slenge på en liten skål havregrøt med vispet eggehvite oppi
Lise_ Skrevet 24. november 2009 #5703 Skrevet 24. november 2009 Frokost: 2 skiver og 1 egg. Melk Lunsj: 1 pizzastk Middag/kvelds: tomatsuppe og 2 skiver Mellom: Saft, iste, vann og kanskje 4 pepperkaker..
Teriyaki Skrevet 24. november 2009 #5704 Skrevet 24. november 2009 Før trening: Et husmann knekkebrød med prim Rett etter trening: Banan "Ordentlig frokost": To knekkebrød med ost og skinke, et halv glass juice Middag blir: Rik pastasuppe med kjøttboller, desverre halvfabrikat, men må jo bare ta det jeg har før det kommer inn litt mer penger Lunsj: Sikkert knekkebrød med et eller annet Kveds: Havregrøt med banan..Kanskje en muffins, får se det an
venus_ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5705 Skrevet 24. november 2009 (endret) -En cappuccino. - To skiver bygg fullkornsbrød med leverpostei og sylteagurk. Et glass skummet melk. - En banan. - Et polarbrød extreme med kalkunskinke og ost, og to skiver med leverpostei og majones. - En kaffe mocca på soyamelk. - Et grovt pitabrød og en taco-tub med tacokarbdeig, salat, ekstra lett rømme og lett ost. Endret 24. november 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5706 Skrevet 24. november 2009 Hør på dette - i dag har jeg tatt helt av! Hvem skulle tro at jeg klarte meg på 1000 kalorier om dagen før? (NEI, den snikende dårlige samvittigheten forteller meg ikke sannheten i det hele tatt! Jeg må opp i vekt for at kroppen skal fungere nogenlunde ordentlig, og da er ikke dette for mye mat i det hele tatt, spesielt med tanke på at jeg har trent i 2,5 timer i dag) Der ser du selv at 1000 kalorier er INGENTING!! Liker instillingen din, supre og riktige tanker Men synes du trener i overkant mye, tror du hadde klart deg med 1 time da..
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5707 Skrevet 24. november 2009 Er mer brødglad enn knekkebrødglad.. :gjeiper: Brød trenger jo ikke være dyrt da, finnes endel relativt okeye billige brød nå.. Kan jo evt. bake selv og fryse ned til slike tider som dette?
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5708 Skrevet 24. november 2009 (Jeg trodde jeg skulle gå opp 3 kg i i uka med all denne maten og knapt nok aktivitet. Men det har ikke skjedd og jeg spiser betydelig mye mer en enkelte her inne... Is it you or me? :klø: ) Helt riktig, synd det er så få her inne som er klar over hvor mye mat de faktisk kan og BØR spise!!
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5709 Skrevet 24. november 2009 Uæh, ble sulten igjen jeg visst Så da kan man slenge på en liten skål havregrøt med vispet eggehvite oppi Viktig å høre på kroppen!!
Safira Skrevet 24. november 2009 #5710 Skrevet 24. november 2009 Frokost: litt havregrøt med blåbær Lunsj: To gulrøtter, en klementin, kaffe Middag: 100g tomatbønner, en gulrot, to ringer ananas, en stor teskje solsikkekjerner, chilipulver Kvelds: Fire ruter 70% kokesjokolade (ca 20 g), grønn te, og snart blir det en klementin og en yoplait 0%
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 24. november 2009 #5711 Skrevet 24. november 2009 Frokost: Havregrøt kokt på vann med blåbær og banan, kaffe Mellom: En mandarin, en kopp te Lunsj: En grovbrødskive med magerost, agurk og paprika, en mandarin Mellom: Ett eple, en kopp te "Middag": Ett knekkebrød med brunost, ett knekkebrød med magerost, agurk, paprika, to dadler, en snack a jack med hvitost, en kopp kaffe Kvelds: Salat med kikerter, crispisalat, paprika, agurk, tunfisk med karri og rømme Greys Anatomy snack: Snack a jack med hvitost, en appelsin, kakao 3-4 liter vann
Gjest Siton Skrevet 24. november 2009 #5712 Skrevet 24. november 2009 Frokost: litt havregrøt med blåbær Lunsj: To gulrøtter, en klementin, kaffe Middag: 100g tomatbønner, en gulrot, to ringer ananas, en stor teskje solsikkekjerner, chilipulver Kvelds: Fire ruter 70% kokesjokolade (ca 20 g), grønn te, og snart blir det en klementin og en yoplait 0% ALT for lite
Gjest Siton Skrevet 24. november 2009 #5713 Skrevet 24. november 2009 Jeg har spist: 1 skål frokostblanding 1 banan nøtter og tørket frukt 1 klementin risengrynsgrøt, spekeskinke 3 brødskiver 2 egg Snart fråtse lii mer frukt tenker jeg. Drikke: melk, kaffe, te, vann
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5714 Skrevet 24. november 2009 ALT for lite Du er ikke den første som bemerker dette. Hun er klar over det, men må innrømme at jeg synes det blir mindre for hver dag som går nå.. Ikke bra..
Teriyaki Skrevet 24. november 2009 #5715 Skrevet 24. november 2009 (endret) Brød trenger jo ikke være dyrt da, finnes endel relativt okeye billige brød nå.. Kan jo evt. bake selv og fryse ned til slike tider som dette? Njo, men synes det er så dumt å kjøpe disse kneipbrødene..Det er jo nesten loff. Liker at tre fjerdedeler av brødskalalaen er fylt. Er veldig glad i Josefines sunne brød (ikke det som er oppskjært) og Ica sitt hverdagsbrød. Baking kunne så klart ha vært et alternativ, men har svært lite plass i fryseren, så kan liksom ikke bake så mye av gangen.. I stedet for havregrøt ble det to muffinser til kvelds! Hehe..Men tviler på at det gjør så mye, i grunn. Endret 24. november 2009 av Teriyaki
Safira Skrevet 24. november 2009 #5716 Skrevet 24. november 2009 Spiste også en speltlompe og to fazermint ALT for lite Kalorimessig ble det jo faktisk mer enn det har vært de siste dagene... Jeg er ikke så stor, og har alltid vært litt småspist (men det har vel kanskje blitt litt lite i det siste, ja).
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5717 Skrevet 24. november 2009 I stedet for havregrøt ble det to muffinser til kvelds! Hehe..Men tviler på at det gjør så mye, i grunn. Her ble det en sjokolade en tirsdag, men begynner litt senere på jobb i morgen og det må nytes til det fylle f.o.m i kveld
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5718 Skrevet 24. november 2009 Spiste også en speltlompe og to fazermint Kalorimessig ble det jo faktisk mer enn det har vært de siste dagene... Jeg er ikke så stor, og har alltid vært litt småspist (men det har vel kanskje blitt litt lite i det siste, ja). Ja, det har det... SKJERP DEG
venus_ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5719 Skrevet 24. november 2009 (endret) -En cappuccino. - To skiver bygg fullkornsbrød med leverpostei og sylteagurk. Et glass skummet melk. - En banan. - Et polarbrød extreme med kalkunskinke og ost, og to skiver med leverpostei og majones. - En kaffe mocca på soyamelk. - Et grovt pitabrød og en taco-tub med tacokarbdeig, salat, ekstra lett rømme og lett ost. + - Tre ruter 70% kokesjokolade. - 1/3 boks mager vaniljekesam med blåbær, banan og litt tørket kokos. Et glass skummet melk. Endret 24. november 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 24. november 2009 #5720 Skrevet 24. november 2009 + - Tre ruter 70% kokesjokolade. - 1/3 boks mager vaniljekesam med blåbær, banan og litt tørket kokos. Et glass skummet melk. Skjelettet ditt må være bra, du er flink med å få i deg melk og melkeprodukter generelt!!
Fremhevede innlegg