Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5621 Skrevet 21. november 2009 Hehe Men de karvingene synes jeg jammen smaker godt med brun- eller hvitost på Da er det endelig lørdag da! Dvs. ukas mest usunne dag uten dårlig samvittighet! Får se hva dagen bringer. Hittil har je bare spist et par sveler, men det er jo tidlig enda Hehe. Bruker både fredagen og lørdagen til å kose meg jeg, men det er deilig med helg!! Håper du har fått i deg mer nå da Kavring med brunost er herlig! Anbefaler også å knuse noen kavringer og ha det i kesam vanilje ! Kjempegodt (nå har jeg kun gjort det med lyse kavringer da, det går også fint over cultura naturell, yoghurt naturell, men da må jeg strø over sukker og hiver oppi noen jordbær, blåbær osv, Cultura pære med knust kavring smaker også godt...)
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5622 Skrevet 21. november 2009 Nååå spiser jeg bra, ikke noe å klage på på den fronten. Jeg synes det er dumt at jeg blir behandlet VELDIG som et anoreksi-offer. Hvordan skal jeg kunne bli enda mer frisk, når jeg blir behandlet som mer syk enn noen gang? Er det av oss du mener?
venus_ Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5623 Skrevet 21. november 2009 - En cappuccino. - 1/3 boks mager vaniljekesam med en banan, blåbær, litt havregryn og litt revet kokos. - En kaffe mocca. - En vårrull. - 16 biter maki. Så blir lørdagskosen en del stratos. Og sikkert noe mer mat til kvelds.
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5624 Skrevet 21. november 2009 (endret) Dette høres veldig grusomt, og utrolig usunt ut Men dette var gårsdagens måltid, og idag har jeg begynnt et "sunnere liv". Ikke fordi jeg ønsker å ta av meg noe særlig, men fordi jeg vet at kroppen min lider når jeg spiser så mye dritt som jeg gjør. Så nå får jeg bare konsentrer meg, og spessielt styre unna brusen Starte dagen med en liter brus er kanskje ikke det beste nei , men anbefaler at du ikke endrer alt over natten, små endringer over tid gjør det enklere å holde seg til sin nye livsstil. Start med å kutte brusen til frokose feks. Deretter tar du noe annet du ikke er fornøyd med og endrer det til noe du mener er bedre og noe du kan leve med, for det skal være en livsstil og ikke bare en "diett" du faller fra etter en liten periode... Bare litt tips.. Endret 21. november 2009 av Lotte28
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5625 Skrevet 21. november 2009 Har fått igjen litt matlyst i dag Flott!!
Safira Skrevet 21. november 2009 #5626 Skrevet 21. november 2009 (endret) Frokost: Et rugsprø med gulost og masse søt paprika, en bit agurk, eplejuice, gønn te Lunsj: Fire cherrytomater, en bit agurk, 1/4 søt paprika, to knaskerøtter, appelsinjuice Middag: Cæsar salat fra egon, farris Snacks: 1/2 kurv grønne druer, litt cashewnøtter, pepsi max Senere tenker jeg det blir en klementin, en knaskerot og litt paprika Det ble visst en del frukt og grønt i dag Endret 21. november 2009 av Safira
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5627 Skrevet 21. november 2009 , Det ble visst en del frukt og grønt i dag :klø: Hvor er lørdagskosen...??
Glynis Skrevet 21. november 2009 #5628 Skrevet 21. november 2009 Det ble visst en del frukt og grønt i dag Og ikke så mye mat. :fnise: :fnise:
Safira Skrevet 21. november 2009 #5629 Skrevet 21. november 2009 :klø: Hvor er lørdagskosen...?? Cashewnøtter og druer :gjeiper: Jeg fikk mer lyst på druer enn sjokolade(!), men det blir kanskje sjokolade i morgen i stedet for i dag. Og ikke så mye mat. :fnise: :fnise: Frukt og grønt er vel også mat? (det var kylling i salaten!)
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5630 Skrevet 21. november 2009 Og ikke så mye mat. :fnise: :fnise: Enig her, men jeg har kommentert det nesten hver dag, så tenkte jeg skulle gi henne en pause fra mitt mas om at det er altfor lite mat..
paintarainb0w Skrevet 21. november 2009 #5631 Skrevet 21. november 2009 Frokost/lunsj (sto opp sent): 2 wasa sesam med kavli lettost og agurk + et eple Middag: En porsjon toro tomatsuppe Lørdagskos: Julemarsipan og popcorn
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5632 Skrevet 21. november 2009 Lørdagskos: Julemarsipan og popcorn NAM.. Hvilken julemarsipan spiste du?? Selv elsker jeg de pølsene med strø, men prøver å holde meg til 1 des. men tiden får nå vise.. Hehe..
Paibunn Skrevet 21. november 2009 #5633 Skrevet 21. november 2009 NAM.. Hvilken julemarsipan spiste du?? Selv elsker jeg de pølsene med strø, men prøver å holde meg til 1 des. men tiden får nå vise.. Hehe.. Jeg skal også holde meg til advent, men den begynner heldigvis 29 november i år - hurra Mitt inntak i dag: Sen frokost: 2 grovskiver med avocado og kokt egg, 1 liten neve valnøtter Middag: 1 porsjon risengrynsgrøt med sukker, kanel og smørøye Dessert: 1 klementin, 1 klase druer Mellom: fruktsalat av 1/2 banan, 1 lite eple og 1 kiwi med melonyoghurt Kos: 1 liten skål salt potetgull, 6 quality street (karamell/sjokolade) Kvelds: 1 grovt rundstykke med leverpostei og paprika og 1 med røkt skinke og tomat, 1 glas melk
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5634 Skrevet 21. november 2009 Jeg skal også holde meg til advent, men den begynner heldigvis 29 november i år - hurra Mente dette selv!! Det er bare flott at det er NESTE søndag
Pjukset Skrevet 21. november 2009 #5635 Skrevet 21. november 2009 Speltcornflakes med rismelk Indisk linsegryte Masse mandler Og 2-3 liter vann
Gjest Miam Skrevet 21. november 2009 #5636 Skrevet 21. november 2009 Mmm, mett etter lasagnen! Poof i magen Klarte alikevel et par saltsild og noen pops
Gjest Ylva Virvla Skrevet 21. november 2009 #5637 Skrevet 21. november 2009 To brødskiver med honning En sviskeyoughurt Indisk lunch. Kikerter stekt i krydder med rism litt salat og nanbrød. Sprite zero. En sviskeyoughurt Et eple. Noen kjeks.
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5638 Skrevet 21. november 2009 Speltcornflakes med rismelk Indisk linsegryte Masse mandler Og 2-3 liter vann Neimen ser man det.. Lenge siden du :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 21. november 2009 #5639 Skrevet 21. november 2009 Klarte alikevel et par saltsild og noen pops Godt, ellers hadde du skuffet oss :gjeiper:
Gjest Annoyed Skrevet 21. november 2009 #5640 Skrevet 21. november 2009 Lotte.. det virker veldig som du oppmuntrer andre til å spise usunt. Hvorfor gjør du det? Du vet at hvis man koser seg hver eneste fredag og lørdag er det faktisk 28% av alle dagene i året. Det er ganske mye. 28% med kosedager.
Fremhevede innlegg