mariab Skrevet 22. november 2009 #5661 Skrevet 22. november 2009 Frokost: 1/2 brødskive med sild, 1/2 med brunost+syltetøy, 1 med hvitost+klementin Lunsj: brødskive med brunost, vanilje/blåbær-jogurt, klementin Mellom: masse sjokolade.. Middag: pasta med svinekjøttdeig + tomatsaus Kvelds: to brødskiver med hvitost og agurk + klementin. To kopper grønn te. + 2 julemarsipan-stenger Dårlig lesedag i dag
*Numi* Skrevet 22. november 2009 #5662 Skrevet 22. november 2009 (endret) Anbefaler deg bringebær med vaniljekesam, cultura med bringebærsmak/naturell eller yoghurt naturell. Smaker også kjempegodt! Middagen din er noe jeg også ofte lager meg, enkelt og supergodt. Pleier å ha ris til jeg.. Ja, det må jeg prøve! Litt blodpris på bendits x-treme bær, synes jeg men. De har nå i den minste fylt opp boksene litt nå. Litt mer frukt/bær blir litt mindre sjokolade. Og det er i grunn ikke å forakte. Har fortsatt igjen halvparten av bamsemums-posen min som jeg kjøpte på fredag. Ris ja. Vi spiser så mye ris til vanlig at innimellom må man bytte ut litt. --- - I dag: Sto opp seeeint så, sein frokost og lite måltider: - 2 bamsemums -1 grovt rundstykke med kokt egg - 1 glass melk -1 klementin - Var på Egons og spiste Spareribs med pommes frites, salat og cola. + en kule vaniljeis med sjololadesaus. -Kvelds: Kanskje en kanne grønn kanel/eple-te, en klementin og litt popkorn? Endret 22. november 2009 av *Numi*
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5663 Skrevet 22. november 2009 Dårlig lesedag i dag Få deg en god natts søvn , så våkner du friskt og opplagt i morgen, klar for en super lese-dag!!
venus_ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5664 Skrevet 22. november 2009 Ja, det må jeg prøve! Litt blodpris på bendits x-treme bær, synes jeg men. De har nå i den minste fylt opp boksene litt nå. Spis frossen-bær
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5665 Skrevet 22. november 2009 (endret) Ja, det må jeg prøve! Litt blodpris på bendits x-treme bær, synes jeg men. De har nå i den minste fylt opp boksene litt nå. Litt mer frukt/bær blir litt mindre sjokolade. Og det er i grunn ikke å forakte. Har fortsatt igjen halvparten av bamsemums-posen min som jeg kjøpte på fredag. -Kvelds: Kanskje en kanne grønn kanel/eple-te, en klementin og litt popkorn? Popcorn Nam.. Kjøp frosne poser med jordbær, bringebær, blåbær eller skogsbær-blanding. De er ikke så dyre og de smaker veldig godt. Jeg kjøper ofte de frosne jordbærene og tiner de i en skål, må ha litt sukker over da de er helt ferske og ikke tilsatt noe og jeg synes de smaker bedre litt når de er søtet. Endret 22. november 2009 av Lotte28
*Numi* Skrevet 22. november 2009 #5666 Skrevet 22. november 2009 Spis frossen-bær Ja, det er jo en god idé, selv om jeg synes ferske er bedre, så er det jo et godt alternativ.
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5667 Skrevet 22. november 2009 Ja, det er jo en god idé, selv om jeg synes ferske er bedre, så er det jo et godt alternativ. Sett bort ifra når det er høysesong på jordbær og de er på sitt beste, så synes jeg faktisk at de frosne er nesten like gode..
Teriyaki Skrevet 22. november 2009 #5668 Skrevet 22. november 2009 (endret) Hehe. Bruker både fredagen og lørdagen til å kose meg jeg, men det er deilig med helg!! Håper du har fått i deg mer nå da Kavring med brunost er herlig! Anbefaler også å knuse noen kavringer og ha det i kesam vanilje ! Kjempegodt (nå har jeg kun gjort det med lyse kavringer da, det går også fint over cultura naturell, yoghurt naturell, men da må jeg strø over sukker og hiver oppi noen jordbær, blåbær osv, Cultura pære med knust kavring smaker også godt...) Jeg har også to dager, men det er lørdag og søndag, hehe Det er godt med sukkerkarvinger også ja! Da jeg var liten pleide jeg (hender jo nå og da nå også da ) å spise karving i kulturmelk, som regel med jordbærsmak. Det er skikkelig godt ja! Skal vi se om jeg husker gårdagen.. Frokost: Fire karviner med brunost Etter trening: En tacobåt på vei til hytten før middags-kos: Ost og kjeks Middag: Ovnsbakt kylling med grønnsaker og bakt potet (kjempegodt, og best av alt, sunt!) Lørdagskos: potetsticks, pepperkaker og øl I dag: Frokost: To polarbrød, et med skinkeost og et med ripsbærgele leksekos: litt av det gjenværende av potetsticksen Middag: Taco - Tre lefser, vi brykte hakket kyllingfilet i stedet for farsekjøtt Søndagskos: littegranne snop, men lot både smashen og potetgullet være, så det får ligge oppå kjøleskapet til neste helg Føler denne helgen har vært bra mye bedre enn forrige helg. Selv om jeg har koset meg, så har jeg også spist litt skikkelig mat, og det er godt for kroppen min som fort føles slapp og ekkel. Men det beste med hele helgen må nok være den romantiske kvalitetstiden jeg og min kjære har hatt :rødme: Endret 22. november 2009 av Teriyaki
venus_ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5669 Skrevet 22. november 2009 Ja, det er jo en god idé, selv om jeg synes ferske er bedre, så er det jo et godt alternativ. Er også lurt å hamstre og fryse ned selv når det er sesong. Da blir det litt bedre enn de som kjøpes frosne i butikken.
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5670 Skrevet 22. november 2009 Men det beste med hele helgen må nok være den romantiske kvalitetstiden jeg og min kjære har hatt :rødme: :rødme: Ingenting smaker bedre enn kvalitetstid med de kjære.. (hmmm, trekker det tilbake, sjokolade smaker faktisk bedre )
Chanel.No5 Skrevet 22. november 2009 #5671 Skrevet 22. november 2009 Er også lurt å hamstre og fryse ned selv når det er sesong. Da blir det litt bedre enn de som kjøpes frosne i butikken. Det var en smart idè!!
Teriyaki Skrevet 22. november 2009 #5672 Skrevet 22. november 2009 :rødme: Ingenting smaker bedre enn kvalitetstid med de kjære.. (hmmm, trekker det tilbake, sjokolade smaker faktisk bedre ) Hihi! Tror nok jeg har funnet noen som er MER glad i sjokolade enn meg selv nå
venus_ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5673 Skrevet 22. november 2009 - En cappuccino. - Tre ryvita multigrain med tunfisksalat.. En sjokosoyamelk. - To gf knekkebrød med tunfisksalat. - En neve mandler og 4-5 knaskerøtter. - To grove pitabrød med tacokarbonadedeig, salat, ekstra lett rømme og litt ost. + - Blåbær med 1/3 boks mager vaniljekesam og hakkede mandler. - En stripe stratos.
2010 Skrevet 22. november 2009 #5674 Skrevet 22. november 2009 dagen derpå 1bolle med nugatti til frokost ertersuppe honnikorn i melk popkorn sjokkolade 2 mandarin
Teriyaki Skrevet 23. november 2009 #5675 Skrevet 23. november 2009 Uff, denne uken blir det lite med trening. Har eksamen om en uke, så må nok prioritere det timene jeg har før jobb. Så får heller prøve å være kjempesunn Så skal det bli kjempegodt å dra på trening etter eksamen på mandag!! I dag blir noe sånt som dette: Frokost: Fem karvinger med brunost og appelsinjuice Middag: Kyllingwok med sweet chilli saus Lunsj: Sikkert to brødskiver med ost og skinke Kvelds: Vet ikke, enten havregrøt med banan og kanel, eller noe annet
lilla91 Skrevet 23. november 2009 #5676 Skrevet 23. november 2009 I går: Frokost: Rugsprø med makrell i tomat, rugsprø med brunost og litt syltetøy, brødskive med makrell i tomat Mellom: Endel fra turmiksen med sjokolade til Polly Lunsj: Masse havregrøt med prim og kesam Mellom: Klementin Middag: Fullkornslasagne med kyllingkjøttdeig og masse salat Mellom: En brødskive med potetsalat, peanøtter Etter trening: En brødskive med røkt laks, en med potetsalat, litt lasagne Kvelds: Masse melk og litt god morgen-musli
Gjest Miam Skrevet 23. november 2009 #5677 Skrevet 23. november 2009 Er uvel og dårlig i dag igjen, så ikke så superbra på matfronten desverre! -2 husmann med hvitost -1 kopp skogsbærte -1 glass iste -En og en halv pitapizza -En Boble eple -Vanlig vann -Läkerol salvi -Et par tyggis
Pjukset Skrevet 23. november 2009 #5678 Skrevet 23. november 2009 Hirsegrøt med masse kanel Hummus med masse grønt attåt Til kvelds blir det hjemmelaget guacamole med paprika og gulrot
venus_ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #5679 Skrevet 23. november 2009 - En cappuccino. - Tre ryvita med tunfisksalat. Et glass skummet melk. - To polarbrød frørik med kalkunskinke og lett gulost. - En iskaffe latte. - To grove pitabrød med tacokarbdeig, salat, lettrømme og litt ost. - En 0,3 julebrus.
Chanel.No5 Skrevet 23. november 2009 #5680 Skrevet 23. november 2009 Hihi! Tror nok jeg har funnet noen som er MER glad i sjokolade enn meg selv nå Hehe, tro meg, lever og puster for sjokolade jeg.. Neida, men er meget glad i det, vært det i hele mitt liv, spiser gjerne en favoritt-sjokolade istedenfor en biffmiddag jeg.. Men jeg har alltid foretukket det søte fremfor det salte, så derfor mitt (ikke fullt så næringsrike) valg der.. Men for å opprettholde elsken for det så prøver jeg å forbeholde det til helg, så får jeg heller spise normal mat i hverdagen og leve på sjokoladen i helgen
Fremhevede innlegg